Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Cialara
Cialara dec 15 '11
hoi wolfke, ik zal proberen het vandaag te doen smile
wolfke
wolfke dec 20 '11
Bedankt Cialara. Ik ben alvast benieuwd smile.
goudsbloem
goudsbloem dec 20 '11
lieve cialara,
ik heb een vraagje met betrekking tot de rode granaat die voor mij tevoorschijn kwam.. ik zou heel graag van je willen weten of dit nog moet gaan komen? of dat die periode al geweest is??

mijn trekking staat op blz 37 onder de naam susanne

veel liefs goudsbloem
Cialara
Cialara dec 21 '11
@ Gousbloem,

Ik dacht eigenlijk dat het in de toekomst lag wel... omdat ie wat verder van de kern ligt. Maar het lastige is, dat het inderdaad net zo goed ver van de kern kan liggen omdat het in het verleden zou zijn gebeurd. Alleen vermoed ik dat er dan een ander soort steen zou zijn gekomen, eentje die over dingen uit het verleden spreekt en dat is met een Granaat niet het geval.

Granaat is activerend en krachtig, een steen die de dingen ook in gang kan zetten...

@Wolfke... ik weet dat je al even wacht op het orakel... maar kan er steeds geen tijd voor vinden... ik ga mijn best doen. Het is altijd best wat werk en ik wil er de tijd voor nemen ook. Dus kan nog even duren.

Liefs Cialara.
Morgana
Morgana dec 26 '11
En als je tijd hebt ben ik wel benieuwd of mijn toekomst hier ligt of toch in het buitenland. xx Morgana
gil
gil dec 27 '11
Ik heb hier heel wat zitten lezen ... Cialara ... de rust en wijsheid die u uitstraalt en de uitleg die u geeft aan de anderen ... vind het fantastisch.
Cialara
Cialara dec 28 '11
@ Morgana, zal ik snel doen.
@ Gil, dank je voor het complimentje wink
Morgana
Morgana dec 28 '11
Doe maar rustig aan Cialara. Ik weet wat voor werk het is wink
Cialara
Cialara dec 28 '11
Wolfke,

Ik heb voor jou het orakel geraadpleegd zojuist. Je persoonlijke steen is een Lepidoliet.

Lepidoliet geeft aan dat er gebeurtenissen uit het verleden zijn die in het heden nog steeds een rol spelen. Personen en situaties van toen hebben in invloed in jouw hedendaagse leven. Probeer die patronen en rollen van toen los te laten en kijk niet meer naar wat er toen was, maar probeer in het nu te gaan leven en kijk naar hoe de situatie nu is. Je kunt het verleden niet veranderen, maar wel je blik op het heden.

Deze steen kwam centraal in jouw duiding te liggen, waarmee wordt aangegeven dat dit centraal staat in het nu voor jou.

Als tweede steen kwam er een Citrien op je Intelligentie lijn. Een helder verstand en een krachtig denken en sterke wil zijn belangrijk in jouw leven. Het geeft ook aan dat je een stukje doelbewustheid hebt en de wil om te slagen.

Tegen de lijnen van zowel individualiteit als van spiritualiteit viel een Amethist. Amethist staat voor nuchterheid, en bewustzijn van wat er is, wat je nu hebt. Stap voor stap te werk gaan op dit gebied van individualiteit en spiritualiteit is belangrijk, neem niet te veel hooi op je vork en wil niet te snel gaan.

Een groene aventurien viel op je lijn van relaties. Het wijst je op nieuwe mogelijkheden, die als je goed kijkt als glinsteringen aan het oppervlak komen. Let op de details en zoek goed dan zul je ze vinden. Omdat de steen op je relatielijn viel, kan het zijn dat er een nieuwe relatie aan zit te komen, of dat er nieuwe vriendschappen op jou wachten. Sta open voor de mogelijkheid van deze nieuwe vriendschap en of relatie.

Op je Carrière lijn vielen twee stenen, over elkaar heen zelfs. Een Robijn die over een Sugiliet ligt en naar je kern wijst en naar je carrière lijn.

De Sugiliet wijst je erop dat je idealen te hoog gespannen zijn, misschien wel zo hoog dat ze niet reeel zijn. Wees je daar bewust van, want een hoge verwachting kan bijna alleen maar als tegenwerking hebben dat het tegenvalt. Toch gooi jij je met heel je hart en al je liefde op deze baan of op dit werk waar jou hart ligt, dat is wat de Robijn zegt, de steen van de liefde en van kracht. Een sterke steen. Maar de waarschuwing erbij is wel dat je niet te veel moet verwachten.

Als je het hele bord in ogenschouw neemt, dan zie je dat de amethist de tegenhangende kracht is tegenover je carrière lijn. Dus de waarschuwing van oppassen voor de hoge verwachtingen kun je ondervangen door je bewust te zijn en reeel te denken, dingen stap voor stap aan pakken en met het doel voor ogen. Denk daar bij wel eraan dat de dingen uit het verleden nu niet spelen, want die steen ligt er nog tussen, dus bega ook niet de zelfde fouten als in het verleden, als het goed is heb je daar nu van geleerd en kun je de volgende stap maken.

Dit was zo'n beetje wat er voor jou uitkwam Wolfke smile
wolfke
wolfke dec 29 '11
Bedankt Cialara smile. Laat ons zeggen dat ik door mijn oudste broer ben ontslagen terwijl ik er keihard voor werkte. Ik moest het dan ook van mijn schoonbroer horen dat ik om financiële redenen werd ontslagen, dus niets te doen met mijn inzet of zo. Ik heb mijn opzeg gewoon gedaan zonder een drama te maken, anders was het onwerkbaar geweest. Daarna werd iemand aangeworven die veel meer verdient dan mij maar enfin, laat ons zeggen dat ik wat minder familie heb nu. Ik ken ook mezelf, als ik ergens voor ga dan doe ik dat met totale inzet en mijn hoop en dromen zijn wel hoog gespannen. Ik ben nogal ongeduldig van aard. Ik weet dat ik beter niet teveel verwacht om minder teleurgesteld te worden. Maar ik heb de indruk dat dit onvermijdelijk is, net omdat ik altijd wel iets anders of meer wil, ergens een doel wil vinden, iets met meer nut frown. Ik heb verschillende interesses en dus paden die ik uit kan gaan op werkvlak, maar bij sommige vraag ik me af of ze inderdaad realistisch zijn. Eigenlijk zou mijn ideale job een samenraapsel van allemaal kleinere bijjobs zijn omdat de meeste van mijn ideeën niet als een voltijdse job kunnen dienen, eerder als hobby of vrijwilligerswerk. Dan denk ik moet ik deze laten vallen wegens te dromerig of moet ik er gestaag toch voor gaan, dus mijn verstand en hart en de innerlijke onrust tussen die twee, maken me het niet makkelijk. Oneindig veel dingen gaan combineren lijkt me te veel voor mijn gezondheid, wel goed dat er daar niet een specifieke steen voor uitkwam, ook geen negatieve dus smile. Voor de toekomst denk ik dat ik minder met mijn voeten moet laten rammelen, wat minder braaf moet zijn. Of gewoon een werkomgeving of -situatie moet creëren waarbij ik respect en zelfvoldoening krijg, dus negatief-gepoolde mensen moet mijden en ze niet oneindig veel het voordeel van de twijfel moet geven. Ik vind die heldere citrien en die groene aventurien heel mooi. Bij aventurien moet ik direct denken aan een avontuur smile. Ik weet soms met mezelf geen blijf bij anderen en besef dat ik daardoor wat afstandelijk overkom terwijl dat niet de bedoeling is, ik loop eerder weg dan dat ik open sta blush. Maar ik ben ook wel echt soms hyperactief en vurig en soms dromerig en stil. Schijnt typisch te zijn voor vissen-ram cusp astrologisch dan gezien. Maar ik kan me inbeelden als het voor mij al raar is, dat voor anderen nog raarder overkomt, alsof er 2 mensen in mij zitten. Maar ik ben die beiden dan ook wel zelf, afhankelijk van het moment of de situatie. Soms stop ik niet met praten, soms stop ik niet met zwijgen, alleen als ik schrijf stop ik meestal niet met schrijven. Wat erin zit, komt er mondeling niet altijd uit of goed uit. Ik wou dat ik kon praten zoals ik kon schrijven. 't Is dus wel ergens een bevestiging van mijn situatie. Mijn ontslag is ook wel een nieuwe kans, een nieuwe start grinvoor mij, ik ben alleen soms bang het verkeerde pad te nemen. Ik zal het toch met vallen en opstaan, terugkeren of afwijken, al dan niet met binnen- en omwegen moeten nemen en eens een knoop gaan doorhakken. Kiezen is verliezen maar niet kiezen is nog meer verliezen en dat besef ik wel, nu nog in actie schieten. Nog eens bedankt, Cialara!
Cialara
Cialara dec 29 '11
Goh dus die situatie past wel echt bij het plaatje dat de duiding schetst en de adviezen die eruit kwamen. Dank voor je feedback Wolfke, en succes met het vinden van een nieuwe werkplek.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara dec 29 '11
Hoi Morgana,

Ik heb voor jou ook het orakel geraadpleegd. Het geeft niet echt een ja/nee antwoord maar wel wat aanwijzingen voor jou op dit vlak. Jouw vraag was of je in het buitenland zult gaan werken.

Als persoonlijke steen kwam er een Turqoise uit. Een steen van communicatie vanuit het hart. Het is de kleur van blauw en groen, dus de chakra's van de keel en van het hart gecombineerd. Jouw communicatie is belangrijk voor jou. Deze steen staat ook voor bescherming, en alert zijn op mogelijk gevaar. Dit betekent niet dat je nu in gevaar bent, maar dat je wel op moet letten dat jouw doel niet in het gedrang komt. De steen viel wat verder van haar kern, tussen je gezondheidslijn en je intelligentielijn. Mogelijk dat je iets uit balans bent op dit moment of dat er op gezondheids gebied iets speelt.

Op je carrière lijn viel een fluoriet. De fluoriet staat voor het onderkennen dat er meerdere niveaus zijn waarop de dingen spelen, maar ook dat je dingen stap voor stap aan zult moeten pakken om je doel te realiseren. Niet over één nacht ijs gaan zogezegd. De fluoriet ligt ook wat verder van je kern vandaan. Dit zou er op kunnen duiden dat het gaat over een baan die wat verder weg ligt, daar ging je vraag ook over denk ik. Hij wijst ook naar nog verder, naar buiten het bord, nog een hint als je het mij vraagt wink

OP je financiele lijn viel een rode Granaat. Dit is een zeer krachtige steen, een activerende steen, maar soms ook een steen die voor conflicten zorgt. Hij ligt tegen je kern aan, en daarom in een gunstige positie. Het financiele aspect is dat het een activering is voor de beloningen die je verwacht, zij het in geld, zij het anderzijds. Zie deze steen als een soort van versneller, die het proces zal stimuleren.

Aan de emotionele kant ligt een Saffier. Dit is een donker blauwe en zeer krachtige steen alweer. Een steen die gaat over het in bedwang houden van je emoties en het duidelijk hebben wat de anderen denken en zelf ook jouw standpunt duidelijk overbrengen. Het is niet verstandig om nu vanuit je emoties te spreken. Wees helder in wat je wilt en in wat de anderen van je verwachten. Dit gaat het beste als je je emoties even een stukje opzij kunt zetten.

Er vlak bij viel een Bloedsteen, deze viel meer tegen je individuele lijn aan. Bloedsteen staat voor het doen van dingen die dicht bij je hart liggen. Blijf daaraan werken, dat je altijd datgene doet wat je graag wilt doen, waar je hart ligt dus letterlijk. Dit is op individueel gebied heel belangrijk voor jou. Dus wat je ook gaat doen, en waar het ook zal zijn, werk vanuit je hart, doe de dingen vanuit je hart, dan weet je zeker dat het goed zit.

Als laatste viel er nog een maansteen op je spirituele lijn. Deze steen wil hiermee zeggen dat vanuit hogerhand soms de dingen in werking wordt gezet, op de momenten dat het voor jou geschikt is. Een soort van natuurlijke cyclus en meegaan met de stroom van de dingen hoort hier bij. Als het tijd is om een bepaalde richting op te gaan, doe dat dan. Je zult de signalen vanzelf ontvangen en zien. Weet dat alles is geleid en alles vanuit een zekere cyclus werkt. Heb geduld als het nog niet zo ver is, want je moet het niet willen trekken of overhaasten.

Dit was mijn reading voor jou Morgana.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 29 '11
Hallo Cialara,

Zou je, als je een keer tijd hebt, voor mij dit eens willen doen? Ik zit het al lang te volgen, en stel het telkens uit. Maar van uitstel kamt afstel, en dat wil ik niet, want ik vind het erg bijzonder zoals je werkt.

Ik heb geen specifieke vraag, iets over werk zou leuk zijn, maar dat komt er wel uit als het van belang is.
Ik merk dat ik op een of andere manier in een vreemde fase zit, waarin ik stilsta, maar er toch veel gebeurd.
Het heeft geen haast, want je bent er drukker mee dan menigeen denkt.
Morgana
Morgana dec 29 '11
Hoi Cialara,

Bedankt voor je reading. Ik herken inderdaad dingen van mezelf.. Ben nogal een hart op de tong type en vaal laat ikme door mn emoties meeslepen.Over mijn gezondheid uit balans klopt ook, maar dan op spritueel gebied,ben de laatste tijd erg moe als ik readings heb gegeven en denk dat ik me niet genoeg afgesloten en beschermd heb. De laatste dagen heb ik nml veel last van hoofdpijn en oorsuizen. De reden dat ik het vroeg over het werken in het buitenland is dat mijn man ervan droomt om eerdaags terug naar Tunesie te gaan. Echter wil ik dit nu nog niet en zeker niet met alles waar ik mee bezig ben. We hebben 6 jaar in Turkije gewoond in een toeristenstreek en daar kon ik mijn ei wel kwijt met mn kaartleggen en het koffiedik kijken,maar Tunesie ligt wat moeilijker,daar is het zoals Turkije 15 jaar geleden.Mij emoties in bedwang houden gaat ook moeilijk,ben tenslotte een mengeling tussen een Turkse en een Italiaan en beide temperamenten zijn bij mij heeeeel duidelijk aanwezig.. zowel positief als negatief.
Over werken met mijn hart, dat doe ik ten aller tijde. Dit is ook de reden dat ik mijn vaste baan bij een organisatie heb opgezegd omdat ik vond dat de mensen waar ik mee werkte niet de ondersteuning kon geven die ze wel verdienden. Daarop ben ik als zelfstandige gaan werken,een heel impulsieve beslissing,maar zo ben ik wel.. impulsief. Ik krijg echter veel hulp van mijn moeder die 3 jaar geleden is overleden. Als ik vast zit dan praat ik met haar en komt er uiteindelijk wel een teken via een droom of via iets wat in huis gebeurd,zoals tv op een ander kanaal springen,radio die vanzelf begint te spelen etc. Dan weet ik dat het goed is.

Heel hartelijk dank nogmaals Cialara voor deze geweldige reading.

xxx Morgana
floere
floere jan 1 '12
Dag Cialara,

Zou je, als je tijd en zin hebt, eens kunnen zien wat de edelstenen mij te vertellen hebben?
'k Ben erg benieuwd...
Alvast superbedankt!

Marjan
Lepeltje
Lepeltje jan 4 '12
Hoi Cialara,

Ik volg dit forum al een tijdje. Nu heb ik dan toch eindelijk de stap gezet om me te registreren. Ik zit met een brandende vraag. Ik zou heel graag willen weten OF en indien mogelijk WANNEER ik mijn prins op het witte paard ga tegenkomen.

Ben nu al jaren single en vraag me af of er uberhaupt wel een man voor mij is. Ik wacht in spanning af :-)
Cialara
Cialara jan 8 '12
Hoi hoi,

ook voor jullie zal ik proberen tijd vrij te maken om met het orakel te werken. Heb even een paar weekjes vakantie genomen wink

Groetjes Cialara.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 9 '12
Neem je tijd, iedereen heeft zijn eigen momenten nodig hoor! En gezien hoe druk je hiermee en het automatisch tekenen bent, is het niet onlogisch.
Lepeltje
Lepeltje jan 9 '12
Hoi Cialara,

Alvast ontzettend bedankt! Neem je tijd, geniet van je rust. Ik heb engelen geduld en zal de legging wel zien verschijnen :-).

Groetjes Lepeltje
Lepeltje
Lepeltje jan 19 '12
Hii!

Ik wil niet ongeduldig doen, maar vergeet je ons niet? ;-)
Pagina's: « Vorige ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki