Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 27 '11
Jouw Persoonlijke steen is de Sugilliet.

Je wil graag laten zien dat je je leven leeft volgens jouw eigen idealen. Je bent een gevoelig en spiritueel persoon maar soms heb je moeite met de dagelijkse sociale omgang met anderen. Ik heb deze steen in je kern gelegd om te beginnen, want het gaat duidelijk om jouw wens om te leven volgens je idealen, zodat je in je kern kunt blijven. Je werk is daar dus een belangrijk element in. De grootste uitdaging daarin, is dat je wel eens moeite hebt om het vol te houden in deze moderne tijden je spirituele zelf te blijven erkennen en te volgen.
---------------------------------------------------------------

Klopt helemaal ik ben inderdaad een gevoelig en spiritueel persoon en ik heb zeker moeite met sociale contacten vroeger was dat veel erger nu al een stuk minder winkmijn werk is idd een belangrijke kern daar in ja ook dat spirituele klopt ja
---------------------------------------------------------------
De eerstvolgende steen die daarna kwam, was een Citrien op je carrière lijn. Het is een grote Citrien en ik legde hem wat verder van je kern vandaan. Wat betekent dat de energie ervan wat verder in de tijd zal spelen.

De citrien staat voor zon en zonnevlecht, helderheid over zaken die zullen komen en gebeuren. Een hele positieve steen wel. Deze steen geeft je zelfvertrouwen en versterkt je wil om te slagen. Het brengt ook samen, je idealen en de praktijk kunnen samen komen. De energie is heel krachtig en trekt hard aan je, wat ik op zich heel positief vind.
------------------------------------------------------
Dat zal ik heel hard nodig gaan hebben laugh
--------------------------------------------------------

De eerste steen daarna was een Zonnesteen, die kwam ook op je Carrière lijn maar heel dicht bij je kern, en die speelt dus vooral op dit moment.

Zonnesteen is ook een hele mooie zachte en warme steen. Ook deze steen versterkt je zonnevlecht chakra en daarmee dus je wilskracht. Tevens staat het voor een optimistische houding en vertrouwen in je eigen kunnen. Samen met de Citrien, is dit dus een zeer positieve ligging, ze versterken elkaar en laten zien dat je op het gebied van je werk helemaal goed zit volgens mij. Laat het hoofd niet hangen, maar vertrouw op je zelf en op je kunnen.
------------------------------------------------------------
Ik ben inderdaad heel wilskrachtig optimistisch en het vertrouwen komt ook steeds meer.
----------------------------------------------------

Dan kwam er een Rutielkwarts op het vlak van gezondheid. Mogelijk dat dit te maken heeft met het gezondheidsaspect van je werk.

Rutielkwarts is een nogal verwarrend element. Het is een steen met veel kleine insluitingen die alle kanten opgaan. Dit geeft aan dat er teveel verschillende dingen zijn en dat je je niet echt op één ding focust met betrekking tot het gezondheidsaspect van je werk. Dit kan betekenen dat je misschien wat meer moet verdiepen in bepaalde produkten of om je meer te concentreren op één aspect ervan. Kan echter ook met je persoonlijke gezondheid te maken hebben. Zijn er veel kleine kwaaltjes en weet je niet precies waar het vandaan komt? Zoek dan naar de oorzaak en focus je op genezing ervan. Je kunt het ook positiever bekijken, dat er heel veel gezondheidsaspecten samenkomen in jouw werk en dat je die allemaal kunt combineren, maar dat dat ook veel van je vraagt. Deze steen zal je de energie geven om daar in te slagen en om die verschillende kennis en acties voor je samen te brengen.
------------------------------------------------------
Soms heb ik weleens van die dingen ja maar de tuinen is eigenlijk ook een gezondsheidswinkel met thee vitamine etc maar ook verzorgingsproducten etc dus dat is een hele hoop bij elkaar er komt zoveel op je af dat je je niet op een ding kan concentreren inderdaad met de opleiding is dat ook zo tot product adviseur er komt heel veel op je af en slagen is altijd goed laugh
--------------------------------------------------------------
De Rozenkwarts kwam op je financiele lijn terecht, ietsjes van je kern af.

Rozenkwarts geeft aan dat je datgene krijgt wat je wenst, waar je passie ligt en waarin je gelooft. Het is je sterkste en tevens gevoeligste kant. In plaats van financien kun je het ook zien als beloning voor wat je doet. Dat is niet alleen in geld uit te drukken uiteindelijk. Je zult worden gesteund is de boodschap die ik hier eerder uit krijg. Vanwege je inzet en je houding zal men je belonen met steun en vriendschap.
-----------------------------------------------------
die steun kan ik wel effe gebruiken op het moment. Weet je het is dat ik geld nodig heb om te overleven maar eigenlijk ben ik niet zo met geld maar meer met er voor mensen zijn
----------------------------------------------------------
Als laatste de Rode Jaspis, die kwam op je relatielijn terecht, ook ietsjes van je kern af.

Rode Jaspis staat voor het aardse, voor je wortels. Je relaties op werkgebied zullen goed gegrond zijn en stevig verankert worden. Er is geen schijn, want de jaspis is niet weerkaatsend ofwel geen spiegel of bedrog. Wat je ziet is wat je krijgt met de mensen waar je mee werkt. Ga er op een nuchtere manier mee om wat er ook gebeurt, en wees jezelf en volg je intuitie. Daarmee zul je je zelfvertrouwen verankeren en je weg vinden in je loopbaan
--------------------------------------------------------------
Mooie afsluiten meis laugh

Dank je wel voor dit mooie orakel

Liefs Moon
Cialara
Cialara mei 28 '11
Graag gedaan Moon smile
Cialara
Cialara mei 28 '11
Just Love, ik had voor jou al een heel stuk geschreven toen ik per ongeluk een verkeerde knop in drukte en weg was alles confusedDus even overnieuw maar hier smilede stenen lopen gelukkig niet weg, dus ik doe een tweede poging nu.
Cialara
Cialara mei 28 '11
Het orakel voor Just Love

Ik werd gestuurd door gidsen om in plaats van de gewone orakel stenen deze keer ook mijn grote Bergkristal te pakken, die ik eigenlijk voor andere dingen gebruik. Dit werd vandaag jouw persoonlijke steen. Heel bijzonder.

De bergkristal is een heldere inzichtgevende kristal, die vaak staat voor standvastigheid en positieve instelling. Ook het feit dat er geen kleur in zit en dus voor alle chakra's gebruikt kan worden is een aanwijzing van balans en evenwicht.

Ik moest dit kristal neerlegen op je emotionele lijn en licht verwijzend naar je relatie lijn, in de richting van je kern. Dit is voor mij een aanwijzing dat er healing in het spel is. Healing op de vlakken van je emoties en een relatie. Je wordt in die healing geholpen van bovenaf, de engelen en je gidsen zijn duidelijk aan wezig om je verder te helpen. Laat je door hen leiden en je zult nog meer terug in balans komen, in je kern, waar de steen naar verwijst smile



De tweede steen was een Celestiet en die kwam op je gezondheidslijn, heel dicht bij je kern.

Celestiet is een zeer spirituele steen, ook wel engelensteen genoemd, en wijst op contacten met de overzijde, maar ook op dromerigheid en fantasie. Het kan zijn dat je voor je geestelijke gezondheid de laatste tijd veel gebruik hebt gemaakt van de steun en liefde uit de andere werelden. Het is verzachtend en ondersteunend. Besef echter wel, dat je wel goed gegrond moet blijven als je met deze energieën werkt.

Ik werd verzocht om een plaatje van dolfijnen bij deze steen te plaatsen smiledeze dolfijne energie helpt jou smileKadootje van je gids werd er al gezegd.


Derde steen is de Tijgeroog die op je lijn van intelligentie kwam.

De Tijgeroog bevat een positieve energie die vertrouwen biedt en de kans op succes vergroot. Hij wijst op de noodzaak bepaalde zaken op een praktische nuchtere manier te benaderen. Begin bij het begin en werk van daaruit verder. Tijgeroog geeft duidelijk aan dat je niet alles alleen moet proberen. Iedereen heeft hulp en advies van anderen nodig, deze steen geeft aan dat je in groepsverband moet toewerken naar een gemeenschappelijk doel. Deze steen ligt wat verder van je kern wat inhoudt dat de energie ervan in de nabije toekomst werkzaam zal zijn. Het samen met anderen werken aan een gemeenschappelijk doel zal je helpen om je persoonlijke doel ook te bereiken en meer in je eigen kracht te komen.



Op je financiele lijn, een beetje van je kern af, kwam een Malachiet.

De Malachiet is een steen met een opvallend patroon. Zijn er bij jou patronen of gewoontes op financieel gebied te herkennen? Het wordt tijd dat je die gewoontes of patronen los gaat laten in de toekomst, en je een andere manier vind om er mee om te gaan. Verandering kan namelijk ook vrijheid schenken en een andere manier van denken of werken helpt je daarbij.



Een Lepidoliet kwam terecht tussen je intellligentie en je carrière lijn, wat betekent dat het met beide gebieden te maken heeft, maar geen duidelijk beeld heeft.

Lepidoliet geeft aan dat de gebeurtenissen uit het verleden nu nog steeds van invloed op je zijn. Deze gebeurtenissen hebben tenslotte hun invloed gehad op je huidige leven. Probeer echter niet te denken aan wat had kunnen zijn, maar ga verder met wat er wel kan zijn en waar je wel naar toe kunt werken. Zeker wat betreft je werk en je denken. Als je dat doet dan komt het samenwerken met de anderen en de hulp die je nodig hebt daarbij ook makkelijker naar je toe.



Rhodoniet kwam in je kern terecht en half op je individuele lijn die staat voor hoe jij graag met je vrije tijd omgaat.

Ook deze steen geeft aan dat je je moet concentreren op wat er mogelijk is en niet te kijken naar wat had kúnnen zijn. Dus ook in de manier waarop je met je vrije tijd omgaat, met de dingen die je doet, is het een omschakeling, een loslaten van oude patronen om over te gaan op nieuwe en te kijken naar wat er nu wel mogelijk is en naar wat je nu fijn vindt om te doen. In je eentje of met anderen. Omdat deze soort energie nu twee maal naar voren komt en ook nog eens wordt versterkt in de Malachiet lijkt dit een belangrijk issue voor je te zijn. De dingen die in het verleden zijn gebeurt hebben je diep geraakt en je zult een nieuwe weg moeten zoeken nu zo lijkt het. Maar je wordt sterk geholpen daarin vanaf de andere zijde en je hoeft het niet alleen te doen is wat er ook duidelijk wordt gezegd. Je krijgt de hulp die je nodig hebt daarbij, en je mag daar ook om vragen.



Dit was het orakel voor jou, een foto van het bord volgt nog smile
Liefs Jorine.


admin
admin mei 29 '11
Hi Jorine,
Ik moet het even laten bezinken!
Ik kom er later op terug, ok!

Alvast bedankt!

JustLove Xx
admin
admin mei 29 '11
Goedemorgen Jorine,

Ik heb het laten bezinken! Hier mijn reactie:

Bergkristal (emotie/relatie)
Mijn vriend is 3 maanden geleden overleden. Ik ben bezig dit een plekje te geven. Bij hem voelde ik me vrij en geborgen! Ik voel dat de Engelen bij me zijn in dit proces...voel briesjes of een koude tinteling over me gehele lichaam.

Celestiet
Heb het afgelopen jaar alleen maar om steun gevraagd ivm het ziekteproces (longkanker) van mijn Schatje. Zo kon ik er volledig voor hem zijn en wilde het niet zelf uitvinden hoe iemand te steunen en mijzelf staande te houden. (zwaar proces zowel voor hem als voor mij) Voor gronding dans ik, ga ik naar het bos en neem voetenbadjes!

Dolfijn
Ben onlangs in contact gekomen met een Engelmens die communiceert met de dolfijnen in Dolfinarium. Zij is dus het kadootje om mij verder opweg te helpen om het verlies een plekje te geven. En nog meer! (bevestiging)

Tijgeroog
Dit bevestigd voor mij dat de Engelmens die met dolfijnen communiceert mij verder zal helpen. Zowel om het verlies een plekje te geven maar ook in mijn volgende transformatie. Ben ontzettend blij met deze ontmoeting! Gelijkgestemde smile

Malachiet
Ik had bepaalde gewoontes op financieelgebied, heb deze onlangs losgelaten. Is me alleen maar ten goede gekomen, hield aan het einde van de maand gewoon geld over! grin
Ben bezig eigen onderneming aan het opzetten om vrijheid te creëren om op spiritueelgebied meer kennis te vergaren!

Lepidoliet & Rhodoniet
Ik kan deze 2 nog niet geheel plaatsen! Heb het gevoel dat het niet om het verleden van dit leven gaat maar van mijn vorige levens! Weet wel dat de "sleutel" vrijkomt die in mijn hoofd verborgen zat (droomde dit vorig jaar)! Kreeg onlangs ook door: Ik weet en herinner me zonder te ervaren!
Heel blij met de gedachte dat ik het niet hoef te ervaren! Ik heb in het verleden(2006) al kennisgemaakt mogen maken met "weten en herinneren"......maar dan met de ervaring! shocked

Jij vermeldt dat ik moet proberen niet te denken aan wat had kunnen zijn, maar ga verder met wat er wel kan zijn! Zal wel met de herinneringen uit mijn vorig levens te maken hebben! Anders kan ik het niet plaatsen.
Als ik meer weet, zal ik je zeker op de hoogte brengen!

Heel hartelijk dank voor dit Orakel! smile

Liefs JustLove Xx
Cialara
Cialara mei 29 '11
Bedankt voor je feedback op het orakel smilede stenen geven altijd aanwijzingen die je zelf het beste kunt plaatsen, en inderdaad, de lepidoliet en de rhodoniet kunnen ook aangeven dat het om vorige levens gaat, al had ik zelf het idee dat het iets is dat nu speelt, maar de connectie die jij eraan geeft zou heel goed kunnen.

Ik heb nog de foto van het orakel bord voor jou:


Liefs Jorine.
Char
Char mei 30 '11
Goedemiddag Cialara,
Zou u voor mij ook een edelsteen orakel willen doen? Als u een keer tijd heeft.
Ben erg benieuwd wat de edelstenen zullen vertellen.
Heb een nare en onzekere periode achter de rug en ben benieuwd of ik de juiste beslissingen neem.
Alvast super bedankt!
Liefs,
Charlene
Cialara
Cialara mei 31 '11
Hoi Char voor jou heb ik de kristallen gelegd,

Jouw persoonlijke steen werd een Malachiet
Een positief malachiettype is een liefdevol persoon die altijd zal proberen de pijn bij anderen te verzachten; in tijden van emotionele verwarring is hij anderen tot steun. Een negatief malachiettype is gauw aangebrand, overheersend en onbetrouwbaar. De energie van de Malachiet is verzachtend en kalmerend.



Jouw Malachiet kwam in je kern en verwijst duidelijk naar je gezondheidslijn. In een duiding betekent een Malachiet vaak dat je met patronen zit of met gewoontes die je los zou mogen laten. Kan het zijn dat je bepaalde gewoontes hebt die je gezondheid beinvloeden? Dit kunnen zowel materiele gewoontes zijn (denk aan bijvoorbeeld roken oid.) als aan mentale of emotionele gewoontes (zoals bijvoorbeeld negatief over jezelf denken). Ga voor jezelf eens na welke gewoontes of patronen er in jouw leven zijn die je zou kunnen doorbreken of veranderen. Verandering lijkt heel moeilijk, maar eens je het gewoon begonnen bent, zal dat best meevallen.

Vlak bij je lijn van gezondheid kwam ook een Koper terecht.
Koper is een energie die de dingen glad kan strijken als het ware. Deze koper geeft aan dat als je je gewoontes en patronen los kunt laten of los hebt gelaten, dat je gezondheid als het ware gladjes aan zal verbeteren. Koper zal je dan ook helpen op dit vlak en er voor zorgen dat je weer meer in balans komt, mits je zelf werkt aan wat de Malachiet al vertelde.



Op je eerste cirkel van Carrière lijn viel een Zwarte Toermalijn.
Toermalijn geeft aan dat je in je werk behoeft hebt aan harmonie, zowel met je collega's als met je omgeving. Het is wel zaak dat je rekening houd met de verborgen peilers van je werk, wat is voor jou de basis om dit te doen, wat voor beloning ontvang je, welke ervaringen en relaties zijn er, dat soort dingen. Het is tijd om te beseffen dat je hier niet alleen werkt, maar ook bent, wees je bewust van wat er speelt op je werk en in jou. De mensen om je heen en het effect van je werkzaamheden. Zoek harmonie daarin, zodat je vertrouwen zult houden in hetgeen je doet.



Dan op je relatielijn, daar kwam een Robijn.

Robijn in een relatie geeft eerlijkheid, openheid en emotionele stabiliteit aan. Het is een hele positieve en weldadig energie en geeft aan dat al je handelen op relationeel gebied wordt ondersteunt en gestimuleert. Voel je veilig in al je handelingen, op je werk en in je andere dagelijkse relaties geeft het tevredenheid en zelfvertrouwen.



Tussen je emotionele lijn en je individuele lijn viel een Moldaviet

Moldaviet is een bijzonder spirituele en inzichtgevende steen. Het stimuleert spirituele groei en geeft inzicht in wat het doel van je bestaan is. Het overstijgt tijd, ruimte en dimensies. Hierdoor helpt het je contact te maken met andere dimensies, buitenaards leven en vorige en toekomstige levens. Het bevordert helderziendheid en divinatie, en helpt mensen met reïncarnatie problemen en mensen die moeite hebben met hun aardse bestaan. Ook geestelijk werkt de steen bevrijdend en inzichtgevend. Het helpt om onbegrensd te denken en stimuleert hiermee creatieve ideeën en oplossingen. Het bevordert empathie, inlevingsvermogen, geluk en vruchtbaarheid en vermindert zorgen en belemmeringen. Moldaviet reinigt de chakra’s en brengt ze in balans. Het versterkt de werking van andere stenen. Fysiek bevordert moldaviet herstel en geeft inzicht in ziekte en klachten. Een nogal krachtige steen dus die daar op je bord terecht kwam, en dat zo dicht bij je individuele lijn.



Dit was voor jou het orakel Char, als je nog vragen hebt, stel ze gerust smile

foto van het bord volgt nog
Liefs Jorine
Caius
Caius mei 31 '11
Hoi Jorine,

Wat bijzonder en mooi dat jij dit hier op Merudi doet!
Zou je ook voor mij een edelstenen orakel willen doen?

Alvast bedankt en ik geef er z.s.m. reactie op.

Liefs,
Caius
Char
Char mei 31 '11
Lieve Jorien,
Hartstikke bedank voor de edelstenen orakel legging.. Gelukkig heb ik een mobieltje met internet want me computer is net gecrahst.. Ik kom er nog uitgebreid op terug als mijn laptop het weer doet!! Heb via mobiel weinig overzicht!!
Maar nogmaals super bedankt!!
Liefs, Charlene
Char
Char jun 2 '11
Jorine,
Nogmaals super bedankt voor de legging!
Ik heb een prive bericht gestuurd met daarbij de situatie uitleg wink
Liefs, Char
taro
taro jun 3 '11
Hoi Jorine,

Ik ben net terug van vakantie.
Van de week ga ik even reageren op je lezing, alvast super bedankt.
Eerst even alles op orde krijgen.

Liefs Taro

PS: zijn de problemen met betrekking tot lekkage opgelost??
landa
landa jun 3 '11
lieve Jorine,
Ik wil je hartelijk danken voor het uitlezen van de edelstenen ,mijn excuses dat ik deze pas nu lees,maar ben eenpaar maanden niet onine geweest.

Het is heel mooi uitgelegd en kan me in elke steen herken ik heel veel ...en het geeft me voldoening en rust.

Hartleijk bedankt dat je je tyd en energie voor me vrij maakte.

heel veel liefs Lanneke
Cialara
Cialara jun 4 '11
Hoi allemaal, bedankt voor de feedback op het orakel. Ik heb nog niet op alles gereageerd, maar dat komt nog wel.

Ik zit hier nog steeds in de rotzooi met die badkamer, het is nu voor de helft getegeld, en weet niet wanneer de tegelaar tijd heeft om het af te maken confuseddus we douchen nog steeds bij mijn moeder, en dat zal komende week nog wel een paar keer gebeuren wink

Ik hoop snel weer het orakel te doen voor Caius, komt er dus aan smile

Groetjes Jorine
Caius
Caius jun 5 '11
Hoi Jorine,

Ik ben benieuwd smile
Kijk maar, wanneer het voor jou het beste uitkomt.

Sterkte met het op orde krijgen van de badkamer.
Neem je tijd voor de dingen om je heen.
Ik kan wel wachten smile

Liefs,
Caius
taro
taro jun 6 '11
Origineel bericht van: Cialara
Hi Taro, ik heb voor jou het orakel geraadpleegd smile

Eerst je persoonlijke steen: een stukje parelmoer, wat staat voor parel of zeeoor.

Je bent iemand die er mooi uitziet of die zich mooi voordoet, maar van binnen in de war is en twijfelt aan eigen kunnen. Mensen denken dat jij alles wel op een rijtje hebt, en zelf kun je daar heel erg onzeker over zijn. Gevoelig ben je ook, je kent ze wel de vele emoties met hun ups en downs. Geregeld dat je er doorheen gaat en opnieuw opzoek moet naar harmonie en balans. Sensitief en veranderlijk, want niets blijft bij het oude, er is altijd verandering en altijd beweging.Dat klopt, ik kom rustig en stabiel over maar dat ben ik niet altijd hoor...hahah ik heb echt mijn stress momentjes...ben soms overgevoelig, pik heel veel van een ander op

Jouw persoonlijke steen viel tegen je kern aan op de lijn van financien.
Een hele mooi plek wel. Je zit qua beloning (financieel) dicht bij jezelf, dus goed. Beloning kan behalve financieel ook anders zijn, bijvoorbeeld hoe je naar jezelf kijkt, wat je voor jezelf over hebt, hoeveel je van jezelf houdt winkEr zijn wel eens wat veranderingen, maar die zijn er in ieder leven, geen enkel leven blijft altijd het zelfde, iedereen heeft met verandering te maken. Een gids geeft aan dat ik het beloning mag noemen in plaats van financieel in jouw geval. Zoek niet te veel naar directe financiele beloningen, maar geniet ook van de giften van kinderen. Deze steen is namelijk ook een typische moedersteen. Hele mooie steen



Sodaliet viel in je kern, een beetje richting je gezondheidslijn.

Sodaliet staat vooral voor communicatie, speelt er bij jou iets op het vlak van gezondheid? want er ligt nog een steen op waar de sodaliet naar lijkt te verwijzen. Sodaliet betekent dat je open mag communiceren over wat er speelt en dat je er ook op mag staan naar de waarheid te vragen. Je kunt communiceren op meerdere manieren, dus let ook op houdingen en telepatisch gevoelens die je krijgt als het om je gezondheid gaat.
Ik moet leren mijn rust te nemen, en dat vind ik moeilijk, ik ga maar door en door en door tot dat mijn lijf het begeeft...ben me er van bewust en probeer hier ook erg goed op te letten, kleine seintjes zie en voel ik nu ook




De andere steen die echt op je gezondheislijn ligt is een Topaas.
Topaas is een hele mooie krachtige steen met leiderskwaliteiten, iemand die delegeert en de taken verdeelt. Ook een steen die heel helder is, de zaken moeten duidelijk zijn voor je, anders kun je niet handelen. Het kan betekenen dat je de leiding moet nemen met iets wat speelt op het vlak van gezondheid, dat je medestander moet zoeken en mensen die je bijstaan of helpen, dit kan zowel je persoonlijke gezondheid gelden of ook mogelijk in je werk (krijg het gevoel dat je in de gezondheidszorg werkt).Ik heb gewerkt in de gezondheidszorg, en ik ben iemand die goed kan leiden of ik dat wil is een tweede winkmaar ik weet dat ik het heel goed zou kunnen. Communicatie is ook iets wat me goed ligt...in de toekomst wil ik mij ook meer op therapeutisch vlak ontwikkelen...ik wil graag mensen helpen en bijstaan.Ik denk dat communicatie heel belangrijk is daarbij, dat is wat de sodaliet aangeeft.



Er viel een Groene Aventurien tussen je relatielijn en je emotionele lijn, vrij dicht wel bij je kern nog. Niet een heel duidelijke plek, mogelijk een aanwijzing van iets wat met zowel een emotie als een relatie te maken heeft.
De groene aventurien is een prachtige steen, vrij helder bijna doorzichtig wel en met kleine glinstertjes. Die kleine glinstertjes willen zeggen dat je soms naar de details moet kijken, er de schoonheid van in gaat zien. Die kleine glinstertjes kunnen ook nieuwe wegen aantonen of nieuwe dingen die te gebeuren staan in verband met een emotionele relatie. Deze groene steen, de kleur van het hartchakra is heel positief. De steen kan wijzen op een plotselinge koersverandering of een nieuwe weg, of op vrijheid. klinkt goed, ik voel dat er veranderingen gaan komen



De laatste steen die er nog op je bord ligt is een Amber. Ze ligt op een wat vaag gebied tussen je emoties en je individualiteit in.
Amber is een stimulerende steen, edelsteen cafeíne bijna, en oefent een positieve invloed uit op het hele bord en speelveld. Vooral op het vlak van je vrije tijd en je persoonlijke leven is de energie sterk aanwezig. Ik krijg hier echter ook door dat er mogelijk wat opgekropte emoties kunnen zijn mogelijk op het vlak van gezondheid, omdat die lijn al eerder werd besproken. Waak er voor dat je niet te veel binnen houdt laat het van je af vloeien wat je dwars zit of doe er iets mee. Zorg voor openheid en communicatie, de Amber zal je prikkelen en stimuleren om er wat aan te doen.
Het mooie van Amber is ook dat het een natuurlijke steen is, ontstaan uit hars van bomen en eeuwen lang uitgehard. De energie van een Amber is ongelofelijk krachtig en vitaliserend, ze kan je heel goed helpen op het gebied waar het nodig is. Wat dus aangeeft dat je er met veel energie zelf mee aan de slag kunt of dat je veel energie zult krijgen om de zaken aan te pakken die niet goed lopen.Erg mooie steen, die kan ik wel gebruiken, ga is op zoek naar een mooie amber.




Dit was het orakel voor jou Taro

Dankjewel voor je tijd en ik laat het verder op mij in werken. Veel zal mij de komende tijd nog duidelijk worden.
Voel dat er verandering in de lucht hangt.
Liefs Taro

Liefs Jorine
Cialara
Cialara jun 10 '11
Dank je voor je feedback Taro smileFijn dat het aansluit op jouw beleving en dat je er iets mee kunt ook.

Mijn douche is gerepareerd, gisteren heb ik voor het eerst sinds weken weer thuis kunnen douchen laugh.

Straks ga ik het orakel voor Caius doen.

Groetjes Jorine.
goudsbloem
goudsbloem jun 10 '11
lieve cialara,

zou je voor mij ook de edelstenen orakel willen doen??


liefs susanne
Cialara
Cialara jun 10 '11
Caius, vandaag voor jou het orakel geworpen.

Jouw persoonlijke steen voor dit moment is de Rookkwarts

De Rookkwarts staat voor een rustig en sterk persoon, creatief ook wel. Iemand die een rustig leven beoogt, je zult niet snel iets doen wat jou wereld op zijn kop kan zetten.

Echter je persoonlijke steen viel heel ver van je kern en ver op de lijn van gezondheid. Dit kan twee dingen betekenen. Ofwel je zit totaal niet lekker in je vel en er speelt van alles op je (mentale) gezondheids vlak, ofwel je hebt iets achter de rug en er zit verandering aan te komen.

Rookkwarts geeft in een duiding vaak aan dat er iets verborgen is, dat nog in ruste is. Zoals een zaadje in de aarde wacht tot er genoeg licht en warmte en water is om te kunnen beginnen met haar groei, zo geeft de rookkwarts aan dat er iets in ruste is, wat wacht op het juiste moment om te beginnen met haar groei, met haar verandering of transformatie.



Ook dicht bij je gezondheidslijn, maar er niet op, kwam een Labradoriet.

Ook de Labradoriet duid op een transformatie een plotselinge verandering mogelijk, die een stagnerende situatie nieuw leven inblaast.

Ligt Labradoriet op een plek die met gezondheid te maken heeft, let dan op uw persoonlijke energie. Voelt u zich altijd uitgeput bij bepaalde mensen in de buurt en voelen zij zich juist beter? Als u de hele dag met veel mensen werkt of een stressvol beroep hebt, kan Labradoriet aangeven dat uw energie niet voldoende wordt aangevuld en dat de stress toeneemt.



Op je carrière lijn half op bij je kern viel een Rhodoniet

Deze steen viel zo dicht bij je kern dat ik vermoed dat je werk heel belangrijk is voor je en dat je ook datgene doet waar je goed in bent, waar je talenten liggen en dat dat heel prettig is. Toch is er iets waar je wel op kunt letten, namelijk dat je goed op let dat je nuchter blijft en dat je werkt naar dat geen wat mogelijk is. Niet altijd alles kan zoals jij het wil, en dan moet je roeien met de riemen die je hebt, zolang je daar nuchter en praktisch in kunt blijven zit je goed.



Er vielen vervolgens twee stenen dicht bij je emotionele lijn. Een Robijn en een Maansteen. De Robijn verwijst ook naar je relationele lijn en de Maansteen wijst naar je individuele lijn.

Robijn is een prachtige steen en waar Robijn in een duiding ook verschijnt, hij heeft altijd een positieve invloed, ook op de stenen in zijn omgeving. Robijn ondersteunt, is optimistisch en stimuleert. Het geeft een gevoel van veiligheid aan alle handelen en bezielt alles met een weldadige energie. In een relatie geeft Robijn eerlijkheid, openheid en emotionele stabiliteit aan, op het werk en in het dagelijks leven tevredenheid en zelfvertrouwen.



De Maansteen viel op je Individuele lijn en in je kern, tegen je lijn van emoties aan, dicht bij de Robijn, die daar dus ook haar invloed op heeft.

Maansteen is een steen die gaat over gevoel en over geduld. Over het leven met de cycli van de aarde. Zoals we de vier seizoenen kennen op aarde die altijd maar weer herhaald worden, zo is het ook in het leven soms. De juiste gebeurtenissen op het juiste moment, ook al lijkt dat soms niet zo te zijn. In feite versterkt deze maansteen jouw persoonlijke steen, die ook spreekt van geduld en het afwachten van het juiste moment. In dit geval gaat het over jou persoonlijke manier van leven en hoe je in het leven staat.



Kort samenvattend speelt er iets op het vlak van gezondheid, iets wat een verandering teweeg gaat brengen, maar waar je geduld mee moet hebben, omdat het met een cyclus te maken heeft. Er zal veel positieve energie zijn op het vlak van je emoties en relaties. Daarnaast op je werk beetje opletten dat je vooral dat gene doet wat er kan, en niet kijken naar wat had kunnen zijn. Let op je energie en zorg dat die goed aangevuld kan worden.

Dit was het orakel voor jou Caius.
Liefs Jorine.

Pagina's: « Vorige ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki