Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Begrip
Begrip jan 26 '10
hoihoi,

Ik heb zeer erg goed mijn best gedaan om alles te begrijpen, haha, maar euh kvond het wel nog moeilijk, hoewle dta ik sommige dingen wel herkende laughEn ik ben al ene tijdje zot van bergkristal haha dus dat vond ik dna wle grappig om als persoonlijke steen te hebben laughIk zla proberen om emt je raad te werken als mijn "euro" valt en alvats bednakt voor het verdere inzicht

ps: chapeau als je dit orakel zelf hebt gemaakt, kvind het ehct mooi laugh

xxx
Ilse
Cialara
Cialara jan 26 '10
Graag gedaan en dank voor je compliment Ilse smile
Cialara
Cialara jan 28 '10
Marjan,

Ik ga voor jou denk ik morgen het orakel raadplegen smilevandaag gaat niet lukken, ik heb iets anders leuks voor de boeg geloof ik.

Liefs Jorine.
Lena
Lena jan 28 '10
iets leuks is altijd fijn smile

jorine zou ook graag om een algemene duiding vragen, over waar ik nu sta en wat er in het verschiet ligt.

heb veel geduld hoor.. want wat ingewikkelt lijkt me dit, het is veel werk..en al die lijntjes..... crazy
Cialara
Cialara jan 28 '10
Ja, het is wel ingewikkeld, maar ik schijn dit al vele levens terug ook veel gedaan te hebben. Oude kennis komt nu naar boven en die lijntjes zijn eigenlijk hele handig hulplijntjes smile

Ik zal voor jou ook het orakel raadplegen Lena, doe ik graag wink
Lena
Lena jan 28 '10
dank je wel jorine ben er blij mee...
admin
admin jan 28 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Marjan,

Ik ga voor jou denk ik morgen het orakel raadplegen smilevandaag gaat niet lukken, ik heb iets anders leuks voor de boeg geloof ik.

Liefs Jorine.


Lieve meid, doe rustig aan ... >> ik loop niet weg smile

Kus
Pegasus
Pegasus jan 29 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Pegasus jij vroeg me dit:

Eén van die vragen is wat is een persoonlijke steen? Is dit de steen die je karakter vertegenwoordigd of hoe je op dit moment bent?

De persoonlijke steen die ik uitpendel is inderdaad die steen die op dit moment het meest bij jou past qua persoonlijkheid of energie die je op dat moment hebt. Ik vind het moeilijk te onderscheiden wat wanneer het belangrijkste is... toch ga ik er vanuit dat het met jouw houding en persoonlijkheid op dit moment te maken heeft. Ik denk ook dat als die betreffende steen dicht bij je kern valt, dat je dan goed jezelf bent. Maar als hij buiten het bord zou vallen, dan zit het ff niet lekker denk ik.

Liefs Jorine


Oké. Thanks!

Liefs Pegasus
Cialara
Cialara jan 29 '10
Marjan, voor jou heb ik zojuist de edelstenen op het orakelbord geworpen. Het mochten er zes zijn waarvan één persoonlijke steen.

Je persoonlijke steen is een Lapis Lazuli.

De Lapis Lazuli persoon is een serieuze, diepgravende denker, wellicht een soort leraar. De energie die bij deze steen vrijkomt is trouw aan de waarheid, serieus.

Lapis Lazuli viel midden in je kern en wees licht richting je carrière en intellect.

De steen laat zien dat waarheid van essentieel belang is voor succes. Oprechtheid, eerlijke communicatie en duidelijkheid laten alle energieën vrijelijk stromen. Het kan ook aangeven dat je veel moeite moet doen om de waarheid omtrent een bepaalde situatie te achterhalen. Als steen van de godin van waarheid en balans laat hij in bepaalde gevallen zien hoe orde en recht functioneren.
Lapis Lazuli; steen van onderricht, kan ook een periode van studie of een diepgaand leerproces aangeven. Omdat hij in je kern viel kan het betekenen dat je jezelf en en je situatie diepgaand moet onderzoeken. Lapis Lazuli brengt overal waar het verschijnt evenwicht en heeft een ontnuchterende en diepgaande invloed.

In de buurt van de Lapis Lazuli op de 1e cirkel die met je werk te maken heeft viel een Bergkristal.

Bergkristal fungeert in een duiding als middelpunt van standvastigheid en structuur en brengt duidelijkheid. Het helpt belangrijke informatie toegankelijk houden en zorgt ervoor dat niets wordt achtergehouden. Alles is productiever en werkt beter op de plaatsen waar bergkristal terechtkomt. Als de vragensteller echter geheime plannen heeft, geeft de steen aan dat die zullen mislukken, omdat het de betrokkenen allemaal duidelijk zal worden.

Langs de lijn van wer/carrière vielen nog twee stenen, iets verder van de kern en dus wat verder in de tijd zullen die hun energie laten werken. Het waren de Rookkwarts en de Kornalijn.

De Rookkwarts geeft een ontwikkelingsstadium weer dat nog stil ligt. Deze steen kan vergeleken worden met vruchtbare aarde waarin dingen groeien wanneer de tijd rijp is. In deze context wordt aangeraden geduld te hebben en niet te veel activiteiten te ontplooien, zodat iemands potentieel kan ontkiemen. Veel groei- en ontwikkelingsstadia bevatten momenten van rust, waarin alles stil lijkt te staan. Deze stadia geven aan dat zich vanuit de diepten veranderingen aankondigen, onzichtbaar voor wie vluchtig kijkt. Nu moet worden nagedacht over plannen en dromen, maar staar je niet blind op een bepaalde uitkomst. Meditatie en zich aan de dagelijkse zaken onttrekken kunnen het proces versnellen.

De Kornalijn duidt op veel creatieve energie. Verder wijst Kornalijn op levenslust, geluk, plezier en harmonie. De steen geeft aan dat je moet werken met wat je hebt, in plaats van een ver verwijderd doel te blijven nastreven. Deze steen bevordert ook succes en doet positieve energie toenemen.
Maar let op, het kan ook aangeven dat je flexibeler moet zijn, want anders krijg je last van de negatieve aspecten van deze steen: stress, ziekte, vertraging en stagnering. Schenk ook aandacht aan diep gelegen pijn en oude wonden voordat ze nog meer problemen veroorzaken.

Dan viel er apart op de lijn van relaties, ietsjes richting financien, dus misschien gaat het om zakelijke relaties, een Melkkwarts.

De steen geeft aan dat de situatie onduidelijk is. Hoewel dit frustrerend kan zijn, is dit nu echt geen goed moment om actie te ondernemen. Er is geduld nodig om met de verstrooiende krachten van Melkkwarts de situatie te verhelderen. Bedenk dat een gebrek aan doelgerichtheid in bepaalde omstandigheden voordelig kan zijn – even geen voortdurende aandacht voor detail. Hoe het ook zij, veel kan niet worden bereikt, doordat de gebeurtenissen zo onduidelijk zijn, je kunt beter gewoon wachten tot alles weer helder wordt.

En dan de laatste steen is de Sneeuwvlok Obsidiaan. Deze viel in de eerste cirkel van je spiritualiteitslijn.

Obsidiaan is duidelijk verbonden met Pluto, zowel de planeet als de Griekse god. Pluto is de god van de onderwereld, bewaarder van verborgen schatten. Steeds waar obsidiaan in een duiding voorkomt, is het belangrijk naar verborgen factoren te zoeken die op jou van invloed kunnen zijn, en in dit geval dus spirituele invloeden.
Er zullen onverwachte wendingen kunnen optreden. Er kan ook sprake zijn van angst – bij jou of iemand anders. Bedenk dat angst meestal optreedt als iemand het gevoel heeft dat alles buiten hem om gaat of als hij geen overzicht heeft. Angst kan zich ook voordoen wanneer je oog in oog komt te staan met iets wat krachtiger lijkt dan jij.
Obsidiaan is zowel vurig als aardend. Deze eigenschappen zullen u door elke obsidiaanachtige uitbarsting heen loodsen en u kunnen overtuigen van uw eigen vurige kracht.

Dit was het orakel voor jou Marjan, laat het even op je inwerken en haal datgene eruit waar je feeling mee hebt of wat je opvalt. Let op zich herhalende energieën, want dat zijn duidelijke boodschappen.

Liefs Jorine

admin
admin jan 29 '10
Lieve Jorine,

Ik ga het op mijn gemak op me in laten werken, even laten bezinken, ik kom er zéker op terug!!

Liefs en alvast superbedankt!!!
Marjan
Cialara
Cialara jan 29 '10
Oh ja, ik heb natuurlijk nog een foto smileZal hem er even bijzetten....

admin
admin jan 31 '10
Lieve Jorine,

Ik wil er dit op zeggen:
Het is geweldig hoe de stenen toch jezelf terug kunnen vinden op deze afstand. Het is een heel mooi orakel, ik ben er superblij mee en ik kan er zeker mee verder. Maar het sterkt me ook in mijn beslissingen die ik neem op dit moment.

Misschien kan je nog wel (desnoods via pb) verduidelijken wat je hiermee precies bedoelde, want daar kom ik niet uit:

Quote:
Let op zich herhalende energieën, want dat zijn duidelijke boodschappen.


Alvast bedankt voor je energie!!!
-xxx-
Cialara
Cialara jan 31 '10
Lieve Marjan,

Ten eerste ben ik blij dat je jezelf erin terug kon vinden en dat het je sterkt in je beslissing.

Over jouw vraag:
Ik heb opgemerkt dat in een duiding vaak meerdere stenen met min of meer de zelfde boodschap komen.

Bij jou zijn dit bijvoorbeeld de rookkwarts en de melkkwarts. Beiden geven aan dat je geduld moet hebben en dat er iets gaande is wat je misschien nu nog niet kunt zien of onderkennen.

Omdat de energie zich herhaald (al is het op verschillende vlakken) denk ik dat het belangrijk is.

Liefs Jorine
admin
admin feb 1 '10
Dank je voor de uitleg, het past als een gegoten jas. !!

-xxx-
Piet
Piet feb 1 '10
Hallo Eniroj,

Zou je voor mij het edelstenen orakel willen raadplegen?
Ik zou graag willen weten hoe mijn toekomst er uit gaat zien, zowel financieel, gezondheid etc.

Alvast bedankt.

groetjes Piet
Cialara
Cialara feb 1 '10
Hoi Piet,

Ik zal voor jou ook het orakel raadplegen, na Lena die nog voor je is.

Liefs Jorine
Piet
Piet feb 1 '10
Dank je wel Jorine,

ik wacht rustig af.

groetjes Piet
Pegasus
Pegasus feb 1 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Ik heb in totaal 9 stenen voor je mogen werpen op het bord. De meeste stenen vielen aan de kant van emoties relaties en spiritualiteit. Een beetje de gevoelskant dus. Ik denk dat dat in de komende maanden dus belangrijk zal zijn.

Laat ik dan beginnen met een steen die opviel doordat hij juist buiten het bord viel en in de richting van de carrière lijn. Een beetje een buitenbeentje dus gezien de rest van de stenen winkHet was een Tijgeroog.

Deze Tijgeroog staat meestal voor samenwerking met anderen, iets doen in groepsverband met een gemeenschappelijk doel. Je hoeft niet alles alleen te doen, je mag gerust hulp vragen van anderen. Het gaat om iets wat in de verdere toekomst ligt en niet op dit moment. De steen is een positieve steen met energie van vertrouwen en kans op succes. Hij wijst echter ook op de noodzaak om bepaalde zaken op een praktische nuchtere manier te benaderen. Begin bij het begin en werk van daaruit verder.


Laat maar komen! laugh
Ben bezig met het nadenken over baansverandering. Wil dit jaar op een aantal vlakken knopen doorhakken en keuzes maken. Van baan veranderen is daar één van. Maar zoals hier boven al staat, ben ik eerst nog met een aantal andere dingen bezig, met name de gevoelskant en de relatie met de ander.
Pegasus
Pegasus feb 1 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Dicht bij de kern op de lijn van relaties viel een Malachiet.

Een Malachiet op je lijn van relaties kan betekenen dat je aandacht moet schenken aan de vele emotionele niveaus die er zijn in je relaties. hij wijst erop dat je zorgvuldiger met bepaalde emotionele zaken moet omgaan in die relaties. Ook geeft deze steen aan dat het nu zaak is oude patronen en gewoonten los te laten. Groei en ontwikkeling zijn voorwarden om te kunnen vergeven - zo niet vergeten. Pijniljke situaties moet je leren begrijpen, leren vergeven en een plek weten te geven, want anders raak je verstrikt in het verleden.
Malachiet leert dat ons handelen veel nuancen kent. Op een positieve plek zoals hier geeft het een veilige plek aan waar je kunt groeien en je vrij kunt voelen.


Dit thema speelt op dit moment een grote rol. Inzichten in mijn omgang met de ander. Leer ik veel van, vooral hoe ik dit anders kan doen. Dit is ook één van de thema's die duidelijk met de eenheidsheling naar voren komt. Waar het vandaan komt en brengt hoe ik met dingen omga naar de oppervlakte. Mooi proces van experimenteren en ontdekken.
Pegasus
Pegasus feb 1 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Half in je kern en richting emoties en relaties, dicht bij de Malachiet, viel de Lapis Lazuli

De Lapis Lazuli geeft hier aan dat waarheid van essentieel belang is voor succes. Oprechtheid, eerlijke communicatie en duideiljkheid laten alle energieën vrijelijk stromen. Het kan ook aan geven dat je veel moeite moet doen om de waarheid omtrent een bepaalde situatie te achterhalen. Als steen van de godin van waarheid en balans laat hij in bepaalde gevallen zien hoe orde en recht functioneren in je emoties en relaties.
Lapis Lazuli is ook de steen van het onderricht en kan een periode van studie aangeven.
Tenslotte brengt de steen overal waar hij verschijnt evenwicht en heeft een ontnuchterende en diepgaande invloed.


Dit sluit aan bij het leerproces van de Malachiet. Eerlijkheid, oprechtheid en duidelijke communicatie en hoe laat ik dat verhouden met nuances etc. En ook mag ik van mezelf eerlijk mezelf zijn.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki