Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Cialara
Cialara mrt 12 '10
Dank voor je begrip Monique, als ik er aan toe ben ben jij de eerste voor het orakel.

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara mrt 20 '10
Ik denk dat ik komende week wel weer met het orakel ga werken smiledus Monique, ik ga nog even kijken welke vraag je voor me hebt neergelegd wink

Liefs Jorine
Elfje21
Elfje21 mrt 21 '10
Hey Jorine,

Ik vroeg me af wat voor vragen je zowal kunt beantwoorden met dit edelstenen orakel? Ik zit zelf wel met een paar vragen rond mijn studies en beroepsleven, maar weet niet of je daarover iets kan lezen in dat orakel.

Je mag het me altijd laten weten of dat kan. Als het gaat en je zou zo'n orakel willen leggen voor mij, dan laat je het maar weten, dan zal ik je mijn vragen sturen.

Veel liefs,

Elfje21
Cialara
Cialara mrt 21 '10
Hoi Elfje,

Omdat het me vreselijk veel tijd kost, doe ik vanaf nu alleen maar kleine algemene duidingen met 6 stenen. Dus geen vraagstellingen meer... Je mag achter in de rij aansluiten, er zijn er nog twee voor je geloof ik wink

Liefs Jorine
Elfje21
Elfje21 mrt 21 '10
Hey Jorine,

Dat geeft niet, ik begrijp het wel. Oké, dan zal ik achteraan aanschuiven in de rij ;-)

Bedankt dat je een kleine, algemene legging wil doen.

Veel liefs,

Elfje21
Cialara
Cialara mrt 21 '10
Zal ik doen Elfje21 wink
mono
mono mrt 21 '10
hoi jorine
ik heb niet echt een vraag voor je ben gewoon erg nieuwschierig naar wat je hebt te vertellen en daarbij ik ben gek op stenen haha ben blij dat je weer wat beter in je vel zit.
kijk maar wat de steenen mij brengen voor de aankomende tijd.
liefs mono
admin
admin mrt 22 '10
Fijn dat je weer bezig kunt, echt lief dat je je medemens op deze manier wilt helpen. zelf heb ik 2 korte duidelijke vragen:

1. komt S bij mij terug?

2. zal ik de juiste studierichting vinden?
Cialara
Cialara mrt 22 '10
Origineel bericht van: Precious
Fijn dat je weer bezig kunt, echt lief dat je je medemens op deze manier wilt helpen. zelf heb ik 2 korte duidelijke vragen:

1. komt S bij mij terug?

2. zal ik de juiste studierichting vinden?


Eeeh ik had juist gezegd dat ik alleen nog maar algemene duidingen doe....
En een vraag of iemand bij je terug komt, dat kan ik niet beantwoorden met dit orakel...

Dus alleen als je een algemene duiding wil, kan ik daarvoor zorgen.

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara mrt 22 '10
Lieve Mono,

Ik heb voor jou het orakel geraadpleegd zojuist. Ik ga het hier even uitwerken...

Allereerst een persoonlijke steen voor jou: de Sodaliet.

Iemand met de Sodaliet als persoonlijke steen heeft sterke banden met Communicatie Technologie. Zijn/haar voornaamste interesse ligt waarschijnlijk in het uitwisselen van informatie. Hij/zij is emotioneel terughoudend en bedaard.


In je kern viel een Sneeuwvlok Obsidiaan.

Omdat de steen in je kern viel is de energie van deze steen toonaangevend voor de duiding.

Obsidiaan is duidelijk verbonden met Pluto, zowel de planeet als de Griekse god. Pluto is de god van de onderwereld, bewaarder van verborgen schatten. Steeds waar obsidiaan in een duiding voorkomt, is het belangrijk naar verborgen factoren te zoeken die van invloed kunnen zijn op de vragensteller. Er zullen onverwachte wendingen kunnen optreden. Er kan ook sprake zijn van angst – bij jou of iemand anders. Bedenk dat angst meestal optreedt als iemand het gevoel heeft dat alles buiten hem om gaat of als hij geen overzicht heeft. Angst kan zich ook voordoen wanneer je oog in oog komt te staan met iets wat krachtiger lijkt dan jij. Obsidiaan is zowel vurig als aardend. Deze eigenschappen zullen je door elke obsidiaanachtige uitbarsting heen loodsen en u kunnen overtuigen van uw eigen vurige kracht.

De Sodaliet, je persoonlijke steen, viel in het vlak van de financiën.

Komt sodaliet in een duiding voor, dan wijst dat op communicatie.
Sodaliet werkt ook als bemiddelaar en vredesbrenger, en verschijnt hij in een lezing dan symboliseert hij een samenkomen van gelijkgestemden. Wacht op nieuws dat oplossingen en nieuwe kansen meebrengt, maar wees wel bereid jouw rol daar in te vervullen. Ontvang je niet de berichten die je verwacht, zoek dan contact met anderen en blijf praten over de zaak.
Sodaliet in een duiding kan ook wijzen op rust en tevredenheid. De steen geeft aan dat het een gunstige tijd is voor studie of onderzoek.

Misschien wordt het tijd om je financiële situatie eens onder de loep te nemen en er met anderen over te praten...

De Rookkwarts viel ook op je lijn van financiën.

De Rookkwarts geeft een ontwikkelingsstadium weer dat nog stil ligt. Deze steen kan vergeleken worden met vruchtbare aarde waarin dingen groeien wanneer de tijd rijp is. In deze context wordt aangeraden geduld te hebben en niet te veel activiteiten te ontplooien, zodat het potentieel zich kan ontkiemen. Veel groei- en ontwikkelingsstadia bevatten momenten van rust, waarin alles stil lijkt te staan. Deze stadia geven aan dat zich vanuit de diepten veranderingen aankondigen, onzichtbaar voor wie vluchtig kijkt. Nu moet worden nagedacht over plannen en dromen, maar staar je niet blind op een bepaalde uitkomst.

Bloedsteen viel buiten het bord, in de richting van je carrièrelijn.

De Bloedsteen is verbonden met de zon en het sterrenbeeld Ram. Hierdoor en door de relatie met bloed heeft hij te maken met eigenschappen als kracht, moed en dergelijke energie om ondanks alles toch succesvol te zijn. In een duiding geeft bloedsteen aan dat je vol moet houden, maar ook dat je jouw doel inderdaad kunt bereiken. Op een moeilijke plek biedt bloedsteen bescherming wanneer iets mislukt. Op een positieve plek laat hij zien dat alle obstakels verdwijnen en je omgeving je steunt. Bij hevige opwinding kan bloedsteen aangeven dat impulsieve reacties, zoals kwaadheid, gesust moeten worden. Laat je niet meeslepen door je gevoelens.

De steen lag buiten het bord en de energie van deze steen is er een voor de wat verdere toekomst.


Een Malachiet kwam terecht tussen je individualiteits- en spirituele lijn.

In een duiding geeft malachiet aan dat er veel emotionele niveaus zijn waar aandacht aan moet worden besteed. Hij wijst het erop dat zorgvuldiger met bepaalde emotionele zaken moet worden omgegaan. Ook geeft deze steen aan dat het nu zaak is oude patronen en gewoonten los te laten. Groei en ontwikkeling zijn voorwaarden om te kunnen vergeven – zo niet vergeten. Pijnlijke situaties moet je leren begrijpen, leren vergeven en een plek weten te geven, want anders raak je verstrikt in het verleden.

In veel oude culturen was het boze oog een algemene vloek, uitgesproken uit jaloezie of een andere negatieve emotie. Zorg ervoor dat je anderen geen kwaad toewenst. Door wraakzuchtige gedachten te koesteren en anderen de schuld te geven berokken je zowel jezelf als de persoon in kwestie veel schade.

Malachiet leert dat ons handelen veel nuances kent. Op deze positieve plek van individualiteit en spiritualiteit geeft het een veilige plek aan waar je kunt groeien en je vrij kunt voelen.


Rood Jaspis viel buiten het bord in eht gebied tussen spiritualiteit en gezondheid.

Jaspis in een duiding wijst op de noodzaak een praktisch haalbaar doel voor ogen te hebben. Doe wat nodig is en verspil geen tijd en moeite aan ingewikkelde plannen en strategieën. Jaspis is een niet-transparante steen, dus alles wat wordt weerkaatst, is echt. Deze ondoorzichtigheid duidt erop dat je op de eerste indruk af moet gaan. Als je open en eerlijk te werk gaat, zullen de slinkse acties van anderen op niets uitlopen.. Jaspis zorgt ook voor voldoende praktische vaardigheden om een bepaald doel te bereiken.

Ik weet niet goed wat ik met deze steen aan moet, hij ligt op een nogal vage plek en zal wat verder in de toekomst mogelijk een rol spelen. Misschien dat je op het gebied van je gezondheid in de toekomst hier rekening mee moet gaan houden.


Er komt nog een foto
Dit was jouw duiding.
Liefs Jorine.
Cialara
Cialara mrt 22 '10
mono
mono mrt 23 '10
hoi jorine
bedankt dat je dit voor mij hebt gedaan..in heel veel dingen herken ik het wel en in andere nog niet maar die komen er nog wel aan denk ik ik heb hem nu al een paar keer gelezen en steeds meer begin ik dingen te herkenen.
ik vind dit heel mooi
bedankt liefs mono
admin
admin mrt 24 '10
Ooh sorry ik weet echt niet wat een algemene duiding is, dus sorry voor mijn vragen. Maar ik sta helemaal open voor een algemene duideing.. dus ik ben heel benieuwd meid. liefs.
Cialara
Cialara mrt 24 '10
Zo hee, ik zie dat ik al een hele wachtlijst heb wink

Dus eerst Nouqnaq, dan Elfje en dan Precious...
Ik zal proberen om snel aan de slag te gaan, maar als het wat langer duurt wees gerust, het komt echt wel smile

Liefs Jorine
Cialara
Cialara mrt 26 '10
Nouqnaq, voor jou heb ik zojuist het orakel geraadpleegd. Grappig om te zien dat je net ingelogd hebt wink

Ik ga het zo uitwerken.
Cialara
Cialara mrt 26 '10
Het orakel voor Nougnag

Allereerst je persoonlijke steen. Hierbij moet ik je vertellen dat de pendel in eerste instantie aangaf dat ik de waarachtige persoonlijke steen voor jou niet in mijn bezit heb. Nogmaals heb ik gependeld en gevraagd om een steen die heel dicht bij komt. En dat was de Maansteen. Persoonlijkheid van de maansteen verwijst naar iemand met sterk vrouwelijke eigenschappen. De energie van de steen is emotioneel in balans, intuïtief en cyclisch.


De Maansteen viel op de eerste twee cirkeltjes van de lijn van Relaties.

Maansteen heeft heel veel vrouwelijk energie en kan in een duiding dus een belangrijke vrouw in het leven van de vragensteller symboliseren. Het kan ook staan voor typisch vrouwelijke eigenschappen, zoals medeleven, luisteren en invoelingsvermogen.
Deze steen toont de noodzaak van emotionele balans in een situatie. Misschien is zich stress aan het ophopen, die zich vervolgens als starheid in relaties manifesteert en die weer moet worden losgemaakt.
Maansteen wijst er ook op dat intuïtieve vaardigheid in het geding is. Je moet nu niet doortastend optreden. Kijk om je heen en probeer aan te voelen wat in en om jou aan de hand is voor je iets onderneemt. Omdat allerlei tere creatieve energieën nu samenkomen is het beter geduldig verder te gaan.
Omdat de maan op zo veel aardse levenscycli van invloed is, betekent maansteen in een duiding dat de vragensteller zich er bewust van moet zijn dat aan alles een natuurlijke groeicyclus ten grondslag ligt. Overhaasten heeft geen zin, alles gebeurt op zijn eigen tijd.

Op je lijn van Financiën vielen twee stenen, de Labradoriet en de Jade

De Labradoriet duidt op een verrassing, transformatie en transmutatie. Het brengt een plotselinge ommekeer teweeg, waardoor een stagnerende situatie opleeft. Nieuwe kansen doen zich voor, er liggen allerlei keuzemogelijkheden en het leven ziet er opeens heel spannend uit.
De steen leert ons dat we nooit van veronderstellingen moeten uitgaan.

Jade zorgt ervoor dat u de waarheid in elke situatie instinctief aanvoelt. In een duiding suggereert de steen dat we vaker op onze intuïtie moeten afgaan. De kracht van jade ligt in het feit dat het individu verbonden raakt met het geheel. Vaak betekent het dan ook dat je je meer met de situatie moet bezighouden of dat je je er aan moet onttrekken wanneer jouw gevoel dat zegt. Omdat jade al heel lang in verband wordt gebracht met de geesten van de overledenen, kan hij in een duiding symbool staan voor de tradities of gebruiken van onze voorouders. We hebben allemaal een voorouderlijke geschiedenis. Door dit te erkennen, kunnen we meer inzicht krijgen in ons persoonlijke leven.


In het gebied tussen carrière en intellect viel een Sodaliet.

Komt sodaliet in een duiding voor, dan wijst dat op communicatie op grote schaal- zowel tussen verschillende mensen als tussen verre landen. Berichten worden op vele manieren ontvangen en verzonden; telegrafisch, via de kabel en per satelliet- zelfs telepathisch, via gedachten.
Sodaliet werkt ook als bemiddelaar en vredesbrenger, en verschijnt hij in een lezing dan symboliseert hij een samenkomen van gelijkgestemden. Wacht op nieuws dat oplossingen en nieuwe kansen meebrengt, maar wees wel bereid jouw rol daar in te vervullen. Ontvang je niet de berichten die je verwacht, zoek dan contact met anderen en blijf praten over de zaak.
Sodaliet in een duiding kan ook wijzen op rust en tevredenheid, zonder dat een gevoel van “buitengesloten zijn” op treedt. Je kunt jezelf zijn, maar voelt je niet alleen. De steen geeft aan dat het een gunstige tijd is voor studie of onderzoek.


Op de lijn van Individualiteit /i]viel een Sneeuwvlok Obsidiaan.

Obsidiaan is duidelijk verbonden met Pluto, zowel de planeet als de Griekse god. Pluto is de god van de onderwereld, bewaarder van verborgen schatten. Waar obsidiaan in een duiding voorkomt, is het belangrijk naar verborgen factoren te zoeken die van invloed kunnen zijn op jou. Er zullen onverwachte wendingen kunnen optreden. Er kan ook sprake zijn van angst – bij jou of iemand anders. Bedenk dat angst meestal optreedt als iemand het gevoel heeft dat alles buiten hem om gaat of als hij geen overzicht heeft. Angst kan zich ook voordoen wanneer je oog in oog komt te staan met iets wat krachtiger lijkt dan jij. Obsidiaan is zowel vurig als aardend. Deze eigenschappen zullen je door elke obsidiaanachtige uitbarsting heen loodsen en je kunnen overtuigen van jouw eigen vurige kracht.


Tenslotte viel er nog een Lapis Lazuli in een gebied ver van je kern, tussen je [i]spirituele
en je gezondheidslijn in... neigend naar de spirituele kant.

In een duiding laat Lapis Lazuli zien dat waarheid van essentieel belang is voor succes. Oprechtheid, eerlijke communicatie en duidelijkheid laten alle energieën vrijelijk stromen. Het kan ook aangeven dat u veel moeite moet doen om de waarheid omtrent een bepaalde situatie te achterhalen. Als steen van de godin van waarheid en balans laat hij in bepaalde gevallen zien hoe orde en recht functioneren.
Lapis Lazuli; steen van onderricht, kan ook een periode van studie aangeven. Op een plek die met individuele spiritualiteit te maken heeft, toont het diepgaande overdenking, meditatie, werken met een ver verleden en belangrijke herinneringen. Lapis Lazuli brengt overal waar het verschijnt evenwicht en heeft een ontnuchterende en diepgaande invloed.


Dit was jouw duiding Nougnag smile

Hier nog even snel de foto:
dee
dee mrt 26 '10
Hai, Kun je voor mij ook zo'n steen legging doen?

Groetjes Dee
admin
admin mrt 27 '10
WOOOOOW Jorine you're good poewhie.
De angst zomaar om te beginnen.
Wij hebben onze zoon van 18 verloren 3 jaar geleden,op de dijk Enkhuizen/Lelystad. Mijn man heeft 1,5 jaar geleden een tia gehad,dus ja,die heeft wel het gevoel dat het leven gewoon maar een beetje zelf bepaald,voor dit alles een bedrijfsongeval met rechtzaken e.d.,niet zo gek dus.
De Maansteen GEWELDIG,6 dagen per maand kan ik visualiseren,jaja rond de volle maan.
Aards en vurig,jazeker zoals het een goed boogschutter betaamd,met ascedant stier.
Buitenland,helemaal goed,ook het telepatische gedeelte.
De rest wil ik ,nog niet teveel, over uitweiden.
Petje af Jorine
Mooi heel mooi,ik ben er erg blij mee,dankjewel,
veel liefs Anuschka
Cialara
Cialara apr 1 '10
Elfje ik heb voor jou vandaag het orakel geraadpleegd.

Ik heb gevraagd om een persoonlijke steen voor jou, maar ik mocht hem niet uitpendelen. Helaas.

Wel heb ik 6 mooie stenen voor jou op het bord mogen werpen.

Te beginnen met een Amazoniet, die mooi tegen je kern aanviel richting de lijn van je intellect.

In deze steen komen de energieën van hart en de keel samen om persoonlijke expressie en creativiteit positief te beïnvloeden.
De amazoniet in een duiding heeft te maken met gedeeld inzicht, voor jezelf opkomen en nieuwe ervaringen opdoen. Het wijst op een extraverte opstelling die voortkomt uit de oprechte wens te begrijpen en te leren.
Het probeert ook duidelijk te maken waar iemand voor staat in het leven en wat hij voor ogen heeft. Deze steen lijkt aan te geven dat het tijd is om je met lang gekoesterde, nog niet uitgeprobeerde plannen en uitdagingen bezig te houden en om een beetje anders te durven zijn.


Dan buiten het bord, in de richting van je carrière/werk viel een Bloedsteen Het kan een energie zijn van de wat verdere toekomst, omdat ie buiten het bord viel.

De Bloedsteen is verbonden met de zon en het sterrenbeeld Ram. Hierdoor en door de relatie met bloed heeft hij te maken met eigenschappen als kracht, moed en dergelijke energie om ondanks alles toch succesvol te zijn. In een duiding geeft bloedsteen aan dat u vol moet houden, maar ook dat u uw doel inderdaad kunt bereiken. Op een moeilijke plek biedt bloedsteen bescherming wanneer iets mislukt. Op een positieve plek laat hij zien dat alle obstakels verdwijnen en uw omgeving u steunt. Bij hevige opwinding kan bloedsteen aangeven dat impulsieve reacties, zoals kwaadheid, gesust moeten worden. Laat u niet meeslepen door uw gevoelens.


Sneeuwvlok Obsidiaan viel tegen je kern en richting je financiën. Omdat ie dicht tegen je kern aanviel is het een energie die op dit moment of binnen korte tijd zal spelen en /of van grote invloed is.

Obsidiaan is duidelijk verbonden met Pluto, zowel de planeet als de Griekse god. Pluto is de god van de onderwereld, bewaarder van verborgen schatten. Steeds waar obsidiaan in een duiding voorkomt, is het belangrijk naar verborgen factoren te zoeken die van invloed kunnen zijn op de vragensteller. Er zullen onverwachte wendingen kunnen optreden. Er kan ook sprake zijn van angst – bij jou of iemand anders. Bedenk dat angst meestal optreedt als iemand het gevoel heeft dat alles buiten hem om gaat of als hij geen overzicht heeft. Angst kan zich ook voordoen wanneer je oog in oog komt te staan met iets wat krachtiger lijkt dan jij. Obsidiaan is zowel vurig als aardend. Deze eigenschappen zullen je door elke obsidiaanachtige uitbarsting heen loodsen en je kunnen overtuigen van jouw eigen vurige kracht.


Verder bij de financiële lijn, wat verder van je kern, viel een Amber.

Amber brengt een soort nerveuze energie mee. Wordt hij op een plek aangetroffen waar andere stenen beperking, stagnatie en twijfel aangeven, dan stimuleert hij hernieuwde beweging. Op een positieve of evenwichtige plek wijst amber je erop dat je moet waken voor drukte. Amber is net edelsteen-cafeïne. Te veel zorgt voor chaos, een slecht humeur en ruzie. Zo lang deze extra energie gebruikt kan worden is er meestal geen probleem.
Komt amber tevoorschijn, probeer er dan achter te komen of er sprake is van ondergewaardeerde capaciteiten, opgekropte emoties en onderdrukte spanningen.


Heel ver op de lijn van relaties, dus pas spelend in de wat verdere toekomst, viel een Groene Aventurijn.

Deze steen wijst op nieuwe mogelijkheden. Net als naar de glinsteringen in de steen moet ook daar goed naar gezocht worden, ze dienen zich vaak aan wanneer je ze het minst verwacht. Op een positieve plek biedt Aventurijn de kans op vrijheid, een plotselinge koersverandering of een nieuwe weg. Op een moeilijke plek kan Aventurijn aangeven dat de vragensteller voorbijgaat aan bepaalde kansen ter verbetering van de huidige situatie. Omdat ze tot een doorbraak kunnen leiden, moeten details meer aandacht krijgen.


En dan de laatste steen, een Tijgeroog, die viel buiten het bord tussen je spiritualiteit en gezondheidslijn in. Alweer een steen die pas verder in de toekomst zijn energie doet gelden op de genoemde gebieden.

De Tijgeroog bevat een positieve energie die vertrouwen biedt en de kans op succes vergroot. Hij wijst op de noodzaak bepaalde zaken op een praktische nuchtere manier te benaderen. Begin bij het begin en werk van daaruit verder. Tijgeroog geeft duidelijk aan dat je niet alles alleen moet proberen. Iedereen heeft hulp en advies van anderen nodig, deze steen geeft aan dat je in groepsverband moet toewerken naar een gemeenschappelijk doel.

Dit was jouw duiding.
Liefs Jorine

Foto van het bord met de stenen volgt nog wink
Cialara
Cialara apr 1 '10


Het orakelbord voor Elfje smile
Pagina's: « Vorige ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki