Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Pegasus
Pegasus feb 1 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Dan de volgende steen of eigenlijk een mineraal: Koper

De Koper viel op je lijn van emoties ietsjes verder van de kern af, in de 2e cirkel.

Koper zorgt ervoor dat alle energie rondom wordt gladgestreken en geïntegreerd op het gebied van je emoties. Is er kans op onenigheid, dan sust koper de agressie. Bij stagnatie zorgt koper ervoor dat de energie weer vrijelijk kan stromen. Het bevordert ook alle vormen van communicatie en verbetert emotionele situaties.
Koper herinnert ons eraan dat we ontvankelijk moeten blijven, bereid moeten zijn nieuwe standpunten aan te nemen en niet geïrriteerd moeten raken door het gedrag van anderen.


Een beetje gladstrijken en intergreren lijkt me fijn. Bij tijd en wijle zijn mijn emoties een emotionele achtbaan, vooral op werkvlak. En op die momenten denk ik wat gladstrijken en intgratie, niet verkeerd.
Pegasus
Pegasus feb 1 '10
Origineel bericht van: Eniroj
De Sodaliet viel ook op het bord, ver van je kern en tussen individualiteit en spiritualiteit in. Iets wat een beetje vaag gebied is en met beiden samen hangt in de toekomst.

Komt sodaliet in een duiding voor, dan wijst dat op communicatie op grote schaal- zowel tussen verschillende mensen als tussen verre landen. Berichten worden op vele manieren ontvangen en verzonden; telegrafisch, via de kabel en per satelliet- zelfs telepathisch, via gedachten.
Sodaliet werkt ook als bemiddelaar en vredesbrenger, en verschijnt hij in een lezing dan symboliseert hij een samenkomen van gelijkgestemden. Wacht op nieuws dat oplossingen en nieuwe kansen meebrengt, maar wees wel bereid je rol daar in te vervullen. Ontvang je niet de berichten die je verwacht, zoek dan contact met anderen en blijf praten over de zaak.
Sodaliet in een duiding kan ook wijzen op rust en tevredenheid, zonder dat een gevoel van “buitengesloten zijn” op treedt. Je kunt jezelf zijn, maar voelt je niet alleen. De steen geeft aan dat het een gunstige tijd is voor studie of onderzoek dat zich op je spiritualiteit of individualiteit richt.


Weet nog niet precies wat deze steen gaat beteken. Maar ja, hij valt dan ook niet voor niets buiten het bord wink. Ik ben er wel benieuwd naar.
Pegasus
Pegasus feb 1 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Zo en nu de laatste twee stenen smile

De Rozenkwarts en de Maansteen...

De Rozenkwarts viel op de lijn van spiritualiteit ietsjes van je kern af.
Rozenkwarts is dé relatiesteen. Het heeft betrekking op vrienden, geliefden en die aspecten van ons leven waar we een hoop emotionele energie in steken. Omdat hij viel op je spirituele lijn kan het een spirituele relatie betreffen. Alles waarvan we vinden dat het ons staande houdt wordt door Rozenkwarts gesymboliseerd. De plek waar de steen in een duiding neerkomt, toont niet alleen onze sterkste kanten, maar ook onze gevoeligste.
Op deze positieve plek is de steen een bevestiging van een situatie van steun, vriendschap,emotioneel welbevinden en liefde.
Hierin herken ik de relatie met mijn vriend. Een hele liefdevolle, helende en voor mij spirituele relatie.

De Maansteen viel direct naast de Rozenkwarts tussen spiritualiteit en gezondheid in.
Maansteen heeft een heel vrouwelijke energie en kan in een duiding dus een belangrijke vrouw in jouw leven symboliseren. Het kan ook staan voor typisch vrouwelijke eigenschappen, zoals medeleven, luisteren en invoelingsvermogen.
Deze steen toont de noodzaak van emotionele balans in een situatie. Misschien is zich stress aan het ophopen, die zich vervolgens als starheid in relaties manifesteert en die weer moet worden losgemaakt. Werk in uitvoering ;)Komt maansteen terecht in een gebied dat met gezondheid te maken heeft, dan kan dat betekenen dat emotionele stress maagpijn, hoofdpijn of spijsverteringsproblemen veroorzaakt. Herken ik niet
Maansteen wijst er ook op dat intuitieve vaardigheid in het gedrang is. Je moet nu niet doortastend optreden, kijk om je heen en probeer aan te voelen wat in en om je aan de hand is voor je iets onderneemt. Omdat allerlei tere, creatieve energieën nu samenkomen is het beter geduldig verder te gaan. Advies neem ik ter harte. En herken ik ook.
Omdat de maan op zo veel aardse levens-cycli van invloed is, betekent de steen in een duiding dat de vragensteller zich er bewust van moet zijn dat aan alles een natuurlijke groeicyclus ten grondslag ligt. Overhaasten heeft geen zin. Alles gebeurt op zijn eigen tijd. Ja, dat is voor een Rammetje soms nog wel eens lastig. wink

Dat was het antwoord van het orakel. Ik hoop dat het je de richting aan kan geven waar je om vroeg.
Liefs Jorine. Jazeker. Sterkt me op mijn pad en in hetgeen waar ik mee bezig ben. Dank je wel, Jorine!
Nog even de foto erbij wink

Cialara
Cialara feb 1 '10
Pegasus, dank je voor je toelichting. Dat is altijd prettig om te lezen voor mij smile

Liefs Jorine.
Pegasus
Pegasus feb 1 '10
I know smile
Heb het even laten bezinken voordat ik kon reageren.
Cialara
Cialara feb 1 '10
Lena, voor jou heb ik vanavond het orakel geraadpleegd en ik zal het hier voor je opschrijven.

Allereerst maar de foto, dat is wel lekker duidelijk.



Ik mocht voor jou 1 persoonlijke steen uitpendelen en in totaal 6 stenen op het bord gebruiken.

Jouw persoonlijke steen is de Granaat geworden.

Granaat staat voor een druk, obsessief en ongeduldig iemand. Zoals een draad die onder stroom staat zal hij altijd voor beroering zorgen – soms in positieve, soms in negatieve zin.
De energie van de steen is actief, ongericht.

Deze steen viel niet in je kern, maar in de eerste cirkel van je emotionele lijn. Dat kan er op duiden dat deze energie dus vooral om je emoties gaat. En dat je daar nu mee bezig bent.

Granaat werkt vitaliserend; hij geeft alle sombere, stagnerende situaties nieuwe energie. In positieve zin activeert en stimuleert granaat, in negaieve zin zorgt hij voor irritatie en ergernis. Hij kan op passie wijzen, maar dat hoeft niet de langdurige soort te zijn. Hij kan duiden op snel opvlammende en snel wegebbende woede. Granaat kan ook nieuwe ideeen aangeven, die echter net zo hard weer uitdoven als ze geen tegenwicht krijgen van andere, meer aardende eigenschappen.
Granaat kan net als vuur leven en levendigheid in stand houden, maar ook pijn en verbranding veroorzaken.


Rechts van je kern op de lijn van intelligentie viel in de 2e cirkel een Kornalijn.

Kornalijn duidt op veel creatieve energie. Het wijst op levenslust, geluk, plezier en harmonie. De steen geeft ook aan dat je moet werken met wat je hebt, in plaats van een ver verwijderd doel te blijven nastreven. Deze steen bevordert ook succes en doet je positieve energie toenemen.

Het kan echter ook betekenen dat je wat flexibeler moet zijn, want anders krijg je last van de negatieve aspecten van deze steen. Stress, ziekte, vertraging en stagnering. Schenk ook aandacht aan diepgelegen pijn en oude wonden voordat ze nog meer problemen veroorzaken.

Er viel een Melkkwarts gedeeltelijk in je kern in de richting van je carrière/werk lijn. Dit is dus een steen die duidelijk nu haar energie verspreidt en waar je nu mee te maken hebt.

De steen geeft aan dat de situatie wat betreft je werk of carrière onduidelijk is. Hoewel dit frustrerend kan zijn, is dit nu echt geen goed moment om actie te ondernemen. Er is geduld nodig om met de verstrooiende krachten van Melkkwarts de situatie te verhelderen. Bedenk dat een gebrek aan doelgerichtheid in bepaalde omstandigheden voordelig kan zijn – even geen voortdurende aandacht voor detail. Hoe het ook zij, veel kan niet worden bereikt, of dat nu door de vaagheid van jou komt of doordat de gebeurtenissen zo onduidelijk zijn, je kunt beter gewoon wachten tot alles weer helder wordt.

Er viel een Amethist buiten het bord tussen het financiele en carrière gebied. Omdat hij volledig buiten het bord viel is de energie van deze steen pas over een een paar maanden werkzaam.

Amethist in een duiding betekent dat er behoefte is aan nuchtere overweging bij beslissingen.
In een duiding kan Amethist er op wijzen dat zelfdiscipline is vereist; het is dan niet het juiste moment om flink op stap te gaan. Zorg er eerst voor dat alles op orde is, bekijk wat uw prioriteiten zijn en neem niet te veel hooi op je vork. Blijf met beide benen op de grond en laat je niet meeslepen door allerlei wilde plannen. Fantasie is belangrijk, maar moet wel zijn gericht op haalbare doelen.

Dan viel er een Zwarte Tourmalijn tegen je relatie-lijn aan (aan de kant van financiën, dus het kan eventueel een zakelijke relatie betreffen oid).

Deze steen duidt op de behoefte in harmonie te zijn met de omgeving en je relaties. Zonder harmonie loop je misschien het risico om op een bepaald niveau tegen negativiteit aan te lopen. Dit vermijd je door ervoor te zorgen dat je goed geaard en geconcentreerd bent en een praktische levensvisie hebt. Dit kristal geeft aan dat met de hele structuur -de verborgen pijlers- rekening moet worden gehouden. Zorg ervoor dat alles waar jouw handelen en relaties op is gebaseerd veilig en stevig is.

Dan als laatste viel er nog een Maansteen op de 1e cirkels van spiritualiteit en gezondheid en heeft derhalve met beide gebieden te maken.

Maansteen heeft heel veel vrouwelijk energie en kan dus een belangrijke vrouw in jouw leven symboliseren. Het kan ook staan voor typisch vrouwelijke eigenschappen, zoals medeleven, luisteren en invoelingsvermogen.
Deze steen toont de noodzaak van emotionele balans in een situatie. Misschien is zich stress aan het ophopen, die zich vervolgens al starheid in relaties manifesteert en die weer moet worden losgemaakt. Komt maansteen terecht in een gebied dat met gezondheid te maken heeft, dan kan dat betekenen dat emotionele stress maagpijn, hoofdpijn op spijsverteringsproblemen veroorzaakt.

Maansteen wijst er ook op dat intuïtieve vaardigheid in het geding is. Je moet nu niet doortastend optreden. Kijk om je heen en probeer aan te voelen wat in en om jou aan de hand is voor je iets onderneemt. Omdat allerlei tere creatieve energieën nu samenkomen is het beter geduldig verder te gaan.

Omdat de maan op zo veel aardse levenscycli van invloed is, betekent maansteen in een duiding dat de vragensteller zich er bewust van moet zijn dat aan alles een natuurlijke groeicyclus ten grondslag ligt. Overhaasten heeft geen zin, alles gebeurt op zijn eigen tijd.

Lieve Lena, dit was voor jouw het edelstenen orakel.
Liefs Jorine
Cialara
Cialara feb 1 '10
Piet, die van jou doe ik morgen of overmorgen smile
Piet
Piet feb 1 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Piet, die van jou doe ik morgen of overmorgen smile


Is goed hoor Jorine, ik zie het wel verschijnen.

groetjes Piet
Cialara
Cialara feb 2 '10
Piet voor jou heb ik zojuist de stenen geworpen.

Ik zal hier eerst de foto plaatsen en dan in dit bericht gaan schrijven.



Wat me direct opvalt in deze ligging van de stenen is dat er veel buiten het bord of veld vielen. Dit duidt erop dat de meeste energieën ook daadwerkelijk pas in de toekomst spelen. Daar had je natuurlijk ook om gevraagd, dus dat is alvast een goed begin wink

Ik mocht voor jou een persoonlijke steen uitpendelen, het werd een Citrien.

De citrienpersoonlijkheid is gelukkig en vol van vertrouwen. Hij heeft een praktische kant, maar onderzoekt ook graag het bovennatuurlijke.

Energie van de steen is troostend, opwekkend, gelukkig.

De citrien viel buiten het bord tussen je spirituele en gezondheidslijn. Dit is dus hoe jij je in de toekomst zult voelen op spiritueel gebied in combinatie met je gezondheid.

De Citrien geeft zelfvertrouwen, de energie om te willen slagen, een heldere geest en doelbewustheid. Het helpt verschillende energieën samen te brengen, vooral als er een conflict bestaat tussen droom en daad, idealist en pragmatist en ontspanning en actie.
In onduidelijke situaties brengt de citrien het licht van de zon om de problemen zodanig te belichten dat ze gezien worden zoals ze zijn. Citrien geeft aan dat denken vóór handelen moet gaan; de situatie goed overdenken levert begrip op en de informatie die voor slagen nodig is. Wordt dit stadium overgeslagen, dan kunnen angst en verwarring ontstaan.
Op een moeilijke plek kan Citrien wijzen op inachtneming van voorzichtigheid of op de noodzaak stap voor stap te opereren.

Vlak bij de Citrien ook buiten het bord viel een Rookkwarts. Ik denk dat de energie van deze steen de citrien zal beinvloeden. Eens kijken wat de betekenis van deze steen aangeeft:

De Rookkwarts geeft een ontwikkelingsstadium weer dat nog stil ligt. Deze steen kan vergeleken worden met vruchtbare aarde waarin dingen groeien wanneer de tijd rijp is. In deze context wordt aangeraden geduld te hebben en niet te veel activiteiten te ontplooien, zodat iemands potentieel kan ontkiemen. Veel groei- en ontwikkelingsstadia bevatten momenten van rust, waarin alles stil lijkt te staan. Deze stadia geven aan dat zich vanuit de diepten veranderingen aankondigen, onzichtbaar voor wie vluchtig kijkt. Dus in de toekomst moet worden nagedacht over plannen en dromen, maar staar je niet blind op een bepaalde uitkomst. Meditatie en zich aan de dagelijkse zaken onttrekken kunnen het proces versnellen.

In het vlak van intelligentie op het bord en dus in de nabije toekomst spelend viel de Hematiet

Hematiet ofwel ijzer is een sterk maar zeer broos metal. Deze twee eigenschappen vormen een aanwijzing voor de betekenis die Hematiet in een duiding heeft. Bij Hematiet is sprake van een stevige ondergrond om op te bouwen. Op een positieve plek wordt de consolidatie van energieën in de omgeving erdoor versterkt. Zo kan Hematiet een bepaalde situatie zo analyseren, dat die voor iedereen zichtbaar en duidelijk wordt. Op een negatieve plek duidt Hematiet op koppigheid, onbuigzaamheid of het onvermogen iets los te laten. Hematiet lijkt een glanzend zilverachtig metaal; wordt het echter vermalen, dan wordt de kleur rood. Deze transformatie duidt erop dat we soms verder moeten kijken dan onze neus lang is.


Een Rode Jaspis viel in het vlak van werk/carrière:

Jaspis in een duiding wijst op de noodzaak een praktisch haalbaar doel voor ogen te hebben. Doe wat nodig is en verspil geen tijd en moeite aan ingewikkelde plannen en strategieën. Jaspis is een niet-transparante steen, dus alles wat wordt weerkaatst, is echt. Deze ondoorzichtigheid duidt erop dat je op de eerste indruk af moet gaan. Als je open en eerlijk te werk gaat, zullen de slinkse acties van anderen op niets uitlopen. Jaspis zorgt ook voor voldoende praktische vaardigheden om een bepaald doel te bereiken.


Dan ver buiten het bord (hij rolde helemaal van de tafel af wink) lag op je financiele lijn een Kornalijn.

Kornalijn duidt op veel creatieve energie. Het wijst op levenslust, geluk, plezier en harmonie. De steen geeft ook aan dat je moet werken met wat je hebt, in plaats van een ver verwijderd doel te blijven nastreven. Deze steen bevordert ook succes en doet je positieve energie toenemen.
Het kan echter ook betekenen dat je wat flexibeler moet zijn, want anders krijg je last van de negatieve aspecten van deze steen. Stress, ziekte, vertraging en stagnering. Schenk ook aandacht aan diepgelegen pijn en oude wonden voordat ze nog meer problemen veroorzaken.

Ik denk dat het betekend dat je op een flexibele en creatieve manier met je financiën om zult moeten gaan zodat je inderdaad de positieve kant van deze steen op dit gebied kunt ondervinden. Maar het is nog ver weg...


Dan zie ik een Rozenkwarts liggen tegen de individualiteitslijn en een beetje richting je emotielijn.

Rozenkwarts is dé relatiesteen. Het heeft betrekking op vrienden, geliefden en die aspecten van ons leven waar we een hoop emotionele energie in steken. Alles waarvan we vinden dat het ons staande houdt wordt door Rozenkwarts gesymboliseerd. De plek waar de steen in een duiding neerkomt, laat niet alleen onze sterkste kanten zien, maar ook onze gevoeligste.
Op een moeilijke plek toont Rozenkwarts scheurtjes in ons zelfbeeld en zelfvertrouwen. Misschien zijn er problemen van agressieve aard of is er onbegrip.
Op een positieve plek is de steen een bevestiging van een situatie van steun, vriendschap,emotioneel welbevinden en liefde.

Als laatste steen viel er een Amber buiten het veld maar nog wel op het bord in het gebied tussen individualiteit en spiritualiteit. Deze energie zal zich binnen een aantal maanden manifesteren.

Amber brengt een soort nerveuze energie mee. Op een positieve of evenwichtige plek wijst amber je erop dat je moet waken voor drukte. Amber is net edelsteen-cafeïne. Te veel zorgt voor chaos, een slecht humeur en ruzie. Zo lang deze extra energie gebruikt kan worden is er meestal geen probleem.
Komt amber tevoorschijn, probeer er dan achter te komen of er sprake is van ondergewaardeerde capaciteiten, opgekropte emoties en onderdrukte spanningen.

Lieve Piet, dit was het orakel voor jou. Denk eraan dat de meeste energieën pas in de verdere toekomst zullen spelen en daarmee dus ook nog vaag zijn. En niets ligt vast, het zijn jouw keuzes in het leven, blijf daar aan denken.

Liefs Jorine
Piet
Piet feb 3 '10
Dank je wel Jorine, ik zal het orakel in alle rust eens goed in me opnemen.

groetjes Piet
Cialara
Cialara feb 3 '10
Graag gedaan hoor Piet.

Laat me maar weten als je nog vragen hebt.

Liefs Jorine
Lena
Lena feb 3 '10
hallo jorine

heel hartelijk dank voor je mooie en heldere legging

Overhaasten heeft geen zin, alles gebeurt op zijn eigen tijd.

dat past heel goed bij mij wink
Cialara
Cialara feb 3 '10
Graag gedaan Lena smile
admin
admin feb 6 '10
Jorine
Wat mooi zeg dat je dit doet
Zou je voor mij ook een keer het edelstenen orakel willen raadplegen?

Mijn vraag is eigenlijk of ik op mijn gevoel kan vertrouwen bijv. omtrent mijn relatie, maak ik de juiste keuze door door te gaan zols mijn gevoel zegt of moet ik het juist los leren laten
Cialara
Cialara feb 6 '10
Ik wil het orakel best voor je raadplegen. Alleen moet je je vraag denk ik anders formuleren. Het orakel geeft nooit een ja of nee antwoord, maar meer richtlijnen of meer energieën die kunnen komen of die je beïnvloeden...
admin
admin feb 7 '10
Hallo Jorine
Bedankt ik zal hem anders formuleren hopelijk gormuleer ik hem zo goed
Ik zou graag willen weten hoe het verder gaat met mijn huidige relatie

liefs
Cialara
Cialara feb 7 '10
Hoi Cooolgirl,

Ik zal het orakel voor jou raadplegen met deze vraag. Weet alleen nog niet precies wanneer.

Liefs Jorine
admin
admin feb 7 '10
Geeft niet hoor Jorine
Vind het al heel lief dat je het wilt doen

dankjewel

Liefs terug
Cialara
Cialara feb 11 '10
Hoi Coolgirl,

Het is een beetje lastige vraag maar ik heb hem toch voorgelegd aan het orakel. Ik hoop dat je aan de toch wat algemene duiding die eruit volgt iets zult hebben.

Allereerst maar de foto smile



Het eerste wat me opvalt is dat er niet één steen op je relatielijn is gevallen. Wel op de andere lijnen. Dus ik denk dat de stenen je iets willen vertellen over jouw eigen houding en of gevoelens in de betreffende relatie.

Jouw persoonlijke steen is de Rookkwarts
Rookkwartsmensen hebben een sterke, rustige energie die ook creatief is. Een dergelijk iemand kiest voor een rustig leven.

Deze steen viel op een afstandje van je kern in de 3e cirkel van je emotielijn.

De Rookkwarts geeft een ontwikkelingsstadium weer dat nog stil ligt. Deze steen kan vergeleken worden met vruchtbare aarde waarin dingen groeien wanneer de tijd rijp is. In deze context wordt aangeraden geduld te hebben en niet te veel activiteiten te ontplooien, zodat iemands potentieel kan ontkiemen. Veel groei- en ontwikkelingsstadia bevatten momenten van rust, waarin alles stil lijkt te staan. Deze stadia geven aan dat zich vanuit de diepten veranderingen aankondigen, onzichtbaar voor wie vluchtig kijkt. Nu moet worden nagedacht over plannen en dromen, maar staar je niet blind op een bepaalde uitkomst. Meditatie en zich aan de dagelijkse zaken onttrekken kunnen het proces versnellen.


Ook op je emotielijn tegen de 2e cirkel (dus iets dichter bij je kern) viel de Groene Aventurijn.

Deze steen wijst op nieuwe mogelijkheden. Net als naar de glinsteringen in de steen moet ook daar goed naar gezocht worden, ze dienen zich vaak aan wanneer u ze het minst verwacht. Op een positieve plek biedt Aventurijn de kans op vrijheid, een plotselinge koersverandering of een nieuwe weg. Omdat ze tot een doorbraak kunnen leiden, moeten details meer aandacht krijgen.


Op de 1e cirkel van je individuele lijn viel de Granaat

Granaat werkt vitaliserend; hij geeft alle sombere, stagnerende situaties nieuwe energie. In positieve zin activeert en stimuleert granaat, in negatieve zin zorgt hij voor irritatie en ergernis. Hij kan op passie wijzen, maar dat hoeft niet de langdurige soort te zijn. Hij kan duiden op snel opvlammende en snel wegebbende woede. Granaat kan ook nieuwe ideeën aangeven, die echter net zo hard weer uitdoven als ze geen tegenwicht krijgen van andere, meer aardende eigenschappen.
Granaat kan net als vuur leven en levendigheid in stand houden, maar ook pijn en verbranding veroorzaken.

Dit is een bijzondere steen, en omdat hij viel op je individuele lijn die te maken heeft met jouw interesses en manier van leven, dus wel een aandachtspunt in jouw relatie, omdat dit gaat over jouw eigenheid, jouw zelf en hoe je die uit.


Buiten het bord tussen je spirituele en gezondheidslijnen viel een Kornalijn.
Een steen die buiten het bord valt geeft aan dat zijn energie pas veel later van toepassing zal zijn, dus zeg over een aantal maanden.

Kornalijn duidt op veel creatieve energie. Het wijst op levenslust, geluk, plezier en harmonie. De steen geeft ook aan dat je moet werken met wat je hebt, in plaats van een ver verwijderd doel te blijven nastreven, en dit geld dan met name op het gebied van je gezondheid en spiritualiteit. Deze steen bevordert ook succes en doet je positieve energie toenemen.
Het kan echter ook betekenen dat je wat flexibeler moet zijn, want anders krijg je last van de negatieve aspecten van deze steen. Stress, ziekte, vertraging en stagnering. Schenk ook aandacht aan diepgelegen pijn en oude wonden voordat ze nog meer problemen veroorzaken.


Amethist viel op de 2e cirkel van je intelligentielijn.

Amethist in een duiding betekent dat er behoefte is aan nuchtere overweging bij beslissingen, gebruik dus je gezonde verstand wil het zeggen.
Blijf met beide benen op de grond en laat je niet meeslepen door allerlei wilde plannen. Fantasie is belangrijk, maar moet wel zijn gericht op haalbare doelen.


Op de 4e cirkel van je intelligentielijn viel een Jade.

Jade zorgt ervoor dat je de waarheid in elke situatie instinctief aanvoelt. In een duiding suggereert de steen dat we vaker op onze intuïtie moeten afgaan. De kracht van jade ligt in het feit dat het individu verbonden raakt met het geheel. Vaak betekent het dan ook dat u zich meer met de situatie moet bezighouden of dat u zich er aan moet onttrekken wanneer uw gevoel dat zegt. Omdat jade al heel lang in verband wordt gebracht met de geesten van de overledenen, kan hij in een duiding symbool staan voor de tradities van onze voorhouders. We hebben allemaal een voorouderlijke geschiedenis. Door dit te erkennen, kunnen we meer inzicht krijgen in ons persoonlijke leven.

Even vertalen naar je vraag; De Amethist zegt dat je je gezonde verstand moet gebruiken en reëel moet zijn, maar de jade verzacht dit iets en geeft aan dat je ook wel je intuïtie mag gebruiken. Maar blijf wel reëel.


Koper viel tenslotte naast je financiele lijn, vlakbij de 2e en 3e cirkel.

Koper zorgt ervoor dat alle energie rondom wordt gladgestreken en geïntegreerd. Is er kans op onenigheid, (in dit geval over jouw of jullie financiën) dan sust koper de agressie. Bij stagnatie zorgt koper ervoor dat de energie weer vrijelijk kan stromen. Het bevordert ook alle vormen van communicatie en verbetert emotionele situaties.
Koper herinnert ons eraan dat we ontvankelijk moeten blijven, bereid moeten zijn nieuwe standpunten aan te nemen en niet geïrriteerd moeten raken door het gedrag van anderen.


Dit was het orakel voor jou Coolgirl. Wees zo vrij om je vragen te stellen als je die hebt. Het kost soms wat moeite om de stenen te vertalen naar een vraag of situatie. Laat het daarom even op je inwerken.

Liefs Jorine
admin
admin feb 12 '10
Hee jorine

Heel erg bedankt
Ik ga het even rustig lezen vandaag en dan zal ik je antwoorden en evt vragen stellen

liefs van mij
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki