Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

admin
admin nov 1 '09
Origineel bericht van: Eniroj
In de tweede cirkel van de relatielijn viel een Turqoise Omdat de steen op deze mooie plek van je relatielijn viel betekend het dat alles in harmonie is, in evenwicht, en dat er optimisme heerst. Het geeft ook aan dat je voor een optimaal verloop van de dingen, moet aangeven wat je gevoelens en voorkeuren zijn. Wees wel alert dat dit ook zo blijft en sta klaar om onvoorziene moeilijkheden het hoofd te bieden.


Mooie ligging. Klopt, is zeker van belang, ter behoud van goede communicatie en harmonie !
admin
admin nov 1 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: Bart


Ik geloof dat deze steen ook wil zeggen dat je niet alleen moet afwachten, maar zelf hier ook een rol in moet spelen, aktie ondernemen. Doe iets anders waardoor je het patroon doorbreekt, dat is de bedoeling. Dat kan wel heel erg spannend zijn natuurlijk. Misschien komt hier weer die amazoniet om de hoek kijken, die zegt dat je best een beetje anders mag zijn wink


Daar ben ik hard mee bezig smile
Cialara
Cialara nov 1 '09
Als laatste viel er nog een Bloedsteen op je emotielijn, heel dicht bij je kern en dus vrij belangrijk voor jou.

De Bloedsteen is verbonden met de zon en het sterrenbeeld Ram. Hierdoor en door de relatie met bloed heeft hij te maken met eigenschappen als kracht, moed en de energie om ondanks alles toch succesvol te zijn.
In deze duiding geeft de steen aan dat je moet volhouden, maar ook dat je je doel inderdaad kunt bereiken. Hij laat zien dat alle obstakels verdwijnen en dat je omgeving je steunt.

Zo Bart, dit was jouw duiding.

Liefs Jorine
admin
admin nov 1 '09
Zo Jorine, een prachtige afsluiting zou ik zeggen ! Mag ik je heel erg bedanken voor de energie die je hebt gestoken in het orakel, ben erg blij met de uitkomsten smile

Dikke knuffel,
Bart
Cialara
Cialara nov 1 '09
Dank je Bart, graag gedaan smile
Emuca
Emuca nov 2 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Oké nu ga ik verder met de duiding voor Angel of Death

Jouw vraag was welk effect de verhuizing op je zal hebben.

Ik heb gependeld, maar er mocht geen persoonlijke steen gependeld worden, ik moet me alleen maar concentreren op je vraag denk ik. Dus heb ik blind 9 (dat werden er 10) stenen gepakt en ze tezamen op het bord laten vallen.


Dankje :3

Quote:
Even kijken bij welke ik zal beginnen...

Ik begin in je kern, richting je gezondheid viel een Celestiet. Deze steen staat voor een wat dromerig en bedachtzaam type die enigszins in zijn eigen wereldje leeft, en ver van alledaagse beslommeringen.
Waarom hij naar je gezondheid wijst, kan zijn omdat als je op jezelf woont, die alledaagse beslommeringen zoals je was, je eten, boodschappen, schoonmaak enz. wel met je gezondheid te maken kunnen krijgen. Als je daar te dromerig mee om gaat en het te veel laat sloffen kan het goed verkeerd gaan. Let daar dus wel op, dan gaat het goed.

Kijk, da's nog eens een handige tip. smileIk ben zeker wat dromerig... kan altijd heel erg 'van de wereld' zijn.

Quote:

Op en rond de lijn van carrière vielen drie stenen, de Kornalijn, de Rosenkwarts en de Blauwe Band Agaat. Omdat je nog niet werkt maar studeert zal ik dit deel als je studie-carriere zien. Deze stenen zijn alle drie zeer positief. In korte bewoordingen staan deze stenen voor creativiteit, passie en liefdevolle communicatie. Iets buiten het bord maar ongeveer dezelfde richting viel nog een Rode Jaspis, die staat voor iets wat met de praktijk en of ervaring te maken heeft. Ik zal ze steen voor steen uitleggen.

Kornalijn die dicht bij je kern en richtig studie-carriere viel duidt op veel creatieve energie, ook wijst het op levenslust, geluk, plezier, en harmonie. Kornalijn geeft aan dat je moet werken met wat je hebt in plaats van een ver verwijderd doel te blijven nastreven. Deze steen bevordert ook succes en doet positieve energie toenemen.

De Rosenkwarts staat voor een aspect van je leven waar je een hoop (emotionele) energie in steekt. Het laat je sterkste kant zien (in dit geval je studie) maar ook je gevoeligste. Op deze plek kan de steen een bevestiging zijn van een situatie van steun, vriendschap en emotioneel welbevinden, vanuit je studie-omgeving. Er zijn daar natuurlijk vast nog wel meer mensen die net "op kamers" gaan, waar je steun aan hebt.

De Blauwe Band Agaat die in de buurt van de Rozenkwarts viel duidt aan dat je veel communicatie nodig hebt of al aan de gang is hierover met je studie genoten of docenten. Deze communicatie is ook niet hectisch of gejaagd. Deze steen geeft aan dat er meer dan 1 manier is om elkaar over en weer te begrijpen. Ook geeft de steen aan dat je open moet staan voor communicatie uit onverwachte hoek, misschien die ene leraar die je kan helpen of die andere student die nog goede tips heeft? Deze steen duidt op een ontspannen, prettige situatie waarin communicatie belangrijk is.


Ik vind het heel mooi om te zien dat de creatieve kant van mijn studie naar boven komt en dat het communicatie gebeuren extra wordt uitgelicht. Dat is namelijk precies het ding wat vorig jaar fout ging. smileEn ik heb gemerkt dat ik heel goed kan praten met de mensen op school. Ook over de verhuizing.
Quote:

Buiten het bord viel de Rode Jaspis. Dit betekend dat de energie of aanwijzing van de Jaspis geld voor over een aantal maanden en niet direct al aan de orde is of zal zijn bij de verhuizing.
De steen viel in het verlengde van je carrière en ietsjes naar je intelligentie. Het wijst op de noodzaak een praktisch haalbaar doel voor ogen te hebben. Doe wat nodig is en verspil geen tijd en moeite aan ingewikkelde plannen en strategiën. Het is een niet-transparante steen, dus alles wat wordt weerkaatst is echt. Deze ondoorzichtigheid duidt erop dat je op je eerste indruk af moet gaan. Als je open en eerlijk te werk gaat, zullen de slinkse acties van anderen op niets uitlopen. Jaspis zorgt ook voor voldoende praktische vaardigheden om je doel te bereiken.


Ik begrijp hieruit dat ik mijn ogen open moet houden en mijn eigen doel moet volgen? smile
Quote:

Al met al kun je zeggen dat de verhuizing in relatie tot je carriëre en studie positief zal blijken te zijn. Je zult veel creativiteit en levenslust ervaren. Je passie leven. Ook zullen je contacten met studiegenoten e.d. versterken denk ik en prettig en ontspannen zijn. Voor de toekomst zul je praktisch moeten zijn, en veel vaardigheden op doen om je doel te bereiken.

Tot nu toe klinkt het allemaal zeer positief hoor! smile


Dat vind ik nou ook! laugh
Quote:

Goed ik ga weer verder....

Op het gebied van je financiën vielen twee stenen. Eentje heel dicht bij je kern, en dus zeer belangrijk, was de Lapis Lazuli. En wat verder op de lijn viel een Fluoriet. Kort door de bocht betekend het dat je op dit gebied nog wel het een en ander te leren hebt (kan ook bijna niet anders als je net begint wink) en dat je het stap voor stap moet aanpakken.

Lapis Lazuli in een duiding laat zien dat waarheid van essentieel belang is voor succes. Oprechtheid, eerlijke communicatie en duidelijkheid laten alle energieën vrijelijk stromen. Ik denk dat dit betekend dat je er zeker met je ouders op deze manier mee om moet gaan met betrekking tot je financien. Wees eerlijk als je iets niet snapt of als iets niet lukt, vraag om duidelijkheid en je zal zien dat het goed zal gaan op dit gebied.
Lapis Lazuli is ook de steen van het onderricht, en kan op deze lijn voor jou ook aangeven dat er nu een periode aanbreekt waarin je veel over je zelfstandigheid en je persoonlijke financien zult gaan leren. Omdat het een gunstige steen is, denk ik dat je er op een positieve manier in zult gaan groeien.

De Fluoriet die iets verder op de lijn valt geeft aan dat je de dingen op dit gebied goed moet plannen en stap voor stap moet uitvoeren. Vage ideeën moeten nu richting en vorm krijgen. Je moet goed bedenken wat je wil en hoe je dat voor elkaar moet krijgen. Stap voor stap leer je dan om financieel zelfstandig te worden. Je leert meer te plannen en voorzichtiger te zijn met wat je doet met je geld.

Dit klopt natuurlijk helemaal. Pas als je alleen gaat wonen leer je echt met geld omgaan. Ik vind de stenen heel erg mooi.
Quote:

Dan komen we bij je gevoelens en emoties. Ook hier zijn twee stenen gevallen. De eerste viel in de 2e cirkel van de emotie-lijn en was een Bloedsteen. De andere viel wat verder op het bord in een vaag gebied tussen je emoties en je individualiteit en was de Sodaliet.

De Bloedsteen is verbonden met de zon en het sterrenbeeld Ram. Hierdoor en door de relatie met bloed heeft hij te maken met eigenschappen als kracht, moed en de energie om ondanks alles toch succesvol te zijn. De steen laat zien dat alle obstakels verdwijnen en dat je omgeving je steunt. Omdat het om gevoelens gaat omtrent de verhuizing denk ik dat je zult ervaren dat je omgeving je familie (bloed) en vrienden je zullen steunen en dat dat je kracht geeft en de energie om het alleen wonen goed op te pakken.

De Sodaliet kan in jouw geval wijzen op een staat van rust en tevredenheid, zonder dat er een gevoel van "buitengesloten" zijn op treedt . Je kunt jezelf zijn, maar voelt je niet alleen. De steen geeft aan dat het een gunstige tijd is voor studie of onderzoek. Ik heb het vermoeden dat de steen in dit geval wil zeggen dat je binnen niet al te lange tijd je wel op je gemak zult voelen in je huisje en dat het eigenlijk wel zo prettig is om alleen te zijn, omdat je dan rustig kunt werken aan je studie. Prettige bijkomstigheid is dat je je niet alleen hoeft te voelen, want je wordt nog steeds gesteund door je familie en vrienden, dat gaf de vorige steen ook al aan.


Dit vind ik een heel belangrijk punt van de legging. Waar ik vooral bang voor ben is dat ik heel 'alleen' zal zijn. Maar aan de hand van deze legging zie ik ook weer nieuwe kanten.
Quote:

Als laatste steen vinden we nog een Tijgeroog op de lijn van spiritualiteit, maar wat verder in de toekomst, zeg een half jaar of nog verder.

De Tijgeroog geeft een sociale, praktische en groepsgerichte energie. Het kan betekenen dat je in groepsverband zult toewerken naar een gemeenschappelijk doel op het gebied van spiritualiteit. De steen bevat een positieve energie die daarbij vertrouwen biedt en de kans op succes vergroot. Hij wijst op de noodzaak bepaalde zaken op een praktische nuchtere manier te benaderen, begin bij het begin en werk van daaruit verder. Je hoeft niet alles alleen te proberen, iedereen kan de hulp of het advies van anderen nodig hebben. Ik weet niet zo goed wat deze energie nu heeft te maken met je verhuizing eerlijk gezegd, behalve dat je misschien wat later, als je al een tijdje alleen woont de behoefte kan hebben om in een spiritueel groepje samen iets te gaan doen. Meer kan ik er nu niet mee.


We zullen zien hoe dat zal lopen. smile
Quote:

Kort alles samengevat:
Die verhuizing zal je volgens de stenen veel nieuwe dingen leren en je veel inspiratie en creativiteit geven. Je zult je gesteunt voelen door je omgeving. Wel opletten dat je niet te dromerig omgaat met de alledaagse huishoudelijke zaken en goed letten op je gezondheid wink



Dit was jou duiding.
Je mag altijd nog vragen stellen als je dit nodig hebt smile

Liefs Jorine.


Lieve Jorine. Zoals ik al eerder zei, vind ik dit een prachtige legging! laugh

Liefs
Cialara
Cialara nov 2 '09
Graag gedaan Angel,

Het op jezelf gaan wonen is best wel een grote stap in je leven, daar mag je gerust wat hulp bij vragen. Ik heb het zelf ook gedaan, op kamers wonen, en herinner me ervan dat je zoveel dingen leert in die tijd, maar dat het ook ontzettend leuk is en je heel veel ruimte en vrijheid geeft!

Daarom veel plezier met je nieuwe eigen plekkie smile

Liefs Jorine
admin
admin nov 9 '09
Lieve Jorine,
graag, indien je tijd hebt, mag je een legging gooien voor me.
"naar welke veranderingsfaze ga ik"
of met andere woorden, " wat brengt mij deze vernieuwing in mezelf naartoe "
Niet letterlijk naartoe he, maar vanuit spiritualiteit gezien.

dank je reeds,
Bellefleur
Cialara
Cialara nov 9 '09
Lieve Bellefleur,

Ik zal graag een duiding doen voor jou. Het is me een eer en een genoegen. Je moet me alleen even helpen om je vraag iets duidelijker te formuleren denk ik, want ik krijg je vraag niet helemaal helder...

Bedoel je dat je je afvraagt waar de veranderingsfase waar je inzit je naartoe brengt op spiritueel gebied? Of verwacht je een nieuwe spirituele fase en vraag je je af waar/wat die je zal brengen?

Als we de vraag helder hebben, kan ik vanavond de duiding denk ik wel doen.

Liefs Jorine
admin
admin nov 9 '09
Ik zit midden in een spirituele vernieuwde faze en voel nu al dat ik daardoor in een verandering zit. Ik ga mee met de stroom,
en wilde graag weten, wat deze spirituele vernieuwing naartoe gaat.
Je kan de vraag stellen aan de Bron, omdat zij diegene zijn, die me die vernieuwing geven, en ik JA zeg daarop..
dus de vraag is, "waar brengt deze vernieuwende spirituele faze mij naartoe"
en dan niet bedoelt letterlijk, maar vanuit transformatie gezien.
Is dit een goeie vraag voor je?
Cialara
Cialara nov 9 '09
De vraag is goed, al denk ik dat het misschien wel wat meer moeite zal kosten voor mij om de uitkomsten duidelijk te krijgen. Maar ik ga het proberen wink

Dank je wel voor deze uitdaging grin
Cialara
Cialara nov 11 '09
Lieve Bellefleur,

Ik heb vanavond de duiding voor jou gedaan met de hulp van mijn gids en engelen die bij mij waren om mij te begeleiden. Ik moest maar liefst 13 stenen gebruiken en dat werden er uiteindelijk ook nog eens 14. Dus dat wordt eventjes een hele kluif.

Om te beginnen jou persoonlijke steen die uitgependeld werd was de Malachiet. Het is een hele mooie groene steen die de volgende persoonlijkheid weergeeft:

Een liefdevolle persoon die altijd zal proberen de pijn bij anderen te verzachten; in tijden van emotionele verwarring ben jij anderen tot steun.

De plaats waar deze steen gevallen is, kan ook iets zeggen over je vraag en jouw persoonlijkheid. De vraag was wat deze nieuwe spirituele fase waar jij in zit op dit moment je zal brengen. Je persoonlijke steen viel op de relatie lijn. Niet zo heel dicht bij je kern, maar iets verder er vanaf. Ik denk daarom dat deze fase je heel veel zal brengen op het relationele vlak. Je relaties met mensen die wat verder van jezelf je directe relaties (man/kinderen enzo) afstaan. Denk maar aan vrienden, collega's, kennissen enzovoort. Misschien zelfs wel de slager op de hoek... Het gaat over verschillende emotionele niveaus van die relaties. Deze steen geeft ook aan dat het nu zaak is om je oude patronen en gewoonten los te laten. Groei en ontwikkeling zijn voorwaarden om te kunnen vergeven en vergeten. Ook leert Malachiet je dat handelen veel nuances kent. Het geeft een veilig plek of tijd aan waar je kunt groeien en je vrij kunt voelen.
Cialara
Cialara nov 11 '09
Nu even in het kort welke andere stenen er in je duiding zijn gevallen:

In je kern: Maansteen
Half in je kern richting relaties: Lapis Lazuli
Dicht bij je kern in de 1e cirkel op de relatielijn: Bergkristal
In de 2e en 3e cirkel van de relatielijn: Lepidoliet
In de 3e cirkel van de relatielijn: Amazoniet
Aan het eind van het emotiegebied, tegen de buitenrand aan: Tijgeroog
In de 1e cirkel op de financienlijn: Mos Agaat
Buiten het bord op financien gebied: Amethist
In de 1e cirkel van je carrierelijn: Zwarte Tourmalijn
In het midden gebied tussen financien en carriere: Bloedsteen
In de 1e cirkel van je intelligentielijn; Labradoriet
Half in de 1e ring rond je kern en de 1e cirkel van gezondheid: Hematiet
In de 1e cirkel van je spirituele lijn: Celestiet.

Het eerste wat mij opviel is dat er veel op de relatielijn gebeurt in antwoord op jou vraag. Ook vallen er veel stenen dicht bij je kern en slechts enkelen er verder vanaf... Ik zal ze stuk voor stuk behandelen.
Cialara
Cialara nov 11 '09
De Maansteen die in je kern viel heeft een heel vrouwelijke energie en kan in deze duiding dus staan voor typisch vrouwelijk eigenschappen zoals medeleven, luisteren en invoelingsvermogen.

De Maansteen wijst er ook op dat intuitieve vaardigheid in het geding is. Je moet nu niet doortastend optreden - kijk om je heen en probeer aan te voelen wat in en om je aan de hand is voor je iets onderneemt. Omdat allerlei tere, creatieve energieën nu samenkomen is het beter geduldig verder te gaan.

Omdat de maan op zoveel aardse levenscycli van invloed is, betekent maansteen in jouw duiding dat je je er van bewust moet zijn dat aan alles een natuurlijke groeicyclus ten grondslag ligt. Overhaasten heeft geen zin - alle gebeurt op zijn eigen tijd. Het meegaan in de stroom zoals jij aangeeft is het juiste om te doen.
Cialara
Cialara nov 11 '09
richting en op je relatielijn vielen achtereenvolgens 4 stenen die dientengevolge elkaar beinvloeden. Dit waren vanuit je kern naar buiten toe de Lapis Lazuli, dan de Bergkristal, de Malachiet, de Lepidoliet en de Amazoniet.

Lapis Lazuli energie: trouw aan waarheid, serieus, diepgaande overdenking.
Bergkristal: helder, transparant, samenhangend, standvastigheid
Malachiet: verzachtend, pijnverlichtend, kalmerend
Lepidoliet: aanvaardend en verzoenend.
Amazoniet: extrovert, nieuwsgierig.

Als ik al deze energieën zo op een rijtje lees dan kan ik zeggen dat je vanuit je vrouwelijk gevoel en intuïtie werkt op het gebied van je relaties en dat je daarbij ten eerste trouw aan de waarheid en helder en standvastig te werk zult gaan. Dat werkt dan in die relaties verzachtend, pijnverlichtend en kalmerend, aanvaardend en verzoenend. Je zult daardoor uiteindelijk je lang gekoesterde nog niet uitgeprobeerde plannen uitvoeren en je durft daarin gerust een beetje anders of extroverter te zijn.
Cialara
Cialara nov 11 '09
Aan het eind van de emotielijn, nog net binnen het veld, viel een Tijgeroog. Deze steen bevat een positieve energie die je vertrouwen biedt en de kans op succes vergroot. Het geeft ook aan dat je de veranderingsfase op emotioneel gebied niet alleen doet, maar in groepsverband en dat je naar een gezamelijk doel werkt. Blijf praktisch, sociaal, en groepsgericht zodat je deze fase op emotioneel gebied positief uitpakt.
Cialara
Cialara nov 11 '09
Er vielen zo'n vier stenen op en rond de lijnen van financiën en carrière die ik ook samen wil behandelen. Al liggen ze wat verder uit elkaar dus beinvloeden ze elkaar niet al te zeer...

In de 1e cirkel van financiën viel de: Mos-Agaat
Buiten het bord bij lijn financiën viel de: Amethist
Tussen financiën en carriere 1e helft vielde: Bloedsteen
In de 1e cirkel van de carrièrelijn viel de: Zwarte Tourmalijn

Deze stenen geven de volgende energieën:
Mos-Agaat: natuurlijk, nieuwsgierig, veelzijdig
Amethist: Beheerst, kalm, attent
Bloedsteen: moedig , sterkt, ondersteunend
Zwarte Tourmalijn: beschermend, evenwicht brengend

Ik vind het heel erg moeilijk om deze stenen en de plaats waar ze gevallen zijn om te zetten in een antwoord op jouw vraag. Ik denk ook dat we carriere en financien misschien op een andere manier moeten zien hier. Carriere kan beteken het werk dat je doet en hoe je daarin zult groeien. Financien kan betekenen wat het jou brengt in energie, wat je ervoor terugkrijgt zeg maar. Eens kijken of ik het op deze manier wel kan uitwerken.

Maar het wordt nu te laat, ik ga morgen verder met de uitleg Bellefleur. De kindjes hebben aandacht nodig en ik mijn slaap winkDe rest volgt nog.

Liefs Jorine
admin
admin nov 12 '09
tnx, sweety! ben reeds blij met wat je schreef, zeg.
Heel erg boeiend! En ik kan het ook al plaatsen, zal het later vertellen..

kusje
Bellefleur
Cialara
Cialara nov 12 '09
Hoi Bellefleur, daar ben ik weer.
Het is zeker boeiend, fijn dat je het al een beetje kunt plaatsen, dan ben ik op de goede weg. smile

Ik ga weer verder met de Mos-Agaat, die op je financiele lijn viel. Mos-Agaat in een duiding heeft iets te maken met tijd doorbrengen in de natuur. Maar kan ook aangeven dat het tijd is om een bepaalde weg in te slaan. Vaak lijkt een probleem van een afstandje niet meer zo'n obstakel. De steen kan ook aan geven dat er misschien wat meer inzicht moet komen op dit gebied. Het zou ook kunnen zeggen dat je je beloning in de natuur vind, in de openheid en ruimte die je daar krijgt, die je dan de kans geven om afstand te nemen van bepaalde problemen waardoor je weer meer inzicht krijgt.

Vervolgens viel de Amathist buiten het bord in het zelfde gebied van financien. Dit betekend dat de energie die de steen weergeeft een verder toekomstbeeld laat zien.
De Amethist geeft aan dat er behoefte zal zijn aan nuchtere overweging bij beslissingen. Amethist kan er ook op wijzen dat zelfdiscipline is vereist; het is dan niet het juiste moment onzorgvuldig te zijn. Zorg er eerst voor dat alles op orde is, bekijk wat je prioriteiten zijn en neem niet te veel hooi op je vork. Blijf met beide benen op de grond en laat je niet meeslepen door allerlei wilde plannen. Fantasie is belangrijk, maar moet wel gericht zijn op haalbare doelen.
Ik denk dat tegen die tijd (over een paar maanden) nuchterheid , evenwicht tussen dromen en werkelijkheid van belang zijn op dit gebied.

Dan de Zwarte Tourmalijn die viel in de eerste cirkel van je werk/carrièrelijn. Deze steen duit op je behoefte in harmonie te zijn/werken met je omgeving. Naar mijn gevoel een aanvulling op de Mos-Agaat. Zonder harmonie loop je misschien het risico om op een bepaald niveau tegen negativiteit aan te lopen. Zorg ervoor dat je goed geaard en geconcentreerd bent tijdens je werkzaamheden. Dit kristal geeft aan dat je met de hele structuur (de verborgen pijlers) rekening moet houden. Zorg ervoor dat alles waar je handelen en relaties op is gebaseerd veilig en stevig is.

En als laatste in het gebied tussen financieel en carriere viel de Bloedsteen. Deze steen gaat over moedig zijn, sterk en ondersteunend is de kracht van de steen. Hij ligt iets verder van je kern en ik zie hem daardoor meer als ondersteuning van de andere drie stenen die in dit gebied vielen. Bloedsteen geeft aan dat je vol moet houden, maar ook dat je je doel inderdaad kunt bereiken. Alle obstakels zullen verdwijnen en je omgeving steunt je op het gebied van financien en carriere.
Cialara
Cialara nov 12 '09
Dan ga ik verder met de Labradoriet die in de 1e cirkel van je intelligentielijn viel. Hij wijst een beetje richting je carrière en dus zal het daar ook iets van invloed op hebben.

De Labradoriet wijst op verrassing, transformatie en transmutatie. Het brengt een plotselinge ommekeer teweeg, waardoor een stagnerende situatie opleeft. De energie van de steen is omvormend, verrassend en onverwachts.

Als ik dit vertaal naar jou vraag dan denk ik dat de fase waar je dus nu in zit, je kennelijk nieuwe informatie zal geven of je zodanig transformeren dat je allerlei nieuwe kennis, vaardigheden of ervaringen zult krijgen die je vervolgens kunt gaan toepassen in je werk.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki