Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Cialara
Cialara nov 12 '09
Dan op je gezondheidslijn in de 1e cirkel viel een Hematiet. Dus dit is een stukje van wat deze fase voor invloed heeft op je gezondheid. De Hematiet is een sterk maar zeer broos metaal. Dit kan voor mij betekenen dat je sterk bent maar wel kwetsbaar, en dan moet ik gelijk weer denken aan het regeltje; neem niet teveel hooi op je vork. Wat ik al eerder las bij de Amethist... Bij Hematiet is sprake van een stevige ondergrond om op te bouwen. Op deze plek wordt je basis gezondheid verstevigd en versterkt.
Cialara
Cialara nov 12 '09
Als allerlaatste steen viel de Celestiet op je lijn van spirit. Wat een combinatie! Een van de meest spirituele stenen op je lijn van spiritualiteit winkIn een duiding wijst Celestiet altijd op de aanwezigheid van spirituele invloeden. Dit kunnen toevalligheden, gelukstreffers of onverwachte ontmoetingen zijn. Je moet er bij deze steen wel voor waken niet te veel weg te dromen in vage werelden. Een verhoogde staat van bewustzijn moet altijd goed geaard zijn in de dagelijkse realiteit wil hij ergens goed voor zijn. Ook dat goed geaard zijn heb ik in je duiding al eerder genoemd. Dit is dus belangrijk aangezien het zich herhaalt wink

Zo Bellefleur, dit was de totale duiding. Ik kan het nu nog niet kort samenvatten, ik denk dat je er voor jezelf wel de belangrijkste punten uithaalt. Als je nog vragen hebt dan ben je altijd welkom.

Liefs Jorine
Cialara
Cialara nov 12 '09


Zo zag het bord eruit grin
admin
admin nov 12 '09
whooouw wat mooi, ga het eens rustig bekijken,
wat een werk he, voor je (hihihi)
admin
admin nov 12 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Lieve Bellefleur,

Ik heb vanavond de duiding voor jou gedaan met de hulp van mijn gids en engelen die bij mij waren om mij te begeleiden. Ik moest maar liefst 13 stenen gebruiken en dat werden er uiteindelijk ook nog eens 14. Dus dat wordt eventjes een hele kluif.

Om te beginnen jou persoonlijke steen die uitgependeld werd was de Malachiet. Het is een hele mooie groene steen die de volgende persoonlijkheid weergeeft:

Een liefdevolle persoon die altijd zal proberen de pijn bij anderen te verzachten; in tijden van emotionele verwarring ben jij anderen tot steun.

De plaats waar deze steen gevallen is, kan ook iets zeggen over je vraag en jouw persoonlijkheid. De vraag was wat deze nieuwe spirituele fase waar jij in zit op dit moment je zal brengen. Je persoonlijke steen viel op de relatie lijn. Niet zo heel dicht bij je kern, maar iets verder er vanaf. Ik denk daarom dat deze fase je heel veel zal brengen op het relationele vlak. Je relaties met mensen die wat verder van jezelf je directe relaties (man/kinderen enzo) afstaan. Denk maar aan vrienden, collega's, kennissen enzovoort. Misschien zelfs wel de slager op de hoek... Het gaat over verschillende emotionele niveaus van die relaties. Deze steen geeft ook aan dat het nu zaak is om je oude patronen en gewoonten los te laten. Groei en ontwikkeling zijn voorwaarden om te kunnen vergeven en vergeten. Ook leert Malachiet je dat handelen veel nuances kent. Het geeft een veilig plek of tijd aan waar je kunt groeien en je vrij kunt voelen.


Allereerst, ik had aan m'n gids en begeleiders gevraagd, naar jou te gaan voor de edelstenenlegging.
Met de mededeling van "ik vraag zelf weinig of niets, dus nu ik iets vraag.. geef maar op los" laugh
daarom dat er misschien zoveel stenen (14) waren.
Ik dank je al voor de steen Malachiet. En die klopt ook.Als ik te veel betrokken raak met de emotie van m'n omgeving, dan heb ik de neiging om die te gaan oplossen vanuit m'n kracht. Dat ben ik nu aan het ompolen naar een vele sterkere manier van bijdrage leveren. En daarom heb ik oude patronen en gewoonten los te laten. Ik krijg(wens) inderdaad ook een veilige plek om te groeien.
admin
admin nov 12 '09
Origineel bericht van: Eniroj
De Maansteen die in je kern viel heeft een heel vrouwelijke energie en kan in deze duiding dus staan voor typisch vrouwelijk eigenschappen zoals medeleven, luisteren en invoelingsvermogen.

De Maansteen wijst er ook op dat intuitieve vaardigheid in het geding is. Je moet nu niet doortastend optreden - kijk om je heen en probeer aan te voelen wat in en om je aan de hand is voor je iets onderneemt. Omdat allerlei tere, creatieve energieën nu samenkomen is het beter geduldig verder te gaan.

Omdat de maan op zoveel aardse levenscycli van invloed is, betekent maansteen in jouw duiding dat je je er van bewust moet zijn dat aan alles een natuurlijke groeicyclus ten grondslag ligt. Overhaasten heeft geen zin - alle gebeurt op zijn eigen tijd. Het meegaan in de stroom zoals jij aangeeft is het juiste om te doen.


haaa, dank je wel,
-niet te doortastend zijn, nee, ik kan dat ook even niet. Ik ga het liefs mee met de stroom ja.
En blijkbaar - heb ik al door- vloeit alles ook mooi ineen. Ik heb het maar te vragen , en er komt "orde".
Terwijl m'n oude denken zich nog stiekum ongerust maakt, en dat hoeft niet..dat merk ik steed, dat dat niet meer hoeft.
admin
admin nov 12 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Hoi Bellefleur, daar ben ik weer.
Het is zeker boeiend, fijn dat je het al een beetje kunt plaatsen, dan ben ik op de goede weg. smile

Ik ga weer verder met de Mos-Agaat, die op je financiele lijn viel. Mos-Agaat in een duiding heeft iets te maken met tijd doorbrengen in de natuur. Maar kan ook aangeven dat het tijd is om een bepaalde weg in te slaan. Vaak lijkt een probleem van een afstandje niet meer zo'n obstakel. De steen kan ook aan geven dat er misschien wat meer inzicht moet komen op dit gebied. Het zou ook kunnen zeggen dat je je beloning in de natuur vind, in de openheid en ruimte die je daar krijgt, die je dan de kans geven om afstand te nemen van bepaalde problemen waardoor je weer meer inzicht krijgt.

Vervolgens viel de Amathist buiten het bord in het zelfde gebied van financien. Dit betekend dat de energie die de steen weergeeft een verder toekomstbeeld laat zien.
De Amethist geeft aan dat er behoefte zal zijn aan nuchtere overweging bij beslissingen. Amethist kan er ook op wijzen dat zelfdiscipline is vereist; het is dan niet het juiste moment onzorgvuldig te zijn. Zorg er eerst voor dat alles op orde is, bekijk wat je prioriteiten zijn en neem niet te veel hooi op je vork. Blijf met beide benen op de grond en laat je niet meeslepen door allerlei wilde plannen. Fantasie is belangrijk, maar moet wel gericht zijn op haalbare doelen.
Ik denk dat tegen die tijd (over een paar maanden) nuchterheid , evenwicht tussen dromen en werkelijkheid van belang zijn op dit gebied.

Dan de Zwarte Tourmalijn die viel in de eerste cirkel van je werk/carrièrelijn. Deze steen duit op je behoefte in harmonie te zijn/werken met je omgeving. Naar mijn gevoel een aanvulling op de Mos-Agaat. Zonder harmonie loop je misschien het risico om op een bepaald niveau tegen negativiteit aan te lopen. Zorg ervoor dat je goed geaard en geconcentreerd bent tijdens je werkzaamheden. Dit kristal geeft aan dat je met de hele structuur (de verborgen pijlers) rekening moet houden. Zorg ervoor dat alles waar je handelen en relaties op is gebaseerd veilig en stevig is.

En als laatste in het gebied tussen financieel en carriere viel de Bloedsteen. Deze steen gaat over moedig zijn, sterk en ondersteunend is de kracht van de steen. Hij ligt iets verder van je kern en ik zie hem daardoor meer als ondersteuning van de andere drie stenen die in dit gebied vielen. Bloedsteen geeft aan dat je vol moet houden, maar ook dat je je doel inderdaad kunt bereiken. Alle obstakels zullen verdwijnen en je omgeving steunt je op het gebied van financien en carriere.


Ik ga dit op me laten inwerken, wat je schrijft. t'zijn allemaal mooie dingen!
Cialara
Cialara nov 12 '09
Allereerst, ik had aan m'n gids en begeleiders gevraagd, naar jou te gaan voor de edelstenenlegging.

Hi hi hi, grappig dat je jouw begeleiders hebt gestuurd. Ik begrijp nu ook waarom ik het niet eerder kon doen. Ik heb gisterochtend namelijk nog een paar aanvullende stenen gekocht en toen mocht het wel. Ik dacht eerst aan een bepaalde steen, maar het was een andere steen die belangrijk voor je was; de Maansteen winkIk had duidelijk het gevoel of idee dat er meer bij waren dan normaal als ik een duiding doe. Ik heb het geloof ik ook gezegd, dat er engelen bij waren... Dat heb ik nog niet eerder vermeld. Ik was er gisteravond wel ontzettend moe van. Kon echt even niet verder ermee. Maar de ligging van de stenen is het belangrijkst. Vandaaruit kun je het verder uitwerken op je gevoel. Toch denk ik dat het eerste deel het belangrijkste deel is voor de uitleg en dat daar het antwoord schuilt op jou vraag.
Cialara
Cialara nov 12 '09
Dit heb ik ook nog gevonden over de Malachiet jouw persoonlijke steen:

* Versterkt onze verbinding met de kosmos heel sterk.
* Is de boodschapper van spirituele kracht en harmonie.
* Wordt contactsteen genoemd omdat hij het vermogen heeft zijn eigen spiritualiteit te ontdekken en te verbeteren en opent daardoor en nieuwe wereld van mogelijkheden.
* Werkt louterend en verhelderd de geest doordat de energiedoorstroming versterkt wordt.
* Schenkt troost en vormt een licht in de duisternis bij geestelijke problemen.
* Bevordert de rust en kalmte die nodig zijn bij geestelijke inspanning.
* Verhoogt de energiedoorstroming door het lichaam waardoor blokkades kunnen worden opgelost en kramp en pijn kunnen verdwijnen.
* Helpt tegen virusziekten.
* Helpt bij problemen aan de geslachtsorganen, vermindert de pijn bij menstruatieklachten en beschermt moeder en kind tijdens de zwangerschap.
* Kan enkele baarmoeder aandoeningen genezen.
* Bevordert de waterhuishouding waardoor zwaarlijvigheid en cellulitis afnemen kunnen.
* Werkt helend bij een aantal oogklachten (zoals rode ogen).
* Verzacht gewrichtspijn en helpt bij enkele reumatische aandoeningen.
** Op de huid gedragen werkt de steen voor jezelf, over de kleding werkt de steen op de omgeving en vergemakkelijkt de communicatie.


admin
admin nov 12 '09
ik ga me die aanschaffen en ook zeker en vast de maansteen.
Sinds de legging van je, en ik het op me heb laten inwerken,
voel ik me ook ruimer. Het lijkt alsof ik mezelf de toelating gegeven heb,
om "door te gaan" in de richting naar waar men mij heenbrengt.
Heel hartelijk bedankt, Jorine.
Ga verder met jouw wijze van legging en interpreteren.
ja die moeheid, die ken ik ook wel als ik een kaartlegging deed,
maar dat hoeft niet, wanneer je gewoonweg kanaal bent voor informatie, en je niets van je eigen energie meegeeft.
Je bent een spirituele vrouw!
Cialara
Cialara nov 12 '09
Dank je Bellefleur grin

De moeheid was niet alleen daarvan hoor wink2 zieke kinderen zijn ook behoorlijk vermoeiend...

Liefs Jorine
Pegasus
Pegasus jan 21 '10
Lieve Jorine,

We hebben het er al even over gehad. Ik zou het heel fijn vinden als je voor mij wilt orakelen.

Mijn vraag, en ik weet het het is dezelfde vraag als Bart is, is:
Welke richting ga ik op binnen nu en de komende 6 maanden?

Ja Bart wat zal ik zeggen, een hele goede vraag. winkOok voor mij.
Op zoek naar wat richting, maar tegelijkertijd het niet willen laten beperken door de vraag en een open vizier houden.

Jorine, kijk maar wat voor jou het beste moment is.
En heel veel dank.

Liefs,

Pegasus
admin
admin jan 21 '10
Haha ja, dat vond ik ook Pegasus smileJorine.. aan jou de eer smile
Begrip
Begrip jan 21 '10
Zou je ook eens willen kijken voor mij als je een even de tijd hebt. Kzou dan achteraf achter me steentje gaan na een of ander winkeltje. En een vraag, kzou graag willen weten waar ik nu sta en naar waar ik het komende jaar naartoe ga. Kzou da wel tof vinden om te weten.

xxx
Ilse
admin
admin jan 21 '10
Als je tijd en de energie hebt zou ik ook graag een keertje willen meedoen Jorine...

Ben erg benieuwd welke kristallen eruit komen.
Cialara
Cialara jan 21 '10
Oké, ik ga voor jullie alledrie het orakel raadplegen. Op volgorde van aanmelding wink

Komt goed. Niet direct vanavond, maar morgen of overmorgen.

Liefs Jorine.
Pegasus
Pegasus jan 22 '10
Origineel bericht van: Bart
Haha ja, dat vond ik ook Pegasus smileJorine.. aan jou de eer smile


laugh
Pegasus
Pegasus jan 22 '10
Dank je wel Jorine.
Fijn!
admin
admin jan 22 '10
Fijn Jorine, ik wacht geduldig af, neem lekker je tijd, drie is veel wink
Cialara
Cialara jan 22 '10
Dank je Karin, ja het kost behoorlijk wat tijd, maar ik vind het fijn om ermee te werken. Dus neem ik ook graag die tijd voor degenen die mijn orakel willen raadplegen.

Liefs Jorine.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki