Ja Belle dat is waar, door allerlei omstandigheden uit het verleden ben ik erg slecht over mezelf gaan denken.
Ik ben heel hard aan het werk om dat om te draaien en dat gaat best goed, al zal ik best nog wel eens terugvallen.
Dat rottige stemmetje in mijn hoofd dat me steeds afkraakt kan ik tegenwoordig prima de mond snoeren, das al een hele overwinning.
Tijd voor mezelf ga ik zeker pakken, ik ben niet zo goed in het "plannen" voor mezelf, dat is echt een lastig iets van ADHD.
Tenminste zo ervaar ik het, ook hier zal ik hard aan het werk moeten. Valt niet mee met vier kids op drie verschillende scholen en de daarbij behorende afspraken, mijn werk, mijn kaarten en kristallen.
Ik heb een planner gekocht voor mij en de kinderen, de kaarten en kristallen dat zal ik anders moeten doen.
Nu ga ik meestal gelijk na het eten achter de laptop,mail checken, aanvragen voor legginggen of advies over gebruik van kristallen uitwerken, dat gaat ten koste van de kinderen, klusjes en wat dies al meer zij.
Ik krijg daar steeds meer last van.
Ik vind het heel fijn om er voor een ander te zijn, maar kan dat niet zonder er voor mezelf te zijn en ik heb mijn portie aandacht van mezelf en de kinderen elke dag echt nodig.
Dus Annewil, in dit topic ben je de eerst volgende, vanavond moet ik een legging uitwerken die al drie dagen op me wacht.
Dit is een Keltisch kruis en daar ben ik wel even zoet mee, zeker aangezien ik nog maar een beginner ben in de tarot.
Ook omdat ik wil dat deze legging zuiver (jawel
) is wil ik daar ruim de tijd aan besteden.
Meestal ben ik na zo'n legging helemaal leeg en zal ik geen nieuwe kaart hier uitpendelen.
Ik beloof niets maar als ik de tijd en energie heb zal ik morgen voor je leggen.