Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Islandlady
Islandlady mei 18 '09
Origineel bericht van: Karin
Hi eiland-dame,

Bergkristal mag best in de zon hoor! Die hoef je niet te reinigen hé, die reinigt zich zelf al zal deze een douche ook niet versmaden, kijk wel uit dat je niet uitglijdt over je steentjes!
Een steen die dof is kan erg vervuild zijn, je kan het steentje eventueel ook laten onladen in de Aarde, laat hem twee dagen zitten en spoel hem dan af en leg hem dan in de zon of maanlicht.
Let wel op het materiaal van de steen, sommigen kunnen niet tegen water!

Gaaf kaartje! Als je iets met dolfijnen hebt is de Larimar (dolfijnsteen) misschien ook wel een hele mooie!


Hey Karin smile

Kan mn bergkristal niet vinden dus zal ik die als ik in Nederland ben even moeten kopen maar wie weet duikt hij nog op!
Heb mn rozenkwarts mee onder de douche genomen en hij zit in mijn beha, onder mn borst. Hij is wat groot hahahaha smile

Heb gisteren dolfijnen gezien toen ik aan het zeilen was. Zo gaaf!!! Maar die steen zal ik dan ook in NL kopen. Vertrek 15 juni voor 6 weekjes naar Nederland.. Heb er zo'n zin in!

Nou zeg! Zit ik net te kijken naar de Larimar crystal. Denk je dan! Komt alleen in de Caribbean voor! Bijzonder!
Zal alleen naar de Dominicaanse Republiek moeten of de Bahamas hihi ook niet echt erg maar nu even niet.
Denk dat ik het hier wel ergens kan vinden. Moet even goed nadenken en dan komt de ingeving wel waar ik het hier op het eiland moet zoeken.

Liefs en dank je wel!
admin
admin mei 18 '09
De Larimarsteen kan erg duur zijn, mocht je er een vinden mag je me een foto sturen met echte maten en de prijs. Dan kan ik je vertellen of je waar krijgt voor je geld. De verschillen zijn soms erg groot. Mijn stenen heb ik enorm voordelig, vlak bij mijn huis is een reformwinkel en deze man verkoopt ook stenen. Jij kent ze wel Grunie, we zijn een keer samen geweest. Deze stenen zijn soms erg mooi maar veel zijn ook lichtelijk beschadigd. Voor mij niet belangrijk en daardoor wellicht ook voordeliger dan normaal, maar ik heb van hem veel geleerd over reeële prijzen. Ik heb hier lang geleden een stuk geplaatst over Larimar, kijk maar eens bij de topics.

Google eens er zijn best hele leuke sites met fatsoenlijke prijzen, ik zet liever geen links van winkels, reclame heb ik niets mee.. eek

Heerlijk weer eens te kunnen babbelen over steentjes.
gast
gast mei 18 '09
Doen ze dat op bewandel je pad niet dan wink
admin
admin mei 19 '09
Soms, maar niet zo heel vaak.
frettenfan
frettenfan mei 24 '09
Hoi Karin

Als je eens tijd hebt zou ik het leuk vinden als je voor mij een keer een kaart legt. Ben heel benieuwd. Ik heb hier nog helemaal geen ervaring mee verder dus als het dan geen zin heeft, dan hoeft het niet.
Ben gewoon nieuwsgierig wink
admin
admin mei 25 '09
Is goed, ik leg voor jou een kaart vandaag, gisteren niet op het forum geweest was helemaal brak.
frettenfan
frettenfan mei 25 '09
Dat maakt toch niet uit, ik heb daar wel geduld voor.
admin
admin mei 25 '09
Bellefleur, ik zie dat koen nog geen tijd heeft gehad, dus eerlijk is eerlijk dan ben jij immers eerst.
Leg ik er vanavond gewoon toch twee?
admin
admin mei 25 '09
@ Bellefleur,


Haniel, heerser over vrijdag,Venus en het smaragdgroene en roze licht.
de kaart van liefde,mededogen en schoonheid.

de kaart van Haniel leert dat er twee soorten liefde zijn,dus zijn er ook twee hartchakra's. er is liefde van persoonlijke aard.
dit is de liefde die u voelt voor een partner, vrienden, familie en uzelf.
deze liefde wordt versterkt door het smaragdgroene licht van Haniel dat uw groene chakra van kracht voorziet.
jade kan helpen een relatie te herstellen en ruzies bij te leggen, terwijl u met malachiet de lont uit het kruidvat kunt halen.
de tweede vorm van liefde is het roze licht van onvoorwaardelijke liefde en mededogen voor alle dingen op moeder aarde, ongeacht de gebreken, zoals gemaakt door de schepper. deze liefde oordeelt niet en kent geen beperkingen.
zij straalt van en naar het roze hartchakra van universele liefde en slaat een brug tussen het lagere en hogere zelf.
Haniel stelt voor uw hart te helen met deze stralen van liefde door de schoonheid in uzelf en alle dingen te waarderen.
vergroot uw zelfvoldoening door manieren te vinden waarop u uw liefde tot uiting kunt brengen en vier het bestaan door uw vorm van schoonheid om uzelf te creeeren. laat die schoonheid doordringen tot uw ziel.
kies rozenkwarts of toermalijn om deze energie te versterken zodat het u omringt met rust en u laat stralen. zo inspireert u anderen hetzelfde gevoel te ontwikkelen. Haniel toont u dat liefde het enige is dat u nodig heeft.



Liefde:
Toen zei Almitra: "spreek tot ons over liefde".
En hij hief zijn hoofd op en zag de mensen aan en er
viel een diepe stilte over hen.
En met een grote stem zei hij:

"Wanneer de liefde wenkt, volg haar,
al zijn haar wegen zwaar en steil.
En zo haar vleugelen je omhullen, laat je gaan,
al zou het zwaard, verborgen in haar veren, je
verwonden.
En zo zij tot je spreekt, geloof haar,
ookal verstrooit haar stem je dromen, zoals de
noordenwind je tuin verkeren doet in dorre woestenij.

Want zo de liefde je kroont, zij kruist je ook. En al
dient zij tot je groei, zij snoeit je evenzeer.
En zo zij opstijgt tot je hoogte en je teerste takken streelt, die trillen in de zon,
zij daalt ook af naar je wortelen en rukt hun houvast
aan de aarde los.
Als korenschoven gaart zij je bijeen.
Zij dorst je tot je naakt bent.
Zij want je tot je vrij bent van je kaf.
Zij maalt je tot je blank bent.
Zij kneedt je tot je buigzaam wordt;
en geeft je over aan haar heilig vuur, opdat je
worden zult tot heilig brood voor Gods heilig feest.

Al dit doet de liefde, opdat je kennen
moogt het verborgene van je hart en daardoor
worden zult een deel van 's levens hart.

Maar zo je in je angst alléén de vrede en haar
genoegen zoeken zou,
dan deed je beter je naaktheid te bedekkenen van
liefde's dorsvloer weg te gaan,
de seizoenloze wereld in, waar je zult lachen, maar
niet je volle lach, en wenen, maar niet al je tranen.

De liefde geeft alleen zichzelf en put ook uit zichzelf
alleen.
De liefde neemt niet in bezit, en wil ook niet in bezit
genomen worden;
want de liefde is zichzelf genoeg.
En als je liefhebt zeg dan niet: 'God woont in mijn hart'
maar veeleer: 'ik ben in het hart van God'.
En meen niet dat je richting geven kunt aan liefde's loop,
want de liefde richt, zo zij je waardig acht, je loop.
De liefde zoekt alleen zichzelf te vervullen.
Maar zo je liefhebt en begeren moet, laat je
begeerten zijn:
Te smelten tot een kabbelende beek, die haar lied
zingt in de nacht;
de pijn te kennen van te veel tederheid;
gewond te worden door je eigen begrip van liefde;
en bereidwillig en vol vreugde te bloeden;
Bij 't morgenlicht met een gevleugeld hart te
ontwaken en te danken voor een nieuwe dag van liefde;
op het middaguur te rusten en liefdes vervoering te
overpeinzen;
vol dankbaarheid in het avonduur huiswaarts te keren;
en in te slapen met een gebed voor je beminde in je
hart en een loflied op je lippen.

Kahlil Gibran (uit: De profeet)

admin
admin mei 25 '09
@ frettenfan, voor jou een kaart uit een ander deck : totemdieren, wellicht zegt jou dat meer als de engelen.

Spin - Weven

Spin... jij die webben van verrukking weeft,
weef me een wereld vol vrede.
Jij die in je web schepping draagt,
die wacht tot je haar bestaansrecht geeft.
Spin weefde het web waarin de mensen voor de eerste keer het alfabet zagen. De letters maakten deel uit van de hoeken van haar web.

Hert vroeg Spin wat ze aan het weven was en waarom alle lijnen op symbolen leken. Spin antwoordde: 'Wel, Hert, het is tijd dat de Kinderen van de Aarden leren hoe ze aantekening moeten houden van hun voortgang tijdens hun Pad op Aarde.' Hert zei tegen Spin: 'Maar ze hebben al afbeeldingen die in symbolen de verhalen van hun ervaringen vertellen.' 'Ja,' zei Spin, 'maar de Kinderen van de Aarde worden complexer, en hun toekomstige generaties zullen meer willen weten. De mensen van de toekomst zullen zich niet meer herinneren hoe ze de rotstekeningen moeten lezen.'

Zo weefde Spin het eerste rudimentaire alfabet. Eerder al had ze de droom van de wereld geweven, die werkelijkheid was geworden. Haar droom van de stoffelijke wereld was miljoenen jaren geleden in vervulling gegaan.


Het lichaam van Spin heeft ongeveer de vorm van het cijfer acht. Het bestaat uit twee gedeelten, die bij het middel met elkaar zijn verbonden, en uit acht poten. Spin is het symbool voor de oneindige mogelijkheden van schepping. Haar acht poten stellen de vier winden van verandering voor en de vier richtingen op het Medicijnwiel. Spin weeft het web van het lot voor degenen die in haar web gevangen raken en haar maaltijd vormen. Zo gaat het ook met mensen die in het web van illusie gevangen raken in de stoffelijke wereld en nooit voorbij de horizon doordringen in de andere dimensies.

Het web van het lot stelt ook een levenswiel voor dat geen alternatieven of oplossingen inhoudt. Het is iets typisch menselijks om gevangen te raken in de tegenstelling van geluk en ongeluk. En dat terwijl we op elk moment verandering kunnen aanbrengen in onze omstandigheden. Als we niet snel genoeg besluiten om ons levenslot te veranderen, worden we aan het einde van ons leven misschien door onze angsten en beperkingen verteerd. Spin is de vrouwelijke energie van de scheppende kracht die de prachtige ontwerpen van het leven weeft. Haar web vertoont honderden ingewikkelde patronen, die 's ochtends schitterend van de dauwdruppels.

Als Spin vandaag vanuit haar web in je kaarten is gevallen, heb je kans dat ze je aanspoort om te scheppen, te scheppen en nog eens te scheppen! Kijk uit naar nieuwe alternatieven om uit je huidige impassen te komen. Ze kan je ook waarschuwen dat je te dichte bij een verwarrende situatie in de buurt komt. Spin zou je kunnen vragen een dagboek bij te houden, waarin je je voortgang opschrijft en naleest. Als je dit doet, zul je niet vergeten hoe je een nieuwe of andere fase in je leven cre?ert. Wanneer Spin ziet dat je zo betrokken raakt bij het weven van je levensplannen dat je de kansen en mogelijkheden aan de randen van je web niet meer ziet, brengt ze je een andersoortige boodschap. Spin trekt dat je aandacht om je te laten opmerken dat iets dat je geweven hebt, vrucht heeft afgeworpen. Gefeliciteerd! Spin was er net op tijd bij, anders had je de kansen en mogelijkheden aan de rand van je web of werkelijkheid niet opgemerkt.

De belangrijkste boodschap van Spin is dat je een oneindig wezen bent, dat je eeuwig de patronen zult weven van het leven en het in leven zijn. Verlies vooral de uitgestrektheid van het eeuwige plan niet uit het oog.


Heel vroeg, en meestal bij de keukendeur
als deze openstaat en verse ochtendlucht
naar binnenkomt vol zoete honinggeur,
zie ik haar bezig, de artiest in solovlucht.

Ik weet 't best, het is vaker al gezegd,
hoe iedere spin zijn tere eitjes legt,
alsook het achterlijf waaruit verschijnt
het ragdun schrikdraad dat de tuin omheint.

Zovelen vóor mij hebben al geweten
dat ieder web een kanten kleedje lijkt
als zonlicht langs het kunstwerk glijdt
met in het midden hare majesteit gezeten.

Ik geef het toe, het lijkt op dichterlijk gezeur
nog langer stil te staan bij deze acrobaat,
die draadjes last als een jongleur
en in de wind haaks op de wereld staat.

't Is onbekend of zij in eigen web gevangen is,
of vrijheid proeft met kleefdraad naar omhoog,
geen weet heeft van geluk of een gevangenis,
of droefheid kent als iets haar web ontvloog.

Maar heel vervelend moet het zijn
wanneer ik 't spinrag heb vergeten,
onwetend wandel dwars door haar domein
met heel het web uiteengereten.

Maar nee, niet in haar wiek geschoten,
begint ze opnieuw - en overdroten.

Ingezonden door: Porter

Fatna
Fatna mei 25 '09
als het mijn beurt is karin mag je voor mij een kaartje leggen
frettenfan
frettenfan mei 25 '09
Wat grappig dat je voor mij voor de totemdieren kiest. Dieren zeggen mij op dit moment idd meer.

En spinnen ben ik altijd een beetje bang voor, schrik van ze als ik ze zie, echter ik maak ze nooit dood hoe eng ik ze soms ook vinden vang ze altijd om ze weer vrij te laten buiten.

Ik ga het nog eens rustig nalezen en tot me door laten dringen

Bedankt iig.
Begrip
Begrip mei 25 '09
hoi karin, ik zou ook zeer graag een kaartje hebben
als het mijn beurt is natuurlijk
bedankt!
Koen
Koen mei 28 '09
Hey Karin,

Lijkt me ook interessant. Als je tijd hebt mag je ook voor mij kaartje leggen.
Vraagje, hoe leg je het verband tussen het trekken van een kaart en de persoon in kwestie?

Alvast bedankt!
koen
admin
admin mei 28 '09

De Roze energie van het hart
De Gids van me zei dat ik veel van de energie van Haniël in me heb. En daarom ook de eigenschappen.
Leuk dat het hier weer wordt verteld.
ben blij ermee, karin
tnx.
admin
admin mei 28 '09
Hi Ilse en Koen, even geduld de poezels van Helma en Gast hebben nu even voorrang, maar de kaartjes komen eraan!

Graag gedaan Bellefleur, ben blij dat het voor jou klopt.
gast
gast mei 28 '09
Wat ben je toch een schat smile
Fatna
Fatna mei 28 '09
leg je voor mij ook nog een kaartje

ik denk dat je mijn verzoekje over het hoofd hebt gezien..

dank je
admin
admin mei 29 '09
Nee hoor had ik wel gezien ben vergeten je naam erbij te zetten wink
admin
admin mei 31 '09
@ Fatna,

Ook voor jou trok ik Haniël, ik vraag me serieus af waarom ik bij de laatste drie keer steeds deze kaart pak.
Ooit eerder heb ik dit al eens gehad en toen bleek dat ik voor mezelf aan het trekken was. Aangzien ik vanavond nogal stuiterig ben omdat ik die ellende van die reis meemaak vraag ik me af of deze wel voor jou bedoelt is.

ik doe morgen een nieuwe poging als je dat goed vind.

xx Karin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki