Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin jun 7 '09
Dank je wel blush
admin
admin jun 8 '09
@ Bea,

Gabriël, Heerser over maandag, de Maan(cyclus) en het roomwit licht.
De kaart van hoop, dromen en aspiraties.

Gabriël heerst over de maancycli, die de 28 huizen van de Maan worden genoemd door de ouden. Maanenergie is vrouwelijk en versterkt de vrouwelijke kant van onze persoonlijkheid. of we nu man of vrouw zijn, we bestaan uit gouden mannelijke energie (van de linkerhersenhelft en rechterhand) en zilveren vrouwelijke energie ( rechterhersenhelft en linkerhand).
Mannelijke energie zorgt voor logische denkprocessen, alsook besluitvorming en analytische vaardigheden.
Vrouwelijke energie ontwikkelt uw intuïtie en waardering voor kunst, muziek en poëzie. Dit zijn subtiele en gevoelsmatige invloeden die u niet kunt meten of analyseren, maar die u moet voelen en ervaren. U moet deze tegenpolen in de juiste verhouding met elkaar in balans brengen om uw persoonlijkheid volledig te integreren.
Wat u ook wilt bereiken in dit leven, Gabriël helpt u bij het volbrengen van uw ambities en opent de weg naar het begrijpen van uw innerlijke zelf.
Hierdoor zult u een completer mens worden, die oog heeft voor de behoeften van anderen. Hij toont u uw potentieel en helpt u om wensen en ambities duidelijk te maken.
gabriël stel voor uw hart geleidelijk te openen met gebruikmaking van Maansteen of Seleniet tijdens een 28 daagse cyclus, daarbij de magische kracht van de wassende maan omlaagtrekkend.



De engel Gabriël

Een grappig legende-sprookje uit NicaraguaOp een dag, duizend jaar geleden, stuurde God de aartsengel Gabriël naar de aarde om na te gaan wie daar goede mensen waren en wie slechte. Gabriël vermomde zich soms als een oude vrouw of als een oude man of als een jonge man.

Op een dag toen hij rondliep vermomd als een arme uitgeputte en stumperige oude man, bezocht hij het huis van een arme vrouw en zei tegen haar: "Och, mevrouw, in Gods naam, geef me alstublieft een hapje te eten. Ik heb twee dagen niets gehad."

De vrouw antwoordde: "Ik heb alleen maar tortilla's en dit kleine beetje bruine bonen, maar ik zal het met u delen als u wilt."

Zo deelde de arme weduwe haar eten met de oude man. Toen hij klaar was stond de oude man op en zei: "God zegene u, mevrouw, en vermenigvuldige honderdduizend keer het eerstvolgende dat u gaat doen." Daarop vertrok hij. De oude vrouw bleef zitten nadenken: "Wat zal ik klaar maken voor het avondeten? Ik heb niets in huis." Ze stond op, pakte een stenen pot waarin ze een paar centen verborgen had en begon te tellen, terwijl ze zei: "Kijken of er genoeg is om een handje maïs te kopen voor het avondeten." Ze begon het geld te tellen. Je kunt je haar schrik voorstellen toen ze er drie dagen over deed om al het geld te tellen dat als een wonder uit de stenen pot te voorschijn kwam.

Een paar dagen daarna verscheen er een arme aftandse oude man op het landgoed van een rijke oude dame en zei: "In Gods naam, help me mevrouw, ik heb geen hap gegeten in twee dagen." De vrouw wilde hem wegjagen zoals ze altijd gedaan had met alle armen. Maar ze herinnerde zich hoe haar buurvrouw geluk gehad had en daarop zei ze heel vriendelijk: "Ga hier maar zitten, beste man, ik ga eten voor u halen."

Ze ging vlug naar de keuken, pakte een van haar knechten zijn eten af en bracht dat naar de oude man. Toen die klaar was zei hij tegen haar: "God zegene u, mevrouw, en vermenigvuldige honderdduizend keer het eerstvolgende dat u gaat doen." Toen de oude man de deur uit was, zei de vrouw: "Nu ga ik naar mijn kamer, al mijn geld te voorschijn halen en het tellen."

Maar eerst ging ze naar de w.c. om te plassen... en daar zit ze nu nog.



* * * EINDE * * *
bron http://www.beleven.org/verhaal/de_engel_gabriel
Islandlady
Islandlady jun 10 '09
Lieve lieve Karin,

Wat een prachtige kaart heb je hier voor mij getrokken. Loop al dagen in mijn hoofd met Gabriel... vraag me niet waarom.
Dank je wel lieve schat!

Knuffel B

die gaat plassen maar er wel weer af komt hihi
admin
admin jun 10 '09
@ Larapinta,

Cassiel: Heerser over zaterdag,Saturnus en het Zilverwit en Bronzen-Obsidiaan Licht.de kaart van harmonie,balans en sereniteit.

Cassiel brengt de stralen van licht en schaduw,want in het leven is er altijd een schaduwzijde.Geluk en verdriet,lachen en huilen,positief en negatief.
Zonder de een kan de ander niet volledig op waarde worden geschat.
Cassiel herinnert ons eraan dat u de duisternis kunt veranderen in licht met doorzettingsvermogen en door iedere uitdaging te zien als een nieuwe mogelijkheid.Uit lijden komt ofwel verbittering,die de ziel in een wurggreep houdt, of liefde en mededogen die de ziel de ruimte geven en naar sereniteit voeren.
Misschien hebt u deze kaart gekozen omdat u nu verdriet of zorgen heeft.
Cassiel biedt troost in de donkere nacht van de ziel die u terugvoert naar het licht.
Zijn kristallen zijn zwarte/witte agaat,sneeuwvlok of gouden obsidiaan.Dit zijn kristallen waarin het licht van de hoop door de duisternis schijnt.
Voor het zoeken van harmonie en evenwicht moet u de tijd nemen om na te denken over innerlijke vrede,om een te zijn met uzelf,de natuur en uw omgeving.We zijn allemaal met elkaar verbonden met elkaar door het collectieve bewustzijn, ook wel het kosmische web genoemd.
Cassiel vraagt u om via dit web liefde en mededogen te sturen naar alles en iedereen op aarde.
Als u dat doet, zult u het duizendvoudig terugkrijgen en in harmonie zijn met alles wat leeft.



Cassiël,

Hij heerst over de planeet Saturnus. In de oude religies staat hij voor de god Chronos, Pluto en Anubis, die allen godheden zijn die iets te maken hebben met tijd, de onderwereld en dood. Cassiël wordt ook geassocieerd met de Griekse Schikgodinnen en de Noordse Nornen die de weefster zijn van het lot van de mensen. Een van Cassiëls titels is de Her van de Tijd en hij vertegenwoordigt de kosmische kracht van de bestemming, wyrd of noodlot.
Cassiëls magische voorstelling is een strengkijkende man gekleed in een lange zwarte manetel Soms heeft hij een staf en een zandlopen om zijn heerschappij over de tijd te symboliseren.
Deze aartsengel kan opgeroepen worden voor alle zaken met betrekking tot eigendom, oude mensen, testamenten en legaten, karma, dood, land, agricultuur en chronische ouderdomskwalen. In de omgang met Cassiël moet je eraan denken dat Tijd geen lineair begrip is maar cyclisch. Dood is niet het einde van de persoonlijkheid van de mens.

Beschermengel van dinsdag, mars en de 5de hemel

Ik ben de hemelse gerechtigheid . Ik verbeeld de gouden kracht van moed die hartstocht met zich meebrengt: voor waar je in gelooft, om het beste te halen uit geboden kansen, harttocht voor het leven zelf. Mijn energie leidt je naar jouw eigen kracht van licht.

Op dinsdag, mijn dag, kun je je richten op het vergroten van je energie en mij aanroepen om te slagen in je strijd. Mijn sterke vleugels steunen je bij jouw integere, krachtdadige strijd voor je principes, voor alles wat je bereikt hebt, voor degenen in het leven, kun je uiteindelijk alles verliezen. Staan voor een zaak waarvan jij gelooft dat die rechtvaardig is, is niet gemakkelijk – er is vastberadenheid, doorzettingsvermogen en overtuiging voor nodig. Als je die eigenschappen nu nodig hebt kan de macht van mijn gouden liefde je die geven om je doel te bereiken, want door de combinatie van liefde en macht zul je stralende kracht uitzenden. En dat zal anderen weer inspireren ook voor rechtvaardigheid te strijden. Ik voeg me ook bij je om de funderingen van je aardse leven te bekrachtigen en je sterk en zeker te maken, vooral als je een periode van verandering of instabiliteit hebt doorgemaakt en wat angstig bent voor de toekomst. Laat mijn liefdevolle energie al je angst verdrijven en je vullen met de robijnrode stralen van moed en zelfvertrouwen. Mijn liefde strekt zich uit om je te helpen hierop door e bouwen, en je wortels en wortelchakra te vullen met energie, kracht en veiligheid, zodat de basis van je leven zo stevig mogelijk wordt. Dan zul je genoeg liefdevolle kracht hebben om de richting op te gaan die jij verkiest, naar jouw pad van liefde en licht.

bron: whispering angels
admin
admin jun 10 '09
Dank je wel, Karin grin

Het is een mooie lezing en kaarttrekking!

Lieve groet
Marjan
admin
admin jun 11 '09
Graag gedaan Marjan, ik vraag me alleen af waar de plaatjes steeds blijven, sommige blijven staan en anderen verdwijnen zomaar.. eek
Emuca
Emuca jun 11 '09
Lieve Karin, als je wil mag je er voor mij ook wel een trekken hoor. smile
admin
admin jun 11 '09
jij krijgt een kaart vanavond!
admin
admin jun 12 '09
Oeps..angel ik had een verjaardag, sorry..vanavond komt ie echt!
admin
admin jun 12 '09
@ Angel,

Melchisadec: Prins van vrede en licht, de Regenboog en het Violet Licht. De hoofdkaart voor spirituele ontwaking, vrede en heelheid.

Melchisadec is vader van de Engelen van de Goddelijke Aanwezigheid en misschien wel de allerbelangrijkste Engel. Hij leidt deze Engelen zoals grote profeten de mensheid hebben geleid.
Hij biedt u zijn symbolen van de regenboog (de zeven primaire lichtkleuren voor heling), het brood (spirituele voeding) en de kelk met daarin de sleutel tot zijn labyrint, het pad naar heelheid. Deze hoofdkaart duidt erop dat de heling van de fysieke problemen van uw Lagere Zelf bijna is voltooid en dat de tijd voor spirituele ontwaking is aangebroken.
De integratie van uw fysieke en spirituele zelf zal u naar ware heelheid en harmonie van geest, lichaam en ziel leiden. Het spirituele voedsel komt eraan.
De sleutel vertegenwoordigt uw mystieke reis naar uw innerlijke zelf. Melchisadec helpt u de zeven helende lichtstralen door uw kruinchakra te laten stromen, zodat elk chakra-energiecentrum wordt geheeld en u uw eigen regenboog pad naar uw Hogere Zelf kunt vinden.
Omwikkel de kleuren met goud en concentreer u daarna op Melchisadec's violette lichtstraal die alle donkere energie omvormt tot licht.
Wanneer u deze lichtstraal volledig door u heen kunt laten stromen, zult u vervuld worden van een fantastisch gevoel van spiritualiteit en eenwording, de zuivere vrede die elk begrijpen overstijgt.



Gebed voor mijn Engel Jij, die mij omhult met liefde, jij, die wijsheid in mij neerlegt, jij, die mij zoveel beter kent dan ik mijzelf, ik dank je voor je trouw, je geduld, je warmte en de tedere leiding die jij mij geeft. Moge wat jij leest in mijn hart je inspireren op jouw weg. Moge het onbegrip en de onwetendheid die mij zo vaak vervullen, je niet weerhouden in jouw liefde voor mij en voor de weg die ik ga. Mogen alle Engelen samen en het Licht uit het Universum je dragen en verlichten op jouw weg. En moge mijn liefde voor jou een klein lichtje op jouw weg zijn. Moge God je zegenen! Amen.
marian
marian jun 13 '09
hoi hoi

zou jij dit ook voor mij kunnen doen als je nog tijd hebt???

liefs marian
admin
admin jun 14 '09
Natuurlijk! Is mijn plaatje weer verdwenen.....Nims wat doe ik toch fout?
Beschermengel
Beschermengel jun 14 '09


Welk plaatje Karin, ik zie bij jou laatste engelenkaarten wel een plaatje!
admin
admin jun 14 '09
Echt? Ik zie weer eens niets, misschien maar weer eens mijn lappie schoonmaken...
Beschermengel
Beschermengel jun 14 '09


Ligt het misschien aan je computer, want ik zie ..en misschien de anderen ook? ...eerst Aardsengel Gabriel en een paar blokjes er onder een prachtige volgens mij een.... Mandala!
admin
admin jun 14 '09
Ik zie ook de plaatjes thuis. Maar op het werk zijn die onzichtbaar. Thuis heb ik Internet Explorer 8, op het werk 7.
admin
admin jun 14 '09
Ik zie de plaatjes gewoon, alleen Cassiël had je geen plaatje bij gedaan. Maar de andere zie ik hoor smile
admin
admin jun 14 '09
Dan zal het wel aan mijn computer liggen, heb hem schoongemaakt en zie nog steeds niets.
Ach als degene waar ze voor zijn ze maar kan zien!
lotus
lotus jul 6 '09
hallo karin,

zou je voor mij ook een kaartje willen leggen.
alvast bedankt.

groetjes lotus
admin
admin jul 6 '09
Dat wordt woensdag Lotus, vandaag ben ik helemaal stuk, het was erg druk op mijn werk, morgen heb ik cursus tot 22.30 en dan ga ik niet meer achter de computer. Dus woensdag krijg jij een kaart.
Pagina's: « Vorige ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki