Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

lotus
lotus jul 7 '09
is prima hoor karin.

groetjes lotus
earthchild
earthchild jul 7 '09
OOOO wat leuk
Kan je hier een Engelenreading krijgen?
Dat lijkt me nou echt fantastisch.
Ik heb verschillende Engelenorakels van Doreen Virtue.
Ben er ook veel mee aan de slag.
Wie o wie wil er voor mij 1 doen doe ik er 1 terug
Lijkt me leuk

Veel liefs thea
admin
admin jul 8 '09
@ Lotus,

Mars,

Zadkiel, heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
de kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken.
deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom. Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.
Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere. dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen.
lapis lazuli{ het oog van de goden} en turkoois helpen om wijsheid te onwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.
hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.

Ik hoop dat deze kaart je iets zegt.

lotus
lotus jul 9 '09
hoi karin,

bedankt voor je kaartje alleen moet ik het even op zijn plek kunnen zetten dus ik er vanavond even na of ik het kan plaatsen,ben nog niet helemaal helder wakker crazylaugh

groetjes lotus
Sweetammy
Sweetammy jul 13 '09
Hoi Karin,

Als je kan en zou willen wil je dan misschien voor mij ook een engelenkaart leggen?

Groetjes Sweetammy
admin
admin jul 15 '09
Als je me een reactie naderhand geeft wil ik dat wel.
Sweetammy
Sweetammy jul 15 '09
natuurlijk wil ik een reactie geven.
admin
admin jul 18 '09
Hoi Sweetammy, dan krijg je vandaag je kaart.
admin
admin jul 18 '09
@ Sweetammy,

Uriël,
Engel van vuur en alchemie, Uranus en het Vlammend Oranje licht.
De kaart van transformatie, vrijheid en creativiteit.

Uriël brengt de vlam van de alchemie die u in staat stelt om uzelf met het element vuur te transformeren.
Als u deze kaart hebt getrokken, hebt u situaties in uzelf opgesloten die berouw of vergiffenis vergen, of u moet uw fysieke omstandigheden zien te overwinnen.
Op dit moment hebt u misschien een gevoel van verstikking in uw leven.
Uriël brengt verlossing via het helende element van vuur en zijn Ambersteen (kracht van 1000 zonnen), die u helpen uw ongebruikte potentieel te vinden. Hij kan ook behulpzaam zijn bij de transformatie van iemand van wie u houdt en die hulp nodig heeft.
Net als water heeft vuur veel aspecten.
Vuur kan zich manifesteren als de brute kracht van bliksem of een bosbrand, maar wanneer het in toom wordt gehouden, is het een verwarmend haardvuur. Vuur is ook de vlam van de offerkaars die gebeden en gedachten naar de Engelen stuurt.
Visualiseer de kaarsvlam en breng de kaars vervolgens in de energiemeridiaan, waarmee u de blokkeringen wegbrand en ieder chakra zuivert.
Verlos uzelf van het verleden. Voel hoe oude denkpatronen worden verwijderd. Vraag Uriël om de oranje en gele kleuren van de vlam te laten doordringen tot uw heiligbeen en zonnevlechtchakra, teneinde de vonk va nieuwe ideeën, vreugde en creativiteit -die uw toekomst zullen verlichten- te laten overspringen.

lotus
lotus jul 19 '09
hallo karin,

ik kan het plaatsen het heeft vooraal ook te maken met keuzes en het verder kunnen zowel in leven zowel met de kinderen als met het werk waar ik mee bezig ben.
hartstikke bedankt in het ieder geval.

groetjes lotus
Helma
Helma jul 19 '09
Hoi Karin! Zou je voor mij ook t.z.t. een engelenkaartje willen trekken, als je tijd hebt?

liefs, Helma.
admin
admin jul 19 '09
Graag gedaan Lotus, fijn dat je er iets mee kunt.

Tuurlijk Helma!
Sweetammy
Sweetammy jul 20 '09
Hoi Karin,

Dank je wel voor het leggen. Deze kaart komt helemaal overeen met mij op dit moment. Er zijn een week geleden ook kaarten voor me gelegd waarin de essentie hetzelfde is. Ik vind het een hele mooie kaart, ik weet alleen nog niet hoe ik mezelf moet veranderen. Ik heb wel een lastige tijd achter de rug en heb nu wel sterk het gevoel dat ik mijn verleden achter me aan het laten ben. Ik heb ook heel sterk het idee dat ik zelf aan het veranderen ben en ik kom er ook steeds meer achter dat ik meer gave bezit dan dat ik altijd dacht. Dus heel erg bedankt voor je kaart.

Groetjes Sweetammy
admin
admin jul 20 '09
Heel graag gedaan, wat fijn dat deze kaart zo voor je klopt.
Niet teveel piekeren maar gewoon vertrouwen op je intuïtie, dan kom je er wel!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '09
Origineel bericht van: Sweetammy
Ik vind het een hele mooie kaart, ik weet alleen nog niet hoe ik mezelf moet veranderen. Ik heb wel een lastige tijd achter de rug en heb nu wel sterk het gevoel dat ik mijn verleden achter me aan het laten ben.
Groetjes Sweetammy

Misschien ben jij ook niet degene die moet veranderen, maar is je omgeving het probleem?
earthchild
earthchild jul 22 '09
Hallo Karin.

Ik ben hier niet zo bekent maar het blijkt dat jij hier de leggingen doet. Zou jij dan voor mij ook een kaart willen trekken? Ik heb ook allerlij engelen orakels van Doreen Virtue. Ze zijn allemaal prachtig.

Vriendelijke groet Thea
admin
admin jul 22 '09
Nou ik heb geen alleenrecht hoor, ha ha.
Jij krijgt een kaartje, Helma was je voor dus die krijgt er vanavond eentje.
admin
admin jul 22 '09
@ Helma,

Gabriël, Heerser over maandag, de Maan(cyclus) en het roomwit licht.
De kaart van hoop, dromen en aspiraties.

Gabriël heerst over de maancycli, die de 28 huizen van de Maan worden genoemd door de ouden.
Maanenergie is vrouwelijk en versterkt de vrouwelijke kant van onze persoonlijkheid. of we nu man of vrouw zijn, we bestaan uit gouden mannelijke energie (van de linkerhersenhelft en rechterhand) en zilveren vrouwelijke energie ( rechterhersenhelft en linkerhand).
Mannelijke energie zorgt voor logische denkprocessen, alsook besluitvorming en analytische vaardigheden.
Vrouwelijke energie ontwikkelt uw intuïtie en waardering voor kunst, muziek en poëzie. Dit zijn subtiele en gevoelsmatige invloeden die u niet kunt meten of analyseren, maar die u moet voelen en ervaren.
U moet deze tegenpolen in de juiste verhouding met elkaar in balans brengen om uw persoonlijkheid volledig te integreren.
Wat u ook wilt bereiken in dit leven, Gabriël helpt u bij het volbrengen van uw ambities en opent de weg naar het begrijpen van uw innerlijke zelf.
Hierdoor zult u een completer mens worden, die oog heeft voor de behoeften van anderen. Hij toont u uw potentieel en helpt u om wensen en ambities duidelijk te maken.
Gabriël stelt voor uw hart geleidelijk te openen met gebruikmaking van Maansteen of Seleniet tijdens een 28 daagse cyclus, daarbij de magische kracht van de wassende maan omlaagtrekkend.


Helma
Helma jul 22 '09
Het raakt me nogal. Dank je wel Karin. Ik kan niet precies uitleggen wat het is dat me zo raakt. Laten we het er maar op houden dat de kaart nogal aanspreekt. Ik stuur je een PBtje Karin.
admin
admin jul 23 '09
Is goed! Sorry Nims van het te grote plaatje.
Pagina's: « Vorige ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki