Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin mei 31 '09
Hoi Karin,

Zou je misschien voor deze beginneling op het forum ook eens een kaart willen leggen?

Liefs M
admin
admin jun 1 '09
Natuurlijk! Eerst nog een poging wagen voor Fatna.


Ja deze wordt het!

@ Fatna,

Phuel,

Heer der wateren en de krachten van de maan (getijden), Neptunus en het Zeegroene Licht.
De kaart van emotionele rust, stabiliteit en evenwicht.

phuel herinnert ons eraan dat water vele stemmingen en geheimen heeft. Denk aan de macht van de maan over de oceanen en getijden en de kracht van een grote waterval in vergelijking met het stille water van een bergmeertje.
Onze emoties zijn als de wateren op Aarde, soms turbulent, soms harmonieus. Voor sommigen zijn emoties als een rit in een achtbaan, met hoogte en dieptepunten, terwijl bij anderen de emoties alleen maar kabbelen.
Gebruik de koele, blauwgroene, helende energie van water om uitwendige negativiteit van uw lichaam te spoelen. Wens het weg tijdens het douchen, baden of zwemmen. Phuel helpt u ook de kracht van water te gebruiken om uw emoties, of die van anderen, in evenwicht te brengen. Richt u voornamelijk op het zonnevlechtchakra, de zetel van de emoties. Gebruik kalmerende Malachiet of Aquamarijn, de steen van de emoties (ook wel*water van de zee* genoemd en een talisman voor zeereizen). Roep Phuel aan en visualiseer een heldere zeeblauwe lichtstraal die door de energiemeridiaan van uw kruin naar uw wortelchakra stroomt.
Vraag of het licht pijn of trauma's wil wegspoelen. Voel de zuivere koelte als het licht door u heen stroomt, de donkere energie bevrijdt en in een draaikolk aan de onderkant van uw lichaam laat wegstromen om voor altijd te worden geneutraliseerd door Moeder Aarde.




Dolfijnen Lied

Mensen, kom en speel met ons..
Laat al die oude angsten en zorgen varen..
Mensen, kom en speel met ons..
Laat je door onze zachtmoedige Liefde bedaren..

In de hemelsblauwe golven van de oceanen..
Is waar wij zwemmen over de waterwegen..
In de hemelsblauwe golven van de oceanen..
Zwemmen wij zonder kaart of kompas.. wij reizen vanuit Liefde en Vrede..

Het is tijd om de spanning en negatieve gedachten van je af te laten glijden..
Sta je vermoeide lichaam en geest niet toe nog langer te lijden..
Breng je zelf tot rust en laat je gaan in onze diepe wateren..
Verlicht je geest en lach met ons mee.. hoor je ons niet speels schateren?

Dit is de vreugde van het Lachen, de verrukking die je leven verrijkt..
Bevrijd jezelf.. toe, neem de tijd..
Ontspan en dompel jezelf onder in oprechte Vrolijkheid..
Bevrijd jezelf.. toe, je krijgt geen spijt..

Mensen, kom en speel met ons..
Laat al die oude angsten en zorgen varen..
Mensen, kom en speel met ons..
Laat je door onze zachtmoedige Liefde bedaren..

Luister naar ons magische Gezang..
De Onbegrensde wereld ligt voor je open.. er is niks wat je niet kan..
Stormachtig is misschien de innerlijke pijn en strijd..
Maar raak die twinkelingen van Licht in dat pure hart niet kwijt..

Verlicht je Ziel door je dankbaarheid uit te spreken..
Dit zal je helpen die obstakels in je leven af te breken..
Lever Liefde en Geluk niet in als het leven je innerlijke zon opeist..
Stormen waaien altijd over.. ze zijn slechts een klein deel van de Reis..

Want zoals altijd keert zij koesterend terug op de golven van het water.. glinsterende Zonneschijn
Een teken voor ons allen.. voorbij zijn die donkere tijden van verscheurende pijn..
Sluit je ogen en laat de helende energie door je ziel heen stromen..
Laat Vreugde, Liefde en Geluk maar komen...

Hoor je ons niet roepen?
Vanuit de diepten van de Zee..
Hoor je ons niet roepen?
Kom en zwem een stukje met ons mee..

Want in de hemelsblauwe golven van de oceanen..
Is waar jij je Ware Zelf zult leren kennen..
Want in de hemelsblauwe golven van de oceanen..
Zul jij je zuivere Hart verkennen..

Mensen, kom en speel met ons..
Laat al die oude angsten en zorgen varen..
Mensen, kom en speel met ons..
Laat je door onze zachtmoedige Liefde bedaren..

Laat onze lichtstralen je ziel beroeren..
Op golven van Geluk willen we je meevoeren..
Voel de magische verbinding van het Licht..
Hoe onze Schepper het op ons allen richt..

Groei en ontwikkel.. wees maar niet bang..
Laat je ziel vliegen.. niet langer in bedwang..
Langs verre kusten.. bevrijd van het Mij..
Laat je ziel vliegen.. eindelijk Vrij!

Ferraleth ©


Fatna
Fatna jun 1 '09
dank je wel karin..

ik kende die engel nog niet, ik voel me inderdaad altijd enorm aangetrokken tot water en ben er ook echt dol op.....

vanwaar dat dolfijnen lied???? heeft dat ook een betekenis of is dat voor de fun smile

in ieder geval bedankt lieve karin!
admin
admin jun 1 '09
Karin .. als je tijd hebt smiledank !

Groetjes,
Bart
admin
admin jun 2 '09
Vanwege dit stukje Fatna:

Want in de hemelsblauwe golven van de oceanen..
Is waar jij je Ware Zelf zult leren kennen..
Want in de hemelsblauwe golven van de oceanen..
Zul jij je zuivere Hart verkennen..

Het geeft misschien antwoord op je vraag *wie ben ik*
En vanwege de onrust in je lijf waar je het wel eens over had.
Vond het wel toepasselijk.

Natuurlijk Bart, gut ik krijg het nog druk!
Fatna
Fatna jun 2 '09
klopt karin dat ik me vaak onrustig voel, maar wat moet dan de oplossing zijn? ik kan me niet constant met water omringen als zou ik het wel heerlijk vinden....(al woon ik wel op steenworpafstand van het strand)

phuel is de engel van de innerlijke rust, en dat is nog niet echt bij mij!
admin
admin jun 2 '09
Nou wat let je dan om even lekker uit te waaien, wandelen, frisse wind door je hoofd?
admin
admin jun 3 '09
@ Ilse,

Zadkiel, heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
de kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken.
deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom. Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.
Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere. dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen.
lapis lazuli{ het oog van de goden} en turkoois helpen om wijsheid te onwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.
hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.



Turkoois is een sterk geneeskrachtige, zuiverende en beschermende steen. Het brengt evenwicht: turkoois kan kalmerend werken en voor innerlijke rust zorgen maar werkt ook vitaliserend bij uitputting. Het heeft een positieve werking op depressie, stemmingswisselingen, apathie en paniekaanvallen. Turkoois werkt inzichtgevend en laat zien dat je verantwoordelijk bent voor je eigen geluk en gaat hierdoor een slachtofferhouding en zelfdestructief gedrag tegen. Het bevordert creativiteit bij het oplossen van problemen, empathie en (romantische) liefde. Turkoois beschermt tegen negatieve energie, straling, invloeden en stoffen van buitenaf, werkt zuiverend en brengt de chakra’s in balans. Fysiek werkt de steen pijnstillend, krampopheffend, ontstekingsremmend en ontgiftigend. Het ondersteunt de opname van voedingsstoffen en heeft een positieve werking op reuma, jicht, maag, de ogen, het immuunsysteem en virusinfecties.

admin
admin jun 3 '09
Hoi Koen, sorry dat ik je vraag zo laat beantwoord, maar zag het net pas.. blush

Ik stel mezelf open voor de persoon die vraagt en pendel dan een kaart uit, thats all.
admin
admin jun 5 '09
@ Koen,



Camael: Heerser over dinsdag, Mars en het Rode Licht.
De kaart van moed, kracht en gerechtigheid.

Camael is de Engel voor mensen die door omstandigheden geestelijk of lichamelijk zijn gekwetst. Het leven is niet altijd eerlijk en misschien hebt u het gevoel dat u in het verleden onrecht is aangedaan. Met deze kaart kan Camael u de moed geven uw leven ten goede te veranderen, mits u dat diep in uw hart wilt.

U moet het besluit nemen dat u de weegschaal niet in balans kunt brengen met geweld of woede - zelfs slechte gedachten kunnen karma creëren. En ook als u vervuld bent van angst, kunt u u niet spiritueel ontwikkelen. Angst houdt uw ziel in een wurggreep en weerhoudt u ervan uw ware potentieel te vinden en verwezenlijken.

Liefde, daarentegen, geeft uw ziel de ruimte. Met voldoende liefde kunt u werkelijk uzelf worden, de persoon die u had moeten zijn toen het boek van uw leven in de sterren werd geschreven. Probeer uw hart te openen, roep Camael aan om u te helpen de moed te vinden voor vergiffenis.

Visualiseer daarna, met gebruikmaking van robijn, granaat of rode Kornalijn, dat het rode licht naar uw wortelchakra stroomt; dit vergroot uw gevoel van veiligheid en zorgt ervoor dat u sterker in het leven komt te staan. Vraag om de kracht van positieve energie en de vastberadenheid om een streep te zetten onder het verleden en opnieuw te beginnen.



Beschermengel van dinsdag, mars en de 5de hemel

Ik ben de hemelse gerechtigheid . Ik verbeeld de gouden kracht van moed die hartstocht met zich meebrengt: voor waar je in gelooft, om het beste te halen uit geboden kansen, harttocht voor het leven zelf. Mijn energie leidt je naar jouw eigen kracht van licht.

Op dinsdag, mijn dag, kun je je richten op het vergroten van je energie en mij aanroepen om te slagen in je strijd. Mijn sterke vleugels steunen je bij jouw integere, krachtdadige strijd voor je principes, voor alles wat je bereikt hebt, voor degenen in het leven, kun je uiteindelijk alles verliezen. Staan voor een zaak waarvan jij gelooft dat die rechtvaardig is, is niet gemakkelijk – er is vastberadenheid, doorzettingsvermogen en overtuiging voor nodig. Als je die eigenschappen nu nodig hebt kan de macht van mijn gouden liefde je die geven om je doel te bereiken, want door de combinatie van liefde en macht zul je stralende kracht uitzenden. En dat zal anderen weer inspireren ook voor rechtvaardigheid te strijden. Ik voeg me ook bij je om de funderingen van je aardse leven te bekrachtigen en je sterk en zeker te maken, vooral als je een periode van verandering of instabiliteit hebt doorgemaakt en wat angstig bent voor de toekomst. Laat mijn liefdevolle energie al je angst verdrijven en je vullen met de robijnrode stralen van moed en zelfvertrouwen. Mijn liefde strekt zich uit om je te helpen hierop door e bouwen, en je wortels en wortelchakra te vullen met energie, kracht en veiligheid, zodat de basis van je leven zo stevig mogelijk wordt. Dan zul je genoeg liefdevolle kracht hebben om de richting op te gaan die jij verkiest, naar jouw pad van liefde en licht.
bron: whispering Angels

Islandlady
Islandlady jun 7 '09
Lieve Karin,

Zou je voor mij nog eens een kaartje willen trekken?

Dikke knuff
Bea
admin
admin jun 7 '09
Tuurlijk Bea, gisteren was Bart aan de beurt maar ik was zo knetterig dat het me verstandig leek de pendel even te laten liggen.
admin
admin jun 7 '09
Ik ben benieuwd Karin .. alvast dank smile
Koen
Koen jun 7 '09
Hey Karin,

Bedankt hoor. Ik heb je een persoonlijke reactie gestuurd.
Groeten koen
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
Origineel bericht van: Karin
Tuurlijk Bea, gisteren was Bart aan de beurt maar ik was zo knetterig dat het me verstandig leek de pendel even te laten liggen.


Dank je wel alvast lieverd. Knetterig? Die uitdrukking ken ik nog niet vind hem wel grappig smile
admin
admin jun 7 '09
Knetterig: boos, teleurgesteld, klein bommetje dusss..



@ Bart :


Aartsengel Michaël,
Machtige engel, hoor mij aan Geef mij de moed om elke situatie het hoofd te bieden Laat mij waardig zijn en evenwichtig Grote Michaël, genadige engel, beschermer van het recht,
Help mij om geen onderscheid te maken en zorg dat ik niet word benadeeld Leid mij tot het succes in al het goede dat ik doe en laat mij uw rechtvaardigheid en genade over de wereld verspreiden wanneer Michaël verschijnt dan kan je ervan op aan dat mens en aarde door periodes van crisis heengaan.
De energie van Michaël is heftiger en intenser dan die van alle andere aartsengelen en zijn licht overwint de duisternis. Michaël is opperbevelhebber van de hemelse legers.

Michaël schudt ons flink door elkaar. Brengt ons in contact met ons innerlijk en houdt grote schoonmaak op geestelijk gebied. Hij helpt ons oud karma los te laten en brengt mensen in contact met de geestelijke wereld.
Michaël komt in allerlei wereld religies voor zowel joden als christendom alsook in de egyptische mythologie. Hij wordt vaak afgebeeld met een vlammend zwaard als teken van zijn heldere kracht van de liefde. Michaël mantel beschermt ons tegen schadelijke energie. En het blauw van zijn mantel staat voor de genezende energie waarover hij beschikt. Hij wordt beschreven als krijger, bestrijder van duistere machten en beschermer. Zijn naam betekent "wie is als God" of "eruitzien als God" en wijst hiermee een ieder de weg terug naar de bron met zichzelf daarin als begeleider.
Hij is de handhaver van de orde over het "goddelijk plan". Hij maakt ons bewust van onze eigen kracht en geeft ons de moed om uitdagingen in het leven aan te gaan.
Michaël is de aartsengel van het zuiden en werd in oude mythen vertegenwoordigd door bijvoorbeeld Helios, Apollo, Ra en Lugh. Michaël regeert de zon. In sommige oude religies wordt de zon als iets vrouwelijks beschouwd zoals bij de kelten de vuurgodin Bridget.
Als personificatie van de zon staat Michaël voor levenskracht. Hij kan aangeroepen worden bij zaken betreffende carrière, werk, persoonlijke financiën, sport en hij beschikt evenals Rafaël over een "helend" vermogen.Als engel van de waarheid wijst hij op verschillende aspecten.
Er is de vrijheid om de waarheid te spreken en horen in de context van het dagelijks leven- om uzelf niet te verloochenen. Gebruik saffier en topaas ter bevordering van een heldere communicatie. Er is ook de ultieme waarheid die gevonden kan worden door het spirituele pad van liefde en licht te volgen. Voor spiritualiteit stelt Michaël labradoriet voor. Hij vraagt of u klaar bent om deze reis te maken en biedt aan uw pad te verlichten met het stralende topazen licht van zijn zwaard.




Engel: Michaël

Heerst over: Ram - Leeuw - Boogschutter

Eigenschappen: Doelen bereiken, juridische zaken, huwelijkse zaken, moed en bescherming

Michaël, machtige engel, hoor mij aan:
geef mij de moed om elke situatie
het hoofd te bieden.
Laat mij waardig zijn en evenwichtig;
grote Michaël, genadige engel,
beschermer van het recht,
help mij om geen onderscheid te maken
en zorg dat ik niet word benadeeld.
Leid mij tot succes in al het goede dat ik doe
en laat mij uw rechtvaardigheid en genade
over de wereld verspreiden.



Mentaal & Spiritueel
Labradoriet, waarvan de Finse variant Spectroliet wordt genoemd,
helpt je met het verkrijgen van meer inzicht,
en stelt je in staat deze verkregen Inzichten te delen met anderen,
op een liefdevolle manier die iedereen goed doet.
Hij inspireert je om de "Leringen" van Liefde en Licht
van andere werelden te introduceren in deze wereld,
hiermee Verlichting en "afstemming" brengend voor verdere ontwikkeling van de mensheid.
Hij helpt je met het integreren van de nieuwe energieën
die op dit moment aan de hand zijn en ook jouw leven binnenkomen
en zorgt voor een makkelijke transitie en naadloze overgang van het "oude" naar het "nieuwe".
Vandaar dat Labradoriet ook vaak wordt gezien als een edelsteen van transformatie.

Labradoriet brengt het beste in je naar boven,
Alles dat je kunt Zijn, Al dat je Bent :-)
Hij helpt je met het onwikkelen en vergroten van je Intuïtie,
je psychische vermogens aka "paranormale" gaven,
helpt je met het reinigen van je aura en met het vinden en verkrijgen van balans
in zowel je fysieke, emotionele en mentale lichaam.
Hij helpt je met het vergroten van je geduld
en je innerlijke Weten wanneer het de "juiste tijd" is voor dingen;
het concept van de Goddelijke perfecte orde en timing.

Zeker ook voor HSP-ers (hoog sensitieve personen)
is dit een prachtige en fijne edelsteen om bij je te hebben,
aangezien hij je helpt om de energie aan te vullen,
die je mogelijk meestal ongewild nog teveel aan anderen afstaat.

Hij leert je ook je innerlijke Vuur Kracht uit te stralen
in plaats van het voornamelijk opvangen van allemaal energie en prikkels van anderen
en als het ware leeggezogen te worden door verlies van je eigen unieke energie.
Gevoelig en ontvankelijk voor alles en nog wat,
vergeten we vaak om in onze eigen Kracht, ons eigen Centrum te blijven staan
en van hieruit naar buiten toe uit te stralen :-)
Schijnbaar kwetsbaar door onze ontvankelijkheid,
zo meegaand als water,
vergeten we dat we ook Vuur zijn en deze immense Kracht als het ware kunnen uitblazen,
niet destructief, maar in alle Liefde, ons innerlijke Licht laten stralen,
voor anderen te Zien en te Ontvangen.
De vergeten Balans weer hervonden, water en vuur in perfecte Harmonie,
met moeder Aarde als haar verzorger en hoeder
en de lucht als drager van deze eeuwige Liefde :-)
Dat is wat de Labradoriet ons komt vertellen,
in al z'n Liefde en Zijn.
De schijnbare tegenstelling en strijd voorbij...

Zijn schittering helpt je he-rinneren aan zijn en tevens jouw eigen ultieme doel.
Zoals een straal van Licht in de duisternis,
kan Labradoriet je helpen je eigen spirituele bestemming te onthullen.
Niet alleen kan hij je helpen dit pad en je oneindige potentie en kwaliteiten te herinneren en te leven,
maar ook zal hij je helpen om je (nieuwe) psychische vermogens
verstandig en in Liefde te gebruiken,
zodat je niet bang hoeft te zijn er misbruik van te maken.
Klaar om te delen met Een ieder die wilt luisteren, wilt geven en ontvangen,
klaar om te Zijn, in Eenheid :-)

Bron: The crystal spirit
admin
admin jun 7 '09
Nog een toevoeging voor jou Bart,

Michaël, Heerser over woensdag, Mercurius en het kobaltblauwe en topazen licht.
De kaart van kracht bescherming en waarheid.

Men zegt dat Michaël de sleutels tot het hemelse koninkrijk in bewaring heeft. Hij wordt vaak afgbeeld met een zwaard en een mantel. Michaël vraagt of uiets in uzelf wil bevrijden. Als dat zo is, kunt u zijn hulp vragen om het weg te snijden. Hij stuurt vervolgens kobaltblauw licht om de leegte die achterblijft te vullen en om te helen. Zo wordt voorkomen dat het probleem terugkeert. Hij kan u ook helpen om oude conditioneringen en denkpatronen kwijt te raken.
Er is de vrijheid om de waarheid te spreken en horen in de context van het leven- om uzelf niet te verloochenen. Er is ook de ultieme waarheid die gevonden kan worden door het spirituele pad van liefde en licht te volgen. Voor spiritualiteit stels Michaël labradoriet voor.
Hij vraagt of u klaar bent om deze reis te maken en biedt aan uw pad te verlichten met het stralende topazen licht van zijn zwaard


admin
admin jun 7 '09
Karin,

Wat een prachtige kaart en er staan heel veel zaken in die aansluiten .. de labradoriet heb ik eveneens ..

Heel erg bedankt voor het leggen smile

Groetjes,
Bart
admin
admin jun 7 '09
Lieve Karin,

Zou je misschien in de gelegenheid en genegenheid zijn, om voor mij een kaart te leggen?

Alvast bedankt ...
admin
admin jun 7 '09
Maar natuurlijk meissie! Eerst Bea en dan ben jij aan de beurt.
Pagina's: « Vorige ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki