Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Islandlady
Islandlady mei 15 '09
Zag ik vanmorgen toch een regenboog! Recht voor me.
Ja liefde overwint alles daar ben ik van overtuigd maar hoe vind ik de liefde in mijzelf? Vind mijzelf niet echt aardig op dit moment eigenlijk.
Lieve Karin dank je wel en ik ga ermee aan de slag. Het is niet zomaar dat je deze kaart voor mij hebt getrokken!

Liefs
gast
gast mei 15 '09
Haha, Bea, ben je nog nat geworden van de regen?

Of je wel of niet aardig bent heeft mi niets met liefde te maken. Liefde is onvoorwaardelijk.
admin
admin mei 15 '09
Graag gedaan Bea (?), kun je op jouw bounty eiland aan roze kwarts komen? Als je een roze kwarts bij je draagt kan dat je enorm helpen om dichter bij jezelf te komen en kan je beter contact maken met de liefde voor jezelf.

Iedereen heeft een onaardige of mindere kant, ook die kant mag gekoesterd worden. Als je dat kan kun je heel veel van jezelf houden, accepteer gewoon dat je soms onaardig bent, geloof me ik ben ook echt niet altijd even aardig en kan flink foeteren op de meest verkeerde momenten. Maar ik kan mezelf ook vergeven al duurt dat soms best lang.

Als je niet aan de rozekwarts kan komen dan pm je me maar en stuur ik er 1 naar je op ( als je dat wilt tenminste smile)

xx Karin
admin
admin mei 15 '09
En ze betaalt terug in bounty's laugh
admin
admin mei 15 '09
Yay!! laugh
Lena
Lena mei 16 '09
wat een mooi karin het gedicht over de lichtwezens
admin
admin mei 16 '09
Wie zin heeft, mag eens een kaartje voor mij trekken.
Islandlady
Islandlady mei 16 '09
Hi Karin,

Ik geloof zelfs dat ik nog rozenkwarts heb hier. Zou hem moeten reinigen onder stromend water (toch?) en dan zal ik hem zeker bij me dragen!
Dank je wel lieve schat!
Vandaag onverwacht de hele dag aan het zeilen geweest! Heerlijk!

Liefs
Bea
Islandlady
Islandlady mei 16 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
En ze betaalt terug in bounty's laugh


Hahahaha... whistle
Heidelroos
Heidelroos mei 17 '09
Origineel bericht van: Karin
Ow woon jij ook op zo'n mooi palmeneiland dan?
*word nu echt stevig jaloers*


Ahahaha, Ga je ook lekker verhuizen naar een palmbeach!!
Nederland is zo brrrrrrrr aan het worden..

Heeeeeeeeee, als je tijd hebt, mag je voor mij ook een kaartje trekken..
Staan mooie boodschappen achter, lees ik laugh

Liefsssssssssssss
admin
admin mei 17 '09
Ik trek er vandaag 1 voor je heidelroosje!

@ Islandlady: ja twintig minuten onder stromend water, ik leg mijn steentjes altijd aan mijn voeten in de douche anders verspil ik zoveel water (alhoewel 20 minuten douchen ook best lang is laugh)
Als je de kristal net bij je gaat dragen is het slim om hem de eerste weken wekenlijks te reinigen, daarna kun je de kristal opladen door hem op of tegen een bergkristal aan te leggen, opladen kan ook heel goed in zonlicht en de volle maan. Niet alle kristallen kunnen tegen water (seleniet bijv.) en sommigen liever niet in de zon vanwege verkleuringen (amethist bijv.) ik zou Rozekwarts ook niet te vaak in de zon leggen, ik vrees dat ze gaat verkleuren.
Succes! Oh en draag hem bij je hart als dat gaat.
admin
admin mei 17 '09
@ Bellefleur,

Misschien wil Koen een kaart voor jou leggen, ik wil hem niet het gevoel geven nu alles te gaan leggen. ik vind het erg lief dat hij het heeft overgenomen en zo komt er ook variatie in de leggingen toch?

*knuf*
Helma
Helma mei 17 '09
Wat zijn beha's soms toch multifumctioneel he laugh
admin
admin mei 17 '09
Heidelroosje,

Uriel, engel van vuur en alchemie,uranus en het vlammend oranje licht.
de kaart van transformatie,vrijheid en creativiteit.

uriel brangt de vlam van de alchemie die u in staat stelt om uzelf met het element vuur te transformeren.Als u deze kaart hebt getrokken,hebt u situaties in uzelf opgesloten die berouw of vergiffenis vragen,of moet uw fysieke omstandigheden zien te overwinnen.
op dit moment hebt u misschien een gevoel van verstikking in uw leven.
Uriel brengt verlossing via het helende element vuur en zijn ambersteen{kracht van 1000 zonnen},die u helpen uw ongebruikte potentieel te vinden.
hij kan ook behulpzaam zijn bij de transformatie van iemand van wie u houdt en die hulp nodig heeft.
net als water heeft vuur veel aspecten.
vuur kan zich manifesteren als de brute kracht van bliksem of een bosbrand,maar wanneer het in toom wordt gehouden, is het een verwarmend haardvuur.
vuur is ook de vlam van de offerkaars die gebeden en gedachten naar de engelen stuurt. visualiseer de kaarsvlam en breng de kaars vervolgens in de energiemeridiaan, waarmee u de blokkeringen wegbrand en ieder chakra zuivert. verlos uzelf van het verleden. voel hoe oude denkpatronen worden verwijderd. vraag Uriel om de oranje en gele kleuren van de vlam te laten doordringen tot uw heiligbeen- en zonnevlechtchakra, teneinde de vonk van nieuwe ideee, vreugde en creativiteit-die uw toekomst zullen verlichten- te laten overspringen.



Bij deze kaart denk ik aan citrien als kristal om je te helpen de blokkades te kunnen doorbreken ( mocht je die hebben smile)
Je kunt deze steen bij je dragen en dan het liefst op de hoogte van je zonnevlecht. Of neem hem mee naar bed en leg hem tegen je zonnevlecht aan.



Mentaal & Spiritueel
Citrien is een waar zonnetje, heeft zoveel positieve Lichtkracht,
en is een kristal dat vrolijk en blij maakt... intense diepe Vreugde van binnen.
Mensen die moeite hebben met de verstandelijke beheersing van hun gevoelsleven,
hebben veel aan deze steen; ze helpt ook goed tegen depressies.
Zij is daarbij ook een edelsteen die verhelderend werkt
en de concentratie bevordert.

Doordat Citrien "negativiteit" absorbeert,
transformeert (in positieve energie), verdrijft, en aardend werkt,
is dit een krachtig en prachtig kristal
en het aangewezen kristal om in alle vertrekken waar een sombere stemming hangt,
meer vrolijkheid te brengen.

Citrien is verder een van de weinige stenen/kristallen,
die als mediator (bemiddelaar) optreedt, ook met andere stenen.
Zij kan worden gebruikt in combinatie met
volgens mij elke edelsteen of kristal die je maar kunt bedenken
en in groepen fungeert ze als een soort bemiddelaar,
waar een ieder naar luistert en diep respect voor heeft.
Dit, aangezien ze een natuurlijk overwicht heeft,
door haar immense Liefde, Vreugde en diepe Respect voor alles en ieder Een!
In een groep is zij het dan ook die zorgt voor rust en vredelievend met elkaar omgaan
en het in Harmonie met elkaar samenwerken...

Citrien staat dan ook voor samenwerken in groepsverband
in Harmonie, met tolerantie en diepe Vreugde...
het Samen met het Hart Creëeren van Overvloed voor Een ieder :-)

Citrien brengt verder de yin-yang energie in balans
en helpt goed bij een slecht functionerende zonnevlecht,
bevordert optimisme en is goed tegen vermoeidheid van de geest, agressiviteit en somberheid.
Dit zonne-kristal versterkt de intuïtie, sterkt het zelfbewustzijn en zelfvertrouwen,
is wilskrachtbevorderend, en vitaliserend voor lichaam en geest.

Citrien bevordert, vooral in geslepen (=facet) vorm, tevens de Kroon chakra,
doordat dit kristal een synthese bemogelijkt tussen het verstand en totale Perfectie.
Ook bevordert ze Openheid en versnelt zij het ontwaken van je Geest.




Chakra
3e, 2e
Solar plexus- en navelchakra.
Citrien brengt tevens alle chakra’s in overeenstemming
met het etherische lichaam.




Fysiek
Citrien reinigt het lichaam van gifstoffen
en helpt tevens bij de aanmaak van nieuw weefsel.
Citrien is daarnaast goed voor de spijsvertering, de bloedsomloop en de urinewegen.
Als je je lichaam wilt ontgiften of op dieet bent, kan Citrien hierbij dan ook helpen.
Citrien is een edelsteen van gezonde Overvloed.
Tijdens een dieet helpt de gouden kleur je te ontspannen
en je eetlust te temperen.

Citrien helpt verder bij brandend maagzuur,
slechte bloedcirculatie en voedselallergieën
en werkt uitstekend tegen problemen van galblaas, hart, nieren, lever en karteldarm.
Haar heilzame krachten zijn het meest effectief op organen in de romp.

Genezing van deze organen kun je bereiken door te gaan liggen,
een stukje Citrien op het te genezen lichaamsdeel te leggen
en je vervolgens in te beelden dat de gouden stralen van de zon
via de Citrien door het lichaamsdeel vloeien
en de spanning wegnemen...
bron: The crystal spirit


admin
admin mei 17 '09
Ja Helma, lol, behalve als het eruit ziet alsof je een derde tepel hebt ha ha crazy
Heidelroos
Heidelroos mei 17 '09
Hey Karin,
Wat mooi, dank je wel..
Tuurlijk heb ik blokkades smile
Ik zal eens goed voelen waar het zit..
Door die visualisatie van vuur in me op te nemen..

Ik heb nog een mooie gevonden van Uriel:
Heerst over: Stier - Maagd - Steenbok
Eigenschappen: Magische krachten, energie, bestrijdt lusteloosheid
Aartsengel van het Noorden, heerser van de planeet Venus.
----------------------------------------------------
De naam betekent "vuur van God". Uriël is de engel van de profetie en de openbaring.
Hij wordt meestal afgebeeld met vlammen in zijn hand.
Uriël is de engel van het lot en kent de geheimen van onze toekomst en ons verleden. Haar aanraking is zacht, ze is zachtaardig en roept onze zielen terug naar haar liefde.
Uriel waarschuwde Noah voor de dreigende vloed, hielp profeet Ezra om voorspellingen te interpreteren over de komst van de Messiah. Hij bracht ook de kennis en de praktijk van alchemie.

Hij wordt vertegenwoordigd door de oude vruchtbaarheidsgodinnen als Aphrodite, Astarte, Isis en Frigga. Zijn heidense mannelijke aspect wordt het beste vertegenwoordigd door Eros en Cupido, wiens liefdespijlen geliefde met elkaar verbind.

Uriëls magische voorstelling is een jongeling die mannelijk noch vrouwelijk schijnt, maar de schoonheid van beide seksen combineert. Hij draagt een lange groene mantel en zijn lange zwarte haar is samengebonden met een krans van wilde bloemen en rozen.

De Aartsengelen Anaël en Uriël kunnen opgeroepen worden voor alle zaken die te maken hebben met romantische liefde, harmonie, vriendschap, genot, huwelijkszaken, muziek, de kunsten en schoonheid. Voor aardse liefde wordt vaak de Aartsengel Uriël aangeroepen en voor kosmische Liefde Anaël.

----------------------------------------------
En toeval bestaat niet:
Informatie Portaal Vijfde Dimensie - Uriël

Uriël: Hij is een van de Aartsengelen. De naam Uriël betekent ‘Vuur van God’. Hij is de Engel van berouw, muziek, dichtkunst en voorspelling. Uriël helpt ook bij het communiceren met de natuur.

Ik heb het laatst nog over het Vijfde dimensie gehad wink


Liefs en Dank je wel.. laugh
admin
admin mei 17 '09
Ha ha, zie je wel toeval bestaat niet.
Leuk dat je nog verder hebt gekeken naar Uriël!
Heidelroos
Heidelroos mei 17 '09
Nou ik heb de boodschap in ieder geval begrepen smile
Zal straks mediteren op vuur..
Ben benieuwd wat het wegbrand wink
Islandlady
Islandlady mei 18 '09
Origineel bericht van: Karin

@ Islandlady: ja twintig minuten onder stromend water, ik leg mijn steentjes altijd aan mijn voeten in de douche anders verspil ik zoveel water (alhoewel 20 minuten douchen ook best lang is laugh)
Als je de kristal net bij je gaat dragen is het slim om hem de eerste weken wekenlijks te reinigen, daarna kun je de kristal opladen door hem op of tegen een bergkristal aan te leggen, opladen kan ook heel goed in zonlicht en de volle maan. Niet alle kristallen kunnen tegen water (seleniet bijv.) en sommigen liever niet in de zon vanwege verkleuringen (amethist bijv.) ik zou Rozekwarts ook niet te vaak in de zon leggen, ik vrees dat ze gaat verkleuren.
Succes! Oh en draag hem bij je hart als dat gaat.


Aha... ga ik zo toch heerlijk 20 minuten douchen smilemet steen aan mijn voeten. Kan de bergkristal die ik had niet vinden. Maar dan leg ik hem in de volle maan. Zonlicht lijkt me niet handig ivm inderdaad het verkleuren.
Kan het zijn dat een steen dof wordt als hij opgeladen moet worden?
Zal hem in mijn BH doen smile

Dank je wel!

Trok net trouwens een mooi Dol-fijn kaartje:
"Liefde overwint alles"
admin
admin mei 18 '09
Hi eiland-dame,

Bergkristal mag best in de zon hoor! Die hoef je niet te reinigen hé, die reinigt zich zelf al zal deze een douche ook niet versmaden, kijk wel uit dat je niet uitglijdt over je steentjes!
Een steen die dof is kan erg vervuild zijn, je kan het steentje eventueel ook laten onladen in de Aarde, laat hem twee dagen zitten en spoel hem dan af en leg hem dan in de zon of maanlicht.
Let wel op het materiaal van de steen, sommigen kunnen niet tegen water!

Gaaf kaartje! Als je iets met dolfijnen hebt is de Larimar (dolfijnsteen) misschien ook wel een hele mooie!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki