Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

nikskeuh
nikskeuh sep 2 '08
Hey Karin,

ik weet niet of je nog engelkaarten legt omdat er al best lang niet meer gereageerd is op dit topic.
Maar als je eens zin hebt mag je voor mij een kaart leggen smilehoeft niet meteen, laat er maar zoveel tijd tussen als het nodig is.
Als je het liever niet doet, geen probleem.

groetjes
admin
admin sep 2 '08
Oh lieve help, ja natuurlijk met veel liefde en plezier!
Ik zie echter nu dat ik een andere oproep heb gemist, het spijt me oprecht Monica dat ik je vraag niet heb gezien.
Daar zal beslist een hele goede reden voor zijn maar ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind.

Mocht je nog een kaart willen dan roep je maar!

Jouw kaart komt er aan Niksneuh!
admin
admin sep 3 '08
@ Niksneuh

Tabris: de Engel van de vrije wil
Oriel: de Engel van het lot
De kaart van de keuze: het vinden van de deur naar het licht.

In den beginne werden wij allemaal geschapen met een vrije wil- zelfs de Engelen, die ooit de keus kregen tussen licht en duisternis.
De Engelen op deze kaarten zijn degene die het licht kozen, degene die kozen voor de duisternis ( om redenen van persoonlijke macht) werden gevallen Engelen.
Zelfs dit maakte deel uit van het grote plan van de schepper.
Deze kaart geeft aan dat u binnenkort een keuze moet maken die belangrijk is voor uw verdere leven. Het gaat om een deur die op het punt staat open te gaan. u zult moeten kiezen of u die doorgaat of eraan voorbij gaat.
Als u besluit niet door die deur te gaan, komt er later misschien een tweede, vergelijkbare deur maar dat weet u niet zeker. Waar het ook om gaat, u kunt er zeker van zijn dat uw beslissing heel belangrijk is voor uw toekomst. Vraag Tabris om raad.
Oriel is de Engel van het lot, maar ook een amulet-Engel die geluk brengt.
Wanneer uw besluit vast staat en de gevolgen zichtbaar worden, vraag dan of u de genade mag ontvangen om uw lot te aanvaarden. Vergeet niet dat licht straalt en duisternis opslokt. Vraag Tabris met heel uw hart om uw vrije wil alleen te gebruiken voor het openen van de deuren naar het licht.




Lichtengel

ik zie je al een eeuwigheid

sinds begin der tijden.

Je vleugels

nat van de tranen

openen zich in het volle licht.

Voorzichtig als breekbaar glas

stap je steeds verder

naar de rand.

Het gouden licht

omhult je lichaam

straalt je tegemoet.

Open je jezelf engel

de ruimte is enorm

Sla je vleugels uit

en spring.

Je kunt het

liefde is de kracht

die je zal dragen



- Herbert ReijmersAbbo 1 -

nikskeuh
nikskeuh sep 6 '08
Bedankt voor je kaart Karin wink
admin
admin sep 7 '08
Graag gedaan Niksneuh!
admin
admin sep 8 '08
Morgenochtend Nanni oké? Vandaag was geen goede dag voor mij en dan leg ik liever niet. Mijn hoofd krijg ik dan niet stil en dan heb ik moeite om te luisteren.
admin
admin sep 9 '08
Oh te vaak de wekker uitgetikt.. blush
admin
admin sep 9 '08
@ Nanni,

michael: Wanneer Michaël verschijnt dan kan je ervan op aan dat mens en aarde door periodes van crisis heengaan. De energie van Michaël is heftiger en intenser dan die van alle andere aartsengelen en zijn licht overwint de duisternis. Michaël is opperbevelhebber van de hemelse legers. Michaël schudt ons flink door elkaar. Brengt ons in contact met ons innerlijk en houdt grote schoonmaak op geestelijk gebied. Hij helpt ons oud karma los te laten en brengt mensen in contact met de geestelijke wereld. Michaël komt in allerlei wereld religies voor zowel joden als christendom alsook in de egyptische mythologie. Hij wordt vaak afgebeeld met een vlammend zwaard als teken van zijn heldere kracht van de liefde. Michaël mantel beschermt ons tegen schadelijke energie. En het blauw van zijn mantel staat voor de genezende energie waarover hij beschikt. Hij wordt beschreven als krijger, bestrijder van duistere machten en beschermer. Zijn naam betekent "wie is als God" of "eruitzien als God" en wijst hiermee een ieder de weg terug naar de bron met zichzelf daarin als begeleider. Hij is de handhaver van de orde over het "goddelijk plan". Hij maakt ons bewust van onze eigen kracht en geeft ons de moed om uitdagingen in het leven aan te gaan. Michaël is de aartsengel van het zuiden en werd in oude mythen vertegenwoordigd door bijvoorbeeld Helios, Apollo, Ra en Lugh. Michaël regeert de zon. In sommige oude religies wordt de zon als iets vrouwelijks beschouwd zoals bij de kelten de vuurgodin Bridget. Als personificatie van de zon staat Michaël voor levenskracht. Hij kan aangeroepen worden bij zaken betreffende carrière, werk, persoonlijke financiën, sport en hij beschikt evenals Rafaël over een "helend" vermogen.

Aartsengel Michaël, Machtige engel, hoor mij aan Geef mij de moed om elke situatie het hoofd te bieden Laat mij waardig zijn en evenwichtig Grote Michaël, genadige engel, beschermer van het recht, Help mij om geen onderscheid te maken en zorg dat ik niet word benadeeld Leid mij tot het succes in al het goede dat ik doe en laat mij uw rechtvaardigheid en genade over de wereld verspreiden anneer Michaël verschijnt dan kan je ervan op aan dat mens en aarde door periodes van crisis heengaan. De energie van Michaël is heftiger en intenser dan die van alle andere aartsengelen en zijn licht overwint de duisternis. Michaël is opperbevelhebber van de hemelse legers. Michaël schudt ons flink door elkaar. Brengt ons in contact met ons innerlijk en houdt grote schoonmaak op geestelijk gebied. Hij helpt ons oud karma los te laten en brengt mensen in contact met de geestelijke wereld. Michaël komt in allerlei wereld religies voor zowel joden als christendom alsook in de egyptische mythologie. Hij wordt vaak afgebeeld met een vlammend zwaard als teken van zijn heldere kracht van de liefde. Michaël mantel beschermt ons tegen schadelijke energie. En het blauw van zijn mantel staat voor de genezende energie waarover hij beschikt. Hij wordt beschreven als krijger, bestrijder van duistere machten en beschermer. Zijn naam betekent "wie is als God" of "eruitzien als God" en wijst hiermee een ieder de weg terug naar de bron met zichzelf daarin als begeleider. Hij is de handhaver van de orde over het "goddelijk plan". Hij maakt ons bewust van onze eigen kracht en geeft ons de moed om uitdagingen in het leven aan te gaan. Michaël is de aartsengel van het zuiden en werd in oude mythen vertegenwoordigd door bijvoorbeeld Helios, Apollo, Ra en Lugh. Michaël regeert de zon. In sommige oude religies wordt de zon als iets vrouwelijks beschouwd zoals bij de kelten de vuurgodin Bridget. Als personificatie van de zon staat Michaël voor levenskracht. Hij kan aangeroepen worden bij zaken betreffende carrière, werk, persoonlijke financiën, sport en hij beschikt evenals Rafaël over een "helend" vermogen.



Michael: heerser over woensdag, mercurius en het kobaltblauwe en Topazen licht.
De kaart van kracht, bescherming en waarheid.
Men zegt dat Michael de sleutels tot het hemelse koninkrijk in bewaring heeft. Hij zorgt voor de kracht, geduld en kalmte om de crisissituaties in het leven het hoofd te kunnen bieden. Michael vraagt of u iets in uzelf wilt bevrijden. Als dat zo is, kunt u zijn hulp vragen om het weg te snijden. Hij stuurt vervolgens kobaltblauw licht om de leegte die achterblijft te vullen en te helen. Zo wordt voorkomen dat het probleem terugkeert.. Hij kan u ook helpen om oude conditioneringen en denkpatronen kwijt te raken.
Als Engel van de waarheid wijst hij op de verschillende aspecten daarvan. Er is de vrijheid om de waarheid te spreken en horen in de context van het dagelijkse leven- om uzelf niet te verloochenen. Gebruik Saffier en Topaas ter bevordering van een heldere communicatie. Er is ook de ultieme waarheid die gevonden kan worden door het spirituele pas van waarheid en liefde te volgen. Voor spiritualiteit stelt Michael Labradoriet voor. Hij vraagt of u klaar bent om deze reis te maken en biedt aan uw pad te verlichten met het stralende topazen licht van zijn zwaard.

Cialara
Cialara mrt 21 '09
Hoi Karin,

Ik zie dat het al meer dan een half jaar geleden is dat je een kaart voor iemand op dit forum hebt getrokken. Ik vind het heel erg mooi om te lezen wat de kaarten allemaal betekenen.
Als je het nog steeds doet, zou je het dan ook een keertje voor mij willen doen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 21 '09
Hoi Jorine,

Karin is hier al heel lang niet meer geweest en is weggegaan. Ik weet niet of ze nog terugkomt, maar je zou haar een PM kunnen sturen om het persoonlijk te vragen?
Cialara
Cialara mrt 21 '09
Oké.
koenewoen
koenewoen mrt 25 '09
Hey Jorine,

Als je het goed vindt heb ik hier voor jou eens een engelenkaartje getrokken.

De volgende kaart heb ik voor je getrokken.

De engel HAMIED

Van : WONDEREN

Wonderen gebeuren niet in strijd met de natuur, Maar alleen in strijd met wat wij als natuur kennen.

Hamiëd is de illustere engel der wonderen. Hij is zo verblindend wit dat u alleen zijn prachtige ogen ziet schijnen. Wanneer u zijn aanwezigheid voelt, open dan u hart om zijn geschenk van intense liefde te ontvangen. Hamiëd draagt het wezen van het Licht van Christus met zich mee. Hamiëd waakt over u en wacht op gelegenheden om een wonder in uw leven te laten gebeuren. Zijn taak is het om de herinnering aan uw goddelijkheid via zijn voorbeelden te doen herleven.

De Serafijnen, en vooral Hamiëd, hebben het vermogen vormen te veranderen of te verfijnen. De meeste mensen zijn het gemak vergeten waarmee we eens in staat waren om een vorm te veranderen. Veel dingen die we ons met onze stugge geesten niet meer kunnen herinneren, schijnen ons wonderbaarlijk toe. Hamiëds liefde is ook evident om u te redden wanneer er in een gevaarlijke situatie iets totaal onverwachts gebeurt. U stuit bijvoorbeeld op een onoverkoombare hindernis in uw werk of familie en als een bliksemschicht bij heldere hemel dient zich een bruikbaar alternatief aan of wordt er een voor u gunstige schikking getroffen. Of een dierbare ligt op zijn sterfbed, en de volgende morgen gaat het opeens beter.

Is er een wonder nodig om te vinden van u wilt? Mediteer of bid ervoor. Is uw wens-ego gecentreerd? Als het vol goddelijke inspiratie is, welke negatieve zaken houden u dan van uw droom af? Welke negatieve situaties in uw leven reflecteren op dit moment uw gebrek aan geloof, beperkingen of troebele blik?

Het angelieke bewustzijn gaat ons begrip te boven. Daarom zien wij angelieke daden en zegeningen als wonderen. Sta open om deze wonderen aan te trekken en te ontvangen. Hamiëd bemiddelt graag in tijden van crisis als u God in wanhoop aanroept. Hij houdt er ook van om u in betere tijden met zegeningen en wonderen te besprenkelen, maar u moet het wel vragen. Vraag om alles, van een parkeerplaats tot een wonderbaby. Wanneer u dit regelmatig doet, vormt dit na verloop van tijd een keten - een patroon - die uw vibratie afstemt op de engelen en de verbinding makkelijker maakt.

Hamiëd staat klaar om u onder te dompelen in de straling van zijn grootse liefde. Wanneer u zich met hem verenigt, zal de aanbidding in uw hart groeien als u zich realiseert dat dit ook uw liefde is! Hamiëd doet niet meer dan uw Eeuwige Zelf reflecteren! Dit is het wonder van uw transformatie.


Hopelijk heb je er wat aan.

Groeten Koen
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '09
Hey wat leuk dat jij dat doet koen! Vind je het iets om het stokje van Karin over te nemen door ook kaarten voor anderen te trekken?
koenewoen
koenewoen mrt 25 '09
Ja hoor voor mij is dit geen probleem.
Ik hou mij daar graag mee bezig.
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Mag ik je dan vragen of je ook een kaart voor mij zou willen trekken? smile
koenewoen
koenewoen mrt 25 '09
Natuurlijk
Zal ik zodadelijk doen!
koenewoen
koenewoen mrt 25 '09
Voila Emmy, hier is jou kaart!

De kaart die ik voor jou getrokken heb is 'BESCHERMENGEL'

De engel van BESCHERMING

Ik denk dat wij binnen bepaalde grenzen vrij zijn, en toch is er een onzichtbare hand, een sturende engel die ons op een of andere manier als een schroef onder water aandrijft.


Wij worden allemaal in de gaten gehouden door beschermende wezens. Maar als spirituele groei en oefening in ons leven belangrijk worden, krijgt u een speciale beschermengel toegewezen. Als een spirituele moeder van uw ziel bezit hij de blauwdruk van uw volmaakte zelf en weet hij hoe u zich het best kunt ontwikkelen. Hij houdt zich bezig met de subtiele vorming van de innerlijke ver-binding met uw hogere bewustzijn en waakt over het evenwicht tussen de ver-schillende chakra's, energiecentra, in uw lichaam. Uw hoeder beschermt u en geeft u inspirerende boodschappen. Als u worstelt tussen uw lagere en hogere aspecten, dan komt hij met onthullingen en aansporingen om vrijwillig te veranderen. Hij kan niet uw persoonlijke wil veranderen, maar mag u wel beïnvloeden met nieuwe interesses en vrienden die u met lastig en onverstandig gedrag kunnen helpen. Hij blijft niet langer bij u dan een andere engel, en heeft de taak om u kracht te geven en aan te moedigen op uw weg.

Als baas over uw spirituele evolutie is uw hoeder de initiator van veel uitdagingen. Hebt u een moeilijke tijd, dan betekent dat dat hij hard aan het werk is om u te helpen met veranderen. Wanneer bepaalde gedragingen of overtuigingen niet stroken met uw volgende ontwikkelingsfase en u bent niet in staat om u daar bewust van los te maken, dan zal hij u door die onplezierige en ongewilde situaties heen helpen en uw leed verlichten. Wees altijd overtuigd van zijn liefdevolle reactie, ook als twijfels uw vermogen om de hulp te ontvangen blokkeren. Denk liever aan uw hoeder als een vriend en kameraad dan als een verheven, onvoorstelbaar machtig wezen. Hij loopt naast u, begeleidt en staat u liefdevol bij. Hij kent u zo goed, dat hij er voor u is voordat u eraan denkt om hem aan te roepen.

Engelen spreken niet met hun stembanden, maar zij kennen onze gedachten en communiceren met gevoelens via het hart. De relatie met een beschermengel kan intiemer worden dan veel menselijke relaties omdat er niets verborgen blijft. Mensen vallen meestal terug op taal om te communiceren. Toch schiet taal vaak tekort in de beschrijving van de diepe en complexe emoties die we willen delen. Uw hoeder is op deze gevoelens afgestemd en antwoordt met liefdevolle toewijding. Het besef dat hij alles weet, kan een inspiratiebron zijn om oordelen en kritiek af te voeren. Dit geeft ruimte voor spontane reacties op een leven dat gebaseerd is op ware gevoelens.

Communiceer met uw hoeder. Vraag zijn naam; luister vervolgens naar zijn wijze woorden. Let goed op hoe hij zijn aanwezigheid kenbaar maakt door een geur, gevoel, geluid of kleurig symbool. Hoeders duiken soms onverwacht op als mensen om ons te redden uit een gevaarlijke situatie. Maar vaker is hun begeleiding zo subtiel dat we het niet opmerken. Deel uw liefde en dankbaarheid met uw speciale engel als hij zich inspant om u met grootse aspiraties, geduld en moed te bezielen.


Zo Emmy dit was je kaartje, hopelijk heb je er wat aan.


Groetjes,
Koen
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Wow.. Er klopt vrij veel. Ik heb vrij veel contact met mijn beschermengel, dus dat komt wel overeen. Ook ik zit in een lastige periode, maar blijf zelf het gevoel hebben ook over andere te moeten waken. smileBedankt voor je legging.
koenewoen
koenewoen mrt 25 '09
Graag gedaan!!
Natalie1986
Natalie1986 mrt 25 '09
Wil je voor mij ook een kaartje trekken Koen?

groetjes Natalie
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki