Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

koenewoen
koenewoen mrt 25 '09
Dit zal ik morgen voor je doen Natalie!
Cialara
Cialara mrt 26 '09
Lieve Koen,

Ik zie nu pas dat je voor mij een kaart hebt gelegd. En wat een bijzondere! Ik ben ervan onder de indruk. Heb wel altijd het gevoel een engeltje op mijn schouder te hebben die mij beschermd en bedank hem ook als het weer eens nodig was! Maar deze is wel heel erg bijzonder. Ik moet het denk ik wel een paar keer lezen voordat ik 't helemaal begrijp.

Dank je wel.
Beschermengel
Beschermengel mrt 26 '09
Zou je er voor mij ook een kaart willen leggen smile
Karin heeft het een hele poos geleden voor mij gedaan, maar ben benieuwd hoe het nu is!
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Beschermengel voor jou zal ik deze avond ook ééntje leggen!
Beschermengel
Beschermengel mrt 26 '09

Oke ...dank je wel smile...ik ben benieuwd!
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
Dankjewel Koenewoen,

Ik ben benieuwd!!

Liefs Natalie
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Natalie dit is jou kaart!

Engel CHAMUEL

Engel van aanbidding

God alleen is voldoende

Chamuël, 'hij die God zoekt', bestuurt de macht der aanbidding vanuit de Hemel, waar een aanhoudende lofzang wordt gehouden op de gaven van het leven en de liefdevolle vriendschap die eeuwig beschikbaar zijn. U kunt de Hemel op Aarde brengen door elk moment aan aanbidding te wijden - dag en nacht, wakend en slapend, werkend en biddend. Laat dit in elke cel van uw lichaam weerklinken. Woorden alleen zijn niet genoeg om dit vermogen te activeren; het moet vanuit de diepten van uw ziel komen. In het begin zal volledige aanbidding pas na veel en intens oefenen lukken. U kunt deze natuurlijke staat van zijn wel cultiveren door gevoelens van zelfwaardering te stimuleren. Uw lichaam is de tempel van God en u verdient het door de energie van onvoorwaardelijke liefde te worden gevoed. Zet u zichzelf altijd op de laatste plaats en wijd u al uw tijd aan anderen en niet aan uzelf? Hebt u het gevoel een dergelijke liefdevolle aanbidding niet waard te zijn?

Aanbid uzelf. Heb uzelf lief en waardeer wie u bent. Begin met elke dag één ding te doen dat deze eigenliefde uitdrukt en laat het oplopen tot vier! Verzoek om te worden meegesleurd in de extase van aanbidding; Chamuël zal antwoorden! Ontspan in deze liefdevolle vrijheid zoals de zon schijnt op een prachtige lentedag, en neem het in elke cel van uw wezen op. Deel het met anderen.

Jezus gebruikte de spirituele wet van aanbidding om de broden en de vissen te vermenigvuldigen. Hoewel vissen misschien een beetje buiten uw bereik liggen, kunt u met uw gevoelens wonderen verrichten. Wanneer u met eigenliefde bent vervuld en hier respectvol uw dank voor uitspreekt, zal de liefde toenemen. Zie hoe uw dierbaren opleven wanneer u hen aanbidt. Zo zal ook uw lichaam reageren als u in de omhelzing van liefdevolle aanbidding leert te ontspannen. Kijk ook hoe de lijnen in uw gezicht zachter worden.

Voor directe toegang tot Chamuël en een sterker gevoel van aanbidding kunt u het beste naar een devote plek gaan, waar zijn engelen altijd aanwezig zijn. De meeste kerken geven een heilig gevoel zelfs wanneer ze leeg zijn. Deze stralende wezens brengen uw gebeden naar de Eeuwige en keren met antwoorden terug die u zullen bevrijden. De engelen zullen andere respectvolle gedachten aanmoedigen en u in hogere staat van bewustzijn en inspiratie brengen. Hun doel is een beeld in uw hart achter te laten dat u naar Huis zal geleiden.

Let erop dat u ook overdag aanbidt. Vaak vergeten we dan om dankbaar en liefdevol te zijn, omdat we het te druk hebben! Besteed elke dag een minuut per uur aan aanbidding van God en kijk hoe u zult veranderen!

Hopelijk heb je er wat aan Natalie.

Groetjes Koen
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
Dank je wel Koen,

Ik heb er zeker wat aan. Dank je wel voor je tijd.

Liefs natalie
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Beschermengel voor jou heb ik deze kaart getrokken.

Hopelijk zegt ze evenveel voor je, als de kaart die Karin enkele maanden geleden getrokken heeft voor je.

De engel Micah

De engel van het Goddelijk plan

Onze geboorte is niet meer dan een sluimertoestand en vergeten: De Ziel die met ons oprijst, onze levensster Hath, zetelt ergens anders. En komt van ver; niet in volledige vergetelheid en naaktheid, Maar de wolken van glorie volgend komen wij van God, die ons thuis is.

Micah waakt over de spirituele evolutie en is altijd op zoek naar een mogelijkheid om de volgende stappen van uw levensdoel te onthullen. Dit leven is slechts een klein onderdeel van uw Goddelijk Plan, dat u door veel verschillende ervaringen heen leidt om alles te worden waarvoor u bestemd bent. Als u ten slotte genoeg emotionele bagage heht losgelaten om uw doel te kunnen voelen, beseft u dat u dat al heel lang wilde. Alles wat u doet, denkt, zegt, voelt, ervaart en wenst staat als uw complete levensgeschiedenis in de Akasha Archieven geregistreerd. Voorafgaand aan elke incarnatie heeft de engel Kindel, die belast is met uw totale evolutie, een ontmoeting met u om de behoeften, verlangens en karmische consequenties van uw volgende leven te bespreken. Kindel schrijft dan op uw incarnatieschijf de informatie over uw lot - belangrijke mensen die u zult ontmoeten, grote gebeurtenissen, zoals crises met spirituele gevolgen, gezondheids problemen en karmische schuldenlast die moet worden uitgewerkt. Deze schijf van geestelijke substantie wordt in uw mentale lichaam geplaatst dicht bij uw hart.

Uw bestemmingsprogramma kent Volle Toetsen die voorbestemde gebeurtenissen activeren en u een dieper inzicht geven in uw voornaamste problemen en ongeprogrammeerde Open Toetsen. Zodra u een Open Toets verdient, stapt u buiten de invloedssfeer van uw verleden. U kunt dan beslissen welke uw nieuwe stand- en speerpunten moeten worden. Het kunnen spectaculaire gelegenheden zijn die uw beschermengel voor u in petto heeft ter verdieping van uw spirituele groei. De engelen en andere spirituele wezens zijn dol op deze perioden waarin u nog niet beïnvloed bent door geprogrammeerde gebeurtenissen. Zij kunnen dan nieuwe leermeesters en vrienden introduceren en u helpen bij het ontdekken van innovatieve werk mogelijkheden en het verbreden van uw bewustzijn. Open Toets-perioden zijn vaak moeilijk omdat alles wat vertrouwd was, wegvalt en u zich verloren voelt. Voor uw Eeuwige Zelf zijn deze momenten echter dierbaarder dan alle andere. Besteed in deze perioden veel aandacht aan het leren kennen van uw waarheid. Uw handelingen, reacties en beslissingen zullen uw toekomst in hoge mate veranderen naarmate u sneller door de karmische schuld van uw Volle Toetsen heen gaat.

Volle Toetsen gebruiken de kracht van magnetische aantrekking om u opnieuw kennis te laten maken met personen uit vorige levens met wie u iets niet hebt afgemaakt. De gebeurtenissen van deze omstandigheden zullen identiek zijn aan de laatste keer dat u hen ontmoet hebt en geven u een kans om de vicieuze cirkel te doorbreken en de kwestie op te lossen. Gezondheids problemen zullen vergelijkbaar zijn met soortgelijke kwalen die u niet te boven hebt kunnen komen. De bedoeling hiervan is u te laten zoeken naar beter begrip en genezing. U zult bovendien de zegeningen en vorderingen ontvangen die u in het verleden hebt verworven.

Ook al lijkt het nu alsof alles zo wel goed gaat, u bent het die de vorderingen moet maken. U kunt de oude patronen herhalen of uw leven wijden aan uw bevrijding. Neem de verantwoordelijkheid voor uzelf en wees vastbesloten om alles te elimineren wat niet goed is in uw leven. Dit vereist een nieuw niveau van harde maar liefdevolle eerlijkheid.

Uw emoties zijn uw verbinding met de goddelijke wil. In elke ervaring circuleert Gods Geest van uw gevoelens naar uw geest. Wanneer de geest de gevoelens verkeerd begrijpt of niet waardeert, neemt hij de leiding en geeft hij uw wil instructies om anders te voelen dan u doet. Vervolgens volgt uw wil deze instructies van de geest op en negeert hij de waarheid. Uw werkelijke gevoelens worden ontkend. Kwesties waarmee u bij de Volle Sleutels wordt geconfronteerd, zijn geconcentreerd rond deze ontkenningen. Bepaalde gedragspatronen worden zo'n automatisme dat u zich niet eens realiseert wat er gebeurt. Accepteer dat en sta uzelf toe om de volledige intensiteit van uw ongewenste gevoelens te voelen en te uiten. De starre energie structuren die het gedrag deden voortduren, zullen zich dan losmaken en de stroom van echte gevoelens laten gaan om u te leiden naar de vervolmaking van uw Goddelijk Plan.

Dit is een traag proces want er is meer te genezen dan u waarschijnlijk denkt. Wees geduldig en heb uzelf lief. In de loop van uw loslatings proces zullen uw ware gevoelens u mogelijk dingen zeggen die u niet wilt weten. Als u niet op deze gevoelens reageert, bent u weer bezig met ontkennen. Zij zijn uw gids naar de juiste plek en het geluk in het leven. U moet misschien relaties beëindigen, van baan veranderen, verhuizen of vrienden achterlaten. Deze veranderingen kunnen moeilijk zijn, maar zij verlossen u van mensen, activiteiten en dingen die u misleiden en niet echt van u zijn. Open uw hart en geest opdat u uw ware plek kunt herkennen en het leven kunt vormen zoals u dat wilt.

Uw Goddelijk Plan kan een nieuw licht werpen op uw huidige carrière of iets volledig nieuws introduceren. Een arts kan opeens meer liefde en mededogen voor zijn patiënten voelen, waar eerst een emotionele afstand was. Een leraar kan zijn leerlingen helpen om, als aanvulling op hun gewone studiepakket, hun gevoelens en angsten beter te uiten. Winkeliers kunnen behulpzamer worden voor hun klanten. Veel taken laten een innig gebed toe. Zeg tijdens het werk eens: 'Breng mij naar mijn bestemming!' Het is niet zozeer belangrijk wat je doet, als wel hoe je het doet.


Groetjes Koen
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Graag gedaan Natalie, ben blij dat je er wat aan hebt!
admin
admin mrt 26 '09
Als je tijd ervoor hebt, Koen, dan mag je voor mij ook een kaartje trekken.
Alvast mijn dank!
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Hans, morgen zal ik voor jou een kaartje trekken!!
admin
admin mrt 26 '09
YeaH! Thx!
Beschermengel
Beschermengel mrt 27 '09

Heel erg bedankt Koen.. smileik zie veel overeenkomsten eigenlijk allemaal, het is een heel verhaal ..maar ging echt over mij tongue
Heb je die kaarten in je bezit of doe je het via internet.
Lena
Lena mrt 27 '09
Origineel bericht van: koenewoen
Ja hoor voor mij is dit geen probleem.
Ik hou mij daar graag mee bezig.


mag ik me aansluiten in de rij?
altijd benieuwd wat iemand te vertellen of te verduidelijken heeft. smile
koenewoen
koenewoen mrt 27 '09
Hey Hans, zoals beloofd heb ik hier jou kaart!

De kaart is van de engel Uriël

Dit is de engel van de geestelijke bijstand

Hij zal u niet teleurstellen noch u verlaten. Wees niet bevreesd of wanhopig.

Uriël is de geest van bijstand en vrede. Steeds wanneer de naam van God wordt aangeroepen, reageert Uriël onmiddellijk met zoveel liefde, heling, geloof en moed als kan worden opgenomen. Hij helpt onze grootste teleurstellingen om te zetten in onze grootste zegeningen. Soms is het in rook opgaan van een luchtkasteel - vaak door een onplezierige ervaring - nodig om de mogelijkheid van een ander leven, begrip en nieuwe kansen te kunnen zien. Zijn vuur is zijn inspiratie.

Wanneer uw hart breekt en u roept 'God, help mij!', dan komt Uriël met zijn schare u vrede brengen. Stel u ontvankelijk op om zijn reactie te ontvangen. Twijfels, schuld en schaamte verminderen alleen maar het effect van de reactie. Door volledige acceptatie krijgt u alles wat u in een dergelijk moment van wanhoop nodig hebt.

Uriël leert u om vanuit de levensdruk stabiliteit en zekerheid te ontwikkelen en moedigt u aan om vertrouwen te hebben als hij u zonder angst begeleidt door moeilijke tijden. Lukt het niet, dan zal Uriël u aanmoedigen om het weer te proberen en lukt het wel, dan viert hij dat met u door te zorgen voor een goed uitgebalanceerd evenwicht. Wanneer u zichzelf te serieus neemt em de spanning van een opgeblazen ego u uitput, leidt hij u terug naar de waarheid. Doe belangrijk werk zonder zelf belangrijk te worden, aangezien het ego ook energie voor onderhoud vereist en er dan weinig energie voor uw werk overblijft. Langs dit ontdekkingspad zult u leren minder te lijden en ,meer te zoeken naar de zegeningen die in teleurstellingen verborgen liggen.

Uriël zoekt naar mensen die openstaan om zijn liefde en bescherming te ontvangen, en zo nodig geeft hij beide. Oefen uzelf om een liefde te verankeren die sterk genoeg is om negatieve en kwaadaardige invloeden te weerstaan. Als uw krachtveld van positieve energie vol zekerheid kunt handhaven, dan wordt een schitterend centrum van licht en bent u beschikbaar om op elk moment de engelen te helpen bij uw aardse broeders en zusters. Word meester over uw energieën en treed binnen in deze liefdevolle dienst.

Zo dit was hem Hans, hopelijk ben je er wat mee.
koenewoen
koenewoen mrt 27 '09
Beschermengel, ik heb volgende kaarten in mijn bezit.


De kaarten van Christine Astell.
De kaarten van Kimberley Marooney.
En sinds vandaag de kaarten van Doreen Virtue.

Verder heb ik nog de gewone Tarotkaarten en de Lenormandkaarten.

De kaarten die ik hier gebruik zijn de kaarten van Kimberley Marooney. Die kaarten zeggen het meest over de persoon zelf.

Als ik ze leg doe ik eerst een korte meditatie, laat ik een kaarsje branden, en brand ik wierook.
koenewoen
koenewoen mrt 27 '09
Lena, ook voor jou zal ik spoedig een kaartje trekken.
admin
admin mrt 27 '09
Zeker. Herkenbaar. En nuttig!

Met name het laatste stukje.

Hartelijk dank, Koen!Super!
Lena
Lena mrt 27 '09
Origineel bericht van: koenewoen
Lena, ook voor jou zal ik spoedig een kaartje trekken.


joeppie smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki