Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Richie Richard
Richie Richard mei 4 '09
Trek maar eens een ronde voor mij.. Ik ben zoekend naar informatie, dan kan dit geen kwaad.
admin
admin mei 6 '09
Hayhay,

Wil er ook nog iemand een kaart voor mij trekken? Ik vind het in elk geval super leuk en interessant.

Veel liefs,
Precios.
koenewoen
koenewoen mei 6 '09
Hey Richie en precious, ik zal dit morgen voor jullie doen.
admin
admin mei 7 '09
Nice!

Alvast bedankt.
Ps hoop dat je me iets kunt vertellen over relatie. (onder andere) haha ben heel benieuwd.

liefs.
admin
admin mei 7 '09
Spannend..!!
koenewoen
koenewoen mei 7 '09
Hoi Richie, de volgende kaart heb ik voor je getrokken:

Kaart : Engel Sushienae

Deze kaart staat voor de engel van zuiverheid.

Als een engel daalde ik neer.


Het leven kan ons soms vervuilen, en ons afgestompt, ongevoelig en onbewust achterlaten. We zijn omringd met emotionele en mentale vervuiling door negatieve ervaringen en gedachtenpatronen. We zijn ook omringd met fysieke vervuiling door het inademen van ongezonde lucht en het eten van chemisch voedsel. Dit alles resulteert in versnelde veroudering en ziekte. Onze onachtzaamheid uit zich in olievlekken, nucleaire ongelukken en achteloos omgaan met de natuur. Vervuiling vertraagt de vibratie van cellen, belemmert de ontvangst van licht, wijsheid en heling. De atomen van een zuiver lichaam en geest kunnen het contact met het Eeuwige Zelf versnellen. Verzoek Shushienae om u met haar zachte, reinigende liefdesenergie te bezielen, en u zo te helpen de zuiverheid te bereiken.

Elke stad, elk dorp en elke wijk heeft een beschermengel. Bij het krieken van de dag leiden engelen de stroom prana, levenskracht, naar mensen, planten en plantdeva's om hen te voeden, te laten vibreren en hen te beschermen tegen vervuiling en chaotische vibraties. Er wordt speciaal gelet op spirituele kandidaten, en er wordt alarm geslagen als er assistentie nodig is. Een grote engel verbindt elk gebied met het bewustzijnsnetwerk van de hele planeet en helpt zo de juiste mensen bij elkaar te krijgen op verschillende projecten, die een bijdrage kunnen leveren aan de zuivering en evolutie van de planeet.

Deze oplettende gidsen hebben altijd een belangrijke plaats in de eredienst van een gemeenschap én veel liefde en dankbaarheid gekregen. U kunt ook de engel van uw streek eer bewijzen door bij het ochtendgloren naar buiten te gaan en uw dank te betuigen. Een speciale heuvel of gewijde plek is beter, maar het kan overal. Wat is er nodig voor een grote schoonmaak en reiniging? Kijk kritisch naar uw eet- en leefgewoonten, uw huis, uw werk, auto, tuin en denkpatroon. Rommel om u heen is een teken van innerlijke wanorde. Haal uw tevredenheid uit een schoon huis en richt uw huis in op spirituele wensen. Zelfs het schoonmaken van een wc kan een contact met God en uw huisengel creëren. Zuiver uw relaties. Bent u in staat om de waarheid te zeggen tegen mensen die belangrijk in uw leven zijn? Zuiver uw gedachten door de gewoonte af te leren mensen en dingen op hun uiterlijk te beoordelen. Wis zinloos gebabbel in uw hoofd en concentreer u overdag op gedachten aan engelen en God.

Richt u, na de reiniging van uw persoonlijke ruimte, op uw verdere omgeving en treed ook daar handelend op. Stimuleer het hergebruik van spullen, het inkopen en planten van organische groenten in uw supermarkt en tuinen. Help oudere buren met hun tuinen, raap rommel van de straat, voer actie om de buurt schoon te houden, en neem deel aan schoonmaakprojecten, laat uw stem horen bij verkiezingen en laat de kandidaten weten wat voor u belangrijk is, bel uw gemeente en vraag naar projecten. Wanneer u deze dingen doet, denk dan aan de engelen die hierover gaan. Luister naar hun wijze woorden en zij zullen u met meer liefde beantwoorden dan u aankunt! Er zullen verbluffende dingen gebeuren! Wakker zijn alleen is niet genoeg - u moet wakker zijn en alles om u heen goed opnemen. Roep Shushienae aan om u te helpen de prana in de ochtend te ontvangen. Als een frisse lentebries zal deze levenskracht uw lichaam en ziel reinigen, nieuwe kracht en energie geven. Tegelijkertijd zullen moed en motivatie uw wereld zuiveren en uw vibratie-snelheid verhogen. U zult weer gemakkelijk met uw Eeuwige Zelf en de engelen kunnen communiceren!



Zo Richie dit is eruit gekomen bij jou, hopelijk heb je er wat aan.
koenewoen
koenewoen mei 7 '09
Hoi precious voor jou heb ik deze kaart getrokken.

Engelenkaart: Zagzaguël

De engel van wijsheid

Wie in de engelen hiërarchie zal mij horen, als ik roep? En als een van hen me plotseling aan zijn hart drukt: Ik word dan opgenomen in dat overweldigende bestaan.

Zagzaguël is de engel der wijsheid die aan Mozes in het braambos verscheen. Zagzaguël leert ons luisteren en naar binnen kijken. Wijsheid is het gevolg van diep in onszelf naar de waarheid te zoeken. Velen van ons zijn te druk met naar buiten gerichte activiteiten bezig, te bezorgd om de meningen van anderen en te vervuld van het gebabbel van de media om zelfs maar naar binnen te durven kijken.

Naar uw innerlijk luisteren is essentieel voor het proces van ontwaken, maar het is niet te doen als u vol oordelen en angst zit. Als u nog door illusies wordt gehinderd, kunt u zich heel goed minderwaardig voelen, van uw ingeslagen pad afwijken of steeds in het patroon vervallen van horen wat u wilt horen, in plaats van de waarheid. Illusies doen alles om u aan deze materiële wereld met grenzen, ziekte en dood te binden. De wijsheid van God is echter vrij van angsten, machtig en zegevierend.

Om wijsheid te kunnen ontvangen, moet u uw geest tot rust brengen en leren luisteren. Dit kan aanvankelijk moeilijk zijn doordat verwarrende gevoelens en gedachten u mogelijk kwellen. Bid om hulp en offer uw verwarring op het altaar van uw hart. Door oprecht te oefenen zal een zeker evenwicht geleidelijk aan uw onrust gaan vervangen. Heel voorzichtig zal er vrede, de deur naar uw kern van innerlijke wijsheid, groeien tot in uw verborgen plek van de Allerhoogste. Van daaruit kunt u ten slotte naar uw Eeuwige Zelf worden begeleid.

Het herkennen van de goddelijke begeleiding is de volgende stap. Het horen van uw innerlijk komt soms in woorden via de geest, maar vaker komt het in de vorm van voelen en weten. Verwelkom alle gevoelens die u krijgt, ook de onplezierige gevoelens van eenzaamheid, waardeloosheid, schaamte, woede, jaloezie, frustratie of angst. Deze zijn er om u te attenderen op de illusies die u in de greep houden. Bid allereerst om bevrijding uit deze verwarring, want u bent volledig aan deze illusies overgeleverd. Het vraagt vaak uitgebreid emotioneel release work om door uw angsten en misverstanden heen te breken. Bid om herkenning van uw ware stem. Zodra u zich van uw emotionele lichaam hebt bevrijd, zullen uw innerlijke gehoor en visie zich openen.

Wanneer u contact maakt met uw engelen en God, zult u zich energieker en herboren voelen. Maar misschien ontvangt u niet wat u wilt horen. Wanneer u het slechte pad bent opgegaan, kan uw innerlijke stem zich aandienen als een doordringende gewetensvraag. Herken dit als de liefhebbende hand van de Beminde die u naar uw pad terug leidt. De innerlijke stem kan zich ook aandienen als intuïtie, dat wil zeggen uw Eeuwige Zelf communiceert dan met uw bewustzijn. Intuïtie gaat dieper dan uw bewustzijn en vereist een sterkere band met uw kern van innerlijke wijsheid. Naar gelang de uiterlijke activiteiten afnemen en u in vrede leeft, zal uw innerlijke activiteit toenemen. De gaven om helder te denken en levendiger te fantaseren worden uw unieke weerspiegeling van goddelijk denken. Uw oordelend vermogen verbetert en vluchtgedrag en beperkende gewoonten verdwijnen. U hebt de bron der wijsheid gevonden. Nu komt het besef dat u niet meer zonder de leiding van uw Eeuwige Zelf en diens alwetendheid wilt zijn. U vraagt zich af hoe u het ooit zonder deze kennis hebt klaargespeeld! Het is heerlijk om elk gevoel van afzondering en egocentrische koppigheid over te dragen aan deze liefdevolle armen. U bent niet langer op zoek naar God om Hem te gebruiken maar om uzelf aan te bieden als een instrument dat kan worden gebruikt. 'Uw wil geschiede, Heer. Ik ben niets zonder u.'

U raakt in een onvoorstelbare vervoering. Er komt zoveel dankbaarheid in u op dat dit het vlot vormt dat u naar Huis voert. God verschijnt persoonlijk en u zult Hem zonder twijfel herkennen. Uw vragen worden beantwoord. U zult mensen met ogen vol liefde en mededogen aanschouwen en God in alles en iedereen herkennen. Uw zoektocht naar binnen was de moeite waard. Geen prijs zou te hoog zijn geweest voor de beloningen van deze eenwording met God.

Voila dit was je kaart, voor je relatie-vraag zal ik je een pb'tje sturen.

Liefs Koen
shalene
shalene mei 8 '09
sorry voor me wat late reactie.

Maarre vind erge mooie kaart.

Dank je wel!!

Erg mooi!
admin
admin mei 8 '09
Dankje voor de mooie engelenkaart, bedankt voor de moeite. Ik vind het heel erg fijn.

En ik wacht de relatiekaart af.. bedankt alvast smile
koenewoen
koenewoen mei 8 '09
Die zou je normaal ook vannacht moeten gekregen hebben, ik heb je daarvoor een pb'tje gestuurd.

Graag gedaan!
admin
admin mei 9 '09
nee ik heb niks ontvangen en ik kijk geregeld..
admin
admin mei 9 '09
Wil je dan even bij je verzonden items kijken en nogmaals sturen? ik vind het heel jammer want ik kijk er echt steeds op in de hoop op die kaart smile
koenewoen
koenewoen mei 9 '09
Bij deze is ze opnieuw verstuurd, ze was inderdaad niet verzonden.

Grtz
Duze
Duze mei 12 '09
Hoi Karin,

Wat leuk, wil je een kaartje voor mij trekken....?
linda18
linda18 mei 12 '09
ik wil ook een kaart laugh
Islandlady
Islandlady mei 14 '09
Hi Karin,

Wat een lief initiatief. Zelf heb ik Healing with the Angel kaarten alleen doe ik er even helemaal niets mee.
Ook heb ik de Dol-fijn Bewustzijn kaarten. Daarvan trek ik er bijna elke dag 1 en het klopt altijd.
Zou super lief en fijn zijn als je voor mij een kaartje wil leggen.
Mijn vraag in deze is dan... uhh nee eigenlijk toch maar niet.

Liefs Bea
admin
admin mei 14 '09
Oh wat leuk, ja natuurlijk wil ik een kaart voor je leggen.
Je krijgt hem vanavond want ik moet zo naar mijn werk.
Islandlady
Islandlady mei 14 '09
Dank je wel Karin! Lief van je!
Liefs en werk ze! hoewel je waarschijnlijk al uitgewerkt bent. hier ishet pas 12.20 hihi

Liefs
admin
admin mei 14 '09
Ow woon jij ook op zo'n mooi palmeneiland dan?
*word nu echt stevig jaloers*

Haniël:



Haniel, heerser over vrijdag,Venus en het smaragdgroene en roze licht.
de kaart van liefde,mededogen en schoonheid.

de kaart van Haniel leert dat er twee soorten liefde zijn,dus zijn er ook twee hartchakra's. er is liefde van persoonlijke aard.
dit is de liefde die u voelt voor een partner, vrienden, familie en uzelf.
deze liefde wordt versterkt door het smaragdgroene licht van Haniel dat uw groene chakra van kracht voorziet.
jade kan helpen een relatie te herstellen en ruzies bij te leggen, terwijl u met malachiet de lont uit het kruidvat kunt halen.
de tweede vorm van liefde is het roze licht van onvoorwaardelijke liefde en mededogen voor alle dingen op moeder aarde, ongeacht de gebreken, zoals gemaakt door de schepper. deze liefde oordeelt niet en kent geen beperkingen.
zij straalt van en naar het roze hartchakra van universele liefde en slaat een brug tussen het lagere en hogere zelf.
Haniel stelt voor uw hart te helen met deze stralen van liefde door de schoonheid in uzelf en alle dingen te waarderen.
vergroot uw zelfvoldoening door manieren te vinden waarop u uw liefde tot uiting kunt brengen en vier het bestaan door uw vorm van schoonheid om uzelf te creeeren. laat die schoonheid doordringen tot uw ziel.
kies rozenkwarts of toermalijn om deze energie te versterken zodat het u omringt met rust en u laat stralen. zo inspireert u anderen hetzelfde gevoel te ontwikkelen. Haniel toont u dat liefde het enige is dat u nodig heeft.



Lichtwezens
Een Lichtwezen staat naast jou
Vermoeid lig jij in bed
Verzonken in een droomwereld
Jouw zorgen aan de kant gezet.

Je wordt opgetild
En gedragen naar zee
Een bootje ligt te wachten
En neemt je verder mee.

Het voert jou over rustig water
Naar een eiland vol mystiek
Geurende bloemen, alles prachtig groen
Hemelblauwe lucht en een mooi wit schelpenstrand.

Helder wit licht
Zie je in de verte schijnen
Je wandelt erheen
En voelt al het negatieve verdwijnen.

De tempel van genezing
Daar waar je aangekomen bent
Met waarneembare kleuren
Kleuren waarin je de regenboog herkent.

Voel die stroom van helende energie
Vul je lichaam met deze kleuren
Stuur het daar naartoe waar je het nodig hebt
En laat het maar gebeuren.

Pluk die bloem
Neem de schoonheid waar
Ook bij jou vanbinnen
Een brandend lichtje daar.



Aanvaard dat je alleen zult ervaren wat je ziel nodig heeft
om de nieuwe tijd binnen te gaan
vertrouw, vertrouw, vertrouw
Liefde is immers machtiger dan alle angst
die in het universum bestaat!
Leer je kinderen om lief te hebben en God te vertrouwen
en niet over zichzelf en anderen te oordelen

Dan zullen ze veilig zijn gedurende welke ervaring
dan ook en al wat er gebeurt
Liefde zal je door elke moeilijkheid heenloodsen

http://home.planet.nl/~vers2189/engel.htm
Islandlady
Islandlady mei 15 '09
Ja net als Gast, hehe alleen ander eiland. Witte stranden wuivende palmen maar de rest is net als anywhere in the world tongue

Dank je wel meid voor de kaartlegging! Kan me er wel in vinden.
Ga het nog eens goed lezen en je hoort me.

Liefs
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki