Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Wendy's
Wendy's mei 22 '07
heeey bedankt karin

ik zal er later nog op terug komen
admin
admin mei 22 '07
@ Mimi,

Gabriel: Heerser over maandag, de Maan{cyclus} en het roomwit licht.
De kaart van hoop, dromen en aspiraties.

Gabriel heerst over de maancycli, die de 28 huizen van de Maan worden genoemd door de ouden. Maanenergie is vrouwelijk en versterkt de vrouwelijke kant van onze persoonlijkheid. Of we nu man of vrouw zijn, we bestaan uit gouden mannelijke energie{van de linker hersenhelft en rechterhand} en zilveren vrouwelijke energie{rechter hersenhelft en linkerhand}.
Mannelijke energie zorgt voor logische denkprocessen, alsook besluitvorming en analytische vaardigheden. Vrouwelijke energie ontwikkelt uw intuitie en waardering voor kunst, muziek en poezie. Dit zijn subtiele en gevoelsmatige invloeden die u niet kunt meten of analyseren, maar die u moet voelen en ervaren.
U moet deze twee tegenpolen in de juiste verhouding met elkaar in balans brengen om uw persoonlijkheid volledig te integreren. Wat u ook wilt bereiken in dit leven, Gabriel helpt u bij het volbrengen van uw ambities en opent de weg naar het begrijpen van uw innerlijke zelf. Hierddor zult u een completer mens worden, die oog heeft voor de behoeften van anderen. Hij toont u uw potentieel en helpt u om uw wensen en ambities duidelijk te maken. Gabriel stelt voor uw hart geleidelijk te openen met gebruikmaking van maansteen of seleniet tijdens een 28-daagse cyclus, daarbij de magische kracht van de wassende Maan omlaag trekkend.

liefs,
Karin
admin
admin mei 22 '07
@ Anne,

Metatron/Shekinah: de vereniging van het menselijke met het goddelijke, Zuiver wit en Zuiver goud licht vormen samen Wit Goud{bron}.
De kaart van de goddelijke connectie en universele harmonie.

Metatron {god in de man} en Shekinah{god in de vrouw} zijn architecten van de heilige meetkunde en bewakers van de levensboom, die tien wortels telt, waarbij elke wortel uit een schitterende lichtbol bestaat. Dit is het symbool voor universeel evenwicht en harmonie door contact met het goddelijke. Ze zeggen dat het geheim van de verwerkelijking van deze harmonie in het leven bestaat uit het maken van een reis van liefde van de laagste sfeer{het aardse rijk van de mens} naar de hoogste sfeer die de kruin vertegenwoordigt, ofwel de Schepper- de Ene.
Het pad is niet gemakkelijk. Deze kaart duidt erop dat uw leven niet in evenwicht is, hetzij omdat u het contact met de Ene kwijt bent of omdat u zich eenzaam voelt op uw levensboomreis, zoekend naar liefde. Ze bieden aan u te bevrijden. Metaton{op de kruin} brengt u in contact met de Ene en biedt u de Witgouden helende kracht van de Bron. Shekinah kunt u aanroepen om de keuze van uw partner te zegenen, zodat u geluk kunt vinden door ware liefde in uw hart, waardoor er een brug naar het Hogere zelf wordt geslagen. Ze herinneren u eraan dat de realiteit- inclusief de sterren, planeten en alle levende wezens- is vervat in het wonder van de Heilige meetkunde van de Ene; het ware pad naar harmonie loopt van Eén terug naar Eén.

liefs,
Karin
Anne
Anne mei 23 '07
Karin dankje wel voor het leggen van een kaartje.
Ik vind de tekst best wel moeilijk te begrijpen eerlijk gezegd
Mimi*
Mimi* mei 23 '07
Wouw bedankt Karin! Fijn dat je de moeite hebt genomen om kaarten te leggen.

Ja daar ben ik het wel een beetje met je eens Anne. Vind het moeilijk om te begrijpen wat het nu precies betekent.

Liefs Michelle
admin
admin mei 26 '07
@ Michelle en Anne,

Bedoelen jullie wat de kaart voor jullie persoonlijk betekent of bedoelen jullie de uitleg?

liefs,
Karin
admin
admin mei 26 '07
Helaas moet ik even afstand nemen van het leggen, op het moment gaat de kundalini weer als een storm door mijn lijf, op die dagen houd ik mij zover mogelijk van te veel spirituele dingen, kaartleggen is nu net te veel maar zodra het weer wat rustiger is ga ik gewoon door. Het is nu belangrijk voor mij om stevig op de grond te staan, ik heb veel last van pijn, slaap erg slecht, ik moet nu oppassen niet teveel te gaan zweven.

liefs,
Karin
Mimi*
Mimi* mei 28 '07
Haha beide ;)

Aan gebrek van een beter woord voor je pijn en slechte slaap beterschap!

Liefs Michelle
LPChip
LPChip mei 29 '07
Inderdaad, beterschap is denk ik het beste woord.

En Karin, het maakt niet zoveel uit als het iets langer duurt hoor! Neem lekker de tijd om dit te verwerken. :)
admin
admin mei 30 '07
Dank julie wel :)
admin
admin jun 2 '07
@ Mimi,

Mannelijke energie zorgt voor logische denkprocessen, alsook besluitvorming en analytische vaardigheden. Vrouwelijke energie ontwikkelt uw intuitie en waardering voor kunst, muziek en poezie. Dit zijn subtiele en gevoelsmatige invloeden die u niet kunt meten of analyseren, maar die u moet voelen en ervaren.
U moet deze twee tegenpolen in de juiste verhouding met elkaar in balans brengen om uw persoonlijkheid volledig te integreren.

Wat naar mijn beleving met deze kaart wordt bedoeld is dat je ratio en je emotionele kant niet in evenwicht zijn.

Gabriel stelt voor uw hart geleidelijk te openen met gebruikmaking van maansteen of seleniet tijdens een 28-daagse cyclus, daarbij de magische kracht van de wassende Maan omlaag trekkend.


Met dit stukje wordt bedoeld dat je gedurende 1 maancyclus een maansteen of seleniet draagt zodat je evenwicht kan worden hersteld met behulp van de energien die de maan aan de steen doorgeeft.

liefs,
Karin
admin
admin jun 2 '07
@ Anne,

Het pad is niet gemakkelijk. Deze kaart duidt erop dat uw leven niet in evenwicht is, hetzij omdat u het contact met de Ene kwijt bent of omdat u zich eenzaam voelt op uw levensboomreis, zoekend naar liefde.

Wat ik hieruit begrijp is dat je het contact met de bron een beetje kwijt bent of omdat je een partner mist.

liefs,
Karin
admin
admin jun 2 '07
Sorry mensen, de kaarten voelen nog steeds niet fijn in mijn handen en dan leg ik liever niet, ik vertrouw hierin erg op mijn intuitie.
nog effe geduld.
mause
mause jun 2 '07
doe het maar rustig aan hoor. neem je tijd.
admin
admin jun 4 '07
Dank je wel! Ik hoop dat jullie niet denken dat ik niet meer wil leggen, ik word op het moment gek van mezelf :)Heerlijk zo'n emotionele achtbaan, maar niet heus dus.

liefs,
Féileacì¡n
LPChip
LPChip jun 4 '07
Zelfs al zou dat het geval zijn, zouden wij een simpele: "Sorry maar het gaat niet meer" gewoon accepteren.

Je weet wat ze zeggen: Haastige spoed is zelden goed. M.a.w. Als ik zo hard zou willen dat je die kaarten legt, terwijl je dit niet goed kan, is de kans groot dat dit de uitslag beinvloed. :)
Acheliah
Acheliah jun 4 '07
Vindt ik ook als het niet goed voelt moet je gewoon ff afstand nemmen. Nou beterschap meis ik hoor snel van je.

Liefs Dieneke
Anne
Anne jun 4 '07
Dankje wel karin :)
Het klopt ergens wel ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 13 '07
Hoe is het tegenwoordig gesteld met de kundalini, karin?
admin
admin jun 14 '07
Die is gelukkig op het moment rustig.
Helaas heb ik in de privesfeer wat tegenslagen, een goede vriendin blijkt geen goede vriendin te zijn helaas. Ach gewoon weer een heuveltje waar ik tegenop moet, no worries :)Soms laten mensen je om de meest vreemde redenen vallen, jammer dat eerlijkheid zo weinig nog bestaat.
Verder gaat het prima en wil ik dit weekend weer gaan leggen {als je nog durft, ;)}

liefs,
Karin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki