Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

inneke
inneke sep 27 '07
Ik hou erg van 'Soulcards' van deborah...Het zijn een soort inzichtskaarten , ze werken door de beelden heel diep op je ziel.
Ik schrik elke keer weer van de directheid van het beeld dat ik op dat specifieke moment trek- dus nodig heb.

Oh ja, Karin, als je na de hele meute voor mij nog tijd en zin hebt, mag je er gerust en graag eentje voor mij trekken ook.;-)
admin
admin sep 28 '07
:)
a1b2c3
a1b2c3 dec 2 '07
alles is leuk en aardig maar tarot kaarten is tog fictie
inneke
inneke dec 2 '07
Fictie?
Is het onderbewuste fictie?
Je moet tarotkaarten idd niet gebruiken om toekomstvoorspellingen te doen, maar ze helpen je je te verbinden met je hele wezen zodat je je krachtiger en meer verbonden kunt voelen met het geheel. En dat is heel veel waard.
Maar als het je niks zegt is het idd fictie en dat is prima.
Lena
Lena dec 2 '07
Waar liggen jou interesses?, ben gewoon nieuwsgierig!
admin
admin dec 3 '07

admin
admin dec 4 '07
@ Es,

ariel,Ariel:heerser over de elementen van Aarde en Lucht,Pluto en het purperviolet Licht.
De kaart van psychische ontwaking,mysterie en heelheid.

Ariel is de elementaire Engel die heerst over de helende krachten van aarde en lucht.Hij helpt Rafael bij het genezen van lichamelijke aandoeningen,vooral degenen die met deze elementen te maken hebben.
Deze kaart kan u in dat opzicht helpen,want door Ariel aan te roepenkunt u de zachte,vriendelijke helende energie van lucht{het zogenaamde engelenlicht} gebruiken bij het verlichten van ademhalingsproblemen.U kunt hem roepen voor problemen betreffende de longen,keel en neusholten.
met de hulp van Ariel kan ook het helende element van aarde{reiki} in de juiste banen worden geleid,meestal in de vorm van warmte,en toegepast op elk deel van het lichaam.Gebruik tijgeroog of rookkwarts voor aarding en het absorberen van negatieve energie.
Deze kaart bied vooral mysterie.
Als de engel die bij Pluto hoort,verbindt Ariel de zichtbare wereld van de lucht met de onzichtbare onderwereld via het medium van de aarde.
Deze verbinding is multi-dimensionaal en kan de ontwikkeling van uw paranormale vermogen{het derde oog chakra} bevorderen.
Bij dit chakra horen kristallen als sugiliet{voor de ontlading van spanningen en een hoog bewustzijn} en de energie van donker-paarse amethist voor het sluiten van bepaalde deuren en het openen van andere,waaronder de deur naar het vijfde element {ether}.Het grootste mysterie van allemaal is het leven zelf.






Ariël

Ariël betekent ‘leeuw van God’. Deze engel wordt dan ook vaak afgebeeld met een leeuwenkop. Hoewel hij volgens sommige bronnen tot de gevallen engelen behoort, wordt hij in de joodse traditie tot een van Rafaëls belangrijkste helpers gerekend bij het genezen van ziekten in het rijk van de mensen.
De leeuw is een symbool van de zon – vandaar het sterrenteken leeuw, dat geregeerd wordt door de zon.
De zon staat voor vitaliteit en welzijn. Daarom is Ariël de engel van genezing die u om hulp kunt vragen als u last hebt van lusteloosheid of algemene zwakte. In zulke gevallen is het de moeite waard om Ariël aan te roepen met een gebed als het volgende:

In de naam van de Almachtige Schepper van alle dingen, vraag ik u, Ariël, grote engel van genezing, die tot taak heeft de gezondheid van stervelingen te herstellen, om mij vitaliteit en een gevoel van welzijn te geven, zodat ik mijn weg naar waarheid en liefde energieker kan bewandelen.
Ik dank en eer u voor het verhoren van dit gebed, in naam van de God Almachtig.
es
es dec 4 '07
Wow, bedankt Karin! Ik moet dit even op me in laten werken! :)
Een aantal dingen kloppen wel, ik ben al weken verkouden, hihi, en ik heb laatst van een reikimaster gehoord tijdens een behandeling dat mijn derde oog zich aan het ontwikkelen is, en ik heb altijd last van vermoeidheidsklachten. Ik wijt die natuurlijk ook aan het achter de kids aanrennen de hele dag, maar vervelend is het wel. :)
Nou, heel hartelijk bedankt!!! Ik ga eens kijken wat ik hiermee kan!
Anne
Anne dec 4 '07
Karin,
Ik weet dat je al een keer een kaart voor me hebt getrokken :$
Maar zou je nog een kaart voor me willen trekken...misschien dat me dan wat dingen duidelijker worden...
Zou ik erg fijn vinden :)
Groetjes aNNe
admin
admin dec 4 '07
Tuurlijk Anne, met liefde en plezier.
Anne
Anne dec 4 '07
Dankje wel alvast :)
Anne
Anne dec 8 '07
Karin?? :Pwanneer ga je een kaartje voor me legen ik ben zo nieuwschierig :$
admin
admin dec 8 '07
Oeps....
Geef me een half uurtje dan is tie er..
Ik heb er niet meer aan gedacht lieverd.
admin
admin dec 8 '07
@ Anne,

Aartsengel Michaël, Machtige engel, hoor mij aan Geef mij de moed om elke situatie het hoofd te bieden Laat mij waardig zijn en evenwichtig Grote Michaël, genadige engel, beschermer van het recht, Help mij om geen onderscheid te maken en zorg dat ik niet word benadeeld Leid mij tot het succes in al het goede dat ik doe en laat mij uw rechtvaardigheid en genade over de wereld verspreiden wanneer Michaël verschijnt dan kan je ervan op aan dat mens en aarde door periodes van crisis heengaan. De energie van Michaël is heftiger en intenser dan die van alle andere aartsengelen en zijn licht overwint de duisternis. Michaël is opperbevelhebber van de hemelse legers. Michaël schudt ons flink door elkaar. Brengt ons in contact met ons innerlijk en houdt grote schoonmaak op geestelijk gebied. Hij helpt ons oud karma los te laten en brengt mensen in contact met de geestelijke wereld. Michaël komt in allerlei wereld religies voor zowel joden als christendom alsook in de egyptische mythologie. Hij wordt vaak afgebeeld met een vlammend zwaard als teken van zijn heldere kracht van de liefde. Michaël mantel beschermt ons tegen schadelijke energie. En het blauw van zijn mantel staat voor de genezende energie waarover hij beschikt. Hij wordt beschreven als krijger, bestrijder van duistere machten en beschermer. Zijn naam betekent "wie is als God" of "eruitzien als God" en wijst hiermee een ieder de weg terug naar de bron met zichzelf daarin als begeleider. Hij is de handhaver van de orde over het "goddelijk plan". Hij maakt ons bewust van onze eigen kracht en geeft ons de moed om uitdagingen in het leven aan te gaan. Michaël is de aartsengel van het zuiden en werd in oude mythen vertegenwoordigd door bijvoorbeeld Helios, Apollo, Ra en Lugh. Michaël regeert de zon. In sommige oude religies wordt de zon als iets vrouwelijks beschouwd zoals bij de kelten de vuurgodin Bridget. Als personificatie van de zon staat Michaël voor levenskracht. Hij kan aangeroepen worden bij zaken betreffende carrière, werk, persoonlijke financiën, sport en hij beschikt evenals Rafaël over een "helend" vermogen.michael:anneer Michaël verschijnt dan kan je ervan op aan dat mens en aarde door periodes van crisis heengaan. De energie van Michaël is heftiger en intenser dan die van alle andere aartsengelen en zijn licht overwint de duisternis. Michaël is opperbevelhebber van de hemelse legers. Michaël schudt ons flink door elkaar. Brengt ons in contact met ons innerlijk en houdt grote schoonmaak op geestelijk gebied. Hij helpt ons oud karma los te laten en brengt mensen in contact met de geestelijke wereld. Michaël komt in allerlei wereld religies voor zowel joden als christendom alsook in de egyptische mythologie. Hij wordt vaak afgebeeld met een vlammend zwaard als teken van zijn heldere kracht van de liefde. Michaël mantel beschermt ons tegen schadelijke energie. En het blauw van zijn mantel staat voor de genezende energie waarover hij beschikt. Hij wordt beschreven als krijger, bestrijder van duistere machten en beschermer. Zijn naam betekent "wie is als God" of "eruitzien als God" en wijst hiermee een ieder de weg terug naar de bron met zichzelf daarin als begeleider. Hij is de handhaver van de orde over het "goddelijk plan". Hij maakt ons bewust van onze eigen kracht en geeft ons de moed om uitdagingen in het leven aan te gaan. Michaël is de aartsengel van het zuiden en werd in oude mythen vertegenwoordigd door bijvoorbeeld Helios, Apollo, Ra en Lugh. Michaël regeert de zon. In sommige oude religies wordt de zon als iets vrouwelijks beschouwd zoals bij de kelten de vuurgodin Bridget. Als personificatie van de zon staat Michaël voor levenskracht. Hij kan aangeroepen worden bij zaken betreffende carrière, werk, persoonlijke financiën, sport en hij beschikt evenals Rafaël over een "helend" vermogen.

Als engel van de waarheid wijst hij op verschillende aspecten.
Er is de vrijheid om de waarheid te spreken en horen in de context van het dagelijks leven- om uzelf niet te verloochenen. Gebruik saffier en topaas ter bevordering van een heldere communicatie. Er is ook de ultieme waarheid die gevonden kan worden door het spirituele pad van liefde en licht te volgen. Voor spiritualiteit stelt Michaël labradoriet voor. Hij vraagt of u klaar bent om deze reis te maken en biedt aan uw pad te verlichten met het stralende topazen licht van zijn zwaard.




Engel: Michaël

Heerst over: Ram - Leeuw - Boogschutter

Eigenschappen: Doelen bereiken, juridische zaken, huwelijkse zaken, moed en bescherming

Michaël, machtige engel, hoor mij aan:
geef mij de moed om elke situatie
het hoofd te bieden.
Laat mij waardig zijn en evenwichtig;
grote Michaël, genadige engel,
beschermer van het recht,
help mij om geen onderscheid te maken
en zorg dat ik niet word benadeeld.
Leid mij tot succes in al het goede dat ik doe
en laat mij uw rechtvaardigheid en genade
over de wereld verspreiden.

http://www.marnegebied.nl/aardse_engelen.htm
Anne
Anne dec 8 '07
Snel gedaan karin :)even lezen hoor.
Anne
Anne dec 8 '07
Dankje wel karin,

Het klopt wel ongeveer met dingen die de laatste tijd zijn gebeurt. Zowiezo mijn nieuwe werk.
Maar ook andere dingen. Michaël staat voor moed en bescherming dat heb ik wel nodig vooral het laatste :)

Ik heb vroeger toen ik klein was een liedje geleerd.

Om mij heen heeft god gezegd zijn de engelen van israel. Rechts van mij is micheal links is gabriel. Voor mij is uriel en achter mij rafael. Boven mij gods aangezicht en liefde om mij heen.
Dan heb je ook een soort piramide van licht.

De laatste paar dagen heb ik dit liedje vaak in mij gedachten voor gehaald. Apart dat jij dan die kaart geeft van Michaël.
admin
admin dec 9 '07
Mooi hé Anne, ik vind het zo bijzonder als ik rake kaarten leg.
Fijn gevoel dat jij daar weer verder mee kan en dat voor jou de dingen op hun plekje vallen.
admin
admin dec 17 '07
Ha die Daan, als je een kaartje wil, geef maar een gil!

Gisteren heb ik zelf een keltisch kruis laten leggen door een dame die er erg goed in is.
Mooi, mooi, mooi, het was heel erg leuk om te ervaren dat een ander voor mij de kaarten las.
Ik was er erg van onder de indruk en kreeg hele mooie kaarten en werd ook nog even met mijn neus op een paar andere feitjes gedrukt :)
De dame in kwestie vertelde mij ook dat ik muziek of een boek zou gaan schrijven in de toekomst.....ha ha, ben benieuwd.
Ik kan geen noot lezen, lol.
Wel ben ik op onderzoek geweest naar iemand die fluitles geeft, ik vind de fluit zo´n mooi instrument. Dwarsfluiten helemaal.
Maar dat word aankomend jaar pas, eerst nog wat oude rommel opruimen en ruimte creeeren voor nieuwe dingen.


Daan
Daan dec 17 '07
@ Karin

Hoi ik GIILLLLL!!!! :D
ik heb jaren geleden zelf een set tarotkaarten gekocht en een aantal boeken met uitleg van de kaarten. Ik heb me er toen geprobeerd in te verdiepen, maar vond het allemaal ruim te interpreteren. Nu kwam ik ze van de week weer tegen!! :/
haha zou het een voorteken zijn?
Ik ben echter wel heel erg benieuwd wat je voor mij uit de kaarten kunt halen.
Laat me maar weten wat je van me nodig hebt (zolang het mijn pincode maar niet is ;))

Ik zou het super van je vinden als je er de tijd voor zou willen nemen

liefs Daan
Renco
Renco dec 17 '07
Hey karin,

Ik begrijp hieruit dat je met karten iets over iemand ken vertellen. Zou je het ook eens voor mij willen proberen, als je iets wilt weten over mij( zal vast wel) dan zeg je het maar

~Renco
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki