Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin dec 17 '07
LOL!
Wat heb jij een heerlijke spontane uitstraling zeg.
Kaartje komt eraan, ´s morgens vroeg ben ik op mijn best, dus morgen ligt hij voor je klaar.
ik zeg er wel bij dat ik geen uitgebreide legging doe, simpel omdat ik zelf ook nog veel heb te leren over de tarot.
Je krijgt van mij 1 kaart, soms leg ik op intuitie, soms pendel ik, maar eigenlijk komt dat op hetzelfde neer.
Verder hoef ik niets van je te weten, hoe minder hoe beter zelfs(voor het leggen dan, ha ha).

liefs,
admin
admin dec 17 '07
Voor jou hetzelfde Renco, kaartje komt er aan :)
Daan
Daan dec 17 '07
okee ik ben heel benieuwd!!!

ik laat je mijn reactie wel weten

liefs Daan
admin
admin dec 18 '07
@ Daan,

Rafael,
heerser over zondag, de zon en het goudgele licht.
de kaart van heelheid, energie, wetenschap en kennis.

Rafael, de beschermengel van de helers, kreeg van de schepper de verantwoordelijkheid om van de aarde een leefbare plaats te maken en de mensheid van alle aandoeningen te genezen. als bewaarder van de heilige kennis, ofwel wetenschap der heling, stelt hij ons in staat om ons volledig bewust te worden van onze eigen wonderbaarlijke vermogens tot herstel.
deze krachtigste kaart tot heling duidt erop dat u een vaardigheid hebt die u moet ontwikkelen.
maar misschien moet uzelf eerst helen.
alle stress uit het leven put uw energie uit, en we moeten deze energie voortdurend in evenwicht brengen om gezond te blijven. de levenskracht of energie uit de universele bron is het geschenk van de ziel en bevat liefde en licht, plus alle kleuren van de regenboog.
de energie komt voort uit aarde , lucht, water en vuur en wordt onttrokken aan het vijfde element : ether.
vraag Rafael hoe u kunt leren de kracht in goede banen te leiden om uw immuunsysteem te vergroten en daarmee ook het vermogen van het lichaam om uzelf te helen.
verzegel de kracht met het gouden licht van Rafael.
diamant of doorzichtige kwarts helpen bij helingen.
als u anderen wilt helen, moet u eerst streven naar evenwicht en heel-zijn in uzelf, want in een mystiek proces zorgt heling voor een samengaan van het hogere zelf van uzelf en de ander,zodat liefde en licht tussen de twee kunnen stromen.


____
Genezende engelen

Genezende engelen houden zich bezig met lichamelijke en geestelijke gezondheidsproblemen. Je mag hen vragen de negatieve energie die hier de oorzaak van is te verwijderen. Vraag hen samen te werken met de deskundigen die je evt. hierbij ingeschakeld hebt.
Visualiseer hierbij de smaragd-groene kleur die je het beschadigde of getroffen gebied kan laten doordringen.
Geef niet te snel op als je geen direct resultaat merkt.
Vanwege karma kan het zijn dat je bepaalde dingen mee moet maken, maar zij kunnen je wel helpen met herstel en verlichting.
Wees altijd voorbereid op wonderbaarlijke resultaten.
Vraag hen om; heelheid, inzicht door waarheid.
Praktisch mag je hen vragen te helpen op het gebied van fysieke genezing, mentale genezing.
Op wereldniveau houden zij zich bezig met; herstel van onenigheid tussen landen, herstel van slachtoffers op het slagveld,inspiratie voor nieuwe geneesmiddelen.
De aartsengel die zich met hen bezighoudt is de engel Rafaël____

http://home.wanadoo.nl/visaalfun/engelen.htm_________
es
es dec 18 '07
Karin, ik heb de afgelopen dagen verschillende dingen uitgeprobeerd tav Reiki en de kaart die je voor me trok. Ik vond het wel grappig dat in mijn kaart Reiki weer naar voren kwam, omdat ik in april mijn eerste graad gehaald heb.
Ik merk dat als ik eerst dat gebedje doe, voordat ik me afstem, dat de energiestroom daarna zoveel sterker is, en dat heeft me mooi uit een dipje kunnen halen. Het wilde niet meer zo stromen, de energie, en nu stroomt het weer wel. Dank je wel!!
Daan
Daan dec 18 '07
WOW karin... je was inderdaad vroeg zeg!!

Ik moet de kaart even laten bezinken... wel heel bijzonder, zeker gezien het feit dat ik gisteravond na een goed gesprek met mezelf heb besloten om maar eens op zoek te gaan naar mijn "kern"

als ik straks even rust heb ga ik uitgebreider reageren. voor nu moet eerst mijn gedachtenstroom even op orde komen

Thanks
liefs
admin
admin dec 18 '07
Cool Es! 8)
Super dat je er wat mee kan.
Beschermengel
Beschermengel dec 18 '07

Heb je mijn droom gelezen?....de korte gevoels droom...daarvoor had ik Engel Rafael aangeroepen voor dat ik in slaap viel.

En heb echt iets moois ervaren!

Liefs Beschermengel
Renco
Renco dec 18 '07
Hey Karin,

ik weet niet op wat je kaarten trekt voor bepaalde personen, al mocht je dit op naam doen, heeft dat niet erg veel zin bij de mijne, want dit is maar schuil naam die ik vaker gebruik, mijn echte naam is namelijk Erwin. Misschien ken je die beter gebruiken.

~Renco
admin
admin dec 18 '07
Mooie naam Erwin.
Nee zo werkt het niet Renco, volgens mij staat hier ergens in deze topic al hoe ik kaarten trek, maar ben even te lui om te zoeken, dus ik zal het je even uitleggen (mijn manier dan) :)

Op de een of andere manier, vraag me niet hoe het werkt, kan ik in jouw energie duiken, beter gezegd, ik kan contact maken met je innerlijk. ik heb geen foto, naam of voorwerp nodig.
Puur de intentie ( moet wel zuiver zijn, heel belangrijk!) is voor mij al voldoende.
Voor ik leg bid ik tot de Engelen voor bescherming voor mijzelf, ik zet mezelf namelijk op zo´n moment open voor ingevingen, hoe je het ook wil noemen, daardoor ben ik kwetsbaar voor "verkeerde invloeden" en wil ik mezelf daartegen beschermen.
Daarna vraag ik de Engelen of ik voor jou de juiste kaart mag leggen. Daarna trek ik op intuïtie een kaart, ik vertrouw erop dat de Engelen mij de juiste kaart helpen pakken.
Soms gebruik ik de pendel, als mijn intuïtie mij zegt dat de kaart die ik leg niet goed voelt, of als ik twijfel, dan gebruik ik mijn pendel.


Dus al is je nickname nog zo vreemd, je krijgt de kaart die voor jou bestemd is :)
admin
admin dec 18 '07
Engeltje! Natuurlijk heb ik jouw droom gelezen, vanmiddag vond ik dat ik wel een middagdutje verdiend had.
Ik heb uit alle macht geprobeerd om ook zoiets moois mee te mogen maken en ben onder het alsmaar herhalen van de naam Raphaël in slaap gevallen.
Helaas had ik geen zelfde ervaring, heb wel lekker geslapen, dus misschien...

Wél had ik afgelopen nacht ook een hele mooie kleine half-slaap, half-wakker droom.
Ik stond in een cirkelvormige tempel en was helemaal alleen, overal om mij heen stonden prachtige uitgesneden spierwit stenen pilaren. Werkelijk adembenenend mooi, zo wit..!
Ik voelde dat ik zelf, daar midden in de tempel ook op zo´n pilaar stond, de mijne was kleiner als de pilaren om mij heen, tussen de pilaren was het open en kon je een diepblauwe hemel met sterren zien. Ik keek om mij heen om te zien waar de anderen waren, geen idee wie ik verwachte en toch keek ik rond.
Toen hoorde ik, geen stem, wel in mijn hoofd, dat deze tempel, mijn tempel was..slik..daar voelde me heel ongemakkelijk bij.
Het was zo mooi daar, dat kon niet van mij zijn.
Daarna werd ik wakker en ik herinner me, dat ik me heerlijk voelde door het zien van die beelden, maar ook een beetje raar dat ik zoiets droom, van mij, hoe kom ik erbij.
Ik baal ervan dat ik zelfs in mijn droom nog vaak slecht over mezelf denk, terwijl ik juist zo hard bezig ben om dat niet meer te denken.

Dus mijn conclusie is nu eigenlijk dat ik vannacht een tempel heb gehad en dat ik daar eigenlijk wel een beetje trots op ben, al was het maar een droom. Het gevoel was er wel.

Weet je, ik kan me haast niet meer herinneren hoelang het geleden is dat ik nog een droom kon onthouden, sinds die droom van de monsters en mijn handen lukt het veel beter.

Liefs,
Daan
Daan dec 18 '07
pffff ....inmiddels is het weer een beetje rustig in mijn hoofd. Hoe bijzonder dat juist deze kaart op tafel komt. Ik weet niet of je de fotolezing die Nims voor me heeft gedaan hebt gelezen, maar die sluit naadloos aan op deze kaart.
Ik ben me ervan bewust dat ik eerst eens grondig met mezelf aan de bak moet ( mezelf helen ) voor ik ook maar kan gaan denken over het helen van anderen. En die boodschap haal ik dan ook uit de kaart van Rafaël.

Niet dat ik nou het idee heb dat ik ook werkelijk iets kan betekenen voor anderen, maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat er meer in me zit dan er nu uitkomt. De laatste maanden gebeuren er teveel dingen om me heen die me steeds weer confronteren met spiritualiteit.

Zelf heb ik ook het gevoel dat dat te maken heeft met mijn zoontje die veel ziet en hoort!
Ik ben me inmiddels eens gaan orienteren op het cursusaanbod m.b.t. spiritualiteit en heb al een poosje de aandrang om iets aan mijn intiutieve ontwikkeling te gaan doen.
Gisteravond kwam ik een cursus tegen die mij erg aansprak, en waarin de in het eerste deel op zoek gaat naar je eigen "kern", en heb besloten om me daarvoor in te schrijven.

Ja en dan vandaag deze kaart.... een bevestiging voor mij dat ik op de goede weg zit!!!

Bedankt Karin... Ik denk dat de eerste mokerslag door deze kaart tegen mijn muurtje aan is geknalt.
Van mij mag het muurtje om!!!

liefs Daan
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '07
Goedzo Daan. Laat maar vallen! Wij vangen hem wel op ;).
admin
admin dec 19 '07
Fijn Daan, ik ben blij dat je er iets aan hebt gehad :)
admin
admin dec 19 '07
@ Renco,

ariel,Ariel:heerser over de elementen van Aarde en Lucht,Pluto en het purperviolet Licht.
De kaart van psychische ontwaking,mysterie en heelheid.

Ariel is de elementaire Engel die heerst over de helende krachten van aarde en lucht.Hij helpt Rafael bij het genezen van lichamelijke aandoeningen,vooral degenen die met deze elementen te maken hebben.
Deze kaart kan u in dat opzicht helpen,want door Ariel aan te roepenkunt u de zachte,vriendelijke helende energie van lucht{het zogenaamde engelenlicht} gebruiken bij het verlichten van ademhalingsproblemen.U kunt hem roepen voor problemen betreffende de longen,keel en neusholten.
met de hulp van Ariel kan ook het helende element van aarde{reiki} in de juiste banen worden geleid,meestal in de vorm van warmte,en toegepast op elk deel van het lichaam.Gebruik tijgeroog of rookkwarts voor aarding en het absorberen van negatieve energie.
Deze kaart bied vooral mysterie.
Als de engel die bij Pluto hoort,verbindt Ariel de zichtbare wereld van de lucht met de onzichtbare onderwereld via het medium van de aarde.
Deze verbinding is multi-dimensionaal en kan de ontwikkeling van uw paranormale vermogen{het derde oog chakra} bevorderen.
Bij dit chakra horen kristallen als sugiliet{voor de ontlading van spanningen en een hoog bewustzijn} en de energie van donker-paarse amethist voor het sluiten van bepaalde deuren en het openen van andere,waaronder de deur naar het vijfde element {ether}.Het grootste mysterie van allemaal is het leven zelf.




ALS DE ZON

Onze diepste angst,
is niet dat we onmachtig zouden zijn.
Onze diepste angst betreft juist
onze niet te meten kracht.
Niet de duisternis, maar het licht in ons
is wat we het meeste vrezen.

We vragen onzelf af:
Wie ben ik wel om mezelf
briljant, schitterend, begaafd, geweldig te achten.
Maar waarom zou je dat niet zijn.
Je bent een kind van God.
Je dient de wereld niet
door jezelf klein te houden.
Er wordt geen licht verspreid,
als de mensen om je heen,
hun zekerheid ontlenen aan jouw kleinheid.

We zijn bestemd om te stralen,
zoals kinderen dat doen.
We zijn geboren om de glorie Gods die in ons is
te openbaren.
Die glorie is niet slechts in enkelen,
maar in ieder mens aanwezig.
En als we ons licht laten schijnen,
schept dat voor de ander
de mogelijkheid hetzelfde te doen.

Als we van onze diepste angst bevrijd zijn,
zal alleen al onze nabijheid
anderen bevrijden.

Nelson Mandela
Renco
Renco dec 19 '07
Hey Karin,

Dankje wel, ik zou het even een paar keer moeten doorlezen voordat ik het helemaal zou begrijpen, maar voor wat ik er van begrepen heb, overeenkomt het wel aardig met mij, dankje wel voor dit.

~Renco
Beschermengel
Beschermengel dec 19 '07

Hoi Karin,

Ik denk dat je dat gedroomt hebt om je er aan te herinneren dat je wel degenlijk MOOI bent! je hebt het met eigen ogen nu kunnen zien. Je eigen tempel!

Alleen twijfel je eraan..niet doen! :)je bent echt mooi!
( ze hebben je dit laten zien in je droom )

En ja de ene keer onthou je de droom beter als de andere keer..maar ik denk dat de dromen die zo duidelijk zijn..boodschapen zijn! weet het wel zeker :P

Liefs Beschermengel
admin
admin dec 19 '07
Het was niet eens twijfel Engel, ik was er zelfs van overtuigd.
Als er vaak genoeg geroepen wordt dat je slecht bent, ga je dat vanzelf geloven.
Afgelopen zondag heb ik een kaartlegging gehad van een hele lieve dame, frappant was wel dat dit item weer boven kwam drijven.
Zo lang geleden en toch nog zo dichtbij.


Mijn dochtertje kwam zonet bij me zitten, samen hebben we mooie stenen zitten kijken op internet.
"We raakten aan de praat over soms dingen voelen en zien bij mensen.
"dat kan ik zien mam" zei ze, "wat kan je zien"?, vroeg ik haar.
"Nou, of mensen mooi of lelijk zijn, en als ik naar jou kijk mam dan ben je mooi"!
Mijn kleine kruimel, wat is ze toch een heerlijk kind.

Ben er hard mee aan het werk, het hoeft ook niet in 1 dag.
Ik kom er wel.
Beschermengel
Beschermengel dec 19 '07

Nou zie je wel!!! kreeg er kippevel van toen ik het las..kinderen zijn zo puur! nou geloof haar maar!

Ja ik snap je wel ..als het maar vaak genoeg tegen je gezegt word dan ga je het geloven, maar dat is nu toch voorbij?

Hou je vast aan je kindjes die zeggen de waarheid!

liefs Beschermengel
monika
monika apr 17 '08
Ik vroeg me eigen af, of je mischien voor mij n kaart zou willen trekken?
groetjes Monika
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki