ik voel me erg energiek vandaag. Ik heb eens lekker kunnen uitslapen, ik heb een degelijk leuke dag gehad. Werken was erg leuk, ging zeer vlot. Uiteindelijk hadden we gewoon een uur te veel.. tja probeer dat maar vol te krijgen: PAUZE
echt geweldig.van de baas een compliment gehad, ik scheen als 1 van de snelste te werken. Dus mijn dag kon niet meer stuk.
Een goeie vriendin van mij heeft mij een aanbod gedaan voor een kleine scooter versterker. Haar broer heeft zijn eigen bedrijf: purehifi, en via haar kreeg ik blijkaar korting, ipv 35 euro kan ik deze versterker voor 20 krijgen.. Dus dat ga ik volgende week denk ik, in slaan. Eventueel 2 a 3 speakertjes en dan kan ik weer lekker klussen aan mijn scooter!
Vandaag weer begonnen met mijn WoW Server. Gewoon uit verveling, waren hier en daar wat tegen slagen. Maar ik vond het weer geweldig om er tijd in te steken, zolang geleden.
En nu als top punt: Dit wordt mijn laatste pakje shag, daarna stop ik met roken. Deze is nu bijna op, ik denk dat ik er nog 5 uit kan draaien. Na elke sigaret had ik iets van, waar ben ik mee bezig. Dus ik ga lekker stoppen!