Meestal haal ik de mosterd uit mijn kerstpakket en die smaakt best! Maar ik heb er te weinig aan voor een heel jaar, dus moet wel een paar keer in het jaar naar de golff of de lidl: lekker hoor, met warme worst van de hema
Zucht... wat ben ik toch een gezegend mens: Saunacentrum de Zwaluwhoeve maar vijf kilometer van mijn huis! Wat is dit toch iedere keer weer een cadeautje: dronken zijn is er niks bij! En het leuke is; nu met de credietcrisis is het er een stuk rustiger
(het was er de hele week al heel rustig geweest, hoorde ik in het restaurant) Het hele zwembad voor mezelf alleen, én de scrubruimte, en de ijsgrot, en de..... nou ja, niet alles: het koude dompelbad was druk!!!
Nog een bekende uit het dorp, een oudere man, die me herkende en me telkens weer aansprak als we elkaar tegenkwamen: een krulsnor met een spanwijdte van zo'n 30 centimeter! Tegen half twaalf bood hij me nog drinken aan, maar ik zei: nee, ik krijg hoofdpijn en moet gauw het dompelbad in, want anders is het zo druk in de kleedruimtes! en weg was ik.
Op de terugweg was Kelvin met 'Alive and Kicking' op de radio: lekkere afsluiter!
Heerlijk voel ik me!