Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca mrt 30 '09
Bedankt. Morgen weer een beoordeling. 3D. Ben ik nogal niet goed in. Knijp hem een beetje.
Helma
Helma mrt 30 '09
Nou, we zullen voor je duimen hoor! Komt vast wel goed! Een zesje is toch ook goed?

Ik ga naar mijn mandje: ben erg moe op het moment. Ik merk dat aan mijn lijf, alles wordt dan nog zwaarder dan het al is, hahahah...
Morgenochtend tandarts (twee gaatjes, brrrr); morgenmiddag gesprek op school, om evt. een rugzakje aan te vragen voor de jongste, of kijken of er een andere vorm van ondersteuning bij het huiswerk geboden kan worden; morgenavond komt mijn broertje eten en mijn auto maken: fijn, zo'n vrije dinsdag!
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Ja, maar dan moeten ze het wel goed genoeg voor een 6 vinden... Dat is de pech. VOrige keer had ik bij dat vak ook al pech.
Maryssa
Maryssa mrt 30 '09
Hee Angel, maar je had vandaag ook een hoger cijfer dan je had gedacht dus het valt morgen mogelijk ook mee. Vertrouw op jezelf en vraag wat hulp aan je gids. Dat maakt je vast wel wat rustiger.
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Ik weet dat ik wel vertrouwen moet hebben. Maar ik ben vaak ontevreden over mijn werk. Dus is wel vervelend.

Bah, moet me ook beter afsluiten voor mensen die op msn tegen me aanpraten. Iemand met heftige verdrietige emoties... Hmm
Emuca
Emuca mrt 31 '09
Ik moet niet zo gestrest doen. Ik moet niet zo gestrest doen.
Ik moet niet zo gestrest doen.
Ik moet niet zo gestrest doen.
Ik moet niet zo gestrest doen.

Slecht geslapen. Voel me enorm moe. Heb wel tijdelijke oplossing gevonden voor straks. Hoop dat dat okee is. Teveel gepiekerd.
Helma
Helma mrt 31 '09
Je moet niet zo gestresst doen grin

Veel succes vandaag, Angel! Komt wel goed met jou! Is het niet in de breedte, dan komt het goed in de lengte... ik duim voor je!
Natalie1986
Natalie1986 mrt 31 '09
Sterkte Emmy.

I feel good yeaaahhh lekker zonnetje zo lekker shoppen wink
woeiiiiii
Emuca
Emuca mrt 31 '09
Balen. Heb een 5. Maar toen ik geweest was hadden 5 van de 9 mensen al een 5... Triest eigenlijk.

Maar het weer is mooi.
Helma
Helma apr 1 '09
Hoi Angel,

Maar dat betekent toch ook dat het heel moeilijke stof is... zal niet alleen aan jou liggen dan! Wel jammer ja, kunnen ze niet besluiten dat je mag herkansen?
Helma
Helma apr 1 '09
Vandaag voel ik me heel erg 'dom'!

Gisteravond was mijn broertje er, om de rem van mijn auto te maken, want een week geleden sloeg deze vast in Harderwijk, en had ik de ANWB nodig om weer los te komen.

Hij had mijn hulp nodig tijdens de klus gisteravond, want ik moest telkens op de rem trappen. Soms langzaam, soms pompend remmen: mijn rechterbeen was zowat beurs! Mijn broertje zei telkens: hoe kan dat nou toch, er gebeurt helemaal niks! Het onderdeel wat hij nieuw meegebracht had van 'zijn' garage, was toch weer net een ander typenummer, dus dat kwam ook al niet goed. Rond 2200 uur zei hij: weet je wat, we bouwen de hele boel weer op, en dan gaan we een stukje rijden! Want ja, ook hij moest nog een stukje rijden om thuis te komen en het was al aan de late kant. Nou, wij de afrit af, mijn broertje reed, hij remt plotseling, en hij remt prima! Toen ik achter het stuur: aan het eind van de straat zei mijn broer: en nou plotseling remmen!

Trap ik op het gaspedaal! Ik wist ineens niet meer waar de rem zat... ik keek mijn broertje aan, sloeg mijn handen voor de mond en moest keihard lachen. Mijn broertje kijkt me aan en zegt: nee he! Ja toch. Heb ik de hele tijd in de garage op het gas lopen drukken ipv op de rem! Ik voelde me zo ongelooflijk dom, niet te geloven! Mijn broertje kwam niet meer bij van het lachen! Dít zal me de komende verjaardagen uitgebreid achtervolgen, zo zijn mijn broers dan ook wel weer...
Enfin, de auto remt, er is schoongemaakt, een rubber vervangen, en maandag komt mijn broertje terug om het dunnetjes over te doen... zucht...

Vandaag wordt een drukke dag op het werk. Veel te veel klussen op mijn bord gekregen, maar ik ga eerst op zoek naar de prioriteiten, hahahah...

Fijne dag allemaal!
Emuca
Emuca apr 1 '09
Wel, het blijft natuurlijk ook een beetje de smaak van de docent. Als hij jou eindresultaat wat minder vind, dan heeft ie al snel zoiets van. Helaas!

Misschien mag het herkanst worden, maar dat moeten we nog maar eens zien.
Emuca
Emuca apr 1 '09
Ik voel me vandaag wel okee. Vanmiddag lekker naar mijn vriendinnetje. Had vannacht enorme honger. Redelijk geslapen, wel veel gedroomd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 1 '09
Werd ik vanochtend uit mijn bed gebeld door de schoorsteenveger. Was ik helemaal vergeten toen ik mijn snooze-functie van mijn wekker gebruikte. Ben nu wel lekker op tijd wakker op mijn vrije dag, dus ik vind het niet zo erg laugh.
Emuca
Emuca apr 1 '09
Waarom moet internet altijd uitvallen als ik net een hele tekst heb getypt? Net geschilderd, gaat de hond op de verf zitten =.='
Natalie1986
Natalie1986 apr 1 '09
Ohh lekker dan op de verf zitten eek

zeker een hele afdruk wink
Emuca
Emuca apr 2 '09
Dat viel gelukkig mee. Maar het is nu wel wat kreukelig. Ik vrees voor straks, als ik weer thuis ben. Ik hoop dat ze nog heel zijn. Ik zit nu bij mijn vriendinnetje, die een toets aan het maken is.
Natalie1986
Natalie1986 apr 2 '09
gelukkig maar, zou wel zonde zijn als het gescheurd zou zijn natuurlijk! oeehhh gezellig bij je vriendinnetje!! veel plezier.

Woeiiiiiiiiiii Ik voel me keiiiiiii goed tongue

Het lijkt wel of ik verliefd ben haha!! I'm in love with this beautifull life!!
Lalalalalala!!!
Emuca
Emuca apr 2 '09
De NS was weer eens vreselijk vandaag. Meer dan 3 uur moeten reizen omdat een trein niet ging. Heb nu wel het centrum van zeist via de bus kunnen bekijken. tongue
Cialara
Cialara apr 2 '09
Ik had vandaag een topdag! Ik had een dagje wandelen gekregen van mijn moeder; met de trein naar Bunnik en dan wandelen van Bunnik naar Utrecht. Ik had gepland vandaag te gaan en zie; ik had wéér mooi weer. Het wandelen was heerlijk, de stad was supergezellig met allemaal volle terrasjes en de trein verliep soepel. We hebben wel gelachen; we liepen om 19.00 het station Utrecht in en vonden het daar zo druk, dus zegt m'n moeder; "stel je voor dat er nou eens wat zou gebeuren, hoe druk zou het dan wel niet zijn?" We liepen door naar het perron waar we zijn moesten en hoorden daar dat er al 2 uur lang geen treinen hadden gereden; we dachten nou ja, we wachten nog wel even dan; binnen 5 minuten kwam onze trein en reden we gewoon naar Leiden (alsof er niets gebeurt was ha ha). Ik zeg maar zo; ik heb altijd geluk! Prachtig weer en treinen die gewoon rijden hi hi. Yes het was TOP vandaag.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki