Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca apr 2 '09
Jij hebt geluk! Ik had dus pech! Mijn trein reed dus niet. (Ik moet langs Bunnik)
Helma
Helma apr 2 '09
Ik voel me saai en nutteloos vandaag.

Ik ben niets anders dan een zak met botten, bloed, vlees en wat spieren. Ik probeer moeder en werknemer te zijn: ik ben verder he-le-maal niets.

Ik heb niets nodig, ik wil helemaal niets, ik wil niet geven, niet ontvangen, niet voelen, niet denken, niets.

Het liefst zou ik slapen en nooit meer wakker worden, want het is en blijft saai.

Morgen is hoop ik anders.
Cialara
Cialara apr 2 '09
Phoenix, zoals jij je vandaag voelt, zo voelde ik mij gisteren; het kan verkeren. Gelukkig is elke dag anders... en kun je morgen beginnen met je weer fijn te voelen, gewoon omdat je dat zelf wil!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '09
Ik ben een beetje moe van een intensief potje Ricochet vanavond. Maar heb wel lekker gespeeld! Dus moe, maar voldaan.
Emuca
Emuca apr 3 '09
Drie woorden: wat een nacht.

Ik ben kapot.
Helma
Helma apr 3 '09
Wat een wijze woorden Jorine. Dank je!
Beschermengel
Beschermengel apr 3 '09
Gaat het weer een beetje Phoenix?


Ik ben vannacht 4 keer wakker geworden ..bah..al de hele week onrustig. Ik heb weken dan slaap ik als en roosje en dan weer de ontbrekingen s'nachts. Ik ben niet echt uitgerust nu, straks komt mijn kleinkind, hij blijft tot zaterdagmiddag dus moet een hoop doen smileWel gisteren toen ik dus wakker werd en weer in slaap viel van mijn overleden kind gedroomd wat weer natuurlijk heel fijn was!
Natalie1986
Natalie1986 apr 3 '09
Vandaag voel ik me emotioneel, slecht nieuws gehoord frown
Emuca
Emuca apr 3 '09
Dat is rot. Ik heb volgens mij alweer een onvoldoende.
Natalie1986
Natalie1986 apr 3 '09
oh jee, misschien valt het wel mee joh! het kan nu alleen maar meevallen toch wink
Emuca
Emuca apr 3 '09
Helaas... weer een 5. Bah
admin
admin apr 3 '09
Jammer Angel. Volgende keer beter, he. Je weet nu mss waar ze naar kijken en wat je moet doen (en laten). Toch is het de kunst om de normen te halen en tegelijk je eigen stijl te handhaven. Ik weet dat je je ook moet leren "presenteren". Dat groeit nog wel.
Cialara
Cialara apr 3 '09
Ik voel met je mee Angel, ik ben blij dat ik zelf niet meer studeer enzo. Ik heb al moeite genoeg met de commentaar op mijn schilderwerk af en toe!
Natalie1986
Natalie1986 apr 3 '09
vanaf 5,5 was het toch voldoende?

het wordt weer tijd dat ik naar school ga (A)
Maryssa
Maryssa apr 3 '09
Dat is jammer, Angel. Niet de schouders laten hangen nu hoor! De volgende beoordeling zal zoals Hans ook al zegt vast wel beter zijn. Je volgt niet voor niets een studie en dan mag je een onvoldoende halen. Er komt een punt dat het je makkelijker afgaat. Dit zijn nu wat aanloopjes straks ga je fluitend die berg op en krijg je prachtige cijfers! Eh.. hmm dat is raar dat typte ik zomaar zonder te weten wat ik ging typen. crazy
Acheliah
Acheliah apr 3 '09
Ik voel me ondanks alle tegen slag happy, vrolijk en goed en heb weer zin om vrolijk te zijn
Maryssa
Maryssa apr 3 '09
Ik voel me lekker door het mooie weer en voel me dankbaar, gelukkig en heel erg verliefd.
Emuca
Emuca apr 3 '09
Maar helaas mag ik niet van school gestuurd worden... Dat lijkt me hels..
gast
gast apr 3 '09
Wil je van school gestuurd worden dan? Je kunt ook zelf stoppen als je dit graag wilt.
Cialara
Cialara apr 3 '09
Emmy, ik kan me niet voorstellen dat je van school af wil hoor! Maar in ieder creatief vak zul je kritiek krijgen op je werk en zeker als je in opdracht gaat werken moet je daar mee om leren gaan; je werkt tenslotte "in opdracht" en dan moet je werk eigenlijk naadloos aansluiten bij de vraag van de opdrachtgever... Maar hou vol, je zult er vanzelf mee om leren gaan en steeds specifieker kunnen werken aan de hand van de opdracht. Succes!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki