Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Zometeen ga ik lekker naar de bioscoop...

Ben echt benieuwd of de film net zo spannend is als het lijkt wink
Emuca
Emuca apr 6 '09
Naar welke film ga je?

Ik voel me in ieder geval beter dan net. Had net een dipje.
Heb mijn route voor morgen alweer uitgestippeld. smile
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Ga je morgen naar een andere museum? spannend!

Ik ga vanavond naar "the unborn"

Ik zal mijn identiteitskaart maar weer meenemen. Meestal wordt er gevraagd of ik wel ouder ben dan 16 confused
Ik mocht zelfs 1 keer niet naar binnen omdat ik mijn identiteitskaart was vergeten.

Dan staan ze echt met een bek vol tanden te kijken dat ik al 22 ben. blush
Emuca
Emuca apr 6 '09
Dat heb ik ook wel eens gehad... toen werd ik uiteindelijk toch toegelaten omdat de bioscoop een half uur rijden is. tongueEn ik was gewoon 16.

Ja, morgen en overmorgen nog wat musea en ik heb braaf aan mijn schoolopdracht voldaan. Wel vermoeiend hoor.. vooral als het druk is.
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Vervelend he dat mensen altijd maar denken dat je veel jonger bent, alhoewel het ook een voordeel heeft vooral als je rond de 40 bent en denken dat je nog maar 30 bent haha.

ja zal best wel vermoeiend zijn ja. Welke kunstacademie zit je als ik vragen mag?
Cialara
Cialara apr 6 '09
Ik ben net 40 en mensen schatten mij altijd jonger... dus wees gerust; het wordt echt wel leuker! laugh
Emuca
Emuca apr 6 '09
Ja, terwijl ik voor mijn 16e juist ouder werd geschat. Nu ben ik op school echt het 'kleine meisje'. tongue

Ik zit op St. Joost in Den Bosch.

Woehoe, bijna een paar dagen vrij door pasen. Lekker. Ik wil eieren beschilderen.
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Hahaha ik kan haast niet wachten !! terwijl heel veel mensen van onze leeftijd er veeeel ouder uitzagen..
Oeehhh Den Bosch is een leuke stad!! Ik heb ook zin in pasen lekker gourmetten hmmm... heerlijk!! Ik denk altijd aan eten erg he tongue
Cialara
Cialara apr 6 '09
ha ha, ja ik ken maar weinig mensen die bij de feestdagen geen gedachtes hebben over eten!
Ik heb vandaag de paaseieren in de takken gehangen (onee, ik niet; de kinderen) en dat is al een vrolijk gezicht.
Emuca
Emuca apr 6 '09
Wij gaan ook gourmetten. Heerlijk. Ik hou van eten, vooral zoet. tongue
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
Lekker he!! Ik heb er nu al zin in!! wel toevallig dat we allebei gaan gourmetten. wink

Gister lekker naar the unborn geweest!! voor het eerst dat mijn legitimatie niet gevraagd werd haha.
Vet coole film echt spannend tongueeen aanrader dus
Emuca
Emuca apr 7 '09
Volgens mij gourmet de halve benelux. tongue

2e museumdag gehad. Alleen morgen nog. Voel me redelijk, beetje moe en hoofdpijnachtig. Net getekend, dus dat lucht op.
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
hahahha ja toevallig he winkhahaha

Hoe was de musea vandaag?
Emuca
Emuca apr 7 '09
Wel leuk, maar ik zag wel veel overeenstemmende dingen. Niet geheel mijn stijl, maar het was wel cool. Wel vermoeiend.

En iedereen ziet me als een toerist en praat engels tegen me. Hallo. Iemand met rood haar kan ook in nederland wonen.
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
hahahahha lol misschien omdat je met een fototoestel liep? of had je die niet bij je?

irritant he die vooroordelen tongueover mensen met roodhaar dat die gelijk uit Engeland komen
Emuca
Emuca apr 7 '09
Die had ik wel mee, maar niet zo'n enorme hoor, gewoon een digitale camera. En ik liep alleen. Toeristen komen meestal in groepen. Maar goed. Volgens een groep 'gangsta's' die ik tegenkwam, was ik old school. Ahum.
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
liever oldschool dan een meeloper / wigger toch wink

je bent gewoon jezelf en als ze dat niet kunnen hendelen pleuren ze toch lekker op tongue
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Justum, gewoon zijn die je wilt zijn.. ..Best stom als je over na denk dat ik dit nu zeg.. :-

Nah, ik voel me zwaar crappy. Ten 1e, 6 jaar al depressief. Vriendin die het gister uit heeft gemaakt, heel vaag allemaal..

En toch zit ik nog wel vol met moed.. Ik blijf me gewoon in zetten voor haar, kosten wat het kost.. Ik geef niet op..

Om je vraag te beantwoorden: Ja ik ben heel erg koppig.
Emuca
Emuca apr 9 '09
Maar dat wist ik al, dat je koppig bent. :V

Ik voel me okee. Gewoon neutraal. Straks lekker met de paasdagen samen met mijn vriendin. En het wordt morgen mooi weer!
Mijn handen voelen lekker warmpjes, mijn rug een beetje stijf, maar geen hoofdpijn.
Helma
Helma apr 9 '09
Vandaag voel ik me oké. Fiets van de jongste naar de fietsenmaker gebracht, want alles wat maar kapot kan zijn is kapot. Toen ik terug kwam lag er mijn cadeautje op de mat: een spiksplinternieuw boek, 'websites maken voor dummies' laugh.

Heerlijk. Tussen de drukke verjaardag en bezoekjes door lekker in neuzen dit weekend. Zondag een lekker rustig dagje in het vooruitzicht. Helemaal goed. En als ik dan ook nog buiten kan, op een stoel, is het helemaal feest!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki