Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma apr 3 '09
Vandaag voelde ik me gelukkig ietsje beter dan gister en eergisteren. Het waardeloze gevoel is wat afgenomen. Vanavond naar een tuincentrum geweest, waar het heel erg rustig was: heerlijk! Sandra ging uit haar plaat met al die violen en andere bloemen. Heb lavendel gehaald, en voor haar een frambozestruik. En eindelijk lelietjes van Dalen! Helemaal goed.
Natalie1986
Natalie1986 apr 4 '09
Ik voel me hyperactief!

Als ik terug kijk op wat ik allemaal geschreven heb voel ik me een beetje manisch depresief hahaha

de ene dag voel ik me zwaar kut en de andere dag lekker!

Maar ik ben het niet hoor
Emuca
Emuca apr 4 '09
Ik wil ook absoluut niet van school. Maar eraf getrapt worden lijkt me echt hels.
Helma
Helma apr 4 '09
Vandaag is gelukkig alweer een betere dag. Ik maai het gras (nou ja, mos) en plant de pootjes, hahaah, poot de plantjes. Zoek nog even naar een goede plek voor de framboos. De Lelietjes van Dalen moet ik ingraven in een emmer, anders is over drie jaar de hele tuin vergeven van de lelietjes, hihihi...

De vergeet-me-nietjes zijn zo mooi blauw! Een genot om naar de kijken. De lavendel ziet er nog niet uit; de aanschaf is wel in het kader van het maken van geurzakjes, voor in de kast laugh
(of voor op de website, lolll) dus spreek de hoop en de verwachting uit dat de oogst rijkelijk zal zijn, hahahah...
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Ik voel me nog steeds goed.

Heerlijk genieten van de vogels die aan het fluiten zijn. De mooie bloemetjes in de tuin, de knopjes aan de bomen heeeeeeeerlijk het is lente oohhh yeaaahh!!
Maryssa
Maryssa apr 5 '09
Ja lekker hè? Het lijkt net alsof vannacht iemand alle blaadjes en knopjes aan de bomen heeft gehangen.

Ik voel me goed vandaag. Ben lekker bezig in huis, beetje opruimen en wat lezen. Vanavond naar het filmhuis om de film The Reader te gaan zien. Daarna nog even naar een Café om mijn vriend te zien.
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Jaa als je gelukkig bent valt het ook veeeeeel meer op denk ik..
Helma
Helma apr 5 '09
De hele dag creatief geweest! Vanmorgen tot een uur of één aan een dromenvanger gewerkt, gebroken wit met roze: hij is zo mooi geworden!
Vanmiddag alweer in de tuin aan de slag: het allerlaatste blad opgeveegd. Nooit eerder was ik zo laat in het opruimen van die zooi. En twee hele leuke, of eigenlijk drie hele leuke dingen: ik heb de picknicktafel verplaatst! En afgeschrobt met biotex, want hij was een beetje groen. Vervolgens ging ik een beetje bijkomen onder ons 'nieuwe' afdakje: zie ik, onder de dakpannen, een vrouwtje Merel in een nest zitten, heel stilletjes! Dat hebben ze ontzettend snel gebouwd. Ze heeft absoluut eitjes, anders was ze er wel afgegaan. En links heb ik nog een huisje staan, met aan de voor- en achterkant een nestkast: zit er aan de achterkant een paartje Boomklevers in! Hevig kloppen met de snavel, en slepen met rommel. Zo leuk! Onkruid doodgespoten, nog meer geveegd, en vooral heerlijk genieten. Gelukkig dat dat weer lukt.

Verder hangt er in een boom op zo'n vijf meter hoogte nog een bosuilenkast en ik meen vannacht een bekend geluid te hebben gehoord in de lucht. Ik hoop niet dat dat suggestief was...
Ik wilde maar dat ik in ieder nestkast een camera had hangen, maar dan zat ik alleen nog maar achter de pc om mee te kijken, ipv in de tuin! laugh

Zometeen chinees halen en verder helemaal niks!
Emuca
Emuca apr 5 '09
Ik voel me moe maar oke. Hoofdpijn die ik had zakt weer weg. Fijn weekend gehad met lekker mooi weer. Morgen lekkor door nederland crossen met de trein... Moet alleen nog beslissen welke stad het morgen worden zal. smile

De nieuwe vriend van mijn moeder kookt lekker voor me. smileAfgelopen week veel zelf gekookt, dus is wel lekker.

Uilen zijn zo cool! Wij hebben ook uilen in de tuin.
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Je kan zeker gratis met de trein rijden met een ov jaarkaart. tongue

nice!! lekker naar het strand joh heeeeerlijk tongue
Emuca
Emuca apr 5 '09
Ja. Lang leve je ov jaarkaart.

Niet dat ik hem veel misbruik ofzo. tongueEn ik ga voor school door nederland crossen.. dus.. tongue

Ik heb honger.
Emuca
Emuca apr 5 '09
HAHA... Oude foto's kijken is tof.

http://94.100.113.49/432350001-432400000/432380301-432380400/432380326_6_CqXW.jpeg

De engel des doods in actie!

Ja.. ook die eten lolly's.
gast
gast apr 5 '09
Vandaag naar Porto Mari (baai) lekker geluierd en gekletst met een aantal bekenden en onbekenden. Manlief heeft een duik gedaan, hier had ik niet zo'n zin in. Moet weer even moed verzamelen om dat weer te gaan doen. Vond nu de groep te groot.

Voel me verder een beetje ontheemd op de één of andere manier. Maar is geen vervelend gevoel.
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Ik voel me toppieee !!
Emuca
Emuca apr 6 '09
Ik voel me wel goei. Net musea bezocht, ik ben trots op mezelf. smile
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
goed zo..

Welke musea als ik vragen mag ?

ben niet nieuwesgierig hoor hahah
Emuca
Emuca apr 6 '09
Ben vandaag naar het Rijksmuseum en het van Gogh museum geweest. En ik ben niet verdwaald! Yay.
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
hahahaha wat leuk, ik denk dat er genoeg bordjes hangen toch
Emuca
Emuca apr 6 '09
Maar zie maar eens de juiste tram te vinden als je gewend bent aan de dorp waar 1 keer in het halve uur een trein gaat en een bus. tongue
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
oke dat is waar.

Nou je hebt het in ieder geval gered he wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki