Wolfke hier is jouw tekening:
Wolfke, jij draagt heel wat mee op jouw schouders. Het zijn een soort van emotionele zorgen, of zorgen om iemands welzijn, of om je eigen gezondheid misschien. De rode spiraal op je linker schouder zegt me dat, en het lijkt wel een hele bult daar. Er vlak bij wordt gewezen naar de nieren. En er wordt aangegeven dat je die in het licht moet zetten. Heb jij last van je nieren? Of is er iets dat je niet los kunt laten? Nieren zijn bij uitstek organen die dat wat losgelaten moet worden filtert uit het bloed. Dus probeer los te laten, en die zorgen te laten minderen. Het staat in contact met elkaar.
Bij je hoofd is een enorme schildpad getekend. Ik weet niet of jij een voorliefde hebt voor deze dieren of dat je er eentje in huis hebt ofzo, maar in ieder geval is er een wezen dat zich zo bij jou laat zien. Het kan betekenen dat jij nogal eens in je schulp kruipt ook, of dat je een hard pantser hebt dat je gebruikt om jezelf mee toe te dekken. Maar het heeft wel de kleuren blauw en groen. Blauw staat voor communicatie, praten en luisteren. Groen staat voor de natuur, maar ook voor de kleur van het hart, en voor de moeder aarde. Die combinatie is belangrijk, dit wezen laat jou zien dat jij je verschuilt misschien achter mooie lieve woorden? Het heeft ook veel schubben, alsof het ook daarmee een soort van gelaagdheid aan wil geven. Minuscule laagjes die jou beschermen.
Tussen jou en die schildpad is een soort van dubbele driehoek getekend. Eentje met de punt omhoog, het mannelijke deel, en eentje met de punt omlaag, het vrouwelijke deel. Je laat nog te veel het vrouwelijk ondergeschikt aan het mannelijke, misschien dat daar ook een verdedigende houding uit voor komt? Kwetsbaar hoor ik, je wilt niet kwetsbaar zijn, maar je bent het wel, net als ieder mens.
De engel die tussen jou en die schildpad in zit, die geeft jou energie. En ondanks dat die schildpad heel lief is en jij je fijn erbij voelt, is het misschien wel een signaal, dat je engel zegt: het wordt tijd om dit los te laten.
In je hand zie ik een spiraal, staat meestal voor helende krachten, zoals magnetiseren, reiki of iets anders wat jij met je handen kunt waarmee je mensen kunt helen of energie geeft.
OP je lijf zijn je chakra's getekend. Boven begint het met een mooi kruinchakra, met veel streepjes en stipjes eromheen. Dit staat voor veel energie, inspiratie en ideeën enzo. Een goede verbinding met het goddelijke en je krijgt steun in wat je doet via deze weg. Het derde oog is geopend en actief.
Bij jou is ook je oor getekend en groen gemaakt. Jij kunt heel goed luisteren naar anderen. Het is deel van het communicatie centrum, dat bij jou goed werkt, maar waar ook een blauw vierkant omheen staat. Het vierkant lijkt wel een kader, waarbuiten jij niet durft te komen. Alsof het je begrenst of jij je begrensd voelt. Ook dit kan met de schildpad te maken hebben wellicht.
Bij je hart is een mooi chakra getekend. Ziet er mooi uit met veel groen, de kleur van het hartchakra, prachtig draaiend en actief.
De zonnevlecht is een beetje apart. Dit is jouw wils en kracht centrum. Het is een spiraal die lijkt te zijn begrenst, niet open. Het werd getekend als twee kleine rondjes waar vervolgens een streepje door kwam zodat het een geheel werd. Ik denk dat je wel veel wilskracht hebt, maar dat het ergens nog een beetje geblokkeerd wordt. En ook dat heeft weer te maken met wat er bij jou speelt. Misschien wil je wel, maar durf je niet? Iets houdt je in ieder geval tegen om dat te doen wat je echt wilt.
De onderste twee chakra's die van het sexuele en creatieve centrum en die van het wortelchakra, zijn prima.
Bij je voeten staan twee rode streepjes, je bent ergens boos om. Probeer ook om goed geaard te blijven, dat helpt je in ieder geval met een realistisch en veilig gevoel voor jezelf te blijven houden. Bovendien kun je via je aarding de boosheid, de angsten, en dat wat los moet komen laten afvloeien naar de aarde.
Links boven nog een vlinder en een vogel. De vlinder staat voor transformatie, daar ben je nu mee bezig of heb je kortgeleden gehad en ben je nog aan het uitwerken.
De vogel is een partner, een vriend of vriending of een ouder, iemand die heel dicht bij staat.
Getal 5 staat in jouw energie. Dit is een getal voor mij van hard werken en verantwoordelijkheid nemen.
Dit was mijn reading voor jou. Als je vragen hebt stel ze gerust.
Liefs Cialara.