Loading...
nl

automatisch tekenen

Nathan
Nathan feb 6 '12
Na het grootste deel van dit topic gelezen te hebben ben ik toch wel heel nieuwschierig geworden naar deze gave, zeker vanwege die groei die ik er in zie.
Zou je er voor mij ook een kunnen maken, dan zal ik proberen mijn verdediging te laten zakken smile
spiri
spiri feb 10 '12
Wat ik hier allemaal lees is super. Ben ook een beetje nieuwsgierig eigenlijk. Moest je nog zin hebben....
Cialara
Cialara feb 10 '12
smilejullie komen onderaan het lijstje, geen probleem.

Zal zo die van Gil doen, tekening staat al op fb.
Cialara
Cialara feb 10 '12
Gil de tekening voor jou.


Er staat behoorlijk wat op bij jou, dus ik zal proberen om een globaal beeld van jou te scheppen van wat ik er uit haal.

Ik zie op de achtergrond wat bergen en een pad naar beneden, daarna aan de rechter achtergrond zijde een vlakte met stromend water. In het verleden heb je wat bergen, moeilijkheden gehad, maar de toekomst ziet er stralend uit nu, en het zal allemaal vloeiender gaan. Mountain behind staat er ook naast, want het ligt achter je nu.

Links van jou een aantal symbolen. Allereerst twee vogeltjes van twee personen die dicht bij jou staan. Mogelijk jouw ouders. Zij hebben invloed op jou, en ook hebben zij jou geholpen met jouw wilskracht vooral.
Ook staan er twee symbolen, het pentagram en een piramide. Beide staan voor zeker wijsheden die jij in je hebt en die jij hebt leren gebruiken. Ook deze wijsheid heeft jou sterker gemaakt, je wilskracht vergroot en is ook een deel van jouw kennis en begrip.
Dan daaronder nog wat vage dingetjes, ik denk dat die staan voor gebeurternissen waardoor jij zo gegroeid bent of moest groeien.
Alle bovenstaande symbooltjes, dus de vogeltjes, de pentagram, piramide en vage streepjes, zijn allemaal gelinkt aan jouw zonnevlecht dat gele spiraal, met die uitstraling naar beide kanten. Vandaar dat ik noem dat het daar in vloed op heeft of heeft gehad. Jouw zonnevlecht is namelijk heel actief en zeer krachtig maar ook hard nodig.

Op je rechter schouder zie jee oranje vleugel met een spiraal erop. Mogelijk dat je wat zorgen hebt aan de materiele zijde, financiele mogelijk. Maar die worden denk ik snel opgelost op een creatieve manier, wat ondersteund wordt van bovenaf. Mogelijk dat het als bij een soort van wonder opgelost wordt. Zo komt het op mij over.

Op de grond ligt een groot hart, en eronder geschreven 'Live on love, learn to enjoy'. Ik denk dat ze hiermee bedoelen dat je mss nog meer uit mag gaan van liefde in jouw leven, liefde als basis. Dit kan liefde voor jezelf zijn en ook reageren alsof de mensen vanuit liefde de dingen doen die ze doen.

Dan het midden. Bovenop jouw toeter boven je kruinchakra. Je hebt jezelf goed beschermd en er is veel actief bij jou. Je kruinchakra staat netjes open maar heeft nog wel een zeker bescherming omheen, dat zijn die vier streepjes zeg maar. Je laat niet alles binnen komen zo lijkt het. Als komt er wel veel van boven naar je toe. Je derde oog is ook mooi geopend, je durft je intuitie wel te volgen. Met je gewone ogen kijk j nog wel een beetje terug naar het verleden. Terwijl je gids nu naar de toekomst wijst, dat is die engel achter je met zijn gele vleugel. Hij straalt en wil je laten zien hoe mooi het is of wordt.

Je keel chakra en hartchakra, kan ik niet veel over zeggen, gewoon goed. Jouw wilskracht is ferm, maar had ik net al gezegd.
Je tweede chakra, van creativiteit en sexualiteit, is prima werkend. Je grondchakra, wortel chakra ook wel genoemd is wat aan de kleine kant, mag iets fermer worden mss. Er onder zie je ook twee groene slakjes. Het is alsof je wel gegrond bent, maar nog niet zeker, alsof je glibberig bent...onzeker ook. Slakjes hebben nogal eens de neiging om zich te verstoppen in hun huisje als iets of iemand te dichtbij komt wat ze niet goed kennen. Dat is ook een kwestie van jezelf veilig en sterk voelen. Niet iedereen bedoelt het kwaad, kijk maar de slakjes kunnen elkaar ook tegenkomen en dan gewoon spelen winkDat is ook gezegd eronder: Play en Trust. Dus speel en heb vertrouwen Gil.

Op jouw linkerhand een groene spiraal, dat is de spiraal van healing power. Reiki of magnetiseren, ofwel iets doen met je handen vanuit liefde om zo anderen te helpen is ook mogelijk dat jij daar talent voor hebt. Misschien ben je iemand die goed kan masseren?

Aan de rechterkant de toekomst kant twee hartjes. Ik weet niet of je nu een relatie hebt, maar in de toekomst zal die er zeker zijn en eentje die ook wederzijds veel liefde brengt. Future staat erbij geschreven.

Erboven nog een oranje zon. De zon staat voor levenskracht, en oranje staat voor creativiteit, goddelijke scheppingskrachten, sexualiteit.

Voor jou is getal 2 in jouw energie. Dit getal staat voor dualiteit, balans zoeken, twijfelen, maar ook samenwerking en liefde, twee-eenheid en vriendschap.

Dit was het zover.

liefs Cialara.
gil
gil feb 11 '12
Oei... Cialara ... er staat inderdaad heel veel op.
Het is een prachtige tekening !! Ik was er even stil van.
Ik zal jouw uitleg eerst eens grondig lezen maar op het eerste gezicht zijn er veel raaklijnen met de reading van Solaria.
Allebei praten jullie over mijn handen en bij allebei staat er dat er mij toch nog iets mooi te wachten staat. Wat kan een mens meer verlangen. Nu is mijn huisje vol van de 'tieners' en dus niet het ideale moment om even rustig te lezen ... maar wel zaaaalig ... al dat jong geweld in huis. Jammer dat ik ze deze avond weer voor een paar nachtjes moet missen ... maar dan zal ik een zee van tijd en rust hebben om alles mooi op een rijtje te zetten ... Nogmaals bedankt !!!
amor
amor feb 11 '12
Ik vind het zo mooi dat ik iedere tekening vooruitgang zie smile. Mooie manier om zo de samenwerking met je gids te optimaliseren laugh
gil
gil feb 11 '12
Cialara , hier gaan we dan ...
- heb inderdaad een heel moeilijke periode achter de rug. Nl een scheiding. De laatste tijd gaat het stukken beter. Eigenlijk is mijn leven nu veel 'eenvoudiger' en gemakkelijker dan tijdens mijn relatie. Maar het is niet gemakkelijk en het is dan ook heel leuk om te lezen dat er betere tijden te wachten staan.
- mijn ouders zijn inderdaad een grote steun. Kort na de scheiding is mijn moeder helaas gestorven maar mijn vader heeft haar taak als moeder en vooral grootmoeder zo goed mogelijk overgenomen. En ... mijn moeder is me steeds de kracht blijven geven om door te gaan.
- ik sta nu meer open voor dingen waar ik vroeger niet bij stil stond. Ik heb zo inderdaad wijsheid bijgekregen om verschillende vlakken. En inderdaad ... hoe ik nu denk en leef geeft me meer wilskracht.
- op financieel of materieel vlak heb ik eigenlijk geen zorgen. Ze zijn ook niet zo belangrijk voor me maar ... ik spaar me te pletter om binnenkort mijn huisje te kunnen afkopen van mijn ex. (enig probleem is dat hij het nog niet wilt verkopen ...).
- liefde ... ik heb mezelf terug leren liefhebben. Maar sluit me misschien nog teveel af voor eventuele liefde van derden ... heb er wat schrik van.
- intuitie volgen heb ik altijd gedaan maar tijdens mijn relatie heb ik er soms niet naar willen luisteren. Nu volg ik veel beter mijn intuitie en dat geeft een beter gevoel. het is wel opnieuw een leerproces voor me. Ik kijk soms nog achterom ... maar het verleden laat ik steeds beter los. Maar we zijn er nog niet hoor.
- en ik ben inderdaad dus soms nog onzeker en zou me letterlijk en figuurlijk nog durven op te sluiten in mijn huisje ... maar ik werk er aan !
- die handen hé ... ik vind mijn handen heel belangrijk maar doe er niks speciaals mee. Maar daar zal ik wat meer aandacht aan geven.
- en die hartjes ... heb geen relatie en het zit er ook niet in ... denk ik maar het is wel een mooie gedachte dat ik het ooit nog eens zou mogen meemaken. Maar eerst mijn schrik ervoor wat kwijtraken hé.
- getal 2 : ja ... balans zoeken , soms nog dualiteit en twijfel maar dan vooral ivm gevoel naar verleden toe.
Tot zover mijn antwoord. Het was eventjes confronterend ... maar het versterkt mijn wilskracht om verder te gaan zoals ik bezig ben (alleen wat minder achteromkijken en nog meer openstaan ...)
Mooi !!! Nogmaals bedankt !
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 11 '12
Lieve Cialara...
Zou ik ook onderaan je lijstje mogen staan?...
(ik ben de hele tijd al een iets rustiger moment voor jou aan het uitzoeken, maar heb allang al in de gaten dat dat niet gaat werken laugh)

Ook wil ik het kaartje graag zelf hebben zegmaar! voor 3 euro zoals je ergens helemaal in het begin verteld hebt! Maar daar doe ik dan wel een pb-tje voor sturen nog wink

groetjes moonflowertje
amor
amor feb 11 '12
Ik heb gister een fotolijstje gekocht en mijn kaartje is nu ingelijst :-), in het echt is hij nog mooier dan op de foto laugh
Cialara
Cialara feb 11 '12
@ moonflowertje; mijn lijstje wordt er niet korter op nog nee smilemaar is niet erg, je komt er ook op!

@ amor, ja in het echt zijn ze zeker nog mooier dan hier op internet te zien is. Ze zijn best heel fijntjes getekend, en de energie ervan is heel fijn wel.

@ Gil: nooit de moed opgeven smileiedereen is het waard om een fijne partner te vinden tenslotte, dus jij ook.
Cialara
Cialara feb 13 '12
Origineel bericht van: Witte_lelie
Lieve Cialara,
De tekeningen die je maakt raken me... ze zijn zo bijzonder.
Ik zou het een hele eer vinden als je voor mij ook een tekening zou willen maken.

(Als je het niet te veel vindt worden.. ik las in een eerdere post dat je er misschien mee wilde stoppen...)


smileheb voor jou dus ook een tekening gemaakt Witte Lelie:



De tekening begon met een soort van bol, een bloembol zeg maar. Met daarin jouw figuurtje. Die bol biedt jou bescherming, maar staat ook voor groei van binnen uit. Je zit nu nog in het bol stadium zeg maar, maar als het licht eenmaal wat sterker wordt om jou heen, dan zul je opeens explosief gaan groeien. Er staat ook geschreven aan de zijkant: At the point of explosional grow in life.

De bol geeft je nu nog de bescherming die je nodig hebt en ook de nodige energie voor straks als die uitbarsting of die groei komt. Jij en je bolletje zijn goed gegrond in deze aarde, stevig verankert. Een veilig gevoel en thuis zijn ook hier.

Je steekt je wortels naar alle kanten uit, betekent dat je uit verschillende bronnen kunt putten wel. Alsof je op meerder vlakken je kennis hebt opgedaan en daar uit kunt putten. Maar ook dat je banden hebt met verschillende (groepen) mensen, waar je mee opgegroeid bent als het ware. Dat gevoel krijg ik bij die wortels.

Onder jouw bol, zijn drie symbolen getekend. Een zon, een pentagram en een slak. De zon is je levenskracht, het pentagram een connectie met heksen/wicca of natuurgeneeskunde oid. De slak is een symbool voor het jezelf nog niet helemaal vertonen, verlegenheid, of snel terugtrekken. Daaronder is echter geschreven: grow, create, BE in het oranje. Dus ga dat op een creatieve manier veranderen. Laat jezelf zien door jezelf te uiten op jouw manier.

Links staan nog twee bloemen. Dit zijn projecten of kinderen waar jij aandacht en zorg aan hebt besteed en die nu volop tot bloei komen. Ze staan een beetje op de voorgrond zeg maar, dus ze zijn voor jou best belangrijk.

De engel die links van jou staat, is met jou in contact. Dit is een signaal van jouw gids. Hij legt zijn hand op de bol, teken dat hij bezig is met die groei die jij moet gaan maken. Hij stuurt jouw liefde, de drie hartjes en zal dat ook blijven doen in de toekomst, de drie hartjes aan de andere kant wink

Het vogeltje boven je, is iemand die als een partner of als een naast familielid is voor jou. Deze is dicht bij jou, met liefde, en stuurt jou ook ideeën, inspiratie. Misschien is het iemand waar je mee samenwerkt, maar dan wel heel dichtbij zeg maar, dus niet zomaar een collega, maar echt een partner in het werk mss.

Je bol is geopend en er kan dus ook van boven de inspiratie en goddelijke informatie naar jou toekomen. Wat je ook ziet aan de bolletjes en stipjes die er doorheen komen.

Rechtsboven zie je drie pijlen, getal drie en een soort van bult. Die bult is een soort van pijnplek... mss kan het zijn dat je die bol nu al niet meer zo fijn vind, dat je eruit wil? Of mss kan het betekenen dat je het vervelend vind dat de mensen jou op een bepaalde manier zien, alsof ze alleen naar je uiterlijk kijken en niet naar jouw binnenkant. Die pijl zal daar verandering in brengen, die is daar op gericht. Maar als het te maken heeft met een pijn op het gebied van niet worden gewaardeerd voor wie je van binnen bent, dan heeft dat ook te maken met het slakje, dat verteld dat jij niet alles laat zien... De vlinder erbij geeft aan dat er in de toekomst daarin verandering in zit, dat is transformatie en verandering.

De teksten die er nu nog staan zijn onder andere "spring" het is engels dus betekent het lente. Alsof je nog in de lente van jouw ziel hier op aarde bent. Je gaat nog groeien wel winkalweer zou ik bijna zeggen. Een terugkerend thema wel in jouw tekening.

Start to fly smileBegin met vliegen, sla je vleugels uit, wees wie je werkelijk bent, durf, en je zult gewaardeerd worden voor wie je werkelijk bent.

Getal 3 staat voor positiviteit, idealisme, inspiratie, sportiviteit, en wilskracht ook wel.

Over je chakra's kan ik niet veel zeggen, die zien er eigenlijk gewoon prima uit smile

Dit was het voor jou Witte Lelie.

Liefs Cialara.
Witte_lelie
Witte_lelie feb 13 '12
Lieve Cialara,

Dank je wel voor je tekening...
Ik ben er helemaal stil van.
Hopelijk vind je het niet erg dat ik de feedback via Pb stuur. Ik laat de tekening eerst even op me inwerken... het maakt namelijk nogal wat los merk ik.

Liefs,
Witte lelie
Cialara
Cialara feb 16 '12
Bedankt voor je feedback Witte Lelie smile

Ik moet ff doorwerken hier zie ik laughheb er weer eentje klaar, van Pure Love, ga die zo hier uitschrijven... eerst even de foto bijsnijden en ergens neerzetten zodat ie hier tussengeplakt kan worden straks...
Daecca
Daecca feb 16 '12
Hmmm, vroeg me af hoe het lijstje er momenteel uitziet?

Groetjes
H
Tatora
Tatora feb 16 '12
Cialara...
het is al een tijdje terug dat je een heel speciaal kaartje hebt gemaakt voor me ..
ik weet niet Of het kan...maar...als je tijd hebt...en als het mag van Boven...zou je dan nog eentje voor mij willen maken ?;.
ps( ik kan niet elke dag op pc ,maar kijk regelmatig,dus)
alvast bedankt als het lukt..
groetjes x
Cialara
Cialara feb 17 '12
Ow, hoop vragen weer hier smileeen voor een maar beantwoorden eh.

@ Daecca, mijn lijstje is als volgt:

* Pure Love
* Daecca
* Nathan
* Spiri
* Moonflowertje

En ik heb voor de bovenste drie al wel een tekening gemaakt, die ik hopelijk vanavond uit ga schrijven hier. De tekeningen staan al wel op mijn fb pagina.

Tatora, ja, ik weet nog goed jouw tekening. Ik begrijp dat je er nog eentje wil, maar ik heb al eerder hier in het topic aangegeven dat ik dat hier niet doe op het forum. Voor iedereen één keertje. Mocht je er toch nog eentje willen, dan even een pb, want dan vraag ik er wel iets voor. Hoop dat je dat begrijpt, ik heb namelijk nogal een stroom van aanvragen gehad de laatste tijd smile

Liefs Jorine
Cialara
Cialara feb 17 '12
Pure Love, jouw kaartje nu smile



Het begon met een soort van voelsprieten boven op jouw hoofd, net als bij een vlinder. Die voelsprieten hebben contact met de bron als het ware en worden beschermd door de engel die achter jou staat, jouw gids.

Er werd met een zeer zekere hand getekend dit geheel wel. Alsof je heel geconcentreerd bent of kunt zijn. Je bent geopend en kijkt de wereld in en je kijkt glimlachend naar de toekomst.

Jouw keelchakra is vrij groot en vertoond dat je veel communiceert. Ook over de dingen die jou dwarszitten kun je goed praten.

Ik zie wat zorgen op je linker schouder, dus zorgen over iemand of over een persoonlijke situatie met iemand.

Je hebt een groot hart het straalt helemaal uit in groen en roze, ook je handen lijken daarmee verbonden en in beide handen een spiraal, mogelijk van healingskrachten, reiki oid.

De teksten ga ik niet vertalen voor je verder, neem aan dat je die zelf ook begrijpt wel. let wel op dat je niet de tweede viool te veel speelt eh, jij bent er ook nog wink

Op de achtergrond twee kleine visjes, twee geliefden lijken mij dit. Jij en nog iemand zo te zien. Mogelijk dat die er nu al is, en zo niet, dan komt die zeker in de toekomst naar je toe zwemmen. Zolang jij maar met de stroom van het leven mee beweegt, go with the flow.

Let wel op je gronding die is niet helemaal goed, OF je bent op dit moment ergens boos om van binnen, kan ook dat dat de rode streepjes onder je voeten zijn.

Boven twee vogeltjes, eentje die heen en weer vliegt, iemand die nogal rusteloos is, maar wel bij jou hoort als in de zin van familielid of een partner oid. De andere die ook bij jou is, is wat stabieler.

Getal drie is het getal van positiviteit, idealen en idealisme. Beweging en levenskracht.

Je hebt je innerlijke oog geopend en tegelijk kijk je ook recht de wereld in, dus een vrij nuchtere houding lijkt mij ten opzichte van het spirituele wel.

De bloemen in de vaas zijn projecten of kinderen waar jij je aandacht en zorg aan hebt besteed en die nu als het ware geoogst zijn. Deze staat meer in het verleden, dus gaat om iets wat reeds is gedaan.

Dit was het zo'n beetje. Er staat zoveel tekst op het kaartje dat ik daar niet veel over kan zeggen denk ik.

Liefs Cialara
Cialara
Cialara feb 17 '12


Daecca de tekening voor euh jullie, voor Harrie en Daecca. Op de voorgrond Harrie met beide voeten op de grond en erachter Daecca, duidelijk aanwezig, jou beschermend, met jou communicerent (de blauwe keelchakra's die verbonden zijn). In het verleden heeft hij nogal wat rommel bij jou weggehouden zo te zien. Dat is die wolk aan de linker kant waar zijn vleugel voor zit wel.

De appeltjes zijn denk ik een symbool van Merlijn hier, alsof je met die energie iets hebt.

Met je rechter hand strooi je, je zaait eits. En het valt in vruchtbare grond wel, want het is groen omrand. Dit kan iets met werk te maken hebben, iets op materieel gebied wel. Alsof je bezig bent om iets op te bouwen, zodat je daar later de vruchten van kunt plukken. Het is niet maar één zaadje maar het zijn er meerderen, dus kan zijn dat je met meerdere dingen aan de slag bent om iets op te bouwen op materieel gebied. Kan studie zijn, of meerdere studie's, bijbaantjes, een stage plek enz.

Je hebt een enorme wilskracht en een zeer groot geopend derde chakra. Dat het zo open staat is waarschijnlijk lastig en daarom dat jij je hand erop houdt. Met het derde chakra, de zonnevlecht staan we in verbinding met de mensen en dieren om ons heen. We ontvangen ermee en zenden er mee uit. Onze gevoelens, onze gedachten etc. Sta jij zo open dat je altijd voelt wat anderen denken of voelen? Of heb jij dit bewust gesloten door je hand er als het ware voor te houden. Heb het gevoel dat het daar iets mee te maken heeft.

Boven de kruin van Daecca is een enorme regenboog te zien, en boven die van jou een ja, wat is het, een soort van symmetrisch krabbeltje. HEt werd in twee delen getekend die symmetrisch van elkaar moesten zijn, zo voelde het. Jullie vormen bijna samen één kruin toeter om het zo maar te noemen. Daecca deelt zijn regenboog licht met jou en jij hebt de spiegeling voor hem en van hem, in het contact met de bron. Er staat boven geschreven synchroniteit en spiegel/mirror. Dus door met hem samen te werken/leven, ervaar jij meer synchroniteit, alsin dingen die wonderlijk op tijd lijken te komen en vaak bijzonder toeval dat je ervaart, wat jou verder helpt op jouw weg. Voor hem ben jij als het ware een spiegel, waar hij van kan leren ook. Het is dus een twee-weg, jullie helpen elkaar als het ware.

Aan de rechterzijde staan een grote zon, van de levenskracht en positiviteit. Eronder een pentagram, de oneindige knoop. Het is een sterk symbool wat vaak door de wicca gebruikt wordt. Het betekend zoiets als de vijf elementen, maar ook voor mij persoonlijk vaak iets met natuurgeneeskunde of liefde voor de natuur.

De engel in het water, voedt de bloem die eronder staat. De bloem is er eentje van vertrouwen en balans, die mag groeien. Ik denk dat dit iets is voor de toekomst. Dat jij op die vlakken mag groeien. Vanuit liefde zal deze gids/engel je helpen om dat te doen. Kan ook dat dit ook Daecca is overigens. Het water is gevoeligheid, gevoel, liefde, die mag je in balans brengen en vertrouwen op het leven hierbij.
In de bloem zie je ook nog een lemniscaat verwerkt, wat betekent dat dit iets is wat een terugkerend thema zal zijn.

Op de achtergrond staat een kerktoren met een zon erboven. Ik weet niet of je iets met de kerk hebt? Dit staat voor mij meer voor een soort van rustpunt, een zekerheid die je hebt, als een soort van veilig toevluchtsoord dat je hebt als het eens lastig is ergens mee.

Bij jou de getallen vier en vijf. Vier staat voor een hard werkend persoon, die wel houdt van vrijheid en kunnen zeggen wat je denkt. Stabiel en met gevoel voor verantwoordelijkheid.
Getal vijf staat voor iemand die intelligent is en goed kan communiceren. Pas wel op dat je niet te snel voorrang geeft aan je logica ipv aan je intuitie staat erbij, maar dat zit wel goed bij jou denk ik.
Je zou een prima organisator kunnen zijn wink

Dit was zo'n beetje wat ik er uit haal bij jou Harrie en Daecca.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara feb 17 '12


Je bent behoorlijk toekomst gericht en zo te voelen laat je het liefst het verleden achter je. Er ligt daar ook een behoorlijk zware rode steen, bijna zo;n hoofd als op paaseiland, dat wat ligt te brullen daar. Iets of iemand uit het verleden met veel verbaal geweld lijkt dat. Er staat naast geschreven: Leave the grump behind. Er komt ook een groen slangetje naar toe geslopen, die het wil transformeren.
Jij keert in tussen gewoon je rug ernaar toe en gaat verder met jouw leven.

Ik zie bij jou een enorm blauw chakra dat groots draait en heel actief is. Jij hebt wel geleerd om te communiceren en doet dat ook veel.

Bij je hart zie ik wat pijnstreepjes die naar het verleden wijzen wel. De rest van je chakra's zijn prima en je voeten zijn groen, wat wil zeggen dt je goed gegrond bent en je dus vrij zeker en veilig voelt.

Je hebt je handen naar boven gericht en daar stroomt van alles uit wel. Ik zie roze uit je handen stralen met een enorme kracht naar boven toe. Alsof jij je liefde stuurt naar de zon die daar uitbundig schijnt. Jij stuurt op levenskracht ofzo, dat idee krijg ik erbij.
Heb jij iets met magnetiseren? Iemand levenskracht terug geven via je handen bijvoorbeeld? Het lijkt vrij krachtig bij jou.

Het bootje is bijna als een huwelijksbootje... weet niet of je daarin gelooft, kan ook een fijne relatie zijn die in het verschiet ligt. Eronder zwemmen twee visjes dezelfde kant op, de twee geliefden wel. Jouw pad gaat over in een stroom het blauwe water zeg maar. Wat betekent dat het vloeiend zal verlopen.

De vlieger is nieuw voor mij.. het doet me denken aan het liedje van Andre Hazes, die een brief aan een vlieger naar zijn moeder stuurt, maar het kan ook staan voor speelsheid, en werken met de wind...

Boven de grumpy old man zweeft een engel die zijn invloed uitoefend op het mopperende schepsel eronder, erboven een vlinder, wat betekent dat het getransformeerd wordt. Ook de slang geeft dit aan.

Boven jouw hoofd een heel klein miniscuul engeltje, een vrouwelijke met een hartje erboven. Ook een soort van vogelbeestje zie ik erbij nog. Mogelijk een partner die jou op zielsniveau kent? Ik vind dit moeilijk te duiden wel. Een vrouwelijke engel die met liefde bij jou is en jou verbind met de bron in ieder geval.

Dit was zo'n beetje wat ik er bij jou uit haal op dit moment. Vragen mag altijd.

Liefs Cialara.
Sundance
Sundance feb 17 '12
Origineel bericht van: Cialara
Pure Love, jouw kaartje nu smile



Het begon met een soort van voelsprieten boven op jouw hoofd, net als bij een vlinder. Die voelsprieten hebben contact met de bron als het ware en worden beschermd door de engel die achter jou staat, jouw gids.
prachtig, klopt! dit heeft alles te maken met de door ons geopende vlinderkrachtplek hier in de tuin. even in het kort. ik zal hier eens meer over delen.

Er werd met een zeer zekere hand getekend dit geheel wel. Alsof je heel geconcentreerd bent of kunt zijn. Je bent geopend en kijkt de wereld in en je kijkt glimlachend naar de toekomst.
dankjewel! het klopt ook. en ik vindt het prachtig dat je dit ook zo mocht doorkrijgen.

Jouw keelchakra is vrij groot en vertoond dat je veel communiceert. Ook over de dingen die jou dwarszitten kun je goed praten.
de keelchakra was altijd een kwetsbaar punt bij mij. heb in het verleden ook toegelaten dat anderen woorden in m,n mond legden, die niet klopten. maar ik ben er doorheengegaan en dit heeft me meer dan gesterkt. dat is een heel prettig gevoel. ik communiceer niet zo heel veel, maar wat ik zeg of schrijf komt vanuit m,n hart. vanuit m,n ware en altijd vooraf; heeft het iets aanvullends zeg maar. en voel ik toch nog weer een brokje, dan kijk en voel ik en als nodig, uit ik me dan via praten of schrijven. tot de brok weg is en ik weer ruimte voel in m,n keel en om me heen.


Je hebt een groot hart het straalt helemaal uit in groen en roze, ook je handen lijken daarmee verbonden en in beide handen een spiraal, mogelijk van healingskrachten, reiki oid.
vanuit het hart met ware liefde. dat zegt het mij. Dankjewel!

De teksten ga ik niet vertalen voor je verder, neem aan dat je die zelf ook begrijpt wel. let wel op dat je niet de tweede viool te veel speelt eh, jij bent er ook nog wink
hahaha dankje! liet eerder nog weleens over me heen lopen. had dan vaak zoiets van...ach...laat ze. maar juist hieruit mocht ik leren. dit lesje of testje net weer achter de rug gehad....en.... test...doorstaan met lof en alle energie die van mij was bleef ook netjes bij mij . niks leeglatenzuigen of dergelijke. ik heb me vol liefde en duidelijkheid neergezet. en potdikkie het werkt toch telkens weer. whahaha...


Op de achtergrond twee kleine visjes, twee geliefden lijken mij dit. Jij en nog iemand zo te zien. Mogelijk dat die er nu al is, en zo niet, dan komt die zeker in de toekomst naar je toe zwemmen. Zolang jij maar met de stroom van het leven mee beweegt, go with the flow.
dat zijn m,n man en ik. we zijn dit jaar 27 jaar bij elkaar. en het mooie in onze relatie is, we groeien heel mooi samen door en ik vindt dat toch best heel bijzonder en ben daar ook heel dankbaar voor.

Let wel op je gronding die is niet helemaal goed, OF je bent op dit moment ergens boos om van binnen, kan ook dat dat de rode streepjes onder je voeten zijn.
Ik zie wat zorgen op je linker schouder, dus zorgen over iemand of over een persoonlijke situatie met iemand.
ik heb een regel even hier bij gezet. de gronding kloptte op dat moment. toen ik de aanvraag bij jou deed, heeft zich even wat afgespeeld. ik was een moment viesboos op mijn allerliefste schoonmoeder. ze heeft wat uitgehaald, zachtjes gezegd. was dan ook voor 1 nacht en 1 dag even uit het veld geslagen en ik m,n kop er mee bezig. ook plots pijn op m,n linkerschouder. tot ik alles heb opgeschreven en het stuk bij stuk helder werd in m,n kop en keel en er weer ruimte om me heen onstond.ook was daarna de schouderlast weg. en toen was het voor mij klaar en kon ik waarachtig loslaten. mijn hart begon tijdens het van me afschrijven, steeds meer te gloeien, heerlijk.
dat kunnen inderdaad dus die rode koordjes/draadjes zijn geweest. verder aard ik me altijd goed.



Boven twee vogeltjes, eentje die heen en weer vliegt, iemand die nogal rusteloos is, maar wel bij jou hoort als in de zin van familielid of een partner oid. De andere die ook bij jou is, is wat stabieler.
verleden en heden komt er in mij omhoog. onrustig vogeltje (het allerliefste schoonmoederstukje, hoe te reageren enzo, die onrust. heb het opgelost door het verhaal van begin af op te schrijven en toen was het onrustige weg.) en het rustige vogeltje (hoe ik me op dit moment ervaar/voel).

Getal drie is het getal van positiviteit, idealen en idealisme. Beweging en levenskracht.
Prachtig! daar ga ik voor en dat doet mij en mijn omgeving heel veel goeds.

Je hebt je innerlijke oog geopend en tegelijk kijk je ook recht de wereld in, dus een vrij nuchtere houding lijkt mij ten opzichte van het spirituele wel.
klopt. de balans hierin heb ik goed kunnen neerzetten voor mezelf. alhoewel... 1 stukje.... soms zo nuchter dat ik 'spirituele belevingen soms nog niet durf te delen, daar ze mss voor anderen te zweverig overkomen. hoort dus ook nog bij de keelchakra en stuk zelfbewustzijn. komt goed, hahaha...

De bloemen in de vaas zijn projecten of kinderen waar jij je aandacht en zorg aan hebt besteed en die nu als het ware geoogst zijn. Deze staat meer in het verleden, dus gaat om iets wat reeds is gedaan.
klopt beide. de bloemen in de vaas, horen bij de vlinderkrachtplek. heb veel geplant in het najaar. en de kinderen, onze zoon natuurlijk, hij zit steeds krachtiger in zijn vel. na dat op advies van mij, hij een jaar over heeft gedaan op school. er zat zoveel druk op hem, was gewoon niet netjes meer voor hem en ook wij werden hier verdrietig van, hoe hij zich wurmde maar niet vooruit kwam. en nu een jaar later, krijgt hij de leerstof veel beter opgenomen en is het gewoon genieten als hij thuiskomt (uitgezonderd zijn pubermomentjes dan he, maar ook die horen bij zijn groei, hahaha). en ook om twee nichtjes waar ik mijn energie met alle liefde heb ingestoken en nu nog. we hebben een prachtige basis opgebouwd en dat is helemaal te merken met hoe we met elkaar om gaan. heerlijk!

Dit was het zo'n beetje. Er staat zoveel tekst op het kaartje dat ik daar niet veel over kan zeggen denk ik.

Liefs Cialara

Cialara, in de eerste plaats...DANKJEWEL!!!
het klopt helemaal. ik hoop dat je met mijn antwoorden weer wat kunt en ik ook niets vergeten ben te beantwoorden. anders vraag maar los via een pb .:)
verder zie ik op de prachtige tekening zoveel prachtige symbolen, die helemaal passen. ik ben zot op symbolieken whahaha...is altijd zo leuk puzzelen ook.


Liefs PureLove
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki