Loading...
nl

automatisch tekenen

Char
Char okt 23 '11
Alvast Hartstikke bedankt Cialara

Liefs, Char
Ariel
Ariel okt 23 '11
Heej Cialara.

altijd leuk zoiets.
Als je zin hebt mag je mij ook proberen. laugh
Cialara
Cialara okt 26 '11
Origineel bericht van: Char
lieve Cialara,
Wat is dit bijzonder zeg door een tekening,
Als u er tijd voor heeft zou u er dan ook 1 voor mij willen tekenen.

Veel liefs, Char


Hier is jouw tekening:


Een bijzondere tekening voor jou Char, het lijkt wel of je in een gigantische bubbel zit die zweeft boven onze aarde. Het lijkt daarmee te zeggen dat je niet goed gegrond bent en er wordt al het mogelijke gedaan om je naar de aarde te trekken, zie de vier lijnen die je willen verankeren op de grond. Het werd er zelfs onder geschreven: Get Grounded. Uitdrukkelijk verzoek van je gids(en) kennelijk winkWat zijn voor jou de voordelen van het gronden? Ik denk meer aards geluk, meer zelfvertrouwen en het beter om kunnen gaan met je energie.

Je hebt veel liefde en je het een appel naast je hoofd, markering van vruchtbaarheid maar ook het symboo van de wijsheid van Merlijn. Het wordt tijd om jouw innerlijke wijsheid op aarde toe te passen en te gebruiken, ook daarom moet je goed gegrond zijn, wil dit lukken.

Ik zie ook een hart aan de zijkant van je hoofd, boven je schouder als het ware. Alsof je de liefde in je rugzak met je meedraagt.

Je voelt je beschermd en zeker in deze bubbel, maar je praat niet veel erover met anderen. Je zend jouw liefde uit naar buiten via de bloemetjes die je linksboven ziet, een mooie aparte tekening is daar met bovenaan een hart en vier bloemen die eruit komen. De bloemen hebben ieder 5 blaadjes.

Bloemen staan voor groei, dit kan jouw groei zijn, maar ook de groei van anderen, een groei die jij beschermt en ondersteunt.

De vibratie van de getallen 4 en 5 zijn voor jou van invloed op dit moment. Het is een combinatie van die twee getallen. Op de volgende link kun je meer over deze getallen terugvinden: http://astrology.indianetzone.com/1/four.htm

Aan de zijkant is nog een soort van staf met bollen erboven getekend. Deze staf is je chakrale staf. De onderste drie chakra's zijn normaal, de vierde, je hartchakra, is sterk ontwikkeld. Je communicatiecentrum is weer normaal. Je derde oog is enorm actief en dat wordt geleid door een gids of engelwezen, daarom dat je de vleugels ernaast ziet. Daarboven zie je nog je kruinchakra dat er op zich normaal uitziet, maar dit chakra wordt omgeven door een uitbarsting aan inspiratie en ideeën die waarschijnlijk bij jou lijken binnen te vallen. Je kruinchakra is goed beschermd wel en de ideeën die hier doorkomen zijn zuivere ideeën van het licht.

Centraal in het midden staat nog een pentakel getekend, het teken van de heksen, en van de alchemie. Het is ook het teken van transformatie en verlichting. Ik vermoed dat dit ook te maken heeft met de appel en de piramide, alledrie hebben die met oude wijsheden te maken, die je in vorige levens bemachtigd hebt. De piramide laat ook nog wat horinzontale strepen aan de onderzijde zien, wat wederom aangeeft dat deze wijsheid goed gegrond dient te zijn.

Dit was zo'n beetje jouw reading Char smilehoop dat je er iets mee kunt.

Liefs Cialara.
Eruan
Eruan okt 26 '11
Wow dit is erg apart zeg! Heel bijzonder wat je allemaal uit zo'n tekening kan halen! smileBen ff sprakeloos.

Maar ik durf het bijna niet te vragen, maar zou je, mits je tijd en zin hebt ook een tekening voor mij willen maken? Vind het echt onwijs bijzonder wat er uit zo'n tekening kan worden afgelezen.

Groetjes Ann
Char
Char okt 26 '11
Lieve Cialara,
Wat een mooie tekening!!
En ook een super goede reading..
Ik laat het even bezinken en dan kom ik erop terug met een feedback..
Ik weet namelijk nog niet wat er met get grounded bedoeld word.. waar misschien komt dan vanacht of morgen in me op..
Of weet u misschien iets waar dat mee te maken kan hebben?
Liefs, Char
Cialara
Cialara okt 26 '11
hmmm... misschien dat ze er mee bedoelen dat je meer realistisch moet zijn en met beide benen op de grond moet staan. Het is net of je zweeft ergens. In dromenland of fantasie of wat dan ook. Er is een stukje van jou dat even terug naar aarde moet komen.

Als je te veel zweeft, dan krijg je last van bepaalde dingen. Soms krijg je hoofdpijn, soms lusteloos. Dat kan dan komen omdat je bijvoorbeeld door het gemis van gronding je energie niet kan af laten vloeien, en je ook geen energie van moeder aarde ontvangen kan. Gronding geeft je ook een zekere kracht om sterk in je schoenen te staan in het dagelijkse leven.

Ik denk dat het met die zaken te maken heeft.

Liefs Cialara.
Char
Char okt 27 '11

Lieve Cialara,
Als eerste harstikke bedankt voor de mooie bijzondere tekening! heeft heeft enorme indruk om me gemaakt!! vandaar dat ik het ook even moest laten bezinken!


Een bijzondere tekening voor jou Char, het lijkt wel of je in een gigantische bubbel
zit die zweeft boven onze aarde. Het lijkt daarmee te zeggen dat je niet goed gegrond bent en er wordt al het mogelijke gedaan om je naar de aarde te trekken, zie de vier lijnen die je willen verankeren op de grond. Het werd er zelfs onder geschreven: Get Grounded. Uitdrukkelijk verzoek van je gids(en) kennelijk Wat zijn voor jou de voordelen van het gronden? Ik denk meer aards geluk, meer zelfvertrouwen en het beter om kunnen gaan met je energie.

Het kan eigenlijk best kloppen dat ik niet op aarde ben, ik leef al sinds een paar jaar alsof mijn leven 1droom en afentoe een nachtmerrie is..

Je hebt veel liefde en je het een appel naast je hoofd, markering van vruchtbaarheid maar ook het symbool van de wijsheid van Merlijn. Het wordt tijd om jouw innerlijke wijsheid op aarde toe te passen en te gebruiken, ook daarom moet je goed gegrond zijn, wil dit lukken..

Sinds mijn terugkeer uit het buitenland (ben voor 3 maanden weggeweest) lijkt het wel of ik heel anders ben.. ik ben goed tot rust gekomen en iedereen zegt ook dat ik er goed uitzie en uitgerust maar zo voel ik me ook... ik heb daar bepaalde dingen achter me kunnen laten.. zodat ik eindelijk verder kan.. dus misschien dat dat de betekenis is van Get Grounded..

Ik zie ook een hart aan de zijkant van je hoofd, boven je schouder als het ware. Alsof je de liefde in je rugzak met je meedraagt.

Dat klopt mijn liefde zit in een rugzak die ik beeetje bij beetje los laat zodat ik weer eindelijk verder kan..

Je voelt je beschermd en zeker in deze bubbel, maar je praat niet veel erover met anderen. Je zend jouw liefde uit naar buiten via de bloemetjes die je linksboven ziet, een mooie aparte tekening is daar met bovenaan een hart en vier bloemen die eruit komen. De bloemen hebben ieder 5 blaadjes.


Bloemen staan voor groei, dit kan jouw groei zijn, maar ook de groei van anderen, een groei die jij beschermt en ondersteunt.

Klopt ook praten met andere doe ik niet, ik wil niet te zeurderig overkomen. Maar groei wel.. vandaag positief gesprek gehad op mijn werk dus dat heeft met de groei te maken.. Ook doordat ik nu anders tegen het leven aankijk groei ik steeds meer.

De vibratie van de getallen 4 en 5 zijn voor jou van invloed op dit moment. Het is een combinatie van die twee getallen. Op de volgende link kun je meer over deze getallen terugvinden: http://astrology.indianetzone.com/1/four.htm

De getallen heb ik opgezocht en kloppen ook!

Aan de zijkant is nog een soort van staf met bollen erboven getekend. Deze staf is je chakrale staf. De onderste drie chakra's zijn normaal, de vierde, je hartchakra, is sterk ontwikkeld. Je communicatiecentrum is weer normaal. Je derde oog is enorm actief en dat wordt geleid door een gids of engelwezen, daarom dat je de vleugels ernaast ziet. Daarboven zie je nog je kruinchakra dat er op zich normaal uitziet, maar dit chakra wordt omgeven door een uitbarsting aan inspiratie en ideeën die waarschijnlijk bij jou lijken binnen te vallen. Je kruinchakra is goed beschermd wel en de ideeën die hier doorkomen zijn zuivere ideeën van het licht.

Ik denk dat ik wel weet wie mijn gids of engelwezen is.. ik heb 2,5 jaar mijn peetkindje verloren die heel veel voor mij betekend en ik merk dat hij vaak bij mij is. De inspiratie en ideen heb ik vandaag op tafel gegooid op me werk en is heel goed uitgepakt dus daar blijf ik mee door gaan.

Centraal in het midden staat nog een pentakel getekend, het teken van de heksen, en van de alchemie. Het is ook het teken van transformatie en verlichting. Ik vermoed dat dit ook te maken heeft met de appel en de piramide, alledrie hebben die met oude wijsheden te maken, die je in vorige levens bemachtigd hebt. De piramide laat ook nog wat horinzontale strepen aan de onderzijde zien, wat wederom aangeeft dat deze wijsheid goed gegrond dient te zijn.

Echt een super reading!!!!!! Super bedankt!!!
Dit was zo'n beetje jouw reading Char hoop dat je er iets mee kunt.

Liefs Cialara.
HeiligHart
HeiligHart okt 27 '11
Beste Cialara,

Er was laatst een boek op mijn pad gekomen over het automatisch tekenen. En ik vond dat een erg intrigerend fenomeen.

Ik had er eerder nog nooit van gehoord namelijk.
Was zelf wel bezig met schrijven wat er in mij opkwam, waarbij ik soms het gevoel had dat het niet altijd van mij persoonlijk afkwam.

Het boek ging over matthew manning, wellicht heb je er wel eens van gehoord..
Ik had het in 1 keer uitgelezen en vroeg mij daarbij af of dit ook in nederland gebeurde en op welke manier.

Echt mooi dat jij dit kan voor een persoon zelf.
En zo meer duidelijkheid kan brengen.

Ik zou je daarom ook graag willen vragen of je dit ook voor mij zou willen doen?

Liefs
Cialara
Cialara okt 27 '11
Dank je voor je feedback Char, was fijn om terug te lezen wink

Voor de anderen die een aanvraag hebben gedaan, ik zal proberen die in het weekend te doen, mits ik voldoende tijd heb. Ik heb namelijk ook nog andere aanvragen, ik krijg het beetje druk ermee, lol. Hartstikke leuk wel hoor, dus voel je niet geremd om het te vragen.

Kim Maria, ik heb nog nooit van die persoon gehoord eigenlijk en ik wist niet eens dat er een boek over was geschreven smileIk ben gewoon door mijn gids hiertoe aangezet en het werkt voor mij. Het is niet iets wat ik verzonnen heb of uit een boek heb gehaald. De manier is geheel mijn eigen, en ik leer nog iedere keer als ik teken. Maar dank je wel dat je dit boek genoemd hebt, want het is natuurlijk wel ontzettend leuk om eens te kijken hoe anderen dat doen winklaugh
HeiligHart
HeiligHart okt 27 '11
Ik vind het juist zo mooi jou manier..
Het boek heeft een iets andere context, omdat het een jongen is die tekent en schrijft met geesten, volgens hem.
Zelfs tekeningen van picasso.

Jou manier komt mij een soort van bewuster en doelgerichter over..

En wat de tekening betreft: neem de tijd, geen tijdslimiet toch smile.
Ik ben al lang blij dat je dit wilt doen.
Het komt, wanneer het moet komen toch wink
Cialara
Cialara okt 30 '11
Hoi ik heb drie tekeningen gemaakt, maar kan ze pas vanavond uitwerken enzo, dus nog heel even geduld laugheerst nog wat familiebezoekjes vandaag smile
Cialara
Cialara okt 31 '11
Origineel bericht van: Kalilka
Heej Cialara.

altijd leuk zoiets.
Als je zin hebt mag je mij ook proberen. laugh


Hier is de jouwe smileIk zet eerst even de foto neer, en daarn zal ik er wat bij vertellen.



Algemene indruk is dat je een kruik vol wijsheid bent en daaruit put en schenkt. Dat werd ook gezegd tegen me tijdens het tekenen en dat is de hoofdvorm in het midden; een kruik.

Vanuit die kruik groeit een bloem, alsof er iets groeit vanuit die wijheid, je bent met iets bezig en je laat het tot bloei komen. Maar het kost je af en toe wel hoofdbrekens en hoofdpijn geloof ik, want eronder is een pijnplek getekend (een rondje met vier streepjes eromheen).

Links boven je hoofd, zie je al je inspiraties en ideeën en gedachten op borrelen. Dat zijn de nog losse dingen die nog geen vorm hebben verder, anders dan de bloem aan de andere kant die wel bijna klaar is.

Links zie je ook twee vissen die om elkaar heen zwemmen, een beetje als het teken vissen. Ups en downs, gevoelig, cyclisch en balanszoekend.

Rechtsonder staan twee driehoeken ieder met de punt een andere kant op , de ene met de punt naar beneden, is de vrouwelijke energie van jou, de andere met de punt omhoog is de mannelijke. Nu zie dat er een pijl bij staat die zegt dat ze in een andere volgorde moeten gaan staan. Kennelijk geef jij momenteel voorrang aan je mannelijke energie en kwaliteiten. Het meer gevende, beschermende gedeelte, maar je mag ook zelf gaan ontvangen en beschermd worden door anderen, je laten beschermen in plaats van alles zelf te willen doen. Je hebt beide kwaliteiten en het lijkt verder wel redelijk in balans, maar misschien dat je in bepaalde situaties meer je mannelijke kant gebruikt dan je vrouwelijke en dat de gidsen aageven dt het ook best andersom mag.

Rechts boven staat een soort van staf met een spiraal en een lichtbol erboven op. Die bol van licht mag naar aarde komen en geplant worden. Ze bedoelen daarmee, dat je jouw bloem jouw werk en jouw liefde nu ook nar buiten mag brengen en mag manifesteren. De tijd is er rijp voor.

In de hals van de kruik zijn je chakra's getekend. Wat opvalt zijn de onderste vier chakra's. De onderste is in een driehoek getekend, een vrouwelijke. Jouw wortelchakra. En het is gevat in een hart. Als of je met liefde geworteld bent in moeder aarde.

Het heiligbeen chakra is heel klein en staat stil. Dit is je creatieve en sexuele chakra. Ik heb even opgezocht waar dit chakra verder voor staat: "Rader die alle ervaringsniveaus ontvangt. Emotie/gevoelens veroorzaakt door de tastzin en seksuele gevoelens. Wanneer de chakra goed draait zorgt deze voor lichamelijke openheid, evenwicht, completeren van manneijke en vrouwelijke vermogens om een voltooiing te breiken (dualiteit) creativiteit en scheppende levenskracht. Wanneer die echter gesloten is kan het zorgen voor hysterie, oncontroleerbare emoties naar anderen en wordt je beheerst door seks, afhankelijkheid en vlijerij." Dit zijn natuurlijk uitersten die hier genoemd worden. Jouw chakra is niet gesloten, maar verdient wel aandacht. Wat kan helpen zijn bijvoorbeeld sandelhout (een wierook) de kleur oranje dragen of bij je halen, en aandacht schenken aan proeven.

Je andere chakra's worden ook door dit chakra beinvloed, want de zonnevlecht en hartchakra staat ook iets bij geschreven. De ene draait naar binnen toe die wil alleen maar ontvangen (je hartchakra) en de ander draait alleen maar naar buiten, je zonnevlecht, alsof je wil controleren. Zo hou je nu een soort van balans vast.

Dit heb je al eerder meegemaakt, en niet alleen in dit leven. Dat is waar de acht mij op wijst. De acht heeft ook een energetische waarde die zegt dat je geduld moet hebben nu en dat je door moet zetten, en jezelf kunt helen. Mediteren zal helpen en dan vooral een chakra meditatie denk ik.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt Kalilka.

Liefs Cialara.
Ariel
Ariel okt 31 '11
Wauw ik had eerst niet gelezen bovenaan voor wie het was en ik ag de tekening en dacht :he dat ben ik .
Toen ging ik lezen en ja het is voor mij hihi.
Wat een mooie uitleg en het klopt ook zo mooi.
Ik doe trouwens nu sinds een week of 4 chakrameditatie en mijn man merkte al dat ik er beter van werd.
Vrolijker actiever.
Vooral de heiligbeen chakra is altijd een probleem geweest inderdaad en ik merk bij de meditaties dat ik moeite heb met deze chakra ,maar ik ga rustig verder en push niks.
Ook de zonnevlecht en hartchakra hebben aandacht nodig inderdaad.
Ik merk ook in die meditatie als die 2 chakra's aangesproken worden ik neiging heb het gevoel dat ik krijg weg te duwen alsof het niet mag.
Dus daar ben ik ook mee bezig.
Echt goed dat je het er zo uit haalt.
En ja vertrouwen dat er voor me gezorgd wordt.
Ik moest al vrij jong zorgen voor het gezin.
Mijn moeder moest werken omdat mijn vader bijna blind was.
Ze kon niet ook nog het huishouden erbij doen dus dat deed ik.
Eigenlijk zorgde ik als tiener al voor een gezin.
Alleen de echte zorgen waren wel voor mijn ouders(kinderen opvoeden en financien etc) ik deed de huishoudelijke klussen zeg maar.
Toch een verantwoording.
Zo ben ik op mijzelf gaan vertrouwen en kan ik slecht iets uit handen geven.
Ik leer het wel ,maar het was moeilijk.
Ik merk het nu weer met mijn spirituele groei.
Ik blijf maar zelf de touwtjes in handen houden ,maar moet toch meer vertrouwen op de gidsen.

De plek van de hoofdpijn is ook altijd daar of aan de andere kant.
Zodra ik ophou met denken en peinzen dan stopt dat ook.

De driehoeken vindt ik mooi hoe je dat doorkreeg.
Ik heb onlangs een hanger gemaakt in een v vorm met edelstenen.
Dat zei aartsengel Michael dat ik dat moest doen ,want het zou goed voor me zijn.
Het voeld ook heel prettig moet ik zeggen.

Ik ben helemaal blij met de tekening.
Dank je wel laugh
Ook grappig dat je het haar getekend hebt op de lengte die ik nu heb met krulletjes onderaan die bij mij ook geregeld zitten wink
Cialara
Cialara okt 31 '11
smiledank je voor je feedback. het is fijn om te horen dat ik de juiste punten heb gezien en juist vertaald vanuit de tekening.

Goed dat je die chakrameditatie doet, ik wilde dat er nog aan toevoegen geloof ik. Er staat hier op het forum ook een leuke chakrameditatie en visualisatie van Hermes, heel anders dan de meeste meditaties geloof ik, en ook van Julien is er eentje met de verschillende engelen per chakra.

Je mag vertrouwen op de gidsen, daarvoor zijn ze gids tenslotte. Maar ik weet als geen ander hoe moeilijk dat soms kan zijn, en je toch liever zelf de controle wil over veel dingen.

Ik denk wel dat je er goed mee bezig bent, want die 8 is echt een heel positief teken winkHet gaat helemaal goed komen smile

Liefs Cialara.
Ariel
Ariel okt 31 '11
Dank je wel wink
Cialara
Cialara okt 31 '11
Origineel bericht van: Eruanna
Wow dit is erg apart zeg! Heel bijzonder wat je allemaal uit zo'n tekening kan halen! smileBen ff sprakeloos.

Maar ik durf het bijna niet te vragen, maar zou je, mits je tijd en zin hebt ook een tekening voor mij willen maken? Vind het echt onwijs bijzonder wat er uit zo'n tekening kan worden afgelezen.

Groetjes Ann


Hoi Ann,

Ik heb voor jou ook een tekening gemaakt laughhet was reuze leuk om te doen de jouwe tonguehier komt ie:



A horse is a horse ofcourse ofcourse and nobody talks to a horse ofcourse unless the horse is the famous horse like the famous mister Ed.

Dit liedje kwam steeds boven bij me, tijdens het tekenen. Wel grappig vond ik. Want ook de tekening begon met iets dat op een paardenhoofd leek, groot was dan ook mijn verrassing toen er bij werd geschreven Camel. Hahaha, dat liedje en dan een hoofd van een paard dat een koptelefoon draagt, want dat is dat dingetje op zijn hoofd. Het paardje houdt van muziek (of de kameel). De kameel komt uit een vorig leven waarin kamelen heel belangrijk waren. Er was er eentje die voor jou bijzonder was en dat dier is nog steeds bij je in energie, en het wil je beschermen als het ware. Daarom lijkt het net of het zijn kop teder over de jouwe legt. Het kan soms wat zwaar aanvoelen daar op je hoofd, want het is geen klein beestje. Als het je te veel word moet je hem gewoon zeggen dat het nu wel even genoeg is wink

Je derde oog is geopend en kijkt samen met je maya ogen de wereld in, op alle niveaus komt het binnen bij jou wat dat betreft, want ook de kringelende lijn van boven naar je derde oog gaat eigenlijk via je kruinchakra en dat is jouw lieflijke contact met de bron. Niet altijd recht toe recht aan, maar meestal via omwegen in symboliek, synchroniciteit en toeval komen de dingen naar je toe en begrijp je ze.

De bolletjes en slingertjes links boven je hoofd dat is jouw inspiratie, je borrelt van de ideeën en gedachten.
Je bent beschermd maar tegelijk heb je ook last van die beperkte ruimte die die bescherming biedt. Dit kan een muurtje zijn die je zelf hebt opgetrokken of die door familie wordt veroorzaakt, de pijlen die van buiten naar binnen wijzen, zeggen dat er wel veel druk op dat muurtje is en dat anderen die omver willen halen. Het is nu of je je een beetje verstopt hebt onder de kameel en tussen de muurtjes en anderen proberen tot je door te dringen.
Rechts van de kameel lijkt wel een hele lange f te staan, ook een soort van muzieksymbool. Daarnaast zit een soort van hamstertje of klein knaagdiertje opgerold te slapen in een soort van cocon. Het voelt zich gekoesterd door jou en is graag bij je. Is dat een huisdier van je? Het is heel klein, nog een soort van puppy ofzo.

Onder dit dier is jouw chakrale staf getekend. Het ziet er op het eerste gezicht vrij goed gebalanceerd uit, met een mooi groot kruinchakra en geopend derde oog. Een communicatie chakra dat aan het draaien is en dat is verbonden met je hartchakra. Je spreekt en communiceert vanuit je hart. Het zonnevlecht en de wortel chakra zijn ook keurig netjes, alleen het heilligbeen chakra is een beetje klein, maar verder wel ok, er word verder geen aandacht aan geschonken.

Wel is er nog een verwijzing naar je keelchakra of communicatie chakra, daar zit een soort van vlinder omheen onder je kin, waar ie nog eens apart wordt getekend. Erbij staat grow. Ik denk dat je nog mag groeien in het communiceren en dan voornamelijk op het voor jezelf opkomen.

Dit was zo'n beetje jouw reading Eruanne.

Liefs Cialara
Cialara
Cialara okt 31 '11
Pssttt trouwens geen beste tekening van een paard of kameel hahahaha, lol laughze moeten boven soms ook nog eens oefenen wink
Cialara
Cialara okt 31 '11
De volgende tekening is voor Kim Maria



Op de achtergrond begon de tekening met een hartvorm, je ziet alleen de bovenkant ervan, maar ze is er wel degelijk, bijna als een zon ana de horizon, alsof je alles in het licht van het hart doet.

Ik zie bij jou een groot hart dat aktief werkt ook. Allereerst het hartje op je lijf en ook de spiraal in je hartchakra. Er is nog meer, je geeft jezelf ook liefde, dat zie je aan de hand met de spiraal die ook naar de chakra wijst, ermee verbonden is. Naast jezelf liefde geven, heb je ook healingscapaciteiten, misschien Reiki of iets anders, wat je gebruikt of waar je talent voor hebt.

Ik zie een vleugel naast je schouder, en dat staat voor mij voor een bepaald niveau van verlichting en bewustzijn. Daarnaast zijn weer een paar ronde vormen getekent waarvan er eentje een oog blijkt te zijn. Dat oog is "watching" en ziet alles wat er om je heen gebeurt. Maar tegelijk voel je je ook bekeken, en dat vind je niet altijd prettig.

Boven je aan beide zijden zijn twee verticale lijnen getekend met markeringen die ernaar wijzen. Het lijkt dat deze lijnen of wel muren of afbakening van buitenaf komt, maar dat jij het niet kunt waarderen. Jij hebt bewegingsruimte en vrijheid nodig, en wil niet in een hokje gezet worden of beperkt worden in wat je doet en laat. Het is alsof je wil zeggen geef me ruimte om te ademen, Breathe Air, Haal Adem, is ook een boodschap van je gidsen.

Er is een soort van vinder getekend naast je. Een vlinder staat voor de ziel die bewust is geworden dat hij niet een rups is, maar een prachtig mooi wezen dat kan vliegen. Wees je bewust van wie je werkelijk bent wil het zeggen. Maar ik denk dat jij dat al weet wink

Links op de voorgrond staat een engel, het is een vrouwelijke gids of engel en ze is heel gevoelig. Ik denk dat ze je wil zeggen dat ze je de weg zal wijzen en dat ze daarom als het ware voor je loopt en niet achter je staat. Je mag haar vertrouwen.

In het midden staat het rijtje chakra's. De bovenste is nogal bijzonder. Je hebt een enorm groot kruinchakra en er gaat een behoorlijke trilling vanuit, maar het zegt ook dat je enorm veel binnen krijgt en dat dat soms best zwaar is volgens mij. Dat is ook de reden dat je moet vertrouwen op de leiding van je gids.

Je derde oog is normaal, je communicatie is best groot, dus daar ligt jouw kwaliteit en gave ook. Je hartchakra, had ik al gezegd, is groot en erg actief, je leeft vanuit je hart.
Je zonnevlecht is ook vrij goed aktief en dat staat voor wilskracht, intelligentie en doorzettingsvermogen.
Je heiligenbeenchakra daar staat ook weer een hart, je hebt jezelf met liefde verbonden geloof ik.
Je wortelchakra is weer gewoon. Je bent goed gegrond (zie ook de streepjes onder je voeten) daardoor voel je je lekker in je vel, ben je realistisch en gelukkig.

Getal 5 is wat er gezegd werd, al kon ik het alleen zien in je kruinchakra. De vibratie van vijf staat voor scherp en behendig zijn, bruisend en veelzijdig. Iedereen die met dit nummer te maken heeft, bezit goede communicatievaardigheden en intelligentie.

Dit was mijn reading voor jou Kim Maria. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs Cialara.
HeiligHart
HeiligHart okt 31 '11
Lieve Cialara,

Wat ben jij fenomenaal goed zeg! Echt mijn respect daarvoor smile
Ik wil je daarom ook een volledige feedback geven..
echter ben ik nu even helemaal van mijn apropos door wat er in mij losgemaakt is.
Alsof ik inwendig vol zit met verschillende emoties en gevoel..
Je hebt even stilletjes en zacht mijn ziel geraakt. smile

Daarom ga ik het even laten bezinken en eigen maken om vervolgens zo goed en helder mogelijk er op terug te komen met mijn bevindingen. Is dat goed?>..
Alvast duizendmaal dank voor het optillen naar een hoger level laugh

Liefs..
Cialara
Cialara okt 31 '11
Graag gedaan en neem lekker de tijd wink

Liefs van mij terug xxx
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki