Loading...
nl

automatisch tekenen

Tatora
Tatora aug 30 '11
sta gewoon versteld wat een wondertjes er hier gebeuren;..
wauw!...
Cialara...je bent een zegen voor vele mensen met je gave!!
echt..
super engeltje!!
veel veel liefs X
Sabkes
Sabkes aug 30 '11
Origineel bericht van: Cialara


Sabkes voor jou deze tekening.


Hartelijk bedankt Cialara ! Wat een gave heb je.


Bij jou is het centrale deel een soort van Theepot huisje laughWat kan dat betekenen? Hou jij zoveel van thee? Of is het meer dat je graag heel huiselijk bent en uitschenkt. Er hangt nog een druppel aan de tuit van de pot, er is pas nog geschonken.

Ik ben zeker geen theeleut, maar ik ben wel een huiselijk mensje. Ik houd van mijn huisje, mijn beestjes, gezelligheid, warmte, huiselijkheid...
En dat heb ik al helemaal voor mekaar. Mijn thuis is heel belangrijk voor mij.


Er links van verscheen in heel vloeiende lijnen een verliefd stelletje, helemaal in elkaar verstrengeld, in elkaar overvloeiend. En de theepot verwijst daarnaar, de druppel valt naar hen als het ware. Gevoel, schenken, liefde smileheel bijzonder wel dit.

Dat zal op mij en mijn ventje slagen. Al heel veel mensen die ons samen zagen, zeiden dat we een mooi en sterk koppel zijn. En idd, we voelen mekaar zo goed aan, alsof we één zijn. Tweelingzielen is ons ook al gezegd Mekaar aanvoelen en begrijpen zonder woorden. Een vele dieper voelen, dat steeds maar dieper en dieper gaat. Mijn zielemaatje, mijn steun en dat is wederzijds.


Boven de theepot uit verscheen vervolgens een zwaan, en ook de zwaan kijkt naar het verliefde paar. Als een beschermende geest ontfermt het zich over het plaatje. Er boven staan 4 zonnenspiralen, met ieder twee maal 4 stralen. Getal 4 is dus belangrijk. Als je even terugkijkt hier in het topic, kom je het getal 4 al eerder tegen bij een reactie van Cirr.

Het getal 4 is heel belangrijk voor mij. 4 Oktober is namelijk de dag dat mijn moeder overleed. Het zou dus wel eens kunnen dat ze hiermee wil zeggen dat zij zich over ons beiden ontfermd en ons beschermt.

Nu volgde er iets geks, er kwam onder aan het plaatje een hoofdje tevoorschijn dat je als het ware naar binnen ziet kijken en uit ziet stralen naar alles wat getekend is ervoor. Is dit wat jij in je hoofd hebt? Is dit wat jij bedacht hebt of wat je doel is, zie jij dit voor je smileHet is een fijn beeld waar je naar toe wil. De diamant bij je hoofd geeft aan dat het met jouw denken te maken heeft. Weet wat er in the Secret wordt gezegd: dat gene wat je wenst en waar je voor gaat, zal op je pad komen.

Ik ben wel een denker. Bovenstaand mooi plaatje heb ik al. Mss pieker ik wel teveel over het feit dat ik het niet wil verliezen en toch nog iets meer gelukkig wil zijn. Meer in balans ook. Maar dat ligt in mezelf. Ik heb alles om gelukkig te zijn. Nu het echt nog helegans durven doorvoelen, meer genieten van al dat moois.

Dit was een beetje wat er tot nu toe uit kwam.

Duizendmaal dank.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara aug 30 '11
Dank jullie allemaal Taro, Vari en Sabkes, voor jullie feedback. Ik ben af en toe verbaast over wat het allemaal kan en wat het doet en dat jullie het zo goed herkennen.

Heel bijzonder dit allemaal, voor mij ook smileecht.

Liefs Cialara.
Claire
Claire aug 30 '11
Origineel bericht van: Cialara


Claire,

Ik vind je naam leuk winkdie gebruik ik namelijk ook op internet laughmoest ik even kwijt hi hi. Goed, jouw tekening nu:
Ja, mooie naam hé grin2 letters wisselen en je heb mijn naam. wink

Een bijna dansende engel, dansend op gevoel en ook het woordje dance kwam naar boven in jouw tekening. Jij steekt je armen uit je mouwen hier bijna en doet alles wat je kan en wil om te bereiken waar je voor kwam hier.

Dansend op gevoel, daar herken ik mijzelf in. Heeft, denk ik, tot betrekking met het werk wat ik gedaan heb. Belevinggerichte zorg en ook heb ik een clowncursus gedaan. Een dansende engel (met de B ervoor ja grin). Bijzonder dat je dit aanhaalt, heb een workshop; mijn beschermengel en ik van Hans Stolp gedaan en dat heeft mij geinspireerd dat ik het boek Als een engel je komt helpen op van hem op mijn verlanglijstje heb staan.,

Er gaat veel liefde en sierlijkheid, schoonheid van de tekening uit. Maar ook rust, en een dieper gevoel van naar het zelf kijken. Jij kijkt nu naar binnen, en probeert te ontdekken wel, wat je hier kunt gaand oen ook misschien. Want ik heb het vermoeden, maar kan mis zitten, dat je nog niet helemaal duidelijkheid hebt over jezelf. Je hebt wel een sleutel aan je riem hangen, maar die nog niet opgepakt zo te zien. De kennis en wijsheid is er, je gaat nog leren om die te gebruiken.

Ik heb mijn werk met mijn hart en veel liefde gedaan! Ik heb innerlijke rust gekregen door naar de dieper lagen van mijn gevoelens te gaan en deze te doorleven. Het heeft mij inzicht gegeven. Frappant 2 jaar geleden kreeg ik te horen dat mijn gereedschapkist helemaal vol zat, en dat ik dit gaan gebruiken. Jij tekent een sleutel binnen handbereik. Maar hoe gebruik je je kennis en wijsheid als je het doel niet helder is?

Ik zie een groot hart in het midden van je lijfje. Symbolisch voor het liefdevol zijn en het kunnen uitdragen ook naar anderen.

Achter je zie ik een enorme maar dan ook enorme diamant of kristal vorm. Heb jij iets met edelstenen? Ik denk dat als je dat niet hebt, dat je misschien eens naar de edelstenen kunt gaan kijken, want dit is wel opvallend. Erachter verschijnt ook een klein zonnetje dat aan kan geven dat je dit fijn vind, met de stenen iets gaan doen.

Dat klopt helemaal! Een paar jaar geleden hebben wij tijdens de Zijnstraining een visualisatie gedaan die indruk op mij gemaakt heeft. Tijdens deze visualisatie ging ik, in een oud stadje, een winkel binnen en eenmaal aan het donker gewend zag ik daar een tafel vol met edel en half edelstenen liggen, een steen lag daar te fonkelen en trok mijn aandacht. Het was een mooie diamant/kristal geslepen steen. Hij sprak tot mij verbeelding omdat er steeds een ander facet oplichten. Opeens stond ik bij een beekje met helder water, Zo helder dat je alle kiezelsteentjes met zijn vormen en kleur op de bodem zag liggen. Opeens zag ik daar mijn steen uit de winkel liggen en zag het water er langs stromen en met het zand schuurde het langs de steen heen en nam de onzuiverheden met de stroom mee. Ik nam de steen uit het water en zag dat de achterkant ruw en een dof was terwijl de voorkant geslepen en glinsterde. Als symbool staat deze steen voor alle kanten die in mij aanwezig zijn, ook de donkere kant in mij(ruw en ongeslepen). Het is wat in het moment naar boven komt. Draag sindsdien vaak een kettinkje met een mooi kristallen steen met deze gedachte er achter.


Aan de andere kant van het kristal is een grote spiraal zon met 13 stralen. De 13 stralen van 7 dagen en 6 nachten, een symbool wat niet veel mensen kennen, maar dat betekent een volle cyclus in de maya kalender.Er zit nog meer achter dit symbool, maar ik weet er het fijne niet van.

Aan jouw beide zijden zijn noge vier verticale lijnen te zien, een beetje golvend. Ik weet niet precies wat ze daarmee willen laten zien, misschien een vorm van bescherming, maar er is wel heel veel speel of moet ik zeggen dans-ruimte smile

Ik weet niet wat ik moet denken bij waar de zon voor staat nog naar de betekenis erachter. Ben nieuwsgierig van aard en ging op internet kijken, waar ik werd overspoeld door de prikkels en informatie. Voor mij is het beter om het te laten rusten en misschien word het mij eens duidelijk gemaakt wat het betekent.
De verticale lijnen kan ik wel plaatsen, neem mij 9speel0 ruimte in waarin ik mijzelf kan zijn en in mijn kracht kan staan, om vandaar uit te bewegen/leven. Voel mij beschermd en dat er over mij gewaakt wordt op een of andere manier.


Ik zie ook nog twee piramides op je tekening, voor mijn gevoel hebben die een relatie met het grote kristal. In de tijden van Atlantis werden kristallen heel veel gebruikt. Misschien dat je je daar eens in kunt verdiepen. Atlantis en Egypte hebben ook een sterke connectie namelijk, veel mensen denken dat de goden die uit Atlantis vluchtten naar Egypte gingen om daar een nieuw bestaan op te bouwen smile
Hierbij kan ik geen beeld vormen, en zal je raad opvolgen om mij daar eens in te verdiepen.

Dit was het voor jou.

Liefs Cialara.

Bij de tekening kreeg ik een blij gevoel en er kwam een lach op mijn gezicht. Een mooie tekening en dank je voor je uitleg erbij. Vind het bijzonder, ook dat je dit kunt.

Liefs, Claire
Cialara
Cialara aug 31 '11
Dank je voor je feedback Claire smilekan er wel wat mee weer.

De piramides, ja dat soort symboliek, daar moet ik nog wat meer van te weten komen over wat dat kan betekenen voor mensen. Misschien is het gewoon een stukje vorig leven van mensen, misschien ook een stukje wijsheid van mensen of levenservaring, ik weet het nog niet helemaal smile

Liefs Cialara
Tatora
Tatora aug 31 '11
Origineel bericht van: Cialara
Dank je voor je feedback Claire smilekan er wel wat mee weer.

De piramides, ja dat soort symboliek, daar moet ik nog wat meer van te weten komen over wat dat kan betekenen voor mensen. Misschien is het gewoon een stukje vorig leven van mensen, misschien ook een stukje wijsheid van mensen of levenservaring, ik weet het nog niet helemaal smile

Liefs Cialara


wat bij mij binnenkomt over de pyramides en het kristal is dit..:
in de pyramides ligt enorm veel oude kennis opgeslagen..ook over atlantis,en lemurie..Toth is verbonden met egypte,atlantis,En de hallen van amenti,in de binnen aarde..die ook telos bevatten;.het binnen aarde rijk.
Toth heeft kennis van onsterfelijkheid,en alle geheimen zijn verwoven in zijn tabletten; de klei tabletten van Toth.
Hij si en zeer groot meester.
dus als de pyramides verschijnen in je tekening,dan kan het duiden op inderdaad,je kennis van "Toen"..,je wijsheid die je toen vergaart hebt,en waar je in dit leven waarschijnlijk iets mee kunt doen.
het duidt erop dat je een oude ziel bent,die in het hier en nu is terug gekomen om bepaalde wijsheden door te geven ,voor het nieuwe tijdperk..het "satya yuga"..gouden tijdperk..
enfin;.dit komt nu even binnen bij me ;.
liefs X
Tatora
Tatora aug 31 '11
by the way..in de hallen van amenti hangt er in het midden een heel groot kristal..in het midden van de grote zaal..
dat is mij doorgegeven;.
Tatora
Tatora aug 31 '11
Claire ..de kennis en wijsheid in de vorm van de sleutel,zijn waarschijnlijk ook verbonden met de pyramides,en de kennis die daar in is..alsook dus de binnen aarde..
je bent een zeg maar,sleuteldrager,..
iemand die de sleutel bij zich draagt,om die kennis te ontsluieren..ik krijg ook nu de pyramides van Gizeh binnen ..mischien kanje daar iets over vinden ,Claire
Liefs x
Cialara
Cialara aug 31 '11
Mooi verwoord wat ik inderdaad voelde Tatora, dank je wel smile
Tatora
Tatora aug 31 '11
Origineel bericht van: Cialara
Mooi verwoord wat ik inderdaad voelde Tatora, dank je wel smile

graag gedaan lieve engel Cialara!
liefs x en knuff
Cialara
Cialara sep 16 '11
Ik heb weer kaartjes, dus als er nog mensen zijn die belangstelling hebben, dan kun je het altijd vragen wink
Tatora
Tatora sep 16 '11
hihihihih...ow ow .....
ja zeg....je maakt zulke mooie met zoveel inhoud,dat ik bijna sta te springen om er nu al weer één te vragen..
erg hey,ikke...

heel veel liefs X
PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 9 '11
Ik ben heel erg onder de indruk van deze automatisch teken gave! Ik heb dit nooit eerder gezien. Zou je misschien bij mij ook willen oefenen ? Ik ben benieuwd!
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 10 '11
Hoi,

Als je nog mensen zoekt om te oefenen dan heb je hier als je wilt ook nog een proefpersoon tongue

Liefs Moontje
Cialara
Cialara okt 11 '11
Diamant^tje, je hebt een pb van mij.

Moon Adamanta, het is intussen geen oefenen meer winkmaar ik wil er wel eentje voor je maken. Deze week ergens als ik tijd heb, want ik heb nogal wat aanvragen liggen.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara okt 23 '11
Moon Adamanta,

Ik heb een tekening gemaakt afgelopen maandag al, maar vond niet eerder de rust en tijd om hem te duiden. Maar ik zal het nu proberen wink



Wat vooral opvalt is dat je linkerschouder omhoog en naar voren komt, er kwam nadruk op, alsof je veel meedraagt op je schouder, of dat je zorg draagt voor anderen. Dat doe je overigens met liefde, vandaar dat hart op je schouder.

Op je lijf onderaan zit een pijnplek, een beetje in je zij, ik weet niet of het echt een pijnplek is, maar zo ziet het eruit.

links van je staat een bloem die uitgebloeid is bijna of die uiteenvalt, dat is een vreemd symbool wat ik nog niet eerder heb gezien. Ik kreeg ook zoiets van een beeld van iemand die bloemblaadje plukt: hij houdt wel van me, hij houdt niet van me, hij houdt wel van me.... enzovoort. Zit jij in zo;n situatie? Hoeft niet te betekenen dat jij dat denkt, kan ook zijn dat iemand in jouw omgeving zo over jou nadenkt. Aan deze bloem zijn ook twee lemniscaten getekend, een dubbele lemniscaat is ook nieuw voor mij. Het voelt als een bescherming in dit geval. De bloem moet nodig geaard worden, ofwel, ik denk dat er duidelijkheid moet komen in deze situatie wink

Rechts van je staat een enorme grote appelboom. Een boom staat voor je pijnappelklier en die is goed ontwikkeld, dit zie ik ook aan je derde oog, en nog maals een lemniscaat boven je kruinchakra.

Wat ik overigens ook zie is dat er een spiraal op je voorhoofd is getekend met streepjes, ook dat kan een pijnplek zijn. Misschien dat het staat voor hoofdpijn of voor te veel nadenken en piekeren?

Je mond is getekend in een hartvorm en ook je keelchakra is duidelijk als spiraal aanwezig. Dit betekent dat er een goede communicatie is, eentje die liefdevol komt en vanuit je hart, die ook groot getekend is. Heel mooi om te mogen zien.

Dan nog rechtsboven is daar een vogeltje dat met allerlei rondjes rond zijn snavel naast je hoofd vliegt. Dit is symbool voor dat je je ideeën met iemand graag bespreekt, iemand die jouw sparringpartner is wat het op dat vlak betreft. De inspiratie die je krijgt en die je uit wil werken, moet je met iemand over kunnen praten en dat doe je met die persoon goed en graag. Het kan een partner zijn, of misschien een collega.

Je hebt een goed contact met de bovenwereld om het zo maar te noemen en die is goed beschermd, want ook daar is dus dat lemniscaat.

Dat er drie lemniscaten zijn, het getal 8 ook wel, en ook nog eens acht rondjes bij het vogeltje, maakt duidelijk dat het getal 8 een belangrijke vibratie is in jouw leven. Volgens de numerologie heeft het de betekenis van geduld, eeuwigheid, doorzettingsvermogen en diepverankerde doelen en wijsheid. Op deze link kun je nog wat meer vinden over de betekenis van dit getal: http://astrology.indianetzone.com/1/eight.htm

Dit was zo'n beetje jouw reading Moon Adamanta smileik hoop dat je er iets mee kunt.

Liefs Cialara.
Char
Char okt 23 '11
lieve Cialara,
Wat is dit bijzonder zeg door een tekening,
Als u er tijd voor heeft zou u er dan ook 1 voor mij willen tekenen.

Veel liefs, Char
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 23 '11
Hoi Cialara

Ik doe het even zo:


Wat vooral opvalt is dat je linkerschouder omhoog en naar voren komt, er kwam nadruk op, alsof je veel meedraagt op je schouder, of dat je zorg draagt voor anderen. Dat doe je overigens met liefde, vandaar dat hart op je schouder. Ik draag momenteel inderdaad heel veel met me mee ja zowel van mezelf als van andere mensen. Ik doe dat inderdaad met liefde maar merk soms weleens dat mijn schouders zoiets hebben van Ehhh iets minder misschien? wink


Op je lijf onderaan zit een pijnplek, een beetje in je zij, ik weet niet of het echt een pijnplek is, maar zo ziet het eruit. Het is een pijnplek die vooral naar voren komt als te ik te snel of te hard loop. Dan gaat het gigantisch steken en moet ik of gaan zitten of heel erg rustig lopen dan gaat het vaak vanzelf weer over.

links van je staat een bloem die uitgebloeid is bijna of die uiteenvalt, dat is een vreemd symbool wat ik nog niet eerder heb gezien. Ik kreeg ook zoiets van een beeld van iemand die bloemblaadje plukt: hij houdt wel van me, hij houdt niet van me, hij houdt wel van me.... enzovoort. Zit jij in zo;n situatie? Hoeft niet te betekenen dat jij dat denkt, kan ook zijn dat iemand in jouw omgeving zo over jou nadenkt. Aan deze bloem zijn ook twee lemniscaten getekend, een dubbele lemniscaat is ook nieuw voor mij. Het voelt als een bescherming in dit geval. De bloem moet nodig geaard worden, ofwel, ik denk dat er duidelijkheid moet komen in deze situatie Dit is het enige stukje waar ik op het moment even niks mee kan. Ik heb weleens zo een gevoel gehad met een jongen maar dan meer in de zin van vind hij me wel of niet leuk. Helaas ging het gewoon niet en heb ik voor mezelf besloten van weet je laat dan maar maar dit was eigenlijk begin september al. Het kan natuurlijk best zijn dat er iemand is die mij leuk vind maar dan moet diegene daar wel iets meer mee naar voren komen dan dat nu het geval is. Dan kan ik die persoon ook duidelijkheid geven. Want nu is het zo ik wordt door meerdere mensen (lees jongens) gewoon begroet en ik groet gewoon terug daar valt voor mij niet duidelijk uit op dat er iemand verliefd is op mij. Dus het zou kunnen maar nu is dat even niet duidelijk voor mij


Rechts van je staat een enorme grote appelboom. Een boom staat voor je pijnappelklier en die is goed ontwikkeld, dit zie ik ook aan je derde oog, en nog maals een lemniscaat boven je kruinchakra. Dat is een heel mooi teken en zo voel ik dit ook wink


Wat ik overigens ook zie is dat er een spiraal op je voorhoofd is getekend met streepjes, ook dat kan een pijnplek zijn. Misschien dat het staat voor hoofdpijn of voor te veel nadenken en piekeren? Hoofdpijn ja maar niet aan de voorkant van mijn hoofd meer aan de zijkanten. Het klopt dat ik veel pieker/nadenk. Heb begin oktober mijn eigen bedrijf opgezegd en zit momenteel eigenlijk in de financiële “ellende” daarvan wat inhoud veel rekeningen etc. dus denk/pieker veel.

Je mond is getekend in een hartvorm en ook je keelchakra is duidelijk als spiraal aanwezig. Dit betekent dat er een goede communicatie is, eentje die liefdevol komt en vanuit je hart, die ook groot getekend is. Heel mooi om te mogen zien. Ik zeg altijd ik denk niet met mijn hoofd ik denk met mijn hart. Klopt dus ook


Dan nog rechtsboven is daar een vogeltje dat met allerlei rondjes rond zijn snavel naast je hoofd vliegt. Dit is symbool voor dat je je ideeën met iemand graag bespreekt, iemand die jouw sparringpartner is wat het op dat vlak betreft. De inspiratie die je krijgt en die je uit wil werken, moet je met iemand over kunnen praten en dat doe je met die persoon goed en graag. Het kan een partner zijn, of misschien een collega. Ik heb vele ideeën sommige zijn levensvatbaar om het zo maar even te noemen, andere niet. Die bespreek ik heel vaak of met mijn moeder of met iemand met wie ik een heel goed contact heb via de mail. Dit klopt dus ook laugh


Je hebt een goed contact met de bovenwereld om het zo maar te noemen en die is goed beschermd, want ook daar is dus dat lemniscaat. Als ik dat na 10 jaar nog niet zou weten dan klopt er iets niet tongue. maar ik vind het altijd heel fijn als iemand dat nog eens benadrukt. Ik heb nu eenmaal een heel goed contact met mijn opa vader en andere mensen daar. Voelt heel erg fijn, ook de bescherming is heel erg fijn


Dat er drie lemniscaten zijn, het getal 8 ook wel, en ook nog eens acht rondjes bij het vogeltje, maakt duidelijk dat het getal 8 een belangrijke vibratie is in jouw leven. Volgens de numerologie heeft het de betekenis van geduld, eeuwigheid, doorzettingsvermogen en diepverankerde doelen en wijsheid. Op deze link kun je nog wat meer vinden over de betekenis van dit getal: http://astrology.indianetzone.com/1/eight.htm ik heb het stukje gelezen en ik herken er veel in meer zels dan in mijn eigen geboorte getal (die is 5).

Heel erg bedankt meis ik kan er heel veel mee

Knufff Moontje
Cialara
Cialara okt 23 '11
Moon,

Ik zit nog met die bloem.... het kan misschien ook iets anders betekenen... wat ik al zei, ik heb deze nog niet eerder gezien en het zou ook best iets anders kunnen betekenen.

Maar als het de liefde zou betreffen, wat mijn eerste indruk was, dan kan het ook zijn, dat die zich nog moet manifesteren, en dat ze dat bedoelen met die pijlen naar de aarde. Het is nog niet bij je, maar een stukje van je af tenslotte. smile

Dank je wel voor je verdere feedback Moontje en graag gedaan wink
Cialara
Cialara okt 23 '11
Origineel bericht van: Char
lieve Cialara,
Wat is dit bijzonder zeg door een tekening,
Als u er tijd voor heeft zou u er dan ook 1 voor mij willen tekenen.

Veel liefs, Char


Ik zal er komende week eentje voor je maken smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki