Loading...
nl

automatisch tekenen

Cialara
Cialara feb 2 '12
Origineel bericht van: Hikari
Dank je blushsmile




De boot staat centraal bij jou, als een schip dat het leven (de zee) bezeild. Avontuur, leven, ups en downs, meewind of wind tegen, alles maak je mee in het leven en jij staat er als het ware vol in. Jouw mast is geel, de kleur van wilskracht, intelligentie en wijsheid. Daaraan hangen de zeilen met alle kleurtjes touwtjes van de andere chakra's zo'n beetje. Dus jouw wilskracht is wel centraal. Boven op de mast is een zon getekend en ook linksboven in het geel is een verwijzing naar de zon. De levensbron, levenskracht. In het geel is een tekst geschreven: Power Force, Solar Entity. Alsof jij een kind van de zon bent, kind van het licht, en daar je kracht uit haalt.

In je zeilen staan een balansteken en een heksenteken. Ofwel Yin-Yang en een Pentagram. Het yin-yang teken staat voor balans, en het pentagram voor leven met de natuur, vanuit een natuurlijke wijze van leven zeg maar. Kruiden, de maanstanden, leven vanuit je gevoel en vanuit de symbolen die jij doorkrijgt vanuit de natuur of vanuit je omgeving zijn voor jou belangrijk.

Sail the seas of Life and Love staat boven geschreven. Als een aanwijzing voor hoe jij je leven in zou willen/kunnen/moeten richten.

De boeg van het bootje heeft een bloem, maar wijst alleen wel naar het verleden, en de wind lijkt je die kant op te duwen. Kan eht zijn dat je op dit moment nogal wat terugkijkt naar wat er gebeurt is? De bloem staat meestal voor iets wat je bereikt hebt in het leven, en dat je die op de boeg hebt zitten, kan betekenen dat je nog meer van zulke dingen wil bereiken misschien.

Er is ook een soort van mandoline getekend met twee muzieknoten ernaast. De kleur ervan is Oranje, de kleur van creativiteit en goddelijke inspiratie, maar ook van het sensuele en sexualiteit. Music and games staat er ook geschreven op jouw kaartje. Je houdt van muziek en van spelletjes, speelsheid in het leven. Dat is ook wel passend bij het bootje, het ervaren van het leven is ook wel heel fijn soms. Zeker als er de geneugten aan toe gevoegd worden.

Je bent iemand die goed kan luisteren dat is het groene oor zeg maar aan de zijkant van je hoofd.

Op een zuil staan je chakra's getekend. Bovenaan zie je dat je een sterke verbinding hebt met het hogere en dat dat een tweerichting verkeer is. Jij ontvangt en je geeft, een wisselwerking met de andere kant. En dat voelt goed en ziet er mooi uit wel. Gevleugeld chakra zelfs daarbij.
Een geopend derde oog, dus je durft te vertrouwen op je intuitie en geloof erin.
Bij je hart zie ik wat uitstraling, naar alle kanten. Het is groen dus voelt op zich nu goed, maar kan zijn dat je in het verleden wat hartzeer hebt gehad...
De andere chakra's worden naar beneden toe steeds kleiner, lijken voor jou minder belangrijk.

Onder de zuil twee blauwe waterlijnen, golflijnen, gevoeligheid betekent dit.

Onder je gezicht zijn nog drie groene lijnen getekent met daartussen blauwe stipjes. Dit is speciaal, dit geeft aan dat jij communiceert vanuit jouw hartdenken zeg maar. Dus dat je vanuit liefde praat, vanuit je gevoel ook. Ook het hartvormige mondje geeft dit aan.

Getal 5 staat in jouw energie geschreven. Dit is het getal van verantwoordelijkheid, werken naar een doel toe, betrouwbaarheid. Pas op dat je niet te vasthoudend wordt aan je doel, niet verstarren, maar blijf dat flexibele bootje wel smile

Dit was zo'n beetje mijn reading voor jou Hikari.

Liefs Cialara.
Hikari
Hikari feb 2 '12
Ik was meteen stil toen ik dit las...
Het klopt echt, alles klopte.. ik voelde echt een soort van opluchting.
Heel mooi hoe je zo een tekening kan maken.

Heb de laatste tijd idd wat ups en downs gehad en ben ook op een soort zoektocht naar mijzelf.

Bijzonder dat ook het pentagram erbij staat, het is echt een symbool dat me altijd aangesproken heeft.

Ben ook idd heel veel bezig met wat er is gebeurd, probeer dat los te laten. Maar dat gaat allemaal nog erg moeizaam.

Het is echt grappig dat je music en games erbij hebt gezet. Ik ben wel een beetje een gamer smileNiet een hele erge, maar vind het wel leuk. Ik luister niet elke dag muziek, maar muziek betekend wel veel voor me. Vooral als het een gevoel overbrengt.

Ik vind luisteren altijd erg belangrijk, het geeft ook een goed gevoel dat mensen ook hun verhaal bij mij kwijt kunnen.

Vooral de betekenis van het getal 5 herken ik wel. Heb altijd een erg verantwoordelijkheidsgevoel en ben betrouwbaar. Maar ik denk wel dat ik idd moet oppassen dat ik niet verstar.

Echt heel mooi dat je dit hebt gemaakt, heel erg bedankt smile

Over nog een paar dingen stuur ik je een PB als je het goed vind smile

Liefs,
Cialara
Cialara feb 2 '12
Ja hoor, is prima smile
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos feb 2 '12
Jeetje heb ik ergens iets gemist?!
Je tekenen is zoveel uitgebreider en intenser geworden! Prachtig om te zien!
Over een tijd ga ik me ook op de wachtlijst zetten, maar eerst even verder groeien.
Cialara
Cialara feb 3 '12
euh, ik weet eigenlijk niet of ze nu alweer zijn veranderd... zou kunnen, maar het is gewoon groei denk ik. Het gebruik van kleur voegt wel veel toe dat wel...

Af en toe een teks komt nu ook vaker voor wel. Tja, ik denk dat er nog wel ff een ontwikkeling in zal blijven zijn, zo lang ben ik er nu ook nog weer niet mee bezig smile
Sundance
Sundance feb 3 '12
mag ik me er ook bij laten zetten? vindt jouw manier van intunen prachtig. smile
Cialara
Cialara feb 3 '12
Tuurlijk smileje mag aansluiten wel Pure Love wink
Cialara
Cialara feb 3 '12
Nati, jouw tekening nu smile



Ik was al begonnen met jouw kaartje met een nieuwe pen, maar dat was niet goed, en toen ben ik overnieuw begonnen. De pen was niet goed, maar het was ook beverig en ik dacht, ik pak toch maar weer die oude stift die zo mooi fijn schrijft. En daarnet wilde ik jouw tekening hier plaatsen en de uitleg gaan doen en plots druk ik weer op de verkeerde knop en is het opeens weg blushVreemd? of gebeurt jou dit soort dingen zo vaak? Jouw tekening werd ingezet door een beverige hand, onzeker, nerveus, zo voelde het aan. Ben jij nerveus of onzeker of beverig? Het viel me nogal op, alsof je door pech gevolgd wordt, maar misschien is het toeval....

Goed over naar de tekening zelf nu. Je hebt een hand op je hart, alsof je je hart wil beschermen. Je hand is groen gekleurd met een klein beetje roze, en je hartchakra is ook mooi groen getekend. Heb wel het idee dat je mss bang bent om in je hart geraakt te worden en dat je daarom je hart beschermd.

Je keel chakra is mooi blauw en druk bezig. Aan de linker kant zie je dat de uitstralende streepjes nogal hoekig zijn, alsof je in het verleden moeite had met je zelf uit te spreken, verlegenheid mss of angst om op te vallen of om jezelf te uiten. Nu gaat dat beter, of werk je eraan, want de streepjes aan de rechter zijde, zien er vloeiender uit.

Wilskracht in overvloed heb je ook, ik zie jouw zonnevlecht veel geel en actief en stralend. Dit betekent naast wilskracht, levenskracht ook aktief informatie ontvangend en gevend op onbewust niveau zeg maar. Met dit chakra kan men de anderen om zich heen als het ware voelen en naar anderen uitzenden.

Je 2e chakra is ok, maar toch wordt er gezegd dat je wat meer creatief bezig mag gaan zijn. Ik denk omdat dat je kan helpen om je zelfvertrouwen op te bouwen. Ga bij een clubje en ga bijvoorbeeld zingen. Dat kan creatief zijn en daarnaast ook jouw keelchakra helpen zich positief te ontwikkelen verder.

Je wortelchakra is in een V getekend, van vrouwelijkheid. Maar daar zit een bloem aan vast via een steel die omhoog gaat. Er naast staat geschreven dat je mag gaan groeien in je zelf verzekerdheid, je mag daar je aandacht aan gaan schenken ook. Door jezelf goed te gaan aarden, kun je jezelf die gevoelens van veiligheid en zekerheid geven. Het creatieve helpt je met het opbouwen van jouw eigenwaarde en het keelchakra zal je dan helpen met je zelf meer durven uiten. Het heeft allemaal met elkaar te maken zo zie je?

De engel hoef ik denk ik niet uit te leggen, de tekst die erbij staat is nogal duidelijk wel smile

Links de slang van transformatie die in het verleden is gekomen. Er is toen iets gebeurd wat jou heeft veranderd, iets wat met de liefde te maken had misschien? Deze figuur is zeer dichtbij gekomen met liefde en heeft jou geholpen om te veranderen. Dit hoeft niet persé een leuke gebeurtenis te zijn geweest, kan zelfs zijn dat die helemaal niet zo leuk was, maar die jou wel heeft geholpen om sterker te worden om dingen in te gaan zien en in ieder geval een verandering in jou heeft veroorzaakt. Vandaar het woord transformatie.

Ik zie ook een slakje links in het verleden. De slak voor mij is een dier dat maar langzaam beweegt, en die zich af en toe verstopt in zijn huisje, zich daar veilig voelt. Ik denk dat de slang daar mogelijk verandering in heeft gebracht, ook al raken ze elkaar niet... dus weet ik het niet zeker.

De twee hartjes bij je hoofd nu, die staan voor een soort van antennes, of voelsprieten, ze werken hard, alsof je heel je omgeving aftast, ook een beetje zoals de slak dat kan doen wel met zijn voelsprieten. Misschien ben je op zoek naar liefde of een partner op dit moment? Kan niet precies duiden waarom het hartjes zijn verder.

De vogeltjes boven in zijn mss jouw ouders die daar zijn, in het verleden staan ze wel een beetje. Heb de indruk dat ze jou beinvloeden of dat hebben willen doen wel. Jij ontvangt nogal veel en ook van de vogeltjes. De streepjes richting je kruinchakra zeg maar (die koker boven je hoofd). Was je als kind ook gevoelig, en konden zij daar niet mee omgaan? Dat gevoel heb ik erbij.

Aan de andere kant van jouw kruinchakra, zie je twee hartjes en een spiraal die invloed uitoefenen op de koker. Dit is de liefde en de goddelijke/cosmische invloeden of je gids ook wel. Dit ligt in de toekomst.

Twee piramides aan de rechterzijde. De toekomst zijde maar ook de emotionele en gevoelenskant wel. Je hebt veel wijsheid, oude wijsheid en gaat daar in de toekomst weer een beetje bij kunnen. Je ziet dat één van de piramides is verbonden met een koker van licht naar de hemel. dit is een aktieve verbinding zeg maar, een soort van poort met het al. Mogelijk dat je daar in de toekomst gebruik van gaat maken. Ik heb deze nog niet eerder gezien. Ik denk verbinding met andere dimensies voor jou goed mogelijk zal zijn.

De andere piramide heeft spiralen erboven, een soort van aktivering, misschien dat die tweede iets zegt over wat jij ermee gaat doen, het aktiveren bij anderen misschien wel. Maar dit is niet helemaal duidelijk voor mij wat ze ermee bedoelen.

Onder je voeten nog een rood streepje. Kan duiden op boosheid over iets, alsof je loopt te stampvoeten. Maar kan ook duiden op het beter moeten gaan gronden, zodat jij je veiliger en zekerder voelt.

Getallen 2 en 3 zijn voor jou van belang en in jouw energie nu.
De 2 staat voor dualiteit, evenwicht, balans zoeken, wikken en wegen, maar ook aktie en beweging.
De 3 staat voor positiviteit, kracht, wilskracht, ook wel voor het derde chakra dus. Dynamisch, positiviteit, ideeën en idealen.

Pfoe het was heel wat bij elkaar zeg smileals je nog vragen hebt stel ze gerust.

Liefs Cialara.
Sundance
Sundance feb 4 '12
Origineel bericht van: Cialara
Tuurlijk smileje mag aansluiten wel Pure Love wink


Mooi! Alvast Dankjewel!
Cialara
Cialara feb 4 '12
Enigma, voor jou de volgende smile



Bij jou was de tekening heel kalm en rustig, beheerst en zelfverzekerd, zo ging het met tekenen en zo voelde het ook bij jou een soort van. Op zicht niet zo heel veel verschillende items, maar vooral rust en uitstraling.

Jouw "hoofd" is eigenlijk een groot hart zoals je ziet. Liefde straal jij uit ook. Je ogen hebben allebei een andere kleur, groen en blauw. Communicatie en liefde. Maar jouw communicatie kan nog wel wat groeien, dat staat ook bij het chakra geschreven, het chakra is nog wat klein in de chakrale staf. Om het te laten groeien kun je dingen doen als schrijven of zingen, blauwe kleding dragen en je met blauw omringen.

Ik zie veel geel ook bij jou en een groot zonnevlecht chakra ook. Dit staat voor wilskracht intelligentie en doorzettingsvermogen.

Je hebt je beide handen voor je hoofd, ze komen samen en ze tonen allebei een spiraal. Spiralen in de handen staan voor helingstalenten, reiki of magnetiseren oid.

De piramides staan voor wijsheid, waar jij bij kan. Ze zijn oranje ingekleurd, de kleur van het goddelijke en van creativiteit, en sensualiteit. Ik denk daarom dat het staat voor de godinnenwijsheid waar jij onbewust of bewust bij kunt.

Eronder een mooie dolfijn, geheel in blauw getekend. Dolfijnen zijn intelligente dieren en sommigen denken daarbij aan een verbinding met andere planeten, sirius mss ook wel. Heb het gevoel dat je eens mag gaan kijken naar informatie over Sirius, je kunt ook de channelings van SaLuSa op Niburu lezen een lid van de Galactische federatie, en hij is afkomstig van Sirius.

Onder aan het hart staat een vlinder afgebeeld, die staat voor transformatie van de ziel, verlichting ook wel. Hij staat in het midden en dus vrij centraal, ben jij daar nu mee bezig? Om te veranderen, inzichten te verwerken en te integreren in dit leven?

Boven je zie ik een Pentagram en een spiraal. Het pentagram staat voor mij voor de Wicca, of natuurwijsheden, leven met de natuur enzo. De bloem staat voor groei en verzorging, zodat iets of iemand kan of kon groeien. Nu hij bij jou op je voorhoofd staat, kan het betekenen dat je jezelf de kans geeft om te groeien.

Jouw kruinchakra is omgeven door stralen, je straalt uit, ook de tekst erbij: shine your little star heeft ermee te maken, je mag stralen, jouw liefde uitstralen naar de mensen en dieren/planten/aarde om jou heen.

Getal vier: Dit staat voor harde werkers, en mensen die graag vrijheid hebben van expressie in hun leven, niet beperkt willen worden door anderen in wat ze wel of niet mogen en kunnen doen. Individualistisch en met bijzondere ideeën.
Op deze link een uitgebreide info over de energie van 4 : http://astrology.indianetzone.com/1/four.htm

Dit was zo'n beetje de reading voor jou Enigma.

Liefs Cialara.
Nati
Nati feb 4 '12
Lieve Cialara,
Wow... dat je er dat allemaal uit kunt halen. Er zit heel veel in de tekening en ook in de tekst. Ik ga het allemaal goed bekijken voordat ik nu meteen ga antwoorden. Alvast onwijs bedankt. Heb er al veel rare dingen in gelezen en met de tips ga ik zeker wat doen!!!
liefs Anita
Cialara
Cialara feb 4 '12
ja, het was bij jou wel heel erg veel ja... smileben benieuwd naar je feedback, maar neem je tijd wink

Liefs Cialara
Enigma
Enigma feb 5 '12
Lieve Cialara smile.
Wow...wat mooi !!!
Bedankt voor de mooie tekening en de heel herkenbare duiding daarvan.
Alles valt op zijn plek en het is een soort van bevestiging.
Ik zal het even op me in laten werken en dan geef ik je feedback wink.


Liefs Enigma
Cialara
Cialara feb 5 '12
Graag gedaan Enigma smileik zie je feedback wel verschijnen.

Nu het kaartje voor Isebell



Jouw kaartje begon met het gezicht dat naar boven kijkt en de hand die daar naar uitgestoken is en uitstraalt. Heel bijzonder wel. Veel geel van wilskracht en wijsheid, intelligentie maar ook van stralen. Het staat ook geschreven bij jouw bovenste hand, Shine. Je vertrouwt op het goddelijke, op wat jou gegeven wordt vanuit de cosmos.

In jouw linker hand die omhoog is geheven, staat ook een spiraal in het paars. Een teken dat jij helende handen hebt. Doe je al iets met reiki of magnetiseren? En anders moet je maar eens voelen bij jezelf of er iets is met jouw handen, want de andere hant heeft ook het zelfde symbool en dan in het oranje. De rechter hand is meer van het creeëren op aarde zeg maar, dus creatief werk, en het paarse de linkerhand, is meer van het helende werk, werken met goddelijke energie.

Bij jouw keel een aparte tekening, en een letter M in het geel. Ik weet niet preceis waar die letter voor staat en of ie ook zo bedoeld is. Mss is het ook niet bedoeld als een naam ofzo, kan ook voor moeder staan, want eronder is een borst getekend, met een rode spiraal erin. Omdat ie rood is, kan het staan voor pijn, pijn van iets wat met moederschap te maken heeft mss. Eronder is een blauw vlakje te zien, iets dat mss verkoelend werkt, alsof je ondersteund wordt.

Jouw linker hand is omhoog, maar jouw rechterhand/arm nog niet helemaal. En toch staat daar bij: go up, en wordt je als het ware geduwd om die ook omhoog te gaan brengen, alsof je meer kracht moet zetten om jouw rechterhand, die van het materiele en van het aardse creatieve te gaan gebruiken. Er staat echter ook naast geschreven dat je maar geeft en geeft, misschien een teken dat je te veel weggeeft? Je mag ook aan jezelf geven, je hoeft niet alles aan anderen te geven, zo voelt het voor mij in ieder geval.

Je voeten zijn groen en dat betekent dat je met liefde gegrond bent op deze aarde. Je voelt je veilig wel en je hebt vertrouwen in het leven.

De piramides staan voor oude wijsheid die jij in het verleden hebt opgedaan.

De oranje driehoekjes in jouw jurk, staan voor jouw vrouwelijkheid en creativiteit. Het onderste randje van je jurk is wel rood dus je bent gevoelig, maar ik vermoed dat je af en toe ook wel eens flink boos kunt zijn over de ups en downs die je meemaakt in jouw leven.

Het vogeltje linksboven staat voor een vader, iemand die als een vader voor jou is of je echte vader. In ieder geval iemand die jou nabij staat.

De bloemenvaas staat voor een aantal projecten/ervaringen waar jij hard aan hebt gewerkt met aandacht en zorg, en die nu tot bloei komen, en waarvan jij de bloemen mag oogsten zeg maar. Ze staan behoorlijk centraal, dus ik denk dat het gaat om een afgerond iets waar je nu de vruchten van plukt.

4 four ever en een lemniscaat erbij. Het lemniscaat is een teken van eeuwigheid, van het eeuwige ups en downs van het leven, maar ook het eeuwig leven. Daarnaast is het lemniscaat ook een teken van bescherming van boven.

De 4 staat voor: een harde werker, en iemand die graag vrijheid van meningsuiting heeft en dat ook naar buiten wil brengen.

Al je chakra's zien er verder keurig uit eigenlijk, daar kan ik niet veel over vertellen deze keer smileEn de vleugels met de tekst is ook gewoon wel duidelijk denk ik. Iets wat bij jou past ook.

Dus ik laat het hier verder bij voor jou.

Liefs Cialara
Cialara
Cialara feb 5 '12
Oh toch nog iets aan toevoegen zie ik net, de spiraal op je schouder is een last die jij draagt, het is op je rechter schouder dus heeft te maken met materiele zorgen wellicht. Mss dat er financiele zorgen zijn, of zorgen over een huis of iets dergelelijks.

Dat moest er nog even bij.

Liefs Cialara.
Daecca
Daecca feb 5 '12
Na het lezen van die laatste paar. (vooral de laatste) Sluit ik me graag aan in de rij.

Groetjes
Harrie
Daecca
Isebell
Isebell feb 5 '12
Beste Cialara..

Ten eerste wil ik je bedanken voor de mooie tekening en uitleg. wat echt heel mooi is.. Ik kreeg tranen in mn ogen toen ik het las.. zoveel herkenning.. Zo ontzettend mooi.

Nu ga ik wat meer over mezelf vertellen. vanuit jou uitleg.

Ik vertrouw heel erg op het goddelijke, ik hou van het leven en van al zijn uitdagingen.

Ik heb indderdaad helende handen om het zo te zeggen. Ik kan pijntjes weg halen door mijn handen hun werk te laten doen. Ik ben redelijk creatief. Ik ben Grafisch vormgever en ik vind het heerlijk om creatief te zijn. Ook in fotografie.

Er zijn een paar dingen die ik zou kunnen bedenken hierbij. De letter M zou kunnen staan voor moeder, of voor een deel van mn moeders naam. Dat ik haar ergens pijn heb gedaan door uit huis te gaan, en dat ik mij daar ergens schuldig over voel, onbewust. Een ander iets zou het een deel van de naam van een dochter kunnen zijn. Ik wil als ik ooit een dochter krijg, haar vernoemen naar mn oma en moeder.

Met het geven.. Ik blijf veel geven.. In liefde maar ook aan energie. en ik ontvang soms heel weinig terug. Behalve van vriend. Ik vind het heel erg moeilijk om ook eens aan mezelf te denken ipv aan anderen. Het liefste zou ik willen dat iedereen goed met elkaar overweg kan, zonder ruzie, haat en gemeen zijn.

Mijn vriend houdt mij met zijn liefde aan de grond. Ik ben nogal een zwever en een dromer.

De piramides hebben me altijd geinterreseerd.

Ik ben heel erg gevoelig.. Niet alleen van gevoelens van mezelf, maar ook van die van anderen. Ik kan indderdaad boos worden als iemand mij ergens van beschuldigd wat niet waar is. Ik heb in mijn ogen best al wat meegemaakt.

Het vogeltje staat waarschijnlijk voor mijn stiefvader die sinds 2005 in mijn leven is gekomen. Ik heb sinds mijn 15de/16de geen contact meer met mijn echte vader(biologische vader)

Ik heb in het verleden hard aan een paar projecten gezeten, waaronder mn studie. Ik wil ooit mn eigen bedrijfje starten in grafisch design en fotografie. Alleen dan moet ik eerst weg bij mn huidige werkgever. Maar dat lukt nu helaas niet..

Ik ben een harde werker. Ik hou van werken, maar niet meer onder een baas. Ik heb een eigen mening. Maar die houdt ik meestal voor me, omdat ik geen mensen pijn wel doen daarmee, maar het liefste wil ik het gewoon naar buiten brengen. Maar dat gaat heel moeilijk

En over de laatste post van je. Ik heb een studieschuld. Ik woon sinds september 2011 op mezelf, en het financiele plaatje ziet er nu niet zo goed uit, dus dat zal het waarschijnlijk zijn..

Nogmaals hartelijk dank voor de mooie uitleg en tekening

Liefs Isebell

Ps. wat mij nog opviel was de naam die je onder de tekening hebt gezet. Isebelletje..... Ik typ heel vaak een aantal puntjes achter teksten die ik heb geschreven, en ik heb sinds een paar weken een nieuwe gids erbij. Vandaar de naam Isebell, een klein meisje met een hart van goud en ze is een kleine plaaggeest afentoe.

Pps. Daecca, als jij nog wat toe te voegen hebt aan deze waslijst over mij. Dan mag dat. Jij kent me beter dan wie dan ook.


Edit: nog wat vergeten, de engelenvleugels zeggen mij niks. Behalve dat mijn vriend daar een tattoage van heeft.
Cialara
Cialara feb 5 '12
Ik word af en toe heel verlegen van jullie feedback allemaal, dank je wel Isebell ook weer!!! En ik ben ook wel nieuwsgierig wat Daecca erover zal zeggen.

Dat Isebelletje, ja, dat kwam zo naar boven, moest er achter. Dat van die puntjes vind ik verbluffend wel, dat heb ik nog niet eerder op een tekening gezet! De naam Isabelletje deed me overigens denken aan een feeën boekje dat mijn dochter heeft wel smile

Harrie jij staat ook op het lijstje intussen.

Liefs Cialara.
Enigma
Enigma feb 5 '12
Bij jou was de tekening heel kalm en rustig, beheerst en zelfverzekerd, zo ging het met tekenen en zo voelde het ook bij jou een soort van. Op zicht niet zo heel veel verschillende items, maar vooral rust en uitstraling.

Dit past heel goed bij mij. Voor de buitenwereld ben ik ook zo tot dat ik geprikkeld word en dat gebeurd best vaak smile. Dan ben ik niet meer rustig en kalm maar gefocust op een doel. Maar ik blijf wel altijd beheerst en zelfverzekerd. Dat heb ik vroeger anders ervaren. Toen was ik het tegenovergestelde door traumatische ervaringen uit mijn jeugd. Maar daar ben ik heel sterk uitgekomen.

Jouw "hoofd" is eigenlijk een groot hart zoals je ziet. Liefde straal jij uit ook. Je ogen hebben allebei een andere kleur, groen en blauw. Communicatie en liefde. Maar jouw communicatie kan nog wel wat groeien, dat staat ook bij het chakra geschreven, het chakra is nog wat klein in de chakrale staf. Om het te laten groeien kun je dingen doen als schrijven of zingen, blauwe kleding dragen en je met blauw omringen.

Ik vind het heel mooi dat ik dat uitstraal en dat krijg ik ook vaak te horen. Mijn communicatie kan zeker beter. Vaak wil ik heel veel vertellen of iets op een bepaalde manier overbrengen maar dan kan ik het niet goed verwoorden. Wel in mijn hoofd maar niet naar andere toe. Daarom ga ik een discussie uit de weg en voel ik meer voor een dialoog. Dan heb ik ook het gevoel dat je iemand in zijn waarde laat en dat je van elkaar kunt leren.

Ik zie veel geel ook bij jou en een groot zonnevlecht chakra ook. Dit staat voor wilskracht intelligentie en doorzettingsvermogen.

Dit kan ik ook heel goed plaatsen alleen komt door die communicatie mijn intelligentie vaak kinderlijk over. Maar kinderen zijn ook heel intelligent, daar kunnen wij ook nog wat van leren.

Je hebt je beide handen voor je hoofd, ze komen samen en ze tonen allebei een spiraal. Spiralen in de handen staan voor helingstalenten, reiki of magnetiseren oid

Healing is mij inderdaad al verschillende keren geadviseerd.
Magnetiseren doe ik wel en heb ik geleerd van mijn moeder. Eigenlijk doet iedereen het. Denk maar eens aan een kind dat huilt en de strijkt met je hand over de kruin chakra om te troosten. Dat vind ik een mooi voorbeeld smile.

De piramides staan voor wijsheid, waar jij bij kan. Ze zijn oranje ingekleurd, de kleur van het goddelijke en van creativiteit, en sensualiteit. Ik denk daarom dat het staat voor de godinnenwijsheid waar jij onbewust of bewust bij kunt.

Eronder een mooie dolfijn, geheel in blauw getekend. Dolfijnen zijn intelligente dieren en sommigen denken daarbij aan een verbinding met andere planeten, sirius mss ook wel. Heb het gevoel dat je eens mag gaan kijken naar informatie over Sirius, je kunt ook de channelings van SaLuSa op Niburu lezen een lid van de Galactische federatie, en hij is afkomstig van Sirius.

Heel goed hoor. Creativiteit en godinnen wijsheid kan ik ook plaatsen. Ik weet ook steeds beter hoe ik erbij kan komen.
De dolfijnen, andere planeten, Sirius, Galactische Federatie, Channelings en het universum heb ik heel veel mee maar is moeilijk om uit te leggen en om over te praten. Maar je zit heel goed smile.

Onder aan het hart staat een vlinder afgebeeld, die staat voor transformatie van de ziel, verlichting ook wel. Hij staat in het midden en dus vrij centraal, ben jij daar nu mee bezig? Om te veranderen, inzichten te verwerken en te integreren in dit leven?

Ja, daar ben ik mee bezig.

Boven je zie ik een Pentagram en een spiraal. Het pentagram staat voor mij voor de Wicca, of natuurwijsheden, leven met de natuur enzo. De bloem staat voor groei en verzorging, zodat iets of iemand kan of kon groeien. Nu hij bij jou op je voorhoofd staat, kan het betekenen dat je jezelf de kans geeft om te groeien.

Heel goed hoor. Bij mijn leven horen ook wicca en andere natuur wijsheden zoals sjamanisme. Ik geef mij NU meer kans om te groeien. Het is er allemaal al van jongs af aan. Maar eerst waren er andere prioriteiten zoals traumatische ervaringen en kinderen opvoeden. Met het laatste ben ik nog steeds bezig maar ze worden ouder en mag ik wat meer tijd aan mijzelf besteden wink.

Jouw kruinchakra is omgeven door stralen, je straalt uit, ook de tekst erbij: shine your little star heeft ermee te maken, je mag stralen, jouw liefde uitstralen naar de mensen en dieren/planten/aarde om jou heen.

Liefde blijf ik altijd uitstralen. Gaat vanzelf hihihi.
Ik denk dat het te maken heeft met dat ik nogal bescheiden ben.
Ik hou niet zo van te koop lopen met wat ik allemaal kan. Ik geniet wel van andere als ze laten zien wat ze met hun gaven doen. En bij andere heb ik dat gevoel dan niet bij dat ze willen laten zien wat ze kunnen. Ik gun mezelf ook niet zoveel en denk vaak dat ik het niet waard ben. Terwijl ik het wel heb en kan. Alles staat altijd in het teken van dualiteit en niet kunnen beslissen.
Ik weet ook dat je je sneller ontwikkeld als je je gave erkent, want dan kunnen ze ( je gidsen en engelen ) je beter helpen. Ze geven ook vaak genoeg aanwijzingen dat ze er zijn, maar ik vind het nog een beetje spannend omdat ik dan denk dat ik de uitleg van hun niet goed kan verwoorden. Ik ben niet onzeker maar soms nog wel in mijn spiritualiteit uitdragen.

Getal vier: Dit staat voor harde werkers, en mensen die graag vrijheid hebben van expressie in hun leven, niet beperkt willen worden door anderen in wat ze wel of niet mogen en kunnen doen. Individualistisch en met bijzondere ideeën.

Dit klopt helemaal smile. TE harde werkers (geef vaak 200 %), vrijheid, expressie, geen beperkingen, individualistisch en creatieve bijzondere ideeen.

Ik vind juist dat ik er veel uit kan halen Cialara.
Herkenning , erkenning en bevestiging.
Ik vind het heel knap wat je doet. Wees er maar trots op.
Ik vind je ook heel toegankelijk ik je uitleg naar andere toe over automatisch tekenen. En dat vind ik fijn met meer mensen bij Merudi. Iedereen word in zijn/haar waarde gelaten en gemotiveerd. En niemand is te beroerd om iemand iets te leren.

De tekeningen en het duiden zijn heel bijzonder.
Heel erg bedankt voor je mooie reading
Liefs Enigma smile
Daecca
Daecca feb 5 '12
Ding ding ding! Dat is eigenlijk alles wat ik er op aan wil vullen.
Echt heel knap. Een mooie gave heb je hier Cialara.


(Dingdingding alsin, Zoveel raak, op zoveel vlakken)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki