Loading...
nl

automatisch tekenen

Cialara
Cialara aug 19 '11


Floere voor jou heb ik deze gemaakt.

Wat me eerst opviel, is dat ik dacht met een heel mannelijke energie te maken te hebben in deze tekening. Er komt heel veel kracht vanaf en ook een sterke ziel. Ik zag engelenvleugels bij je, een lichtwerker smile

Veel te zien op jouw tekening dus ik zal proberen stuk voor stuk mijn eigen uitleg te geven. Kan echter zijn, dat jij bij bepaald dingen andere uitleg hebt voor jezelf.

links van je een boek en een schrijfveer. Schrijf de dingen voor jezelf op, dat is belangrijk. rechts van je een slang die omhoog komt, je groeit, je wijsheid en je kracht komt naar boven, maar ook mogelijk je kundalini, je zielswijsheid. Vanuit de cirkel komt de slang, de cirkel staat vaak voor het goddelijke, eenheidsbewustzijn. De bloem staat aan de rand van deze cirkel, maar niet erin. Alsof ze nog niet meedoet... de bloem heeft 8 blaadjes en straalt.

Je armen zijn niet geheel zichtbaar, maar verscholen achter je vleugels, heb het idee dat je je nog niet helemaal bewust bent van jou krachten of je werkelijk wezen. Daarom ook die bloem die nog aan de rand staat. Het wordt tijd om te ontwaken misschien?

OP je keel staat een diamant. Helderheid van spreken, communiceren of misschien zingen.

Een heeeel groot hart draag je bij je, er is veel liefde in jou.

Aan je riem draag je een sleutel, je kunt bij de bron komen, er contact mee leggen, de sleutel ook van kennis en wijsheid.

Even kort over de sleutel, het boek met schrijfveer en de slang, ze wijzen alledrie op kennis en wijsheid.

Je bent ook wel een beetje trots, gezien de drie pauwenveren die er rechts fier omhoog staan.

Links nog eens twee bloemen.

Links en rechts van je zie je twee lange verticale lijnen en ook van boven komt een soort van kolom naar beneden. Je bent ontzettend beschermd en er wordt op dit moment heel veel naar je gezonden van boven af om het zo maar te zeggen. Voel je het zelf ook? Is er een proces van ontwaking gaande? Dit is het algemene gevoel dat ik uit het plaatje krijg namelijk.
Cialara
Cialara aug 19 '11


Hoi Akshuna,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje moest lachen om het begin van de tekening. Alsof je in een hele melige bui was, iemand die wel van een geintje houd en graag de clown speelt... Je zet graag eens een andere bril op, waarmee je ook de wereld op een grappig manier kunt bekijken. Van nature lijk je mij een positief ingesteld persoon.

Echter je rachterschouder wijst naar voren, draag je soms wat te veel op je schouders? Ondanks je vrolijke uiterlijk is er natuurlijk af en toe ook best wel eens wat aan de hand, maar je zet je masker op en gaat "vrolijk" door.

Om je heen zie ik veel tekentjes, maar heel dicht bij je is een S zichtbaar. Zegt mij niets, maar misschien jou wel.

Links zie ik een boek en een schrijfveer. Het eerste wat mij invalt is dat je best veel wijsheid in je hebt, maar dat je liever met pijltjes gooit dan dat je er iets wijs mee doet. Maar de wijsheid is er en als je het nodig hebt, kun je er ook bij. De veer in die roos, kan natuurlijk ook betekenen dat je heel precies de juiste opmerking weet te plaatsen om een ander te raken of dingen voor elkaar te krijgen.

linksboven een langgerekte S. Deels als bescherming, maar ook een enorme spiraal erin. Spiralen zijn niet alleen voor de sier, maar betekenen ook verbinding maken met ongeziene werelden. Soms ook als krachtsymbool. Ik denk dat degene die jou beschermt dat vrij krachtig doet... want ook aan de andere zijde is dat beschermings lijntje te zien (verticale lijn langs het hoofd)

Een hartje, er is liefde en je kan erbij, maar mogelijk is het nog te ver van je af en te weinig binnen in je.

Boven je hoofd een kroon, je zielensterchakra. Ze is aanwezig en geopend, want ook op je hoofd heb jij de spiraal van kracht en verbinding die je kroon bereikbaar maakt. Dit is een krachtige intuitie ook.

Rechts boven een appel, vruchtbaarheid. Wat je doet werpt zijn vruchten af. De appel is ook het symbool soms van Merlijn.

Dan een soort van dubbele schrijfveer, met een extra dubbel blaadje erop. Eronder ook nog een hele grote diamant/kristal. Je hebt zo te zien veel onder handbereik, maar misschien doe je er niet zo heel veel mee? Of weet je niet wat ermee te doen...

Liefs Cialara.
Tatora
Tatora aug 19 '11
lieve cialara...
zou je voor mij mischien ook een tekening willen maken?;.
alvast dank je..
liefs en knuffel
Bleu Angel
Bleu Angel aug 19 '11
Cialara.
Je mag ook wel op mij oefenen ik vind ze prachtig
Groetjes Pultje
Lara
Lara aug 20 '11
Lieve Cialara,

Ik zou het ook heel erg waarderen als je op mij zou oefenen. Ik vind ze prachtig en de uitleg erbij is overweldigend smile
niels
niels aug 20 '11
Lieve Jorine

Eindelijk krijg je mijn feedback laughsorry dat je er zo lang op heb moeten wachten maar werk in de vakantie in een kinderopvang en ben dan s'avonds zo moe ,maar nu heb ik eindelijk tijd gevonden om je feedback te geven.

Allereerst wil ik zeggen wow , je hebt echt kunnen weergeven met wat ik op dit moment mee bezig ben op zielsniveau en dat is inderdaad met groeien.
Je had het ook volledig juist toen je het over het gevoelsmens hebt,ik ben enorm gevoelig en op sommige momenten ben ik zelfs gevoeliger dan op andere momenten en ook heb je het juist dat een deel van mezelf nog verborgen ligt maar ik ben er stil aan mee bezig om die sluier op te lichten maar dat gaat natuurlijk niet over rozen laughWel lief dat je het zag in de vorm van de maan,ik houd ontzettend veel van de maan en van de sterren laugh
Ook fijn om te weten dat ze daarboven meer plaatsen maken voor mij om mij te laten groeien en bloeien. Ook de schrijfveer maakt duidelijk dat ik toch maar eens moet beginnen met schrijven laugh
het visje en het zwaantje weet ik niet zo goed wat ze daarmee bedoelen .misschien dat het me sevens te binnen schiet. wat het getal 4 betreft heb ik het even opgezocht en volgens wikipedia zou het getal 4 een heilig als aards getal zijn en ik denk wel dat het erin past. overigens zou het getal 4 de maagd maria symboliseren.

Lieve schat enorm bedankt voor jouw prachtige tekeningen ik heb er veel over mezelf kunnen leren laugh

Enorm bedankt

Heel veel liefs
Niels
Aera
Aera aug 20 '11
Hallo Cialara,

Wat een mooie tekeningen maak je! Bijzonder mooi verwoord ook!
Als je nog wilt oefenen, ik bied me aan smile

Warme groet,

Aera
akschuna
akschuna aug 22 '11

OOOOOOOW Cialara

Ik heb in mn handen geklapt van plezier om de tekening GEWELDIG!
Hij is prachtig !

Je beschrijving is ook prachtig en ozo waar.
Ik ga het even tot me door laten dringen en dan wil ik er nog wat uitgebreider op reageren.
Dankjewel

liefs Akschuna
Cialara
Cialara aug 22 '11
Niels, dank je voor je feedback. Ik zie allemaal blije gezichtjes erbij, goed teken. Dat het herkenbaar is en weergeeft in wat voor fase je je nu bevind, is fijn om te horen, dat ik daar redelijk goed zat.

Akschuna, ja het is een geweldig kaartje geworden voor jou. Mooi ook dat het zo in de buurt van jouw realiteit komt. Neem je tijd voor het laten bezinken.

Liefs Jorine.
Cirr
Cirr aug 22 '11
Hoi Cialara,

Ik zou het geweldig vinden als je voor mij ook een mogelijkheid zou zien om een tekening te maken!

Dank en groetjes,
Bart
floere
floere aug 22 '11
Wauw! Cialara! Wat jij gewoon zonder enige info kan zeggen over mij, fantastisch. Ik ben diep diep onder de indruk... Zit hier met een brok in mijn keel terwijl ik dit lees.

Zelf ben ik nog niet helemaal bewust van mezelf en mijn kunnen, maar wat jij zegt komt helemaal overeen met wat een astrologe enkele maanden terug aan me vertelde. Ik ging daar naartoe, voor de lol en toch ook wel omdat ik zoveel vragen had over mijn loopbaan. Bleek dat ik een hele speciale horoscoop zou hebben, een christusbewustzijn enzo. Dat ik iets moest doen met kennisoverdracht, zou een leidersfiguur zijn... Ik met mijn zelfvertrouwen van niks, ik die bang is om te spreken, haar mond niet durft open te doen tijdens vergaderingen, bijna ontslag wil nemen als ze een presentatie moet geven, die sollicitatiegesprekken een nachtmerrie vind, die potentiële jobs waar je communicatief moet zijn dan maar schrapt van het lijstje... Ik stond daar toen wel heel verbaasd van te kijken! Gaat het niet over iemand anders? Klopt mijn geboorteuur wel?

Op haar aanraden ben ik bij iemand geweest die via automatisch schrift je energie enzo meet om dan een behandelingsplan op te stellen om iets te doen aan mijn zelfvertrouwen en ook aan die vervelende dromen over mijn lief en mijn zus. En die mevrouw begon ook al over mijn teveel aan mannelijke energie. Daar zouden ze ook op werken. Volgens haar had ik ook heeeel veel te vertellen (maar ik zou niet weten wat, op deze moment) maar zou mijn probleem met spreken komen door mannen in mijn jeugd (had inderdaad toen ik 10 was een leraar die er altijd mee zat te lachen dat ik zo traag sprak). Enfin, op haar aanraden heb ik dan nu 3 keer een acupunctuursessie gehad en afgelopen vrijdag een eerste keer microkinesitherapie. De mevrouw die microkine deed begon ook al over mijn mannelijke energie en daar zou ze volgende keer wat aan werken... Dus ik ben er wel mee bezig. Na die eerste microkine heb ik me ook 2 dagen misselijk gevoeld, diarree gehad, maar nu voel ik me al veel lichter, meer ontspannen, sleur precies minder lasten mee. Heb gisterennacht nog over een vleermuisje gedroomd en effe opgezocht en dat zou toch ook maar weer op dat bewustzijn wijzen.
Die trots zag ik op 't eerste zicht niet zo zeer bij mij omdat ik me altijd nogal minderwaardig voel. Maar er zijn wel een aantal dingen waar ik trots op ben, mijn beeldhouwwerken en de renovatiewerken aan mijn huis bijvoorbeeld.

Dus, prachtig wat je hier uit mij hebt gehaald! Blijkbaar zit dat allemaal wel in mij, maar zelf heb ik het nog niet gevonden... Ik hoop dat dat niet te lang meer gaat duren...

Heel erg bedankt! Ik ga me maar eens verdiepen in die lichtwerkers...

Heel veel liefs,
Floere

Origineel bericht van: Cialara


Floere voor jou heb ik deze gemaakt.

Wat me eerst opviel, is dat ik dacht met een heel mannelijke energie te maken te hebben in deze tekening. Er komt heel veel kracht vanaf en ook een sterke ziel. Ik zag engelenvleugels bij je, een lichtwerker smile

Veel te zien op jouw tekening dus ik zal proberen stuk voor stuk mijn eigen uitleg te geven. Kan echter zijn, dat jij bij bepaald dingen andere uitleg hebt voor jezelf.

links van je een boek en een schrijfveer. Schrijf de dingen voor jezelf op, dat is belangrijk. rechts van je een slang die omhoog komt, je groeit, je wijsheid en je kracht komt naar boven, maar ook mogelijk je kundalini, je zielswijsheid. Vanuit de cirkel komt de slang, de cirkel staat vaak voor het goddelijke, eenheidsbewustzijn. De bloem staat aan de rand van deze cirkel, maar niet erin. Alsof ze nog niet meedoet... de bloem heeft 8 blaadjes en straalt.

Je armen zijn niet geheel zichtbaar, maar verscholen achter je vleugels, heb het idee dat je je nog niet helemaal bewust bent van jou krachten of je werkelijk wezen. Daarom ook die bloem die nog aan de rand staat. Het wordt tijd om te ontwaken misschien?

OP je keel staat een diamant. Helderheid van spreken, communiceren of misschien zingen.

Een heeeel groot hart draag je bij je, er is veel liefde in jou.

Aan je riem draag je een sleutel, je kunt bij de bron komen, er contact mee leggen, de sleutel ook van kennis en wijsheid.

Even kort over de sleutel, het boek met schrijfveer en de slang, ze wijzen alledrie op kennis en wijsheid.

Je bent ook wel een beetje trots, gezien de drie pauwenveren die er rechts fier omhoog staan.

Links nog eens twee bloemen.

Links en rechts van je zie je twee lange verticale lijnen en ook van boven komt een soort van kolom naar beneden. Je bent ontzettend beschermd en er wordt op dit moment heel veel naar je gezonden van boven af om het zo maar te zeggen. Voel je het zelf ook? Is er een proces van ontwaking gaande? Dit is het algemene gevoel dat ik uit het plaatje krijg namelijk.
Tatora
Tatora aug 22 '11
tjonge....ik sta verbaasd over de wondertjes die hier gebeuren ..die tekeningen..!
en je preciese uitleg !
amazing!
nu ben ik nog meer nieusgierigjes...
liefs X
Duifje
Duifje aug 22 '11
cialara,

Wat ontzettend gaaf dat je deze gave hebt .. (leuke woordspeling.... ha ha ha)

Zou je voor mij ook een tekening willen maken. Het heeft geen haast hoor (maar wel snelll..... we schrijven meheeeeee (bert visscher...) LOL)

Ik ben heel benieuwd wat je met je tekening kan betekenen voor me.

Liefs Duiffie
Cialara
Cialara aug 23 '11
Tatora, voor jou heb ik gisteren al de tekening gemaakt, maar pas nu tijd om het even uit te schrijven hier smile



Allereerst zie ik heel veel beweging op je kaartje. Je komt aan vliegen, snel kijken, zweven enz. Maar wel gericht, alsof je ook heel nieuwsgierig bent naar iets. Iets wat staat te gebeuren of iets moois wat er te zien valt. En ja, daar staat een prachtige bloem, met een hart van een spiraal, stralend van licht maar ook bijna alsof de spetters er vanaf vliegen. De bloem heeft een fierheid en een trots. De blaadjes in een lemniscaatvorm, maar dan ook een dubbele.

Ik zie ook iemand overkoepelend meevliegen boven het geheel en een grote vleugel die ze over het geheel houdt, alsof je wil beschermen, een drietal kleinere wezens die onder die vleugel bewegen.

Een van die drie wezens, lijkt een soort duif, een vliegend dier, dat een beetje achterom kijkt, naar het hartje dat hij achter zich aan trekt.

Dan is er een soort van brilfiguurtje, haha, ik weet niet wat het is laughmara het is heel nieuwsgierig, kijkt zijn ogen uit hier.

Het onderste wezen is een combinatie van een soort van zwaan met een slakkenhuis. Je bent een mooi wezen en langzaam kom je uit je schuilplaats te voorschijn. Geholpen door liefde en eenheid (cirkeltje en hart).

De bovenste figuur, die ik aan de vleugel link, is een soort van engelachtig wezen. Misschien een gids? Hij/zij is er maar op de achtergrond en kan niet heel ver doordringen nog, want er is nog een belemmering voor hem (de verticale lijn) Hij ziet echter alles en staat in verbinding. Er is daar nog wat groei mogelijk, de bloem in het haar laat dat zien. Wellicht kun je op termijn meer, ander of beter contact met die gids krijgen.

Dit was de tekening voor jou Tatora
Tatora
Tatora aug 23 '11
WAUW!!!
over toeval gesproke
stuurde je juist een PB over tekening..
echt ongelofelijk!!!
wat ik al kan zeggen is dit...dat engel achtig wezen;.is wie ik ben;.maar die durft nog niet er helemaal te zijn;.
de belemmering is ..hetgeen waar ik nu mee zit..
tjonge;.ik ga het even laten inwerken..doe nu pc even uit...onweer hier!!
Dank je liev enegl!
echt veel dank!
dikke knuffies X
Tatora
Tatora aug 23 '11
ENGEl bedoelde ik dus;.
Cialara
Cialara aug 23 '11
Sterkte Tatora, je hebt wat onzekerheid inderdaad, maar volgens mij niet nodig, want je bent een prachtige bloem ook wink

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara aug 23 '11
Pultje, jouw tekening:



Ja, een beetje aparte tekening. Centraal bij jou is een boek. Kennis, boeken, wijsheid, veel weten of misschien wel leven vanuit je kennis en bewijzen en niet zozeer op gevoel? Er is een schrijfveer boven, dus er word nog in geschreven in dat boek ook smilealsof je alles wat er om je heen noteert en onthoud. En je bent er nog trots op ook dat je dat allemaal kan en weet en onthoud. Dat zouden de pauweveren rechtsboven kunnen betekenen. Het boek heeft op beide bladzijden 6 streepjes en ook de veer heeft 6 streepjes erin. Mogelijk dat getal 6 een belangrijke aanwijzing kan geven.

Ik zie ook een diamant en een zonnetje aan je linkerkant, bij dat boek ook. Misschien moet je wat meer op je gevoel gaan richten, en werken aan je intuitie, en je verbinding met het goddelijke in jezelf. (dit is even mijn interpretatie he, kan ook heel anders zijn, het tegenovergestelde zeg maar).

Onder het boek zijn nog een aan viertal dingen te herkennen. Ik doe ze maar van links naar rechts.

Aan de linkerkant een hand, een hand die als het ware zegt: Halt, niet verder. Maar rechts van die hand, zit een soort van duif, en die peutert een draadje uit die hand, en trekt eraan. Als je een beetje anders kijkt, kun je in die duif ook een hand zien, een open hand wel, die juist uitnodigd. Zo is er een bijna een yin-yang teken in te zien, wat balans kan betekenen. De vogel is voor mij een soort van (vredes)duif, die de verbinding tussen de twee handen houdt.

Dan wat verder naar rechts zie ik een soort van vrouwelijk element; een boezem, met erboven een vogelkopje. Ook een soort van halssieraad met een stralende bol, met 8 straalstreepjes, van element aarde.

Boven deze mooie boezem zie ik aan de rechterkant nog een oor. Ben jij iemand die goed kan luisteren? Zou wel handig zijn natuurlijk als je alles wil noteren en onthouden, maar een luisterend oor is heel fijn voor mensen om je heen. Het is niet echt verbonden met het boek, maar met je vrouwelijkheid, met je intuitieve gedeelte... dus misschien ook hier een aanwijzing voor het luisteren naar je vrouwelijke zelf, je intuitieve zelf smileMaar, dat laatste is mijn interpretatie natuurlijk.

Ik hoop dat je er iets mee kunt.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara aug 23 '11
Lara, deze is voor jou



Ik zie een soort van gelaagd persoon hier, als ik naar de bovenrechterkant kijk. Veel laagjes die elkaar overlappen en die een bescherming vormen als het ware. Alsof het moeilijk is om tot je door te dringen, tot de werkelijke kern van jou.

Je krijgt wat input van bovenaf en je verbinding met boven is prima, gezien de vele spiralen.

Ik zie ook twee zonnen, eentje in een spiraal vorm hoog boven je en eentje die je om je nek hebt hangen als een soort van amulet. Zon staat voor mij de verbinding met god, of het goddelijke in je zelf.

Links boven is een pentakel, voor mij een beetje het symbool van heksen, wicca maar ook van alchemie, alchemisten. Veel groeperingen gebruiken deze ster als hun symbool. Al gebruiken de meesten hem liever met één punt naar boven, deze staat een beetje scheef... bijna omgekeerd zelfs.

Je hebt veel liefde in je, en je spreekt ook vanuit liefde. En heel lief naast je in je nek is ook zo'n hartje te zien, alsof ie je komt koesteren. Je hele gezicht is ook in een hart vorm.

Ik vind het vrij moeilijk om deze te duiden wel, komt waarschijnlijk door die laagjes smileDat wil niet zeggen dat jij een gesloten persoon bent, maar meer dat je een bescherming rond je hebt opgebouwd. En je kijkt verder wel heel helder de wereld in, maar niet rechtstreeks naar mij, dat valt mij ook op.

Ik hoop dat je er iets mee kunt Lara.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara aug 23 '11

Aera, jouw tekening smile

Ik zie hier iemand die zeer in balans is, en hard aan het werk is. Je staat op aarde en je zaait als het ware iets, de kleine spiraaltjes in je schort. Het zijn er in totaal zes; 5 kleine en 1 grote. Vanuit je handen straalt het.

Je bent tijdens dit zaaien naar binnen gericht, alsof je mediteert. De dingen rond je hoofd en over je armen zijn denk ik een soort van vleugels ofzo. En boven je hoofd een aureool. Alsof je helemaal in trance bent hier.

Ik zie boven je zon en maan, verbinding met het goddelijke en je gevoel, je intuitie, maar ook balans in het mannelijke en vrouwelijke in jezelf.

Dan nog een grote boom op de aarde zie ik. Die heb ik nog niet eerder in tekeningen gezien. Het zou je levensboom kunnen zijn, die gegrond is op aarde. Een levensboom is mooi om te zien, volgens mij lijkt deze op een eik, dat gevoel heb ik ervan. De boom kan ook betekenen dat je van de natuur houdt en dat je daarin ook op kunt laden als je dat nodig hebt.

Dan zie ik ook nog vanuit je jurk een golvend lijntje lopen die voor mij water symboliseert. Water is weer het gevoel, intuitie. Wel mooi dat jij aarde het aardse en water het gevoel met elkaar verbind smile

Omdat bij jou ook een aantal keren het getal 6 voorkomt (6 spiraaltjes in de jurk, en twee keer zes stralen bij de handen)kun je dat opzoeken voor jezelf, als je dat wil smile

Dit was wat ik er tot nu toe uit kan halen.

Liefs Cialara.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki