Loading...
nl

automatisch tekenen

Cialara
Cialara mrt 3 '12


Hoi Spiri, deze tekening is voor jou.

Je voelde bescheiden aan, alsof je bijna niet durfde te vragen om een tekening en tijdens het tekenen begon het ook vrij stroef en terughoudend. Ik weet niet of jij echt zo bent, mss dat het een beetje loskomen is bij jou. Alsof je eerst de kat uit de boom kijkt voordat je ergens aan mee doet of aan toe geeft.

Wat me opviel aan je haar, is dat het gelaagd is, het werd getekend in lagen. Die gelaagdheid komt ook terug in het bergje dat naast jou ligt en ook in zekere mate bij de uitstraling van je zonnevlechtchakra. Als of jij dingen in fasen en in stapjes doet, maar ook dat jij meerdere laagjes van bescherming hebt in het algemeen. Mensen komen niet direct tot jouw kern als ze jou leren kennen. Dat gaat stap voor stap. De mensen die je echt helemaal toe laat, die draag jij wel een warm hart toe, maar zelfs die... ik denk dat zelfs die zich af en toe afvragen wat er zich in jouw afspeelt.

Je beide ogen zijn geopend en je bent goed gegrond, een realistische blik, en je laat je af en toe leiden door je gevoel en intuitie maar durft daar nog niet volledig op te gaan. Want je derde oog is een klein beetje open. Dit kan echter nog wel groeien, want aan de linker zijde van je hoofd staat een mooie bloem getekend die staat voor groei.

Over je andere chakra's kan ik niet zo veel zeggen die zien er allemaal goed uit, de zonnevlecht is wel iets speciaals, die straalt heel erg uit, maar tegelijk ontvangt die ook heel veel. Je bent sterk verbonden met de mensen om je heen. Het zonnevlecht chakra staat voor: Ik Kan. Dit is dus de wilskracht. Naast je staat nog geschreven in het oranje: Use your power of will!! Je hebt die kracht in je, je weet hoe je hem kunt hanteren en wanneer, dus doe dat ook, dat is de boodschap hier. Deze wilskracht betreft dus vooral het IK KAN gedeelte van de wilskracht.

Boven je hoofd is een bescherming van je kruinchakra getekend, de twee verticale lijnen zeg maar. Jouw bescherming is zodanig dat er ook wat dingen afketsen die mss wel voor jou bedoeld waren, of zijn. Dat zijn die inspiratie en ideeën bolletjes zeg maar die van boven naar beneden komen vallen. Je mag best die inspiratie en ideeën ontvangen, wees er niet bang voor, ook als ze negatief lijken. Zie het als mindfullness, het is er, het komt langs, je hoeft er niet persé iets mee te doen, maar ze allemaal eruit gooien is ook niet altijd goed voor je. Want sommige ideeën die je ontvangt, of uit het niets krijgt, hebben een bedoeling om van te leren of om over na te denken, of, om ze weer leren los te laten. Maar blokkering zou zonde zijn, want dan mis je ook de leuke, mooie en lieve gedachten. Dit is wel mijn interpretatie van dit stukje van de tekening hoor, mogelijk dat je zelf een nadere insteek hebt.

De pentagram erboven staat voor oude wijsheid, de wicca, of het alchemistische. Deze wijsheid kun je bij komen en gebruiken. Mogelijk doe je dat al bewust of onbewust.

De vogeltjes aan de linkerzijde zijn mensen die jou na staan in dit leven. Mogelijk je ouders of belangrijke vriendschappen of partner/kind. Zij zijn hier met liefde voor jou.

Aan de onderzijde van de tekening zie je een klein gezichtje getekend. Ik had de indruk dat dit iemand is die is overgegaan die jij goed kende... maar het kan ook je gids zijn. Al is dat eerste wel sterk in mijn gevoel. Ze staat een beetje voor jou, alsof ze je een weg wil laten zien.

Ga ik nu over naar de rechterkant van de tekening van boven naar beneden maar smile

Getal 4, staat voor een harde werker en iemand die graag in vrijheid wil kunnen zeggen wat je denkt. Je hebt een goed verantwoordelijkheidsgevoel en bent vrij stabiel. Een goede organisator en een trouwe medewerker, met veel vrienden. Soms ben je te toegeeflijk in relaties, waardoor je te veel op je neemt. Dit laatste is ook precies het spiraaltje op je linkerschouder wink

De mooie zon, staat voor levenskracht en levensvreugde.

Eronder een teken wat ik nog niet eerder heb doorgekregen maar wat ik wel herken. Het is een vierkant met er schuin overheen nog een vierkant. Dit is het teken van de nieuwe aarde, de nieuwe tijd. Ik denk dat jij speciaal daarvoor hier nu bent, om dit mee te maken en om jouw ziel in deze periode te laten groeien hier op aarde.

Op je hand een klein lief slakje, dat uit zijn huisje is gekropen en op jou hand op zijn gemak naar je kijkt. De slak staat bij mij voor een verlegen diertje dat de moed heeft om uit zijn huisje te voorschijn te komen en naar buiten te gaan. Zijn traagheid is daarbij geen probleem want hij beleeft daardoor alles zeer intensief. En als het ff te heftig wordt, dan kan hij altijd terug in zijn huisje... Een stukje zekerheid wil jij dus altijd wel hebben als het even kan. Jij bent niet iemand die in zeven sloten tegelijk zal lopen.

Er is een dolfijn getekend onderaan jouw linkermouw en er staat bij Dolphin love. Heb je iets met Dolfijnen? Zo vrij en vrolijk, zo anders dan de slak...? Veel tegenstelling hierin he. Je zorgt voor de slak en tegelijk verlang je naar de dolfijn, de vrijheid, het frivole en vrolijke.

Naast jou is een soort van bergje getekend met eronder de tekst: Growth 4th stage en ernaast staat ook nog: Coming up to magic. Het voelt alsof je op weg bent naar een sterke groei vanuit je zelf, het vierde stadium zegt mij niet zo heel veel en ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet. Ik ken wel de piramide van Maslow... en dan zou je in de fase van Erkenning komen. Best mooi want dan zit je heel dicht bij de top al van zelfontplooiing wink



Ik denk als je durft meer te vertrouwen op je intuitie en nog meer de ideeén en inspiraties die naar jou gezonden durft te volgen dat je die laatste stap naar zelfontplooiing kunt gaan maken, en dat je dan meer de dolfijn kunt zijn. En dat is de magie van het leven voor jou.

Lieve Spiri, dit was mijn reading voor jou, ik hoop dat je er iets mee kunt.

Liefs Cialara.
Diana1979
Diana1979 mrt 6 '12
Dank je wel Cialara dat je dat voor mij wilt doen, ben heel erg benieuwd..

Gr Diana
maurice247
maurice247 mrt 6 '12
hoi cialara
ik wilde vragen of u voor mijn ook zo,n mooie tekening wilt maken .
als u daar tijd voor heeft .

thx
master
Cialara
Cialara mrt 7 '12
hoi Maurice,

Je komt op het lijstje wel. Maar kan nog even duren, want er staan inmiddels zo een 15 mensen op, niet alleen van Merudi namelijk .... smilekan wel drie weken duren dus... hoop dat je dat niet erg vind.

Liefs Cialara.
maurice247
maurice247 mrt 8 '12
ik heb geduld
alleen doen wanneer je tijd hebt en energie om het te doen


master
Napster
Napster mrt 9 '12
Erg mooie tekeningen! Er is ooit toen ik in een appartement in Porto zat zo´n tekening voor mij gemaakt. Dit heeft mij erg geholpen. Goede raad gekregen.
spiri
spiri mrt 14 '12
Hoi Cialara,

Dank je voor je mooie tekening. Ik heb je reeds een berichtje gezonden met mijn verklaring. Ik moet eerlijk zeggen dat je vele zaken juist ziet, ik schrok er eigenlijk van.
Super gedaan en nogmaals bedankt.
Cialara
Cialara mrt 15 '12
Graag gedaan Spiri. smile

Diana jouw tekening heb ik gisteren gemaakt, ik hoop vandaag of morgen ergens de tijd te vinden om hem toe te lichten wel, maar ik zal hem vast plaatsen hier:

Diana1979
Diana1979 mrt 15 '12
Alvast heel erg bedankt voor je tekening, ben erg benieuwd naar je verhaal hierachter.. vindt m nu al mooi!

Gr. Diana
Diana1979
Diana1979 mrt 18 '12
Ik zit elke x naar jouw tekening te kijken..sommige dingen heb ik wel een idee van .. Sommige dingen ben ik ik weer erg nieuwsgierig naar jouw verhaal hierachter.
Cialara
Cialara mrt 18 '12
Hoi Diana, ja, ik ga hem nu uitleggen. Had even druk de afgelopen dagen met allerlei feestjes en partijen en uitjes enzo. Nu is het tijd voor jou tekening smile

De tekening begon met je haren aan de rechterkant, die zo mooi uitzwieren. Een heel vrolijk gezicht wel maar ook met betekenis, dit is het zoeken naar meer vrijheid, speelsheid en uiting van jouw zijn in het leven. Het heeft ook te maken met jouw kracht om jezelf te (durven) zijn. Je haren aan de andere kant zijn wat normaler, alsof je in het verleden niet zo uitbundig was, al zat het er toen al wel in waarschijnlijk. Eigenlijk krijg ik het gevoel bij jou, als ik zo naar de tekening kijk, dat je nogal veranderd bent, dat je meer durft om je zekerheden los te laten ( het slakje dat zijn huisje afwerpt) en vrijer in het leven te gaan staan.

Dit wordt allemaal geleid vanuit de cosmos, want jouw kruinchakra die paarse spiraal boven je hoofd, is behoorlijk groot en verder is er niets dat jouw aandacht en concentratie vertroebelt, je kunt je heel goed focussen op datgene wat voor jou belangrijk is.

De bloem op je voorhoofd spreekt van groei en aandacht en zorg voor die innerlijke groei. Het derde oog eronder is goed geopend, en je hebt geen moeite om je intuitie te volgen.

Een groen oor met spiraal, betekent dat jij goed kunt luisteren naar anderen en dit met liefde ook doet.

Bij je keelchakra is niets bijzonders, die is gewoon normaal wel, dus jouw communicatie is verder prima.

Op je linkerschouder heb je wel een pijnplek, een rood spiraaltje met pijnstreepjes. Dit kan betekenen dat je daar ofwel fysiek pijn hebt, ofwel dat dit symbolisch is dat je te veel zorgen hebt over anderen en je daar onder die druk zit, wat pijn kan doen.

Je hartchakra, tja, je ziet het al, die is beschermd door jouw rechterhand. De hand van het rationele wel. Dus je probeert nog je hart te beschermen door van uit je ratio te leven zo'n beetje. Maar dat is ook wel vanuit een tedere zorg voor jezelf. Het hart zelf is groen, de juiste kleur wel. Ik kan niet zien of je daar pijn hebt gehad in jouw hart, want de hand verbergt dat voor mij. Ik mag dat niet zien, als het er al was. De gele bloem eromheen echter verteld mij dat er met wilskracht iets gaat veranderen in deze situatie, en dat je waarschijnlijk meer open zult komen op dit vlak. Ook dat er meer levenslust zal komen en warmte. De tekst "flower of my heart I will protect" heeft ook met dit stukje te maken.

Je zonnevlecht (krachtcentrum) is weer gewoon normaal.

Je sacraalchakra is vrij normaal, iets kleiner dan het zonnevlechtchakra. Er is veel uitstraling naar buiten toe vanuit dit chakra, wat voor mij kan betekenen dat je veel creeert met de mensen om je heen. I Create is het stukje dat bij het sacraal chakra hoort. Maar het heeft ook te maken mogelijk met sexualiteit en altijd met gevoel.

Je wortelchakra is normaal wel met een mooie vrouwelijke basis hier, de driehoek met de punt naar beneden.

Vanuit het verleden neem je balans mee in je vrouwelijke en mannelijke energie, dat is de merkaba aan de linkerzijde. Dit uit zich vooral in jouw communicatie met anderen, dat voor jou ieder gelijk is en dat je ook die balans in jezelf hebt gevonden. Man of vrouw.

In de vibratie van je kruinchakra zit ook muziek en er is ook een tekst dance the globe. Ik heb de indruk dat muziek voor jou belangrijk is, en je hele houding op de tekening lijkt ook wel of je aan het dansen bent.

Wat ik ook nog waarneem in de bescherming bij je kruinchakra, is een spiraal aan de linkerzijde, jouw rechterzijde. Het is kleurloos maar wel met een soort van pijnstreepjes. Ik denk dat het gaat om iets vanuit het verleden, het niet durven doen of volgen van je eigen pad. Iets wat nu verandert of veranderd is. Ik heb de indruk dat je meer en meer je eigen weg zult volgen. Deze spiraal betekent dat daar aan gewerkt is of wordt. Het is een stukje van jouw realisme dat je tegenhield waarschijnlijk in het volgen van een droom van jou.

Op je linkerarm zie je allemaal hartjes en stipjes in het oranje. Dit zijn liefdes puntjes ofzo. Ik weet niet precies wat een omgekeerd hart betekent, maar het voelt alsof er met liefde iets wordt gedaan dat niet jouw normale ding is ofzo.... omgekeerd iets. maar wel met liefde. Het heeft met creativiteit te maken en met geven vanuit liefde. Ook uit jouw hand stroomt het groene energie en je strooit ermee rond. je zaait en zaait lijkt het wel. Alsof je heel veel creatieve dingen rond je organiseert en anderen daarin laat delen.

Boven je arm een kleine schelp, een jacobsschelp. Dit symbool van de zee, is teken van jouw gevoeligheid, en jouw jezelf willen beschermen teken. Alweer zou ik bijna zeggen. Maar deze is los, wordt niet vastgehouden en tekent vooral jouw gevoeligheid en het zoeken naar een veilig plekje.

De zon in de top is een stuk levensvreugde en levenskracht.

Getal 5 is ook belangrijk. Dit getal gaat over mensen met veel creativiteit in schrijven en communicatie. Ook zijn ze zeer ingesteld op logisch denken en geven ze liever voorrang aan logica en realistisch denken dan aan leven vanuit je hart. Dat is ook precies wat de beschermende rechterhand over je hart betekent. Laat dat een beetje los, want je intuitie en je hart hebben best wel veel logica ook winkals je het maar wil inzien dat het zo is, kun je die logica van het hart ook gaan volgen.


Hier nog een link naar een site over numerology en het nummer 5: http://astrology.indianetzone.com/1/five.htm

Dit was mijn reading voor jou Diana.

Liefs Cialara.
Diana1979
Diana1979 mrt 18 '12
Wauw ik herken er zoveel in..

Ik ben idd erg veranderd..ik kom meer voor me zelf op en sta sterker in mijn schoenen dan vroeger.

Ik heb idd een luisterend oor..mensen/ vrienden komen snel naar mij toe met verhalen of problemen.

Creatief ben ik ook, vindt ook leuk om dingen te regelen.

Pijn in mijn schouder dat klopt, alleen niet alleen in mijn schouder heb fibromyalgie in mijn hele lichaam.

Gevoelig ben ik ook heel erg ben hsp er.

Heel erg bedankt dat je dit voor mij wilde doen
Cialara
Cialara mrt 18 '12
Die pijn in je schouder, kan dan ook betekenen dat je je zorgen maakt erover. Naast dat het heel erg pijn doet.

Ik heb al vaker gehoord dat mensen met fibromyalgie ook hsp zijn, mss is daar een ink tussen wel.

Ik snap nu ook dat de tekening verder vrij "leeg" aanvoelt, je heb waarschijnlijk veel rust nodig wel om dit aan te kunnen en vol te houden. smile

Dank je voor je toelichting Diana.
Diana1979
Diana1979 mrt 18 '12
Dat klopt ook allemaal, dat ik me zorgen maakt over de fibro meer ook of mijn dochter het ook zou kunnen hebben of het erfelijk is. Rust heb ik idd nodig om sims bij te komen als weer eens niet naar mijn lichaam heb geluisterd, wat ik vask nog erg moeilijk vindt
Nogmaaks bedankt.
M1988
M1988 mrt 18 '12
Hallo,

Zou je dit ook eens voor mij wilen proberen?

Alvast bedankt!

Groeten, M1988
Cialara
Cialara mrt 20 '12
Hoi M1988, ja dat kan, als je het niet erg vind om even op de wachtlijst te staan, want er zijn veel aanvragen bij mij. En niet alleen op merudi wink
Cialara
Cialara mrt 20 '12
Nimueh84, deze is voor jou.



Nimueh, bij jou een kalme en rustige tekening, veel symmetrie en een hele rustige manier van tekenen, bedachtzaam, zoals ook de tekst onder jou geschreven wordt. Alsof je eerst nadenkt voordat je iets doet/zegt. Ik voel ook een grote mate van gecentreerdheid en geconcentreerd zijn bij jou. Stevig, rustig en geconcentreerd.

Ik kreeg al snel een yoga beeld van jou, kwam natuurlijk ook door de houding die je ziet op de tekening. Meditatie, Yoga, dt zijn denk ik ook dingen die voor jou belangrijk zijn. Daarmee samen ook zie ik een groot energie veld om je heen, het is die kathedraal achtige lijn aan beide kanten van jou. Dit is niet echt een bescherming als wel gewoon jouw energie, jouw licht denk ik.

Aan de boven zijde een wijde toeter waar jouw kruinchakra in aktief is. Deze toeter geeft aan hoe veel jij ontvangt, jouw rijkweidte zeg maar, van de cosmos en het goddelijke. Jouw kruinchakra is ook flink aktief wel. Onder het kruinchakra een driehoek met de punt naar beneden. Dit is een vrouwelijke energievorm, maar staat ook voor gevoeligheid en flexibiliteit. Via deze driehoek komt de energie, de informatie bij jou binnen. Het vloeit heel geleidelijk naar binnen als het ware. Ook binnen deze trechter is een appel en een lemniscaat. Het lemniscaat staat voor een heel goede bescherming maar ook voor oude wijsheid, waar jij gebruik van maakt. De appel is teken van vruchtbaar heid, van het hebben vervuld van hard werken en nu mogen plukken van de boom, de vruchten mogen plukken. heeft te maken met jouw ziel en haar ervaringen en gedane werk. De appel is ook vaak een link met Merlijn en met Alchemie.

Op je gezicht een oog. Het oog van Horus, het alziend oog, maar hier jouw derde oog. Ook weer die verwijzing naar oude kennis, net als de lemniscaat. Maar ook denk ik inwijdingen in vorige levens, initiaties in de kennis van de oude Egyptenaren vermoed ik, daarom ook die twee grote piramides bij jou op de achtergrond. Je ziet/ervaart heel veel buiten het normale. Dit kan zowel bewust als onbewust zijn, feit is wel dat jij durft te vertrouwen op je intuitie en die kalm en rustig volgt, wetende dat het vrijwel feilloos is.

Ook op je gezicht een klein zonnetje, als een clowntje die wel heeft. smileIk denk dat je mensen graag aan het lachen maakt, en ze blij ziet. het is gelinkt aan je mond, dus misschien maak je graag grapjes, of vertel je graag mooie verhalen ofzo.

Bij je keelchakra, die overigens mooi draait, zie ik aan beide kanten een soort van wolkjes, of watten. Het kwam op mij over als het zacht zijn, bloemrijk en wolkerig/wattig (zacht in gebruikte taal) praten.

Je hartchakra is mooi groen, en het grappige is dat er in het midden een soort van blauwgroen kwam, je spreekt vanuit je hart en vanuit liefde.

Er zijn twee borsten getekend, die staan voor vrouwelijkheid en moederlijke energie. Dit kan betekenen dat jij mensen verzorgt of graag vertroetelt en verzorgt. Ook op jouw linkerschouder is een roze spiraal getekend, ook dit staat voor zorgen voor mensen op een zachte tedere en moederlijke manier. Maar dit laatste kan ook betekene dat je zorgen hebt om iemand. Niet heel drukkend, maar ze zijn er wel.

Je zonnevlecht is ook goed, en straalt behoorlijk uit wel. Je bent krachtig en tegelijk open en ontvankelijk.

Je sacraalchakra (de oranje) is gewoon mooi getekend, maar ernaast aan beide zijden extra symbolen. Aan de linkerkant, het verleden, een driehoek met de punt naar boven die boven een driehoek met de punt naar beneden staat. Dit betekent zoiets als dat je vroeger je mannelijke energie boven de vrouwelijke stelde. Het sacraal chakra, gaat over emoties, gevoelens, sex, sensualiteit, maar ook over creatie, scheppende krachten. Nu en in de toekomst zul je meer het vrouwelijke, gevoelige, ontvangende en verzorgende principe hierin gaan ervaren en uitvoeren zeg maar.

Je wortelchakra is normaal, mooi groen zelfs, wat betekent dat je prima gegrond bent en stevig in je schoenen staat wel, of goed op aarde zit mss.... smile.

Je rechtervoet heeft een roze spiraal. Dit is de kant van het realistische, logische principe en heeft te maken met jou gronding op aarde, jouw basis. Alsof je voorzichtig deze kant van jou toelaat.

Je zit op blauwe lijnen, die vlak zijn. Een stroom van rustige communicatie waar jij op voert.

Aan je rechterhand zie je een groene spiraal, dit is de arm van het aardse en realistische, materiele. Je geeft hiermee en deelt met mensen. op je arm zie ik ook een klein rood rondje met uistralingsstreepjes. Heb je hier ergens pijn in je arm?

Aan je rechterzijde zie ik ook een groen gezicht/figuur dat zwaait. Mogelijk is dit een overleden persoon die dicht bij jou stond en je laat weten dat het er is. Het vogeltje is ook iemand die jou na staat, een ouder, partner of goede vriend/vriendin.

Aan de linkerzijde van jou, zie ik een oranje met groene bloem. Het oranje staat voor de creativiteit, het groen voor de natuur en liefde. Een bloem is het resultaat van hard werken en zorgen voor iets. Dus in de nabije toekomst zal iets tot bloei komen waar jij veel van jou creativiteit en liefde in hebt gestopt. Dit kan met je werk te maken hebben, of iets in het dagelijkse leven in een relatie of een creatief project dat je hebt gedaan.

De zon staat voor levenslust en de zin in het leven. Er staat bij Sunflower, bloem van de zon.

Ook getal 8 wordt genoemd, dit zit in jouw energie. Dit getal staat voor doorzettingsvermogen en geduld. Ook staat het voor dieper gelegen doelen die jij nastreeft zonder dat dat opvalt.

In jouw linkerhand is nog een roze spiraal te zien, ook weer heeft dit te maken met healing of met verzorging van anderen. Daar ligt jouw talent zo lijkt het.

Dit was de tekening met uitleg voor jou Nimueh.

Liefs Cialara.
Jolanda1958
Jolanda1958 mrt 20 '12
Hoi Cialara.

Hartstikke leuk automatisch tekenen!!!
Zou je, wil je, aub voor mij een tekening maken??

Groetjes Jolanda
Nimueh84
Nimueh84 mrt 20 '12
Cialara, heel erg bedankt! Klopt allemaal wat je hebt geschreven.
Ik ben er blij mee laughxxx
Cialara
Cialara mrt 20 '12
Jolanda je komt op de wachtlijst smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki