Loading...
nl

automatisch tekenen

Enigma
Enigma apr 12 '12
OOk heeeeeeel mooi Pablo ... !!! laugh

Het past ook bij mij en ik zie er meteen van alles in

Ik ben er ook gek op wink

Moet je vaker doen smile

Dank je, Liefs Enigma
Cialara
Cialara apr 12 '12
Ze zijn echt prachtig, misschien een eigen topic openen? ze zijn werkelijk geweldig!

PS ik heb je prachtige foto op mijn blog geplaatst met een klein stukje tekst erbij, vond het zo lief en mooi smile

http://clairewisdom.blogspot.com/2012/04/rewarded-with-love.html

Als je je naam er nog bij wil, of een websiteadres ofzo, laat het me dan maar ff weten laugh
Pablo
Pablo apr 12 '12
Wat leuk dat je 'm op je blog geplaatst hebt met je lieve reactie erbij, thanx. smile
In de toekomst hoop ik een eigen website te hebben..tegen de tijd dat dat zover is mag je er wel een linkje van plaatsen hoor hihi.. Ben blij dat jij er blij mee bent meis !

Liefs,Pablo x
Novi
Novi apr 14 '12
Tjonge Pablo,

Deze zijn werkelijk ook heel erg mooi.
Zou ik ook zo'n mooie tekening mogen?
Zet er uiteraard je naam bij!
Pablo
Pablo apr 14 '12
Novi, ik had bij het andere topic al antwoord gegeven op je vraag hihi, maar ik wil wel een bewerking voor je maken.
xPablo
Cialara
Cialara apr 21 '12
Origineel bericht van: Cialara
Komende week zijn er nog twee automatische tekeningen en daarna zal ik af en toe één vrije reading doen. Ik zal dat dan in een ander topic gaan doen maar dat moet ik nog even uitdokteren hoe ik dat precies ga doen.

Jolanda en M1988 jullie tekeningen worden dus komende week gedaan wink


Ik zie dat jullie beiden niet echt actief zijn op het forum sinds maart. Als jullie nog steeds een zielstekening willen, dan graag snel reageren anders sluit ik dit topic af smileik wil namelijk wel zeker weten dat jullie hier nog af en toe kijken wink
Jolanda1958
Jolanda1958 apr 25 '12
hoi cialara,
Ik zit gewoon errug braaf te wachten op mn tekening.Ben elke dag wel even online,om te kijken of.......dus ja heel erg graag een tekening.
Groetjes Jolanda
ramona88
ramona88 apr 25 '12
Hoi Cailara,

Ik vind het heel bijzonder wat voor gave jij hebt!
Wil je ook eentje voor mij maken?

Alvast bedankt!

Warme groet,
Ramona
Erix
Erix apr 26 '12
Hoi cialara, maak je nog tekeningen?
Wil je er 1 van mij maken?
Alvast bedankt smile

Groetjes van Erix.

PS, als je dan mij je geboortedatum tijd en plek mailt zal ik jou een horoscoop zenden.

doeg.
Cialara
Cialara mei 10 '12
Hoi hoi, ben net terug van vakantie vandaar dat het even duurde voordat ik hier weer reageerde smile

@ Jolanda, voor jou komt de tekening eraan. Ik zal hem deze week gaan maken. Jij bent de laatste voor wie ik het nog gratis doe.

@ Ramona88, sorry maar ik had al aangegeven dat ik niet meer de gratis readings via automatisch tekenen doe, Jolanda zou de laatste zijn. Het kan wel tegen betaling, ik ben er altijd zeker een uur mee bezig namelijk. Neem een kijkje op mijn website: clairewisdom.nl of stuur me een pbtje als je er alsnog eentje wil tegen betaling winkJe krijgt dan automatisch ook het originele kaartje met de tekening thuis gestuurd.

@ Erix, Leuk aanbod, ik vind dit wel een eerlijke ruil!!! Dus je gaat van mij een pbtje krijgen Erix smile

Liefs Cialara.
Jolanda1958
Jolanda1958 mei 13 '12
Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad, doe rustig aan met mn tekening, het heeft geen haast hoor. Jolanda
Sheila
Sheila mei 13 '12
wow, heel mooi allemaal hoor! Ik zie dat ik net te laat ben voor een gratis tekening/reading, jammer! Dan heeft het gewoon niet zo moeten zijn denk ik (had dat tijdje terug ook met beurs..eerste keer dat ik er was met vriendin..ik had eerst automatisch schrijven laten doen..veel te snel beslissing gemaakt want was helemaal niks, stond niks bijzonders in of iets wat klopte..helaas...achteraf gaf die ruimte ook niet echt het juiste gevoel..maarja, ik had er nog geen ervaring mee...) toen we wisten welke mediums goed waren, dit waren er drie..ging de 1 na de ander voor mijn neus weg, of ze stopte er mee voor die dag..best pech ja,maar denk eerder dat het gewoon zo moest zijn en het gewoon niet juiste moment was voor een reading..
Maar ik vind het mooi dat je dit doet, je website ziet er ook heel mooi uit!!heel duidelijk en geeft een goed gevoel!
Cialara
Cialara mei 16 '12
Origineel bericht van: Sheila
wow, heel mooi allemaal hoor! Ik zie dat ik net te laat ben voor een gratis tekening/reading, jammer! Dan heeft het gewoon niet zo moeten zijn denk ik (had dat tijdje terug ook met beurs..eerste keer dat ik er was met vriendin..ik had eerst automatisch schrijven laten doen..veel te snel beslissing gemaakt want was helemaal niks, stond niks bijzonders in of iets wat klopte..helaas...achteraf gaf die ruimte ook niet echt het juiste gevoel..maarja, ik had er nog geen ervaring mee...) toen we wisten welke mediums goed waren, dit waren er drie..ging de 1 na de ander voor mijn neus weg, of ze stopte er mee voor die dag..best pech ja,maar denk eerder dat het gewoon zo moest zijn en het gewoon niet juiste moment was voor een reading..
Maar ik vind het mooi dat je dit doet, je website ziet er ook heel mooi uit!!heel duidelijk en geeft een goed gevoel!


Dank je Sheila, wie weet komt jouw tijd nog wel winken anders mag je er altijd eentje aanvragen via mijn website natuurlijk.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara mei 16 '12
Origineel bericht van: Jolanda1958
Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad, doe rustig aan met mn tekening, het heeft geen haast hoor. Jolanda


Hoi Jolanda,

Ik heb nu eindelijk voor jou de tekening en de uitleg klaar !!


Jouw zielstekening begon met een gezicht dat tevoorschijn komt uit een berg of heuvel. Niet alles laat jij zien en je komt nog maar net piepen zo lijkt het wel. Alsof je niet alles wilt of kunt laten zien van jezelf, of mss ook bang bent om je gehele zelf te laten zien. Later kwam daar ook de tekst bij: Feel safe to be your Self!

Na jouw gezicht kwam er nog een berg, een flinke hoge, op de achtergrond. Jouw verleden. Je bent niet over de top gekomen, maar het scheelde niet veel. Je hebt een weg bewandeld die net onder die top langs ging. Het zal ook niet echt een makkelijke weg zijn geweest. En nog steeds is het een weg met bergen en dalen om het zo maar te zeggen.

Maar nu zit je een beetje op een punt met de liefde dat je niet helemaal zeker weet hoe je verder kunt, zo voelt het. Ik zie dat je vanuit je hart je hand uitsteekt naar de liefde, het wil geven, wil steunen vanuit jouw liefde. Het hart in het midden, bestaat uit twee helften die elkaar aankijken. Er is daar groei in, maar het is nog niet helemaal samen, vormt nog net niet één geheel. Er onder zit een soort van DNA structuur, alsof het in de maak is, alsof het samen gaat komen en nog moet groeien. Het staat op jouw pad, in het midden, centraal op dit moment.

Het pad gaat daarna richting jouw gezicht en laat wat stapstenen zien in het geel. Dat geel staat voor wilskracht vermoed ik. Het getal vier dat hier bij hoort is een getal dat gaat over loyaliteit, vertrouwen en ook over verantwoordelijkheid. Je bent een harde werker en trouw ook, maar pas op dat je niet te veel hooi op je vork neemt. Je mag werken aan je zelfvertrouwen en aan je gevoel van veiligheid om jezelf te zijn.

Je krijgt behoorlijk wat informatie door van boven, maar nog niet altijd durf je daarop te vertrouwen. Dat is de paarse spiraal met de pijltjes en eronder de donkerblauwe spiraal tussen haakjes. Je intuïtie werkt echt goed hoor, maar erop durven bouwen is voor jou nog wel een beetje moeilijk.

Op de staf links staat als derde spiraal van boven je lichtblauwe keelchakra. Daar is iets mee, het is alsof je in het verleden niet kon spreken of niet kon uiten wat je echt voelde, er was een blokkering, een nog grotere dan die bij je intuïtie. Dat bij je intuïtie, je derde oog ( de spiraal er boven zeg maar) is het een angst die je hebt, bij je keelchakra, je uiting is het echt veel meer een blokkade in het verleden geweest. Nu echter is die blokkering weg, en mag je weer! Ik zie dat je nog aarzelt daarin, ja mag het ook rustig opbouwen, maar durf te vertellen, durf jezelf te uiten. Je kunt beginnen met schrijven, voor jezelf bijvoorbeeld, of met zachtjes zingen als je in je eentje bent en niemand je kan horen.

Je hartchakra is prachtig groen, vol van liefde, en het geeft, het ondersteunt, zie maar de hand die naar het roze hart op je pad reikt.

Je zonnevlecht is bijzonder te noemen. Er staat een merkaba getekend, voor mij een symbool voor het in evenwicht zijn van die wilskracht tussen het vrouwelijke en het mannelijke wilskrachtige element. Ook de mogelijkheid om te groeien en om anderen goed aan te voelen!!

Je wortelchakra, de onderste rode, is een beetje klein en toont pijn aan in het verleden. Als of je je een tijdje niet veilig hebt gevoeld. Ook dit is een signaal aan jou, dat je je niet veilig voelde en dat je dat nu wel mag zijn en wel mag voelen. Er zit ook wat boosheid bij voel ik, over een gebeurtenis uit het verleden, waardoor dit ontstaan is. Ben je soms gepest op school of is er thuis iets gebeurt ofzo? Ik kan het niet helemaal plaatsen. Maar ik weet wel dat die situatie nu niet meer zo is en dat je mag proberen om dat te healen. Je bovenste chakra laat dat ook zien. Die heeft vleugels en is teder roze, gaat zich ontfermen over jouw gevoel daarin, zodat het geheeld kan worden en jij jezelf durft te zijn.

In de lucht zie je twee vogeltjes, dat zijn mensen die heel dicht bij je staan. Je ouders of mss hele hechte vrienden of andere familieleden waar je een sterke band mee hebt.
De bloemen in de pot staat in de toekomst. Het kunnen kinderen zijn, of projecten die je met veel zorg en liefde groot brengt. Veel roze daarbij, het gaat hierbij om veel moederlijke energie wel.

Lieve Jolanda dit was mijn reading voor jou. Als je vragen hebt, stel ze gerust, hier of per PB. De originele tekening kun je van mij krijgen tegen een vergoeding van 5 euro zodat ik een beetje uit de kosten ben. Hij wordt dan per post naar je toe gezonden.

Liefs Cialara.
Erix
Erix mei 27 '12
Cialara heeft ook een tekening voor mij gemaakt, en omdat ze ook wat astrologische kennis heeft verkregen hadden we dat prive gedaan, toch wil ik mijn tekening gemaakt door Cialara hier laten zien, waarom ook niet, het lijkt er op alsof ik daar trots op kan zijn wink

Originally Posted By: Cialara
Hoi hoi,

Ik heb je tekening gemaakt intussen, Vanavond zal ik proberen hem dan verder toe te lichten!



Originally Posted By: Cialara
smileen dan nu probeer ik je tekening uit te leggen.

Je tekening begon met op de achtergond een zwaan. Ik voelde me fijn toen ik die tekende, ze was vertrouwd en duidelijk aanwezig. Een zwaan staat voor mij ook wel voor de groei van lelijk eendje naar mooie zwaan, maar jouw eigen associatie is natuurlijk ook belangrijk.

Behalve de zwaan tekende ik ook een enorme mantel bij jou, je ziet hem bijna niet meer, want later kwamen daar aan de rechterkant de druppels naast te hangen zodata het nu net lijkt of je met water spettert ofzo. Maar dat was eerst jouw mantel. Kan het zijn dat je bent afgevallen ofzo? Of ben je je meer bewust geworden van je sensuele sexy kant? Want daarna moest ik je vrouwelijke lijnen tekenen en benadrukken, vooral je linkerheup kwam nogal naar voren.

Je staat lachend erop en je kijkt vrolijke naar de toekomst, alsof je het leven wel ziet zitten op dit moment. Er wordt weinig getoond van het verleden op jouw tekening, het enige wat ik voelde is dat je in het verleden nogal voorzichtig was met wat je zei en naar buiten communiceerde, dat is te zien aan de stippellijn bij je keelchakra.

De zwaan laat ook druppels vallen uit haar bek, net als jouw hand druppels laat vallen. Het zijn er 8 en de 8 is belangrijk in jouw vibratie. Dit getal staat voor doorzettingsvermogen, doorgaan, wilskracht gebruiken, maar ook voor het nastreven van een dieper gelegen doel, wat niet iedereen weet of kan waarnemen bij jou.

Bijzonder bij jou is dat je thymus duidelijk aanwezig is en ook dat je derde oog als een egyptisch oog is getekend. Een hoge mate van gevoel en sensitiviteit, alsmede de mogelijkheid om verder te kijken dan de gemiddelde mens. Veel intuitie en het volgen van je gevoel met vertrouwen.

Heb jij ook Reiki gedaan of doe je aan magnetiseren? Ik zie in je linkerhand een groene spiraal, en verbonden met het hogere. Ook hier weer 8 streepjes eromheen. Het groen is de kleur van liefde. Als je nog geen Reiki of magnetiseren praktiseerd is het zeker een aanrader om te gaan doen.

Er worden drie pijlen getekend richting jouw linkerborst, of er net naast. Heb je daar klachten fysiek? Of wijst het op jouw hart en liefdesleven? Er wordt geen kleur aan gegeven, de stippellijn is zwart is alles wat daar is te zien. In ieder geval een aandachtsplek voor jou vermoed ik.

Ik zie drie hartjes in het roze boven je, dit kunnen geliefden zijn. Het roze is een moederlijke kleur, dus mss je kinderen. Je gedachten zijn bij deze zielen/personen.

Wat nog opvalt is jouw driehoek rond je solar plexus. DIt is je centrum van wilskracht en verbinding met anderen, alsook je intelligentie. Je hebt een sterke wilskracht, maar je weet die te beheersen en die in te zetten voor de juiste zaken om het zo maar te zeggen. Op een vrouwelijke manier. De driehoek staat voor de goddelijke drie-eenheid, met de punt naar beneden is de vrouwelijke variant ervan.

Je Thymus, toch nog even terug komen erop, straalt enorm uit. Alsof je niet alleen jezelf met het hogere in contact brengt, maar ook anderen daarmee helpt. Er staat ook in dezelfde kleur links van geschreven: Growing Contact. Het wordt nog groter en sterker zo te zien. Je draagt het bijna als een talisman bij je aan een ketting, maar eigenlijk is het een nieuw chakra, dat steeds meer mensen krijgen en gaan gebruiken. Het is een duidelijk teken dat jij al in de nieuwe wereld of nieuwe tijd (ik noem het maar even zo) leeft en werkt.

Je sacrale chakra, het oranje, is het centrum van je creativiteit, sexualiteit en sensualiteit, emoties. Dit ziet er mooi en vloeiend uit naar beide kanten. Alsof het er altijd was en altijd goed zijn werk heeft kunnen doen.

Boven je hoofd is nog een oranje liggende acht getekend met een achttal bolletjes erboven tussen stippellijntjes. Weer de 8! De liggende variant is de Lemniscaat. Voor mij staat die voor oneindigheid, eeuwigheid. De eeuwigheid van de ziel. Jij bent ermee bekend, het is deel van jouw begrip en levensvisie. Het geheel ziet eruit als een tulp bijna, een bloem, verbonden met jouw kruinchakra dat in de vorm van een hart is getekend. Erg veel liefde en begrip voor het goddelijke in ons zelf, in jouw zelf. Een sterk contact ook ermee.

Rechts nog een paar kleine dingen: een visje, mss jouw sterrenbeeld? en een yin/yang teken, van balans en evenwicht.

Water op de achtergrond, beweging, met de stroom mee gaan, flexibel, maar ook emotioneel en gevoelig.

Dit was zo'n beetje wat ik uit de tekening haal.

Hoop dat je er iets mee kunt Erix.

Liefs Cialara.


Erg bedankt Cialara, ik vindt het erg knap van jou dat je dat zo doet smilewink
Serenity
Serenity mei 27 '12
wauwie!! Dat is even mooi zeg!! ^^
Cialara
Cialara mei 27 '12
Hey wat leuk dat je hem toch hier geplaatst hebt Erix!!

Jaaa hij is zoo mooi geworden, het is geen trots denk ik, mss meer een blijheid die je wil delen? Je bent tenslotte best een uitbundig persoon die dat graag doet met een lach op je gezicht he wink

Liefs Cialara xxx
Erix
Erix mei 28 '12
Ja, als mens ben ik zo, maar in het aardse leven is dat delen niet altijd positief, misschien omdat de massa toch lang door allerlei religies min of meer een manier van doen hebben ontwikkeld in de mensheid waarvan niemand de oorsprong nog weet behalve dat ze met dat in het hoofd veel strijd leveren op aarde.
En aangezien de mens dan best wel er voor uit mag komen dat oorlog op aarde niet voorkomen wordt terwijl het uitleggen van hoe dat precies zit vanuit het religieuze voortplantingssysteem een wereld is gecreeerd waar dan ook weer de gevolgen zijn dat de mensheid meer nodig hebben zoals levensruimte, voedsel schoon water enz...
Uiteraard kon men in het jaar 500 niet voorzien dat we nu in een wereld leven waar in de natuur zelf niet echt meer zonder technologie te overleven valt, stel je zou nu uit een rivier moeten drinken dan wordt je waarschijnlijk wel ziek, we zijn dan ook in deze tijd geheel afhankelijk geworden van apparaten.

Nu was het al zo in vroegere tijden dat dorpjes ontstonden langs een rivier omdat dan water, essentieel voor ons, lekker dicht in de buurt was.
Dus was er een dorp stroom opwaards die ook vuil in de rivier gooiden, of zelfs doden, uitlaatselen enz... er ziektes uitbreken in het dorp wat stroom afwaards ligt, dus geen straf van god en dat soort mindstructuren, zo heeft de mens dus vroeger veel onder het mom van dat de mens gestraft wordt ingevuld, en nu kunnen mensen elkaar alleen nog maar leren door een soort straf op te leggen als je het niet goed doet, nu was er de vorige eeuw een man die riep alles moet perfect zijn maar zelf loog hij de boel bij elkaar, en nog zie je in de mens terug, alles moet perfect zijn enzo, terwijl dat alleen een soort streven is wat geen realiteit in zich draagt.
Met de imperfectie om zien te gaan is de mens nooit echt gelukt op reëele manier de laatste paar duizend jaar, en nu komt er een volgende wave van religieus denken vanuit het midden oosten wat we af en toe door zien schijnen in het nieuws waar woorden als terreurcellen, sharia invoeren in nederland uitspraken zijn waar wij dan in principe weer een soort nieuwe doctrinatie kunnen verwachten, het zal vast verboden zijn onder die wetten om gevaarlijke energieen in mensen aan te zien komen nietwaar?
Of om mensen te leren wat ze wel zijn, in plaats van mensen te indoctrineren en ze te vertellen wat ze niet zijn.

Aangezien in religie niet echt heel erg duidelijk naar voren komt wat mensen drijft, waarom ze zo zijn als ze zijn, en de mens dus een soort gereedschap heeft gecreeerd in elkaar, dat de ene mens de ander mag bezitten, dat begint dus met het opnieuw vastbinden, in het oude latijns waar het woord religie van af stamt betekend het woord religie dan ook letterlijk opnieuw vastbinden.

Ok, hoe wordt je dan precies vast gebonden zou je je dan af kunnen vragen, religie bepaald dan de wetten voor je en wat je denken mag, er wordt niet van uitgegaan in religie dat je zelf mee denkt, en het in discussie stellen van de religieuze gedachten zijn dan ook in extreme vorm zeer slecht voor je gezondheid, en dat is erg jammer, omdat elk individu zoals we nu weten allemaal als mens in dit stelsel hier bij de zon allemaal verschillende lijnen van energie uit leven.

eigenlijk is het menselijk bestaan dan niet meer het meest intelligente soort op deze planeet, maar wel de meest vernietigende, waardoor er dus nu zoveel mensen zijn en dieren eigenlijk massaal uitsterven, was de mens daar stoffelijk wel krachtig in, zoals op aarde legers zijn, zo zie je ook per individuen hoe ineens geweld uit kan breken in een mensheid waar niemand iets leert over wat het nu precies is.
Er is een deel van energie in de mensheid die ook liever niet heeft dat mensen iets snappen van de zon, de planeten in de tekenen en ook de maan, de standaard mens in deze cultuur is zo gemanipuleerd dat als je tegen een gemiddelt mens in nederland zegt dat mars een invloed is van hoe oorlog en geweld op aarde zich uiten, je of als drugsgebruiker wordt neergezet, of als iemand die medicijnen slikt of maar eens moet gaan slikken, dat wil zeggen dat net als vroeger, toen men astrologen vanuit religie verboden heeft met de dood als vooruitzicht, hebben religies dus lang astrologen onthoofd, dat moest dan van de religie, en in deze tijd zie je die lijn dus nog steeds lopen in een andere vorm.

In nederland zijn uiteraard wetten, en je kan niet zo maar iedereen gaan vermoorden, ook al zijn er nog steeds mensen die zoiets doen, toch is het verbaal nu dus een soort manier van doen, dat je dan dingen zegt over iemand die niet zo fris zijn, zoals zeggen dat iemand een drugsgebruiker is, iemand die je niet eens kent dus op die manier wegzetten in de hoop dat de rest van de meelopers zoals in 1938 daaraan meehelpen.

Uiteraard leven we in een land waar vrijheid van meningsuiting geldend is, maar sjonge jonge wat hebben mensen daar problemen mee zeg, als de leugen het zwaard heeft vervangen en geld op de plaats van god is gekomen, nice, maar al die problemen in de maatschappij los je dus niet op door mensen vol pillen te stoppen die iets door hebben, zodat de mens gewoon blijft vechten, je met bezittingen je moet tonen wat je als mens waard bent, er dus mensen zijn die rustig zeggen tegen je, jij gaat precies doen wat ik zeg anders ga ik leugens over je rond bazuinen zodat je iedereen tegen je krijgt, dat schijnt ook vrijheid te zijn, maar voor wie dan nog?

Zo werkte ik eens met iemand uit staphorst, een erg religieuze gemeente ergens in nederland, en die zijn voetbaltrainer loste dat zo op als mensen niet op de training verschenen, bijvoorbeeld omdat ze geen zin hadden, of iets anders...

Maar min of meer leer je de mensen dat dan op die manier, kunnen ze doen alsof ze elkaar niet slaan, maar zetten ze met leugens zo de hele meute tegen je op, kijk ze hebben geen kogels meer nodig.

en aangezien maar weinig mensen op de hoogte zijn hoe dat dan precies werkt met geboren worden op aarde met een aantal planeten in de tekens, veranderd er niks.
Dus mensen blijven elkaar uitschelden als je niet precies het systeem volgt wat opgelegd wordt, dus de mensen doen het nu zelf wat ze in honderden jaren geleerd is door religie, zoals de paters bij de mensen thuiskwamen om toch maar veel kinderen te maken vanaf je 20ste, deed je dat niet dan werd je ook niet voor vol aangezien, en tekende dat je gehele leven, de mensen gingen je dan voor gek uitmaken omdat de leiders dat zo wilden, niet omdat je dat ook werkelijk was..

Dus als men zich afvraagt waarom kinderen al jong elkaar pesten, dat komt dus omdat kinderen niks over zichzelf leren.
En als je dat niet al als kinderen leert, maar er op gaat reageren als een wilders zonder kop, dan krijgen we vernietigende taferelen in nederland, willen we dat?
Als een marokaanse jongen geboren in nederland, opgevoed wordt met de koran en het geloof in allah, en dan in deze harde blanke maatschappij moet zien te overleven, waarin het religieuze dus er in gestopt wordt als een soort computerprogramma die je op een pc installeerd, dan kan niemand elkaar nog begrijpen.

Uiteraard kan niet iedereen met elkaar klikken, zo heb je ook mensen die botsen, en is dat iemands schuld als dat voorkomen had kunnen worden met begrip?
Aangezien volgens mij iemand straffen die een misdaad pleegde niet die misdaad voorkwam, uiteraard moet je dan wat he, en dat is mensen dan straffen.

als ik als voorbeeld die drama dag in belgie er bij haal waar in een kinderdagverblijf kinderen vermoord werden, de ouders van die persoon melding gemaakt hadden omdat hun zoon al een psychiatrisch patient was volgens de gevestigde orde die vond dat de ouders zich niet zo aan moesten stellen....

Moeten we dan niet eens gaan kijken wat de planeetstanden bij de geboorte voor vorm aan nemen, in plaats van te blijven moorden?

hoe meer de mens zich met dat voortplantsysteem van de paters zich bezig houdt, hoe meer mensen er zijn die elkaar ook af gaan maken dan, terwijl dat wereld wijd een balans is die gezocht moet kunnen worden, maar dan moeten de leiders eerlijk worden, maar ja, wij leren op de lagere school mercurius als eerlijk wordt je niet rijk, mars als de 1 zijn dood is de ander zijn brood, en saturnus als als het kalf verdronken is dempt men de put, en als mercurius en mars combineren noemen ze dat als 2 honden vechten om 1 been loopt de derde er mee heen.

Dus op dat level is de mens dan ook aan het fungeren op aarde, je kan dat manifesteren noemen.
Dus als geld en leugens de wereld domineren wie zijn dan de goden in de hoofden van de mensen???

Liefs Erix xxx
Cialara
Cialara jun 13 '12
smileer mag inderdaad nog veel gaan veranderen in de komende jaren, en met name in het ons bewust zijn van gelijkwaardigheid van iedere ziel op aarde.

Ik zit nog steeds te wachten op een reactie van Jolanda overigens, waar ik niets meer van gehoord heb sinds ik haar tekening heb gemaakt. Dit is dus een van de redenen waarom ik stop met het geven van gratis readings. Ik steek behoorlijk wat tijd in een reading en tekening en het dan onbeantwoord laten is voor mij nogal frustrerend en laat het onafgemaakt achter.

Dit geld overigens voor iedereen die een reading weggeeft, het is niet meer dan netjes als je even reageert op wat je zomaar krijgt van iemand die daar tijd in steekt....

Liefs Cialara
Novi
Novi jun 13 '12
Dat is wel erg jammer ja. Misschien is ze gewoon op vakantie.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki