Loading...
nl

automatisch tekenen

Solaria
Solaria jan 25 '12
Origineel bericht van: Cialara
Jaaaa... leuk he dat ben jij op dit moment ja smileZal hem nu gelijk doen, want jij bent aan de beurt laugh



De tekening begon met jouw gezicht. Het is een zij aanzicht en je kijkt naar links, of wel terug naar het verleden. Maar tegelijk keer je daarmee je rug naar de toekomst, en de engel op je schouder zegt je om ook meer naar voren te gaan kijken. Niet alleen naar het verleden.

Aan de linker kant van jou, waar jij naar kijkt, zie je twee maal twee; hartjes en vlinders. Er wordt gesproken over tweelingzielen, de hartjes. En ook over transformatie, de vlinders, ook de tweelingziel vlinders, want ze zijn elkaars tegenover gestelde, soort van spiegelbeeld. Grappig nu pas zie ik dat ook de ene een vrouwelijke driehoek (punt omlaag) van puntjes in de vleugel heeft en de andere een mannelijke.

Ik kan niet zien of jij je tweelingziel hier bij je hebt, het staat in het verleden, kan betekenen in dit leven of in een leven hiervoor. Er is veel respect tussen jullie en liefde.

Je hand heeft een paarse spiraal, teken van healingpower. Reiki, magnetiseren of met energie werken via de handen is jou gegeven. Je wijst ermee naar de bloemen in de vaas. Je hebt hard gewerkt met een aantal mensen, kinderen of projecten en dit is goed gegaan en "geoogst". Je hebt er zorg aan besteed en nu zijn ze volgroeid.

Ik zie een goede gronding en dus ook wel een gevoel van veiligheid bij jou, weinig angsten ook.

Je chakra's van boven naar beneden. De kleuren zijn bij jou hier en daar wat afwijkend. Boven is het oranje, waar het meestal paars is. Divine connection, goddelijke verbinding, en daarom ook Oranje, wat staat voor de goddelijke creerende kracht. Via die creeerende kracht ben jij verbonden.

Je derde oog is hier paars, en duidelijk geopend. Vanwege het zij-aanzicht lijkt het of het oog ook daar terugkijkt, maar ik denk niet dat dat de betekenis is, het gaat hier meer om het aanvoelen van de tweelingziel band en de onvoorwaardelijke liefde die een mens daarmee erkent.

Jouw communicatiecentrum/chakra is mooi aktief en geopend.

Bij je borsten zie ik ook roze. Dit nog niet eerder gezien. Dit staat voor mij voor moederlijkheid, zorgzaamheid, vrouwelijkheid. Eromheen is ook bij je linkerborst je hartchakra mooi groen en aktief getekend. Groen en roze samen, dus liefdevol en zacht, teder.

Jouw zonnevlecht is ook speciaal in kleur. Hier is hte heel groot getekend met een enorme uitstraling. Jij weet heel goed wat je wilt, hebt veel doorzettingsvermogen en bent een krachtig persoon. Het zonnegeel van de levenskracht is ferm en het paarse eromheen staat voor verbinding, voor nuchterbeid en realisme, maar ook een soort van bescherming.

Je sexuele en creatieve centrum is prima, mooie aktief en van kleur.

Je wortelchakra is bijzonder ook weer. Hij is niet rood maar roze, dus vrij zacht, en heel vrouwelijk. Er staan twee extra krulletjes bovenop, waarmee er drie spiraaltjes te zien zijn. Dus een zeeeer vrouwelijke godinnenkracht bijna.

Het power wordt nog een keer benadrukt in je andere hand, waar het woordje power bij staat en je zaait ermee, je hebt nog meer dingen die je moet gaan doen en die je ook zult gaan doen. Vandaar dat er wordt gevraagd of je ook weer in de toekomst wil gaan kijken, want er is nog meer werk voor jou om te doen winkJe engel is ook in het roze met een klein beetje groen en die laat je ook vrij duidelijk zien; Solaria, kijk meer naar voren. Wat je bereikt hebt is mooi, maar er is nog meer. Bijt je niet vast in wat je nu kent en doet, er zijn nog meer dingen die je kunt leren en die jij kunt opstarten en bewerkstelligen.

Aan de onderkant van jouw jurk is een golvende lijn te zien. Dit staat meestal voor een bewogen leven, ups en down. Maar zie je waar het naar toe gaat? smilehet gaat alleen maar omhoog wink

Dit was mijn uitleg voor jou bij de tekening.

Liefs Cialara.



Dag Cialara,

Dankje wel voor de mooie tekening(jij en je gids), sommige dingen zijn heel herkenbaar en andere dingen weer niet. Heb zeker een heel bewogen leven tot nu toe gehad, en ik zal het heel fijn vinden als dat nu wat meer een stijgende lijn in zit en het stabiel blijft. Zoals wat ook herkenbaar is het zonnevlecht, vanaf de eerste keer dat ik een aura reading heb gehad voelde ik het daar en vanuit daar heel mn lichaam in gaan. Ze noemde me ook een zonnemeisje. Al sta ik niet graag in het middelpunt. haha maar de rest klopt wel.

Waar ik minder in herken is terugkijend naar het verleden, ik vind loslaten moeilijk, maar met wat ik heb meegemaakt in dit leven heb ik t wel een plekje kunnen geven, heb ik het idee. behalve dingen die voor mij zo'n open einde hebben, dat vind ik lastig. maar verder ga ik lekker door en leef ik ook in het hier en nu. op liefdes gebied, daar wil het bij mij al helemaal niet vlotten, dus voor zover ik weet heb ik geen tweelingziel bij me en heb ik hem in dit leven nog niet ontmoet. Ben daar wel mee bezig en romantiseer het misschien ook te veel. maar ja, in mijn omgeving heeft bijna iedereen al jaren zijn maatje gevonden behalve ik. wat dat betreft vind ik het lastig.

Waarschijnlijk heb ik veel voor mensen gedaan zonder dat ik het in de gaten heb gehad, maar zo ben ik nu eenmaal. ik hoop dit jaar flinke stappen te maken in mijn spirituele ontwikkeling zodat ik door kan, want ik ben super benieuwd wat ik allemaal in huis heb en hoe dat tot uiting gaat komen.

Bedankt!

Solaria
gil
gil jan 25 '12
Lieve Cialara , ik wou (durfde) het niet te vragen maar als ik hier al die mooie tekeningen zie dan moet ik het gewoon vragen ... Kun je mij ook toevoegen aan uw lijst ???
Alvast bedankt !!!
Witte_lelie
Witte_lelie jan 25 '12
Lieve Cialara,
De tekeningen die je maakt raken me... ze zijn zo bijzonder.
Ik zou het een hele eer vinden als je voor mij ook een tekening zou willen maken.

(Als je het niet te veel vindt worden.. ik las in een eerdere post dat je er misschien mee wilde stoppen...)
Cialara
Cialara jan 26 '12
Voorlopig stop ik er nog niet mee hoor winkalleen zal het wat langer duren voordat je aan de beurt bent, als er zo veel op de wachtlijst staan smileeven weer het lijstje neerzetten dan, dan weet iedereen waar ie aan toe is nu.

Amor, Marije22, Nati, Enigma, Isebel, Gil en Witte lelie. Als ik iemand vergeet, geef ff een gilletje dan hier.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara jan 26 '12
Marije en Amor, jullie tekeningen staan al op fb, de uitleg doe ik vanavond of morgen. Moet nu eten gaan koken tongue
Hikari
Hikari jan 26 '12
Durf het bijna niet te zeggen blushmaar ik sta niet op je wachtlijst... sorry blush
Cialara
Cialara jan 26 '12
OH ik zie het ja, goed dat je het zegt. Zal de wachtlijst direct aanpassen, en sta je na Amor en Marije22 ook nog eens bovenaan smile

Lijstje na Amor en Marije22 is dan als volgt:

Hikari
Nati
Enigma
Isebell
Gil
Witte Lelie
Hikari
Hikari jan 26 '12
Dank je blushsmile
Marije22
Marije22 jan 26 '12
whaaaaaaaaaaaaaa spannend!!! laugh
amor
amor jan 26 '12
Aahhh Wat een mooie tekening heb je van mij gemaakt :), Ik ben reuze benieuwd naar de uitleg erbij laugh.
Marije22
Marije22 jan 26 '12
Jaaaa ik vind ze (wederom) super mooi!!

Ben reuze benieuwd naar je uitleg smileIk herken al wel heel veel hihi
floere
floere jan 26 '12
Nu heb ik ook eens geloerd... Wauw! Ze worden steeds gedetailleerder en mooier. Fascinerend!
Cialara
Cialara jan 27 '12
smiledank jullie wel hoor, het is maar een doorgave wat ik doe. Maar fijn dat jullie het zo waarderen allemaal, maakt me soms nog wel eens verlegen overigens.

Goed, kaartje voor Amor nu:


Jouw kaartje begon met een lange lijn van jouw haar en daarna een gezichtje in de vorm van een ballon. Een lijf heb jij niet. Voel jij je ook zo in het leven? Alsof je vooral een hoofd bent, dat denkt en waarneemt, en dat je verder niet in je lijf zit? Ik las al eens dat je wel uittredingen hebt geloof ik, misschien heeft het daar mee te maken. Er is wel in de toekomst een stuk van een schouder en soort van lijf getekend waarmee ze willen aangeven, dat je meer in je lijf zult gaan komen om het zo maar te zeggen. Aan die kant is ook een vleugel getekent, met daarvoor een kleine engel die bliksemstralen vasthoudt of ontvangt en doorzendt. Dit doet hij samen met jou. Het voelt alsof jullie energie geven aan deze wereld. Hele bijzonder om dat te zien. Het is een roze engel, die dit uit liefde samen met jou doet.

Aan het touwtje van jouw ballonnetje, zitten al je chakra's geregen. Het keelchakra is mooi werkend, het hartchakra ook, en eigenlijk de onderste twee ook. Jouw zonnevlecht is echter heel erg bijzonder, die straalt enorm uit, echt in het geel dan, kwamen er heel veel rondjes bij om het chakra heen. Dit is je zonnevlecht en het centrum van je kennis, kracht, wilskracht, verbinding met anderen en de plek waar je ontvangt, net zoals je derde oog zeg maar. Bij jou dus allemaal zeer aktief. Ondanks dat je niet echt een lijf lijkt te hebben, ben je wel goed geaard, er groeien zelfs twee bloemetjes bij. Ik denk dat je hier bewust of onbewust aan hebt gewerkt.

Aan de linker kant van je hoofd is een vlinder getekend. Dit kan meerdere dingen betekenen. Meestal gaat het om transformatie, maar ook wel over de ziel van de mens.Bij jou zit ie bijna op je hoofd geplakt, het is een deel van jou. Alsof je heel dicht zit bij jou ziel en makkelijk bij jouw zielsgevoelens komt. Of wat ook kan en dat is alweer een verwijzing, naar het uittreden. Je kunt zo die andere wereld in fladderen. Eronder zie je die blauwe sliertjes met spiraaltjes, een soort van herhalingen van aktiviteiten zo zie ik die. Als of je een aantal dingen in het verleden al een paar keer hebt meegemaakt. Die spiralen zijn rood, dus misschien wel vervelende of pijnlijke gebeurtenissen in het verleden? Kan ze verder niet goed duiden. OH ja, in de vlinder zelf zijn links en rechts twee verschillende kleuren gebruikt, dat was me tijdens het inkleuren opgevallen. Links zijn de details rood, en rechts zijn ze roze. Het rode hier kan zijn pijn, boosheid over dingen. Links is hier van het verleden. Rechts is roze en daarom uit liefde, en dit is voor de toekomst.

Linksonder staat een symbool met twee driehoeken door elkaar getekend. De mannelijke en vrouwelijke kant. Ze zijn min of meer aan elkaar gelijk nu, maar nog niet doorweven met elkaar, dus het is nog niet helemaal in balans, of nog niet helemaal klaar. En met klaar bedoel ik dan dat je nog een stukje verder mag groeien in het integreren van je eigen mannelijke en vrouwelijke kant in het leven. Je voelt het al als gelijkwaardig binnen in jezelf, maar het mag nu nog tot uiting komen van binnen. Dit kan ook een stukje acceptatie zijn.

Jouw kruinchakra, is zeeer actief. Het is groot en paars en het straalt uit. Dus een goed contact, ook al is het misschien alleen tijdens dromen (dat heb ik gelezen hoor wink) Ook je derde oog is netjes open en je gaat goed genoeg op je gevoel en intuitie af. Heel belangrijk.

Boven jouw engeltje, zie je nog allemaal bolletjes en streepjes, dat zijn ideeën, inspiraties en inspirerende gebeurtenissen die door jouw gids/engel worden gegeven en via hem bij jou komen. Dat kunnen hele kleine dingen zijn, bijvoorbeeld kleine dingen die opvallen en later van belang blijken te zijn voor jou. Misschien ook symbolen, of gevoelens om bepaalde dingen te gaan doen. Dit is allemaal in contact staan met je gids en de dingen doorkrijgen van hem.

Rechts staat een grote boom op de achtergrond. Dit ben jij in de verre toekomst. Je zult behoorlijk gaan groeien en je levensboom volmaken. Stevig verankert op de grond, de aarde en hoog reikend in de hemel smile.

OP de voorgrond staat nog wel een vulkaan, eentje die ontploft en spuwt. Ben jij een driftig iemand? of is er iets gebeurd waar je witheet van bent of van kan worden? Het heeft in ieder geval iets te maken met een abrupte uitbarsting van boosheid om iets of iemand.

Getal 3 is die van inspiratie, ideeen, aktie, wilskracht, optimisme en dynamiek. Ik heb hier een link naar een engelse tekst over het getal drie: http://astrology.indianetzone.com/1/three.htm

Dit is mijn reading voor jou, hoop dat je er iets mee kunt. Vragen mag je altijd stellen.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara jan 27 '12
Origineel bericht van: Marije22
Jaaaa ik vind ze (wederom) super mooi!!

Ben reuze benieuwd naar je uitleg smileIk herken al wel heel veel hihi


Nou ik zal het voor jou ook eens proberen dan smileMarije, hier komt ie:



Deze tekening begon met een heleboel krullen en spiralen rond jouw hoofd. Heb echt geen idee of je stijl haar hebt of inderdaad krullen, maar het viel in ieder geval op. Misschien ben je heeel aktief met je haar bezig? kan ook laughweet het echt niet waarom ze mij die krullen/spiralen laten zien daar.

Je staat met je armen wijdt, alsof je geeft, heel veel geeft en wil geven. In beide handen een spiraal, meestal teken van helende gaven. Ze zijn groen geaccentueerd, wat betekent dat je dat met liefde zal/kan doen. Grappig is het beertje wat uit een van je mouwen te voorschijn komt, of misschien moet het een aap voorstellen en komt de aap uit de mouw? Het is in je arm die aan de toekomst zit, dus ik vermoed dat er iets is wat jou in de nabije toekomst plotseling heel duidelijk zal worden gemaakt. Weet niet wat het is, maar het ziet er wel schattig uit in ieder geval. Geel is het beestje, en dat is de kleur van levenskracht, de zon en wilskracht.

Je lijkt een doorzichtige jurk aan te hebben en ziet er bijna sexy / sensueel uit zo. Heel vrouwelijk in ieder geval ook. Ook de grote driehoek zegt mij dat jij een zeer vrouwelijk persoon bent en op die manier in het leven staat, zo geaard bent ook.

Opvallend is ook het tweede chakra, dat een oranje uitstraling heeft. Het is ook wel het oranje chakra, je centrum van Creativiteit, scheppende krachten en ook sexualiteit (ja alweer wink). Ook jouw jurk is veel oranje en ook het yin-yang simbool is met oranje omgeven. Dus jij vind jouw balans in deze mooie scheppende, creatieve en sensuele/sexuele wijze van leven. Die balans ligt in de toekomst, achter je ligt nog een blauwe vijver met twee vissen. Vissen zijn gevoelig, flexibel, gaan met de stroom mee, ook jij bent gevoelig, zie ik ook aan de golvende lijn van je jurkje. De balans is ook eentje van ups en downs, waardoor je die balans steeds weer vind, maar af en toe ook wel kwijt bent en zult zijn. Weet dan dat dat gewoon een stukje van jou is en dat je die balans altijd weer terug zult vinden. Misschien door je creativiteit te gebruiken. Oranje is jouw hulp kleur daarbij.

Mocht je je dan uit balans voelen, dan zou je bijvoorbeeld veel oranje kunnen dragen, eten (sinaasappels ofzo), ruiken, zien, voelen.

Balans komt ook nog een keer terug boven bij je hoofd, waar je de merkaba getekend ziet. Dit is een symbool voor balans, en voor het integreren van die balans in je leven. Ook een stukje kennis is hierbij gemoeid. De balans gaat over het mannelijke en vrouwelijk, maar ook bijvoorbeeld het aardse met het cosmische, etc.

De grote spiraallijn boven je hoofd is de toevoer van energie die jij krijgt en je verbinding met de cosmos ook. Jij bent goed bereikbaar en ontvangt veel van boven.

Er is nog een hele grote pijl die van boven komt en waar bij staat: Send from heavens. Verkeerde spelling heb ik al tegen mijn gids gezegd, want het zou Sent moeten zijn, je bent gezonden vanuit de hemelen om hier aanwezig te zijn en jouw werk te doen op aarde.

Het kleine vogeltje is jouw steun en toeverlaat. Kan een partner, vriend, vriendin, moeder/vader zijn, iemand die jou heel nabij is in ieder geval.

Let goed op je gronding wel. Wel een beetje raar, want ik zie geen voeten omdat die helemaal in de aarde zijn gezakt zo te zeggen. Maar misschien is dat het hem juist? Misschien ga je wel te diep met je gronding? Geen idee, maar bekijk eens hoe het voelt op dit moment en hoe je het nu doet. Dit mag je ook even prive met mij bespreken als je dat wilt hoor, kan het niet beoordelen nu als ik neit weet hoe jij dat doet, en of je het uberhaupt doet. maar het is wel iets dat belangrijk is. Een goede gronding voorkomt namelijk best wel een aantal kwaaltjes die je kunt krijgen als je veel spiritueel bezig bent (bewust of onbewust wink)

DIt was mijn reading voor jou Marije.

LIefs Cialara.

Ps, mijn dochter heeft intussen water over jouw kaartje geknoeid en nu is ie helemaal bobbelig en de kleurtjes zijn door elkaar gelopen, toch wel bizar, want daardoor is het roze met het paarse vermengd en eigenlijk ook nog wel mooier geworden, zachter winkDus er zit een integrering aan te komen die jou zachter zal maken of het voor jou misschien makkelijker of zachter zal maken. Iets van buitenaf wink
Marije22
Marije22 jan 27 '12
Ten eerste Cialara, erg bedankt voor alle moeite die je voor mij gedaan hebt smile
Gaat vast een hoop tijd in zitten zo'n souldrawing en uitleg.. Ik zal daarom erg mijn best doen om een gedetailleerde feedback te geven!

De krullen rond mijn hoofd zijn mij ook nog niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd! Ik heb geen krullen, maar ook geen steil haar, beetje tussenin. Ook ben ik niet veel met mijn haar bezig! Als ik het heel symbolisch bekijk, denk ik aan het volgende. Ik heb een aantal jaren een relatie gehad met iemand die het liefst steil haar bij mij zag, mijn 'natuurlijke' haar vond hij een beetje warrig. Hierdoor vond ik mijn haar zoals het van nature zit zelf ook niet meer mooi. Die relatie is uitgegaan en sindsdien heb ik de steiltang aan de kant geschoven.. en ben ik mijn 'warrige' haar weer mooi gaan vinden. Niet alleen mijn haren, maar over het algemeen ben ik zekerder en meer tevreden geworden met mezelf. smileOok las ik in een eerdere tekening-uitleg van je dat de kleur roze kan staan voor zorgzaamheid en moederlijkheid. Deze eigenschappen kenmerken mij, daarom denk ik dat de kleur roze zo naar voren komt.

De wijdgespreide armen zien er vriendelijk en liefdevol uit, open om te knuffelen! Ik ben ook een echte knuffelbeer en zal inderdaad altijd willen geven, nemen vind ik eigenlijk veel moeilijker. Ik hoop dat je gelijk hebt met de handen in de vorm van spiralen, de helende gave! Ik ben van plan reiki cursussen te gaan volgen, daar hoop ik nog een hoop goeds mee te kunnen doen (en dichter bij mezelf te komen). Het beertje in de mouw kan ook best letterlijk zijn.. ik ben dol op knuffelberen! Als kind behandelde ik ze altijd al als mijn kinderen tongueIk weet niet of het iets met de toekomst te maken heeft... maar hoe dan ook lijkt het me positief!

Ik kan me inderdaad erg vrouwelijk (en sensueel!) voelen, maar ergens ben ik juist wel 'one of the guys'. Als kind speelde ik ook met barbies en poppen en was ik gek van zeemeerminnen, maar aan de andere kant hing ik net zo goed in bomen te slingeren en hutten te bouwen met de buurjongens. Mannelijk en vrouwelijk lijken wel een beetje gelijk op te gaan bij mij (misschien daarom de driehoekjes in elkaar?).

Ik zou mezelf zeker omschrijven als een creatief persoon (voornamelijk muziek (zingen) en tekenen, vroeger was ik ook een echte knutselaar). Erg leuk dat dat terugkomt in de tekening! Nu mijn relatie is verbroken komt deze creativiteit weer terug in mijn leven, en dat voelt heerlijk. Het lijkt er zeker op dat deze creativiteit mijn balans helpt te herstellen. Ik voel me minder emotioneel, soms zelfs een beetje 'afgevlakt'.. (das nu ook weer niet de bedoeling) hoewel ik juist over het algemeen een gevoelig persoon ben.
Jammer dat ik het liefst niet opval, en daarom oranje niet snel zou dragen tongueMaar oranje eten, ruiken, zien en voelen zal ik zeker in gedachten houden! Bedankt voor de tip.

Zou het ook kunnen dat de vissen in die vijver symbool staan voor mijn ex-vriend en ik? We waren namelijk altijd samen.. mijn leven is echt drastisch veranderd.

De spiraallijn boven het hoofd valt zeker erg op! Of ik goed bereikbaar ben.. vraag ik me toch wel af eigenlijk. Ik denk vaak dat ik al die gedachten in mijn hoofd zelf creëer.. misschien sta ik toch meer in contact met de kosmos dan ik zelf door heb?

Zou er een reden achter zitten dat er 'send' is geschreven in plaats van 'sent'? tongueof is dit een menselijke fout van je gids? haha. Ik vind het prachtig om te zien dat de boodschap die ik heb gekregen terugkomt in de tekening, het is voor mij wederom een bevestiging dat er sprake is van een roeping! Dank je wel daarvoor. Anderen vonden me naïef en 'niet hard genoeg voor deze wereld'. Nu weet ik dat ik dat los kan laten, en lekker mezelf kan zijn, lief voor iedereen (zonder dat dat ten koste gaat van mezelf natuurlijk, dat is een les die ik moeilijk vind te leren).

Kan het vogeltje ook staan voor twee personen? Mijn ouders hebben me enorm gesteund de afgelopen periode, eigenlijk op alle fronten. De band is erg sterk! Het kan ook staan voor de connectie die ik heb met een persoon, maar daar heb ik geen innig contact mee.

Ik vraag me af hoe ik kan gronden? En of ik juist gegrond ben of niet. In de tekening lijkt 'balans' erg centraal te staan.. dan ben je toch juist geaard? Wel merk ik dat alles bij mij de laatste tijd in het teken staat van spiritualiteit. Dit voelt juist goed.. daarom kan ik me niet voorstellen dat ik daar terughoudend in zou moeten zijn?

Ben erg benieuwd naar die vermenging van de kleuren! Ik ben volgens mij al genoeg een zacht ei tonguedus hoop ik dat de omstandigheden zachter worden laugh

Ik stuur je graag nog een PBtje als je het niet erg vindt smile
Nogmaals bedankt voor alle moeite!

Liefs, Marije
amor
amor jan 27 '12
Goed, kaartje voor Amor nu:


Jouw kaartje begon met een lange lijn van jouw haar en daarna een gezichtje in de vorm van een ballon. Een lijf heb jij niet. Voel jij je ook zo in het leven?
Ik ben me ervan bewust dat ik een lichaam heb en dat ik daar goed voor moet zorgen, om op aarde te kunnen leven, maar het is wel zo dat ik mij enorm belemmerd voel door mijn lichaam. Niet dat mijn lichaam beperkingen heeft, maar als ziel ben je zoveel vrijer.
Alsof je vooral een hoofd bent, dat denkt en waarneemt, en dat je verder niet in je lijf zit? Ik las al eens dat je wel uittredingen hebt geloof ik, misschien heeft het daar mee te maken. Er is wel in de toekomst een stuk van een schouder en soort van lijf getekend waarmee ze willen aangeven, dat je meer in je lijf zult gaan komen om het zo maar te zeggen. Aan die kant is ook een vleugel getekent, met daarvoor een kleine engel die bliksemstralen vasthoudt of ontvangt en doorzendt. Dit doet hij samen met jou. Het voelt alsof jullie energie geven aan deze wereld. Hele bijzonder om dat te zien. Het is een roze engel, die dit uit liefde samen met jou doet.
Dat klinkt wel heel mooi. Is dat dan iets voor de toekomst of zou dat al bezig zijn?

Aan het touwtje van jouw ballonnetje, zitten al je chakra's geregen. Het keelchakra is mooi werkend, het hartchakra ook, en eigenlijk de onderste twee ook. Jouw zonnevlecht is echter heel erg bijzonder, die straalt enorm uit, echt in het geel dan, kwamen er heel veel rondjes bij om het chakra heen. Dit is je zonnevlecht en het centrum van je kennis, kracht, wilskracht, verbinding met anderen en de plek waar je ontvangt, net zoals je derde oog zeg maar. Bij jou dus allemaal zeer aktief.
wilskracht is wel kenmerkend voor mij, als ik iets in mijn hoofd heb dan moet het gek lopen wil het niet gebeuren. innerlijke kracht heb ik wel, maar dat is ook onmisbaar om vol te houden in dit leven soms.

Ondanks dat je niet echt een lijf lijkt te hebben, ben je wel goed geaard, er groeien zelfs twee bloemetjes bij. Ik denk dat je hier bewust of onbewust aan hebt gewerkt.
Ik heb geen idee, ik heb zelf altijd het idee dat ik niet genoeg geaard ben. Tenminste ik voel me niet thuis op aarde en een vreemde tussen andere mensen. Ik probeer opzich wel goed voor me lichaam te zorgen, ook al lukt dat met enige regelmaat niet, maar ik heb wel veel contact met de natuur, met dieren en planten en water, misschien aard mij dat nog een beetje

Aan de linker kant van je hoofd is een vlinder getekend. Dit kan meerdere dingen betekenen. Meestal gaat het om transformatie, maar ook wel over de ziel van de mens.Bij jou zit ie bijna op je hoofd geplakt, het is een deel van jou. Alsof je heel dicht zit bij jou ziel en makkelijk bij jouw zielsgevoelens komt.
Of wat ook kan en dat is alweer een verwijzing, naar het uittreden. Je kunt zo die andere wereld in fladderen.
volgens mij moet je ook wel vanuit je ziel leven om goed contact te kunnen hebben met de andere wereld. Hoe moet je anders je lichaam verlaten? Ik denk wel inderdaad dat je een punt heb dat ik in nauw contact sta met mijn ziel.

Eronder zie je die blauwe sliertjes met spiraaltjes, een soort van herhalingen van aktiviteiten zo zie ik die. Als of je een aantal dingen in het verleden al een paar keer hebt meegemaakt. Die spiralen zijn rood, dus misschien wel vervelende of pijnlijke gebeurtenissen in het verleden? Kan ze verder niet goed duiden. OH ja, in de vlinder zelf zijn links en rechts twee verschillende kleuren gebruikt, dat was me tijdens het inkleuren opgevallen. Links zijn de details rood, en rechts zijn ze roze. Het rode hier kan zijn pijn, boosheid over dingen. Links is hier van het verleden. Rechts is roze en daarom uit liefde, en dit is voor de toekomst.
Pijnlijke gebeurtenissen dat staat wel voor het verleden ja. Veel aspecten die ook steeds terug zijn gekomen, daar kan het wel voor staan inderdaad. Gelukkig mag dar verleden blijven smile. De toekomst klinkt goed, ik hoop dat de toekomst 1 en al liefde is, dan heb ik verder niets te wensen laugh

Linksonder staat een symbool met twee driehoeken door elkaar getekend. De mannelijke en vrouwelijke kant. Ze zijn min of meer aan elkaar gelijk nu, maar nog niet doorweven met elkaar, dus het is nog niet helemaal in balans, of nog niet helemaal klaar. En met klaar bedoel ik dan dat je nog een stukje verder mag groeien in het integreren van je eigen mannelijke en vrouwelijke kant in het leven. Je voelt het al als gelijkwaardig binnen in jezelf, maar het mag nu nog tot uiting komen van binnen. Dit kan ook een stukje acceptatie zijn.
Ik vind dit wel een heel interessant stukje, want ik moet zeggen dat ik mijzelf behoorlijk onzijdig voel. Ik ben al heel lang bezig met de vraag of ik een jongen of een meisje ben, vroeger wilde ik me laten ombouwen, nu heb ik wel geaccepteerd dat ik een meisje ben, maar eigenlijk wil ik allebei de geslachten niet zijn. Het kan wel eens zo zijn dat ik gewoon moet accepteren wie ik ben, maar dat is lastig voor mij tongue

Jouw kruinchakra, is zeeer actief. Het is groot en paars en het straalt uit. Dus een goed contact, ook al is het misschien alleen tijdens dromen (dat heb ik gelezen hoor wink) Ook je derde oog is netjes open en je gaat goed genoeg op je gevoel en intuitie af. Heel belangrijk.
Ik heb niet alleen contact tijdens dromen hoor. Het meest contact heb ik als ik in slaap-waak toestand ben en ik krijg ook wel eens symbolische dromen. Overdag zie ik ook wel het 1 en ander, maar ik ben nog beetje angstig en daarmee jaag ik niet alleen aardse mensen weg, maar ook zielen weg tongue. Ik hoor wel de hele dag gedachtes van weet ik veel wie allemaal. Maar het zuiverste contact is toch wel als ik in bed lig, daar kan ik op vertrouwen, want dat is heel helder en ook niet beïnvloed door mijn eigen gedachten

Boven jouw engeltje, zie je nog allemaal bolletjes en streepjes, dat zijn ideeën, inspiraties en inspirerende gebeurtenissen die door jouw gids/engel worden gegeven en via hem bij jou komen. Dat kunnen hele kleine dingen zijn, bijvoorbeeld kleine dingen die opvallen en later van belang blijken te zijn voor jou. Misschien ook symbolen, of gevoelens om bepaalde dingen te gaan doen. Dit is allemaal in contact staan met je gids en de dingen doorkrijgen van hem.

Rechts staat een grote boom op de achtergrond. Dit ben jij in de verre toekomst. Je zult behoorlijk gaan groeien en je levensboom volmaken. Stevig verankert op de grond, de aarde en hoog reikend in de hemel smile.
Dat klinkt goed :D, zulke toekomstvoorspellingen kan ik op het moment wel gebruiken laugh.

OP de voorgrond staat nog wel een vulkaan, eentje die ontploft en spuwt. Ben jij een driftig iemand? of is er iets gebeurd waar je witheet van bent of van kan worden? Het heeft in ieder geval iets te maken met een abrupte uitbarsting van boosheid om iets of iemand.
driftig was is wel altijd heel erg als kind, nu niet zo meer. Het is wel zo dat het soms te veel wordt in mijn hoofd en daar kan ik erg verward van worden. Dat uit zich vaak wel in woede. Er is ook wel genoeg gebeurt, zeker de afgelopen tijd waar ik boos om ben, maar opzich ben ik dat ook wel weer achter me aan het laten.

Getal 3 is die van inspiratie, ideeen, aktie, wilskracht, optimisme en dynamiek. Ik heb hier een link naar een engelse tekst over het getal drie: http://astrology.indianetzone.com/1/three.htm
weer wilskracht smile. De link ga ik later lezen laugh.
Dit is mijn reading voor jou, hoop dat je er iets mee kunt. Vragen mag je altijd stellen.
Heel erg bedankt voor je reading, ik heb er heel veel aan en hij is ontzettend herkenbaar.

Liefs Cialara.

Ik had nog 1 vraagje, maar die staat ergens in de tekst dik gedrukt tongue.


Groetjes,
Amor
Cialara
Cialara jan 28 '12
Dank voor jullie feedbeck Amor en Marije. Ik heb het gelezen, maar ben heel moe van een boel dingen en heb even geen fut om nu erop te reageren. Komt nog wel komende week.

Liefs Cialara.
Marije22
Marije22 jan 28 '12
Tuurlijk hoor, het is tenslotte weekend! tijd om bij te komen en energie te verzamelen voor de nieuwe week. smile

Groetjes! Marije
Cialara
Cialara feb 1 '12
Dank je wel Marije smileheb jou intussen feedback gegeven via pb wink

Amor, jouw vraag of die samenwerking met jouw gids in dat energie verbinden nu bezig is of in de toekomst, dat is reeds bezig, hij staat tegen jouw vleugel aan zeg maar. Dus jullie hebben contact en dat werk is reeds begonnen. Wellicht al veel langer bezig dan jij misschien denkt ook nog smile

Dank jullie beiden voor de vele feedback, heb het nog eens gelezen. Jullie kunnen beiden jezelf er goed in herkennen en zien de dingen op jullie eigen manier in de tekeningen. En dat is eigenlijk ook wel goed, want als het herkenbaar is, dan klopt het ook voor jullie gevoel en kun je er nog meer uithalen. Voor mij zijn sommige dingen gissen en sommige dingen adviezen enzo die ik doorkrijg.

Ga ik snel morgen ofzo weer nieuwe tekeningen maken voor degenen die op mijn lijstje staan winknu naar bedje toe.

Liefs Cialara
Cialara
Cialara feb 2 '12
Oké ik heb de kaartjes voor Hikari, Nati en Enigma getekend. Jullie kunnen ze vast op facebook bekijken als je wil. Ga ik zo beginnen met de uitleg. Maar zal vanmiddag wel even het ijs op gaan hier achter ons huis en de kinderen helpen met de schaatsen enzo wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki