Loading...
nl

automatisch tekenen

Cialara
Cialara feb 18 '12
Ja, het keelchakra was opvallend wel eh, met de pijnstreepjes erbij ook wel... maar het draaide goed, dus je werkt er hard aan en mee smile

Wat mooi van die vogeltjes wel, zal daar nog eens op nalezen in jouw stukje wel, het kan dus op verschillende manieren uitgelegd worden weer...

Bedankt voor je prachtige feedback Pure Love, zal het nog een keer extra lezen, om te kijken of ik er nog dingen uit kan leren voor mezelf wink

Liefs Cialara.
Nathan
Nathan feb 18 '12
Originally Posted By: Cialara


Je bent behoorlijk toekomst gericht en zo te voelen laat je het liefst het verleden achter je. Er ligt daar ook een behoorlijk zware rode steen, bijna zo;n hoofd als op paaseiland, dat wat ligt te brullen daar. Iets of iemand uit het verleden met veel verbaal geweld lijkt dat. Er staat naast geschreven: Leave the grump behind. Er komt ook een groen slangetje naar toe geslopen, die het wil transformeren.
Jij keert in tussen gewoon je rug ernaar toe en gaat verder met jouw leven.

heb het nodige meegemaakt, vooral qua vertrouwen en liefde ken ik veel pijn. Probeer het achter me te laten, maar de herinneringen en de emoties blijven.

Ik zie bij jou een enorm blauw chakra dat groots draait en heel actief is. Jij hebt wel geleerd om te communiceren en doet dat ook veel.
ik ben een prater en een luisteraar, ik probeer zoveel mogenlijk info uit iemand zijn woorden te halen smile

Bij je hart zie ik wat pijnstreepjes die naar het verleden wijzen wel. De rest van je chakra's zijn prima en je voeten zijn groen, wat wil zeggen dt je goed gegrond bent en je dus vrij zeker en veilig voelt.

Je hebt je handen naar boven gericht en daar stroomt van alles uit wel. Ik zie roze uit je handen stralen met een enorme kracht naar boven toe. Alsof jij je liefde stuurt naar de zon die daar uitbundig schijnt. Jij stuurt op levenskracht ofzo, dat idee krijg ik erbij.
Heb jij iets met magnetiseren? Iemand levenskracht terug geven via je handen bijvoorbeeld? Het lijkt vrij krachtig bij jou.

Ik doe zowel reiki als magnetiseren, verder ben ik continu bezig met liefde geven aan mensen, krijg er zelden wat voor terug, maar mensen gelukkig maken maakt mijn eigen pijn een beetje dragenlijker

Het bootje is bijna als een huwelijksbootje... weet niet of je daarin gelooft, kan ook een fijne relatie zijn die in het verschiet ligt. Eronder zwemmen twee visjes dezelfde kant op, de twee geliefden wel. Jouw pad gaat over in een stroom het blauwe water zeg maar. Wat betekent dat het vloeiend zal verlopen.

Zou niet weten waar dit voor zou staan, ben al anderhalf jaar alleen, en ik ben een regelrechte ramp als het aankomt op relaties.

De vlieger is nieuw voor mij.. het doet me denken aan het liedje van Andre Hazes, die een brief aan een vlieger naar zijn moeder stuurt, maar het kan ook staan voor speelsheid, en werken met de wind...

Boven de grumpy old man zweeft een engel die zijn invloed uitoefend op het mopperende schepsel eronder, erboven een vlinder, wat betekent dat het getransformeerd wordt. Ook de slang geeft dit aan.

Boven jouw hoofd een heel klein miniscuul engeltje, een vrouwelijke met een hartje erboven. Ook een soort van vogelbeestje zie ik erbij nog. Mogelijk een partner die jou op zielsniveau kent? Ik vind dit moeilijk te duiden wel. Een vrouwelijke engel die met liefde bij jou is en jou verbind met de bron in ieder geval.

Dit was zo'n beetje wat ik er bij jou uit haal op dit moment. Vragen mag altijd.

Liefs Cialara.
Daecca
Daecca feb 18 '12
Originally Posted By: Cialara


Daecca de tekening voor euh jullie, voor Harrie en Daecca. Op de voorgrond Harrie met beide voeten op de grond en erachter Daecca, duidelijk aanwezig, jou beschermend, met jou communicerent (de blauwe keelchakra's die verbonden zijn). In het verleden heeft hij nogal wat rommel bij jou weggehouden zo te zien. Dat is die wolk aan de linker kant waar zijn vleugel voor zit wel.

At some point I couldn't keep stuff from happening and so his memory is vague on some parts of his life. But that's okay, It made him stonger but his memories about some stuff were just too big. so a filter was set in place. That way, he could deal with it bit by bit instead of handling the pain all at once. People say someone only gets what he/she can handle? Biggest BS ever if you ask me.

De appeltjes zijn denk ik een symbool van Merlijn hier, alsof je met die energie iets hebt.

Met je rechter hand strooi je, je zaait eits. En het valt in vruchtbare grond wel, want het is groen omrand. Dit kan iets met werk te maken hebben, iets op materieel gebied wel. Alsof je bezig bent om iets op te bouwen, zodat je daar later de vruchten van kunt plukken. Het is niet maar één zaadje maar het zijn er meerderen, dus kan zijn dat je met meerdere dingen aan de slag bent om iets op te bouwen op materieel gebied. Kan studie zijn, of meerdere studie's, bijbaantjes, een stage plek enz.

Merlijn? Dat is nieuw voor mij, misschien iets uit een vorig leven dat ik zal moeten opzoeken. Mij werd bij zowel een Tarot legging als bij een Runenwerping verteld dat de groene man achter mij staat en dat ik meer met de natuur zou moeten doen. Momenteel ben ik bezig met talloze dingen uit te werken. Met school, werk, thuis, ouders, financien. Ik ben een grote schoonmaak aan het houden voor mijn toekomst.

Je hebt een enorme wilskracht en een zeer groot geopend derde chakra. Dat het zo open staat is waarschijnlijk lastig en daarom dat jij je hand erop houdt. Met het derde chakra, de zonnevlecht staan we in verbinding met de mensen en dieren om ons heen. We ontvangen ermee en zenden er mee uit. Onze gevoelens, onze gedachten etc. Sta jij zo open dat je altijd voelt wat anderen denken of voelen? Of heb jij dit bewust gesloten door je hand er als het ware voor te houden. Heb het gevoel dat het daar iets mee te maken heeft.

Het werkt bij mij vooral onbewust. "Iedere keer als ik die jongen wil gaan verbeteren draait hij net om en doet het zelf, altijd net op het punt dat ik iets wil doen of zeggen" zei een collega van me. Voor mij is dat meer dat ik me omdraai, weg wil lopen en dan het gevoel heb dat er toch iets niet helemaal klopt. Ik heb er jaren geleden mezelf voor geblokkeerd. Na 5 begravenissen werd me het voelen teveel en dus heb ik die deur gesloten. Langzaamaan filter ik dat zodat ik steeds meer kan handelen. Overigens heb ik laatst begravenis nr 19 meegemaakt, Het blijft moeilijk maar nu heb ik vooral mijn eigen emoties ipv die van iedereen om me heen.

Boven de kruin van Daecca is een enorme regenboog te zien, en boven die van jou een ja, wat is het, een soort van symmetrisch krabbeltje. HEt werd in twee delen getekend die symmetrisch van elkaar moesten zijn, zo voelde het. Jullie vormen bijna samen één kruin toeter om het zo maar te noemen. Daecca deelt zijn regenboog licht met jou en jij hebt de spiegeling voor hem en van hem, in het contact met de bron. Er staat boven geschreven synchroniteit en spiegel/mirror. Dus door met hem samen te werken/leven, ervaar jij meer synchroniteit, alsin dingen die wonderlijk op tijd lijken te komen en vaak bijzonder toeval dat je ervaart, wat jou verder helpt op jouw weg. Voor hem ben jij als het ware een spiegel, waar hij van kan leren ook. Het is dus een twee-weg, jullie helpen elkaar als het ware.

Dit is een klein beetje verbazingwekkend, aangezien in D's verhaal te lezen is dat we tweelingen waren in ons eerste leven, op die manier zou het inderdaad kunnen zijn dat we elkaar spiegelen. De ene hand wast de andere. "Every Teacher is a Student.

Aan de rechterzijde staan een grote zon, van de levenskracht en positiviteit. Eronder een pentagram, de oneindige knoop. Het is een sterk symbool wat vaak door de wicca gebruikt wordt. Het betekend zoiets als de vijf elementen, maar ook voor mij persoonlijk vaak iets met natuurgeneeskunde of liefde voor de natuur.

Wicca heb ik een heel sterke mening over die ik hier voor me zal houden. Maar het teken is ouder dan Wicca. En de elementen komen er inderdaad in voor. Zelf ben ik "Allergisch" voor het dragen van dit teken. Als ik het draag vreet het mijn energie. Er zijn gelukkig andere manieren en er is er Een die ik wel kan dragen maar die is van mijn Oma geweest.

Overigens gebruik ik de elementen op een wat andere manier.
The Green Man en het Alchemisme boeien mij sterk.


De engel in het water, voedt de bloem die eronder staat. De bloem is er eentje van vertrouwen en balans, die mag groeien. Ik denk dat dit iets is voor de toekomst. Dat jij op die vlakken mag groeien. Vanuit liefde zal deze gids/engel je helpen om dat te doen. Kan ook dat dit ook Daecca is overigens. Het water is gevoeligheid, gevoel, liefde, die mag je in balans brengen en vertrouwen op het leven hierbij.
In de bloem zie je ook nog een lemniscaat verwerkt, wat betekent dat dit iets is wat een terugkerend thema zal zijn.

Op de achtergrond staat een kerktoren met een zon erboven. Ik weet niet of je iets met de kerk hebt? Dit staat voor mij meer voor een soort van rustpunt, een zekerheid die je hebt, als een soort van veilig toevluchtsoord dat je hebt als het eens lastig is ergens mee.

Bij jou de getallen vier en vijf. Vier staat voor een hard werkend persoon, die wel houdt van vrijheid en kunnen zeggen wat je denkt. Stabiel en met gevoel voor verantwoordelijkheid.
Getal vijf staat voor iemand die intelligent is en goed kan communiceren. Pas wel op dat je niet te snel voorrang geeft aan je logica ipv aan je intuitie staat erbij, maar dat zit wel goed bij jou denk ik.
Je zou een prima organisator kunnen zijn wink

Dit was zo'n beetje wat ik er uit haal bij jou Harrie en Daecca.

Liefs Cialara.


Voor de rest zeg ik alleen, heel mooi. Met de kerk heb ik vrij weinig behalve dat ik het mooie gebouwen vind. Maar misschien zal het betekenen dat in mijn toekomst (Rechts van de tekening) ik wat meer rustpunten zal vinden. Wie weet, Hartstikke bedankt voor de prachtige tekening!
Cialara
Cialara feb 18 '12
Daecca,

Ik heb zelf ook niets met de kerk in zichzelf, dus ik ging al meer uit van de soort van veilige plek of haven in de toekomst wel ja.

Ook bij het pentagram voelde ik al die kant wel, dat het meer om het 5 elementen verhaal en alchemisme ging wel. Het is een oeroud symbool en er zijn vele betekenissen aan te geven. De wicca staat voor mij persoonlijk ook meer voor het natuurleven dan voor hekserij. Als in het werken met kruiden, het leven met de zon en maan standen, de natuur als basis nemen in het leven, zulk soort dingen meer.

Dank jullie voor de feedback, ook het stukje van het filter vond ik erg interessant wel, om dat zo te zien. Mooi hoe Daecca dat vertelde hier, en ook mooi om te zien hoe de samenwerking met en de liefde van onze gidsen er zo is.


Nathan,

Ook jij bedankt voor je feedback hier. Misschien heb je nu geen relatie, maar dat wil niet zeggen dat die er nooit zal komen smilestel je hart maar open en je zult op een gegeven moment echt we iemand tegenkomen die bij jou past. Als je dat "grumpy" mannetje dan maar thuislaat, mss dat dat bedoeld word ook met leave the grump behind?

En ik zie toch echt in de toekomst twee visjes die de zelfde kant opzwemmen, dus geef de moed niet op smileEr zit in ieder geval een hele fijne vriendschap aan te komen en wie weet kan het meer worden.

Liefs Cialara.
Nimueh84
Nimueh84 feb 19 '12
Cialara, je maakt ontzettend mooie tekeningen. Ik moet zeggen dat ze me ook best wel raken, dat heb ik nog niet eerder zo gevoeld eigenlijk. Ik las dat je erg veel aanvragen hebt. Als het wat rustiger wordt, zou je er dan ook voor mij eentje willen maken? Ben erg heel benieuwd naar en ik vind het leuk om de tekening op te hangen in mijn kamer smile
Nathan
Nathan feb 19 '12
Mijn hart openstellen doe ik niet meer, in de afgelopen anderhalf jaar heb ik het meerdere keren geprobeert, rustig aan, steeds met kleine beetjes. En dan krijg je die woorden te horen "ik hou van je", iets wat 2 weken later ineens niet meer zo was.

Ik vind het de pijn niet meer waard, met alleen zijn kan ik mezelf ook ondersteunen, voor mij heeft een relatie maar weinig "meer".

Waar staat het getal 3 voor, rechtsboven in?
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Originally Posted By: Nathan
Mijn hart openstellen doe ik niet meer, in de afgelopen anderhalf jaar heb ik het meerdere keren geprobeert, rustig aan, steeds met kleine beetjes. En dan krijg je die woorden te horen "ik hou van je", iets wat 2 weken later ineens niet meer zo was.

Ik vind het de pijn niet meer waard, met alleen zijn kan ik mezelf ook ondersteunen, voor mij heeft een relatie maar weinig "meer".



Hoi Nathan,

Ik lees toevallig je stukje en dat raakt me wel frownZelf heb ik ook wel een en ander meegemaakt met relatie-mislukkingen en hartzeer.. en het gaat inderdaad gemoeid met een hoop pijn.

Besef je alleen wel dat pijn nooit voor niets is geweest smileHet heeft je gemaakt tot wie je nu bent, je hebt iets geleerd, je bent verder gekomen. De kunst is om het niet zijn uitwerking in negativiteit te laten hebben, maar juist in positiviteit (al is dat heel, heel erg moeilijk).. en vooral elk moment te beleven vanuit het 'nu', niet vanuit het verleden (of de toekomst). Zelf heeft me dat veel vreugde en zin in het leven opgeleverd. Op een gegeven moment, als je verliefd bent op het leven zelf, zul je zien dat je dan ook anders tegen relaties aankijkt, en dat je voorzichtig je hart weer opent. Met positieve gedachten trek je positieve ervaringen aan...

Dus zeg in ieder geval nooit nooit laughMaar geef het tijd, om te helen en van het leven en de mensen om je heen te houden. Focus je maar op jezelf, want als je lekker in je vel zit komen de mooie ervaringen vanzelf op je pad.

Dat wilde ik toch even kwijt.. Merudi is er uiteindelijk toch ook voor de emotionele-steuntjes-in-de-rug smile

Liefs,

Marije
Nathan
Nathan feb 19 '12
Telkens werd ik weer verliefd, had ik weer de hoop dat deze persoon wel eerlijk was, wel echt om mij gaf, en elke keer was het weer het zelfde liedje.
Elke keer weer mag ik mezelf dan uit een diep dal trekken, zonder hulp of steun van wie dan ook, elke keer weer vervloek ik mezelf dat ik er weer ingetrapt ben, achteraf is het altijd zo duidelijk, wat ik anders had moeten doen.
Mijn gids heeft me duidelijk gemaakt dat ik in dit leven mijn kansen op een echte partner verpest heb, en dat er ook geen meer zullen komen. En ik heb daar vrede mee.

Vanwege mijn fotografisch geheugen kan ik niks vergeten, en blijf ik elke dag de momenten zien en de emoties herbeleven. Elke nacht zie ik het tientalle keren voorbij komen, soms leuke dingen, meestal de pijnlijke momenten.

Ik focus me op mezelf, mijn hart en liefde zijn van mij, en niemand komt daar meer bij in de buurt.
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Ik kan me niet goed voorstellen dat je gids je zoiets duidelijk maakt shockedwaarom zou jij je kansen verpest hebben, terwijl je steeds juist goed van vertrouwen was tegenover je partners?

Hoe dan ook, het gaat om jou en waar jij je fijn bij voelt.. als je vrede voelt bij alleen-zijn is dat prima smileNiemand die je verplicht of van je verwacht om een partner te gaan zoeken.

Zelf heb ik geen ervaring met mensen die te maken hebben met een fotografisch geheugen, dat maakt het inderdaad vast nog veel moeilijker.. maar je bent er enorm bij gebaat als je toch probeert het verleden los te laten. Laat het je juist sterker maken smile

Denk in ieder geval niet dat je er alleen voor staat.. als dat dan niet de mensen uit je directe omgeving zijn, dan zijn het de mensen hier op Merudi wel.

Liefs, Marije
Nathan
Nathan feb 19 '12
Omdat ik op de 2 momenten dat ik wel een blijvende relatie had kunnen krijgen of het verpeste door het maar voor lief te nemen en er niet genoeg moeite voor te doen, en de 2e kans verpeste door weg te vluchten, weg te vluchten omdat ik bang was mezelf 100% over te geven aan haar. Iets waar ik nu al 5 maanden enorme spijt van heb. Maar dat is iets wat ook nooit meer goed zal komen, she hates my guts.

Ik kan het verleden loslaten, maar de herinneringen staat letterlijk in mijn geheugen gegrift, stel het je voor als opgesloten zitten in een wereld, een wereld waar dingen je doen denken aan gebeurtenissen, noem het triggers.
En stel je dan voor dat je die triggers niet nodig hebt, dat de herinneringen uit zich zelf naar boven komen, met de hevigheid zoals toen ze net gebeurde.
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Het spijt me voor je, Nathan frownAl die narigheid..

Daarom: probeer toch in het tegenwoordige moment te leven, te genieten van de kleine dingetjes.. en elke keer dat je je heftige stukjes uit je verleden herinnert of herbeleeft, kun je misschien proberen daar uit te 'snappen', het je niet te laten bepalen wie je op dit moment bent, door er heel bewust bij stil te staan dat het iets is dat je eerder hebt meegemaakt, maar wat nu niet meer werkelijkheid voor je is. Werkelijkheid is nu, het enige moment waar je invloed op kunt uitoefenen. Je hebt de keuze om te doen waar je plezier uit haalt smileEn nieuwe mensen te leren kennen, misschien wel voor een levenslange vriendschap. Het begint uiteindelijk allemaal bij jezelf..

Ik wens je in ieder geval alle geluk toe!
Nathan
Nathan feb 19 '12
neemt nog niet weg dat elke keer als ik aan haar denk bij mij de tranen over mijn gezicht lopen, en ik weet dat ik haar nog heel vaak tegen ga komen...
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Het heeft tijd nodig.. smile
Nathan
Nathan feb 19 '12
doordat ik de momenten elke dag weer voorbij zie komen, in alle hevigheid, duurt het zo extreem lang voor ik er echt vrede mee kan vinden. Daarom probeer ik altijd zo ver mogenlijk weg te vluchten van de personen over wie de herinnering gaat. Maar ik blijf me aangetrokken voelen tot haar, krijg haar niet uit mijn hart, hoe hard ik ook wrik.
Dammi25
Dammi25 feb 19 '12
Wat super cool dat jij dat kunt!!!
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Wegvluchten lijkt me nooit het antwoord.. Ook al is onder ogen zien de moeilijkste weg, daardoor kun je wel beter heftige ervaringen verwerken. Het is eigenlijk gewoon een rouwproces.. het loslaten van een partner en het verdriet dat daarmee gepaard gaat wordt volgens mij nog wel eens onderschat shocked
Nathan
Nathan feb 20 '12
Uit ervaring weet ik dat als ik iemand niet zie, het ongeveer anderhalf jaar duurt voor ik de herinneringen een beetje kan onderdrukken, en dan nog ben ik de gevoelens die ik voor iemand had niet kwijt.
Laatst had ik bijgepraat met een ex die ik al anderhalf jaar niet had gesproken, en nog kwam dat verlangen omhoog.
Het meisje wat nu het sterkst in mijn gedachte aanwezig is ga ik op elke beurs tegen komen, op elke verjaardag en elke andere dag waar ik met mijn vrienden ben.
Knowing she hates my guts, and that my heart still lingers for her, feeling the energy between us. And remembering the bitter words of my guide, it makes it all painfull...
Solaria
Solaria feb 20 '12
Dag Nathan,

Sorry, dat ik me er mee bemoei. Maar wilde het nog even tegen je zeggen.

Wegvluchten en je gevoelens onderdrukken, is in mijn beleving niet loslaten. Als het gaat om liefdes partner is het heel erg heftig en omdat je het onderdrukt, komt des te harder aan als je de persoon in kwestie irl weer ziet. Laat je emoties en gevoelens er gewoon zijn erken dat ze er zijn, ze mogen er zijn. maar verstop ze niet dat maakt het alleen maar moeilijker. Het kost inderdaad tijd. in jouw geval is misschien koorden snijden met aartsengel Michael en Raphael voor het helen een goede doe dat dagelijks. het is echt moeilijk, maar leef inderdaad in het hier en nu. en onderdruk het niet.

Suc6
Marije22
Marije22 feb 20 '12
My thoughts exactly Solaria smile

Ook al heb je te maken met een fotografisch geheugen, het principe blijft hetzelfde..

Ik hoop dat we je hiermee wat steun kunnen bieden, Nathan.
Sundance
Sundance feb 20 '12
Origineel bericht van: Cialara
Ja, het keelchakra was opvallend wel eh, met de pijnstreepjes erbij ook wel... maar het draaide goed, dus je werkt er hard aan en mee smile
ja absoluut. eerder had ik minstens eenmaal in de maand, keelpijn. alleen maar omdat ik mijn eigenwaarheid of wat ook niet durfde te uitten. daar was ik achter en werd minder. maar het heeft aansluitend nog heel lang geduurd voor ik mezelf Waar neer durfde te zetten. het heeft zijn tijd nodig gehad maar dat was, en is het zeker waard. de tijd die ik hierbij nodig had, heeft er ook voor gezorgt dat ik heel mooi voor mezelf kon leren of iets nodig was/is om te zeggen/ te delen, of het aanvullend is enz. en dat neemt ook druk weg. hou niet zo van in de lucht rondplapperen, egostrelen. liever rustig delen. kan er heel verhaal over schrijven maar je begrijpt wel. smile

Wat mooi van die vogeltjes wel, zal daar nog eens op nalezen in jouw stukje wel, het kan dus op verschillende manieren uitgelegd worden weer...
denk het ook. ieder heeft zo zijn eigen interpretaties/ingevingen die bij symbolieken passen. en aangezien juist dit stuk speelde en niets anders, kwam ik gelijk hier op uit.en zo voelt het nu nog, nu ik het weer nalees. smile

Bedankt voor je prachtige feedback Pure Love, zal het nog een keer extra lezen, om te kijken of ik er nog dingen uit kan leren voor mezelf wink
jij ook bedankt! ik vindt het een heerlijke tekening met uitleg.

Liefs Cialara.


Liefs PureLove
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki