Loading...
nl

automatisch tekenen

Eruan
Eruan nov 1 '11
Wow Cialara shockedIk zit hier met mn mond vol tanden, kippenvel van mn tenen tot mn kruin, want wat is het leuk om een kameel in mn slaapkamer te hebben, en die mee de trap afkomt, stiekem mn fiets vervangt, met mij mee hobbelt op school enz. Sorry even zonder gekheid, maar wat een grappige, leuke, mooie en bijzondere manier van readen! smile

Ik sta er helemaal versteld van, kan nog niet zo goed precies onder woorden brengen, maar ik zal vanavond na college even proberen zo uitgebreid mogelijk te reageren. Echt Waanzinnig bijzonder apart en mooi laughEn wat een lieve kameel is het op de tekening!

Heeeeel erg bedankt Jorine, echt prachtig! laugh

Liefs
Cialara
Cialara nov 1 '11
ja, die kameel is echt een schatje laugh
Eruan
Eruan nov 2 '11
Ten eerst Heeeel erg bedankt voor de tekening! Vind het echt enorm bijzonder, en ontzettend fijn dat je een tekening gemaakt hebt. Ik zal nu proberen zo goed mogelijk inhoudelijk te reageren. smile

A horse is a horse ofcourse ofcourse and nobody talks to a horse ofcourse unless the horse is the famous horse like the famous mister Ed.
Hahaha dat is een liedje wat mijn broertje regelmatig citeert vooral wanneer ik eindeloos over de paarden doorpraat. Ik ben namelijk een extreme paardenliefhebber, maar ik moet zeggen dat ik wel tegen Maantje praat ook al is het geen beroemde Ed. Muahhaa van dat liedje word ik zo melig. laugh

Dit liedje kwam steeds boven bij me, tijdens het tekenen. Wel grappig vond ik. Want ook de tekening begon met iets dat op een paardenhoofd leek, groot was dan ook mijn verrassing toen er bij werd geschreven Camel. Hahaha, dat liedje en dan een hoofd van een paard dat een koptelefoon draagt, want dat is dat dingetje op zijn hoofd. Het paardje houdt van muziek (of de kameel). De kameel komt uit een vorig leven waarin kamelen heel belangrijk waren. Er was er eentje die voor jou bijzonder was en dat dier is nog steeds bij je in energie, en het wil je beschermen als het ware. Daarom lijkt het net of het zijn kop teder over de jouwe legt. Het kan soms wat zwaar aanvoelen daar op je hoofd, want het is geen klein beestje. Als het je te veel word moet je hem gewoon zeggen dat het nu wel even genoeg is wink

Ik ben bijzonder onder de indruk van de kameel/paard, maa rhij heeft het meest weg van een kameel, ik denk dat hij heel erg lief is, al kan ik natuurlijk niet bevestigen of ik denk dat ik een kameel bij me heb. Het zou me niets verbazen eigenlijk omdat ik nu ook echt nog steeds enorm veel met paarden heb, en altijd nog een keer met een kameel door de woestijn wil gaan. Ik moet zeggen dat met het stukje over de kameel ik heeeeel erg vrolijk werd en het kippenvel over mijn rug had lopen van de blijheid/mooiheid smileDe druk op mijn hoofd kan ik wel bevestigen op sommige momenten, dus ik geloof dat je daar wel goed zit. smileZal het hem/haar dan lief vragen smileWel een gave kameel hoor, die heeft deze zomer de tijd van zn leven gehad denk ik want ik ben naar een muziekfestival geweest, dus als het de goede muziek was, was hij vast wel blij laugh

Je derde oog is geopend en kijkt samen met je maya ogen de wereld in, op alle niveaus komt het binnen bij jou wat dat betreft, want ook de kringelende lijn van boven naar je derde oog gaat eigenlijk via je kruinchakra en dat is jouw lieflijke contact met de bron. Niet altijd recht toe recht aan, maar meestal via omwegen in symboliek, synchroniciteit en toeval komen de dingen naar je toe en begrijp je ze.
Weet niet zo heel goed hoe ik hier op moet reageren, voor mijn gevoel slaap ik soms nog half, maar ik probeer wel de verbinding met de bron te hebben, liefde te geven, alles om me heen met zoveel mogelijk respect te bekijken, en voel daardoor enorm veel liefde voor de schoonheid om ons heen. smileWat bedoel je met Maya ogen als ik vragen mag? Heb er nog nooit van gehoord tongue

De bolletjes en slingertjes links boven je hoofd dat is jouw inspiratie, je borrelt van de ideeën en gedachten.
Mijn hoofd gaat als een tierelier, en er komen altijd de meest gekke ideeën binnenvallen, dus ik denk dat dat heel erg goed klopt, is het ene ding nog niet verdwenen zit er al weer iets nieuws in mijn hoofd laugh
Je bent beschermd maar tegelijk heb je ook last van die beperkte ruimte die die bescherming biedt. Dit kan een muurtje zijn die je zelf hebt opgetrokken of die door familie wordt veroorzaakt, de pijlen die van buiten naar binnen wijzen, zeggen dat er wel veel druk op dat muurtje is en dat anderen die omver willen halen. Het is nu of je je een beetje verstopt hebt onder de kameel en tussen de muurtjes en anderen proberen tot je door te dringen.
Muurtjes kloppen ook, en er wordt inderdaad gegraven, met name door een psych en een bijdehand broertje, ik heb nooit zo'n leuke schooltijd gehad en daardoor weet ik van mezelf ook dat ik mensen me niet zomaar laat bereiken, ben ik voorzichtig en mensen proberen me nu opener te laten worden, maar het is lastig, want ergens wil ik mn muurtjes droppen, maar het is veilig als niemand te dichtbij komt... En weer de lieve kameel smileWat moet het een lief beestje zijn laugh
Rechts van de kameel lijkt wel een hele lange f te staan, ook een soort van muzieksymbool.
Muziek hoort ook wel bij mij, ik maak graag muziek, en ik luister ook graag, voor mij is het echt een manier om te ontspannen en blij te zijn, mn gedachten te verzetten, of juist me te concentreren, muziek maken voor de stenen af en toe, muziek maken voor het leven zelf, muziek om te leven. smile
Daarnaast zit een soort van hamstertje of klein knaagdiertje opgerold te slapen in een soort van cocon. Het voelt zich gekoesterd door jou en is graag bij je. Is dat een huisdier van je? Het is heel klein, nog een soort van puppy ofzo.
Wat het kleine beestje betreft weet ik het zelf niet, wij hebben thuis geen huisdieren, wel zijn er op stal 2 honden waar ik goed mee kan, een extreem lief veulentje waar ik heel graag bij zit te aaien, en natuurlijk mr. Maan himself, maar hij is niet klein. (wel heul schattig ;)) Dus ik weet niet meteen wie of wat het zou zijn. smileof ik moet een muisje onder mn bed hebben xD

Onder dit dier is jouw chakrale staf getekend. Het ziet er op het eerste gezicht vrij goed gebalanceerd uit, met een mooi groot kruinchakra en geopend derde oog. Een communicatie chakra dat aan het draaien is en dat is verbonden met je hartchakra. Je spreekt en communiceert vanuit je hart. Het zonnevlecht en de wortel chakra zijn ook keurig netjes, alleen het heilligbeen chakra is een beetje klein, maar verder wel ok, er word verder geen aandacht aan geschonken.
smile
Wel is er nog een verwijzing naar je keelchakra of communicatie chakra, daar zit een soort van vlinder omheen onder je kin, waar ie nog eens apart wordt getekend. Erbij staat grow. Ik denk dat je nog mag groeien in het communiceren en dan voornamelijk op het voor jezelf opkomen.
Dat lijkt me een goede verwijzing, ik werk eraan om meer voor mezelf op te komen, en ook echt te zeggen wat ik denk, en nee te leren zeggen wanneer ik ook nee bedoel, maar wel vriendelijk te blijven natuurlijk. smileNiet meer alles ja en amen. smile

Dit was zo'n beetje jouw reading Eruanne.

Liefs Cialara

Heel heel heel erg bedankt Jorine, ik vind het echt heel erg bijzonder wat je kan, en wil je echt hartelijk bedanken voor je tijd en moeite!
Liefs Eruanna
[/quote]
Cialara
Cialara nov 2 '11
Hoi Eruanna,

Dank je voor je feedback smileleuk he, dat liedje...

Maya ogen zijn je "aardse" ogen, dus gewoon je volgens ons "nuchtere verstand" wat wij realiteit noemen. Je derde oog is je innerlijke oog.

Ik vraag me ook af wat dat kleine diertje betekent... ik heb ook geen idee, het is er wel, en het voelt zich nogal fijn bij jou geloof ik, want het lijkt net of het slaapt in een soort van baarmoeder achtig iets... Wie weet is het iets voor de toekomst, geen idee. En de gidsen willen het ook niet echt zeggen.

Ik heb me even afgevraagd nog of het misschien iets met je nieren zou kunnen zijn... omdat het een beetje de vorm van een niertje heeft. Maar het leek mij te hoog zitten daarvoor.

smileAls je er bij toeval achter komt, laat het me dan weten he winkleer ik ook weer van smile

Liefs Cialara.
HeiligHart
HeiligHart nov 3 '11
Hoi lieve Cialara,

Ik ben echt nog steeds een beetje verwonderd over de uitkomst.
Een aantal weken geleden ben ik hier op deze site terecht gekomen, doordat ik mijn gevoel aan het volgen was.
Nu blijkt dus dat ik een lieve engel in mijn nabijheid heb die mij die weg gewezen heeft.

Tijdens en na het lezen van je reading rolde de tranen van geluk over mijn wangen. Ook trilde mijn gehele lichaam een geruime tijd,
Alsof ik echt in een nieuw level terecht kwam. Echt super mooi moment! smile

Zelf had ik al veel gedachtes, maar wist er niet precies een vinger op te leggen.
Met wat er allemaal nou echt speelde en wie ik nou precies was.
Nu ik die tekening en de uitleg van jou heb mogen ontvangen zijn er velen stukjes op hun plaats terecht gekomen.
En heb ik een bevestiging van mijn kunnen gekregen.
Het gaat nu allemaal zo snel dat ik nog echt moet acclimatiseren in mijn nieuwe beleving.
Van veel dingen weet ik niet de theorie die er over te vinden is, omdat ik alles puur uit instinct en "hints" doe.
Ik heb namelijk pas sinds kort beschikking over internet en ga mij nu pas steeds meer verdiepen.

Je schreef dat het leek alsof ik alles in het licht van het hart doe en dit verklaart weer, waarom ik mij zo aangetrokken voel tot het heilige hart.. denk ik..
Een beeld die mij toegereikt werd, een sleutelhanger die ik moest aanschaffen van mijzelf, mijn fascinatie voor maria magdalena, en ook een rontgenfoto
waarop te zien is dat mijn hart precies in het midden zit. Die beschermd zit tussen mijn beenderen.
Ik begreep dat maar niet en had sterk het gevoel dat dit een diepere betekenis moest hebben.
Wellicht is daar mijn antwoord nu dus op gegeven! smile

Ik geef mijzelf ook zoveel mogelijk liefde, want je kan andere pas echt liefhebben als je jezelf ook liefhebt.
Doordat ik een tijd ziek ben geweest, EBV (pfeiffer) met als gevolg een burn-out,hypermobiliteit, overdwars liggende verstandskiezen en een sprint qua bewustwording,
heb ik echt naar mijzelf moeten luisteren.
Ik kon niet over mijn grenzen gaan en heb daarmee mijn eigenliefde getoond!
In die tijd hebben artsen/psychologen mij ten onrechte in hokjes willen plaatsten.
Dit heeft mij erg veel pijn gedaan, omdat ik doorhad hoe ze met mij omgingen.
Er werd alleen maar gebruik gemaakt van aannames.
En wanneer ik ging uitleggen hoe het in elkaar stak voor mij dan werd dit vervolgens weggewimpeld.

Zouden mijn gidsen bedoelen met het "haal adem" dat er nu ik mij erbij neergelegd heb weer adem kan halen?Of juist dat als ik
er rustig over ben weer kan ademhalen? zoiets?

Grappig ook dat je schrijft over healingscapaciteiten, want nu ik terugkijk heb ik iemand al van zijn kaalheid afgeholpen.
Ook neem ik pijn over van mensen, helaas heb ik het naar mijn gevoel nog niet helemaal onder controle.
Dus begreep ik maar niet waarom ik altijd zoveel pijn had en extreem vermoeid was na contacten.
Nu ik dit weet kan ik mij hier bewuster van worden smile.
Grotendeels ben ik meer bezig met het helpen verwerken van trauma's en eigenwaarde hervinden.
Daar waar ik kan.

In de afgelopen twee jaar (ziekteperiode) heb ik heel veel tijd aan mijn geest besteed.
Mijn doel was dan ook om mijn hoogste staat van bewustzijn te behalen! (verlichting)
Wat ben ik blij dat ik al zo ver ben smile...
Want ondanks dat ik weet dat mijn belevingen ver van veel mensen afstaat ben ik niet anders gewend.
Dus wist ik niet met zekerheid te zeggen hoe ver ik eigenlijk al was.
Ondanks dat ik alleen maar verbaasd was over het gedrag dat ik constateerde bij meerendeels van de mensen.

Tevens heb ik vorig jaar het symbool van de engelmens doorgekregen!
Ik wist echter nooit de betekenis ervan. Pas sinds een aantal weken ben ik erachter gekomen.

En het klopt precies dat ik erg veel doorheb om mij heen.
Dit is alleen vaak beangstigend voor mensen in mijn omgeving.
Juist omdat het heel confronterend kan zijn als ze liever iets verbergen.
Als iemand naar mij kijkt voel ik de ogen branden.
En als ik dan even omkijk naar waar het vandaan komt schrikken ze daar vaak van.
Ik vind het dan zo lastig daarmee om te gaan.

Doordat ik veel ideen doorkrijg heb ik al veel oplossingen voor wereldse problemen bedacht.
Alleen weet ik dat ik nog even geduld moet hebben om ze te kunnen uitwerken.

Super bedankt voor dit.
Het zegt mij dat ik op de juiste weg ben.

Nu ik er ook al een aantal dagen rustig over nagedacht heb ben ik weer veel verder gekomen.
Omdat ik nu zeker weet dat ik niet hoef te twijfelen.
En heb ik al weer meerdere stappen kunnen nemen, om mijn leven weer gemakkelijker te kunnen maken.

Moge het goede dat je mij gegeven hebt weer in drievoud bij je wederkeren wink

Veel liefs

Kim Maria
Cialara
Cialara nov 4 '11
Hoi Kim Maria, dank je wel voor je enorme feedback. Mooi hoe het aansluit bij de tekening wel. Ben er weer even stil en dankbaar voor dat het jou zo helpt.

Liefs Cialara
Char
Char dec 12 '11
Cialara wat een super indrukwekkende tekeningen!! Die van mij heeft een mooie plek gekregen ben er super blij mee!
Liefs,
Char
mnq
mnq dec 16 '11
Hallo Cialara,

Ik heb je tekeningen gezien en je readings daarbij, wow wat een mooie gave heb jij zeg! Ik ben er van onder de indruk.
Zou je voor mij ook een kaartje willen tekenen?
Ik zelf doe aan roettekenen ( mensen laat ik boven een kaars een vel papier houden, dan laat ik ze het velletje over de vlam bewegen en daar komen hele mooie tekeningen / symbolen uit. ) Ken je deze manier van readings geven?

Lieve groet, Mnq
Cynthia
Cynthia dec 16 '11
Ik zat het topic ook door te lezen. Wat een ontzettend bijzondere gave heb jij zeg. Automatisch schrift ken ik wel, maar automatisch tekenen is een nieuwe fenomeen. Ik zou het ook heel leuk vinden als je eentje voor mij wil / kan maken.

Groetjes!
Cialara
Cialara dec 18 '11
mnq en cynthia, ik zal komende week proberen er tijd voor te maken, maar kan het niet garanderen smile

het is altijd nogal druk zo die laatste dagen voor kerst met school enzo van de kids....

Liefs Cialara.
Cynthia
Cynthia dec 20 '11
Nou, dat zou echt helemaal fantastisch zijn :-)
Cialara
Cialara dec 21 '11
Heb de tekeningen gemaakt, nu nog fotograferen en uitschrijven hier... dus nog heel even geduld dames wink
Cialara
Cialara dec 21 '11
Origineel bericht van: mnq
Hallo Cialara,

Ik heb je tekeningen gezien en je readings daarbij, wow wat een mooie gave heb jij zeg! Ik ben er van onder de indruk.
Zou je voor mij ook een kaartje willen tekenen?
Ik zelf doe aan roettekenen ( mensen laat ik boven een kaars een vel papier houden, dan laat ik ze het velletje over de vlam bewegen en daar komen hele mooie tekeningen / symbolen uit. ) Ken je deze manier van readings geven?

Lieve groet, Mnq




Eigenlijk... zou ik voor de grap wel eens van jou willen weten wat je hier uithaalt... jij kent jezelf het beste tenslotte winkIk laat daarom de tekst voor jou open Monique. Ik zal het later invullen als je ergens vragen over hebt laughGewoon voor mij ook wel eens interessant wat jij er uit zult halen. Geen vrees, ik zal het zelf hier uitschrijven wat ik erin zie en dan later plaatsen erbij smile

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara dec 21 '11
Origineel bericht van: Cynthia
Ik zat het topic ook door te lezen. Wat een ontzettend bijzondere gave heb jij zeg. Automatisch schrift ken ik wel, maar automatisch tekenen is een nieuwe fenomeen. Ik zou het ook heel leuk vinden als je eentje voor mij wil / kan maken.

Groetjes!


Hoi Cynthia,

Bij jou doe ik het zelfde als bij mnq. Ik schrijft het zelf uit, maar ben benieuwd wat je er zelf in ziet wink

Cynthia
Cynthia dec 23 '11
Cialara, heel heel heel erg bedankt voor de prachtige tekening. Hier ben ik echt ontzettend blij mee. Mijn eerste indruk was: kleurrijk, natuur en vredig. Echt een prachtig mooi plaatje. Ik ben niet zo goed in het interpeteren van tekeningen, maar jouw uitleg klopte wat mij betreft precies. Ik zal nog even uitgebreid reageren.

Ik ga de tekening uitprinten en ophangen!
Morgana
Morgana jan 2 '12
IKKE OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK wink
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 2 '12
Ik hou me ook warm aanbevolen!
Ben altijd heel benieuwd zeker 2012 voor mij een speciaal jaar zou worden (volgens diverse voorspellingen).

Namasté
Elrian
Troplinake
Troplinake jan 4 '12
Hoi Cialara

Eerst en vooral een happy 2012 met vele leuke ervaringen en een goede gezondheid vooral natuurlijk :-)
Misschien zie je mijn postje niet meteen maar ik ben eigenlijk eens benieuwd of je bij mij ook een tekening zou doorkrijgen.
Ikzelf teken zeer graag alleen soms weet ik niet wat te tekenen smile
Daarom boeit automatische tekenen mij ook dan heb ik altijd wel wat te tekenen en met een speciale waarde en reden :-)
Hoe leer je het? Kan je het leren? en moet je groot kunnen tekenen? ik ben zelf klein van gestalte door mijn ziekte en dus vraag ik me af of ik automatische tekenen en schrijven wel zou kunnen doorkrijgen hihi misschien dom maar daar dacht ik aan :-).

Thx alvast en ben stiekem toch benieuwd :-)
Troplinake
wolfke
wolfke jan 4 '12
Ik heb wat zitten rondspeuren in dit topic winken leuke tekeningen gezien. Mocht het eens passen want er zijn nog een aantal aanvragen voor mij, dan zou ik het interessant vinden te zien welke tekening er bij mij te voorschijn komt alsook dewelke uw en mijn interpretatie erbij is. Alvast bedankt, Cialara.
Cialara
Cialara jan 8 '12
Hoi hoi allemaal,

Ik ga voor ieder van jullie een tekening maken, was alleen een weekje op vakantie en zie ze nu pas eigenlijk jullie aanvragen. Dus heb nog even geduld ik ga ze komende week doen wink

Liefs Cialara.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki