Loading...
nl

automatisch tekenen

Tatora
Tatora aug 26 '11
heb vandaag per post de tekening ontvangen..
amai..wat een liefdevolle kracht gaat daar vanuit!
zo een verfijning;.prachtig!
en,ja ik dacht ook wel dat je je eigen avatar hebt gemaakt
,kijk er met bewondering naar!
(bedacht trouwens dat het grappige "brilmannetje",dat zo verbaasd nieuwsgierig kijkt...ook op een toon lijkt...van muziek,hey..
en ,ja zingen is één van mijn lievelings "hobbies"..
zou het graag weer doen,met een band of harp muziek erbij;.
isiets vanuit mn ziel;.)
liefs X
nogmaals dank je Cialara
taro
taro aug 27 '11
Origineel bericht van: Cialara
Oh ja, automatisch schrift of channelen, doe ik ook wel, maar dit is zo leuk tastbaar voor anderen ook. En soms zeggen beelden meer dan woorden. Ik denk dat dit bij mij ook makkelijker komt, hte beeld. Het is iets van mijn gids en mij, hij heeft me altijd aangemoedigd om veel te tekenen en schilderen, komt door wat en wie hij was in een van zijn levens denk ik smile

Ik heb dit voor het eerst een paar maanden geleden gedaan, en vond ze zo leuk en mooi, maar wist nog niet wat alles betekende wat er getekend werd. Daar kom ik nu zo een beetje achter door het hier te "oefenen". Het tekenen zelf is geen oefening, maar meer het interpreteren ervan.

En ja, mijn avatar heb ik ook zelf getekend.

Ik zal voor jou ook een tekeningetje maken als ik er weer voor ga zitten smile


Heel bijzonder wat je doet...heb je als kind ook altijd goed kunnen tekenen?
Als ik tijd over heb wil ik automatisch tekenen ook is proberen, kijken of het mij ook lukt.

Ben heel benieuwd naar je tekening voor mij. Ik wacht met smart laugh
Aera
Aera aug 27 '11
Hi Cialara,

Hartstikke bedankt voor je mooie tekening! Ik heb hem dinsdagavond gelezen en had even tijd nodig om het te plaatsen. Ik had je dat eerder even willen sturen, maar daar ben ik niet echt aan toegekomen..sorry daarvoor.
Sinds die dinsdag probeer ik te bedenken waar het allemaal voor staat..ik denk dat ik het net eindelijk gevonden heb..
Ik heb altijd voor alles opengestaan, maar ben nog maar sinds korte tijd (1 1/2 jr) me een beetje in het verdiepen van 'het bewustworden'. Misschien kwam dit door een zware en lange depressie waar ik mee te kampen had. Ik worstelde dan ook veel met de bekende levensvragen. Ik weet nog steeds niet wat ik wil en moet in mijn leven en daar word ik niet gelukkiger van. Plus dat ik altijd het gevoel heb gehad dat er meer is en het anders kan. Plus minus één keer per maand, praat ik uren met mijn beste vriendin over hoe we voelen dat ‘we’ ‘wakker’ moeten worden. Ineens voelde ik zo’n weekje geleden de behoefte om met andere mensen te praten die niet zo kortzichtig zijn als hoe bijna de hele wereld inmiddels lijkt..Daarom heb ik me ingeschreven op Merudi en kwam jouw stukje tegen met allemaal mooie reacties.

Hieronder mijn verhaal over jouw tekening:
Ik kwam toevallig eens op youtube een stukje tegen over de pijnappelklier en vond het zo interessant dat ik meer heb opgezocht. Ik ontdekte dat vele culturen over de gehele wereld in het verleden de pijnappelklier vereerden.
Om mezelf beter te kunnen horen ed heb ik een grote stap genomen en afgelopen week mijn pijnappelklier laten activeren, dit was erg bijzonder.
De man die dit deed stelde me eerst op m'n gemak door even met me te praten. Hij wist me te vertellen dat mijn vrouwelijke en mannelijke kant in balans zijn maar dat ik soms wat meer op m'n intuïtie kan vertrouwen. Bovendien vertelde hij dat ik hard aan het werken ben. (ik heb hem niets over mijzelf verteld maar hij begon dit, na twee minuten over koetjes en kalfjes kletsen, ineens vertellen.)
Op mijn been heb ik een tatoeage waar ik perse een druppel water in verwerkt wilde hebben maar wist niet zo goed waarom. Later leerde ik dat water ook wel staat voor intuïtie.
De laatste maanden ben ik bezig met m'n 2e tatoeage die ik ga laten zetten. Ik ben aan het tekenen en plaatjes zoeken van een levensboom die ik op m'n rug wil zetten. Ik wil dit al jaren maar ben nu pas echt aan het tekenen. Waarom een levensboom? Geen idee..
Ik heb vanmiddag pas echt tijd gehad om er echt even voor te gaan zitten en ineens zat ik op dit filmpje http://video.google.com/videoplay?docid=-4951448613711060908#docid=-9193401562320883329 en van David Wilcock heb ik nog nooit eerder gehoord. Ik vond deel 1 en 2 heel interessant..maar bij minuut 1:73 de levensboom...(de rest is ook heel interessant, kijken dus;))
De pijnappelklieractiveerder (mooi galgje-woord) vertelde mij ook dat ik, omdat ik de behoefte heb om anderen te helpen en een nieuwetijdskind ben als een vuurtoren zou kunnen fungeren in de nieuwe tijden die eraan komen. M'n allereerst getrokken engelenkaartje zei zelfs: Je leven is precies zoals die moest zijn, als je niet tevreden bent, zaai nieuwe zaadjes!

Toen ik het filmpje zag bij 1:37 wist ik het ineens en mijn ogen zijn geopend. Jij hebt getekend wat ik moest “zien”.

Ik ben me nu ernstig aan het afvragen of ik nu aan het gek worden ben en verbanden zie omdat ik ‘ze wil zien’ óf aan het wakker worden ben..bewuster... Ik weet niet of ik in ontkenning ben van alle aanwijzingen om me heen…of dat ik te ver nadenk ….
Het voelt gelukkig meer als dat laatste....vooral sinds het eea duidelijker is geworden sinds ik wat meer weet over Boeddhisme en Chakra's en pijnappelkliertjes en Annunaki en DNA en gidsen en bewustwording...

Cialara, oprecht bedankt! Weet niet wat ik anders moet zeggen..
Natuurlijk wil ik dan ook graag het kaartje kopen, stuur je me een privé bericht hierover?

Cialara
Cialara aug 27 '11
Dank je voor de video Aera, nu is het mijn beurt om even stil te zijn hier... wat mooi zeg smile

De boom en de pijnappelklier, geweldig die connectie had ik er werkelijk niet achter gezocht. smileen wat een mooie symboliek weer allemaal.

Ik had geloof ik al een pb gestuurd? ff checken dan smile

Liefs Jorine.
Claire
Claire aug 28 '11
Hallo Cialara,
Wat mooi deze tekeningen en men zich in de uitleg ervan kan vinden. Bijzonder!
Zou jij voor mij als je tijd heb ook een tekeningetje willen maken? Alvast bedankt.

Vriendelijke groet, Claire.
Aera
Aera aug 28 '11
het gaat trouwens om deel 3 van 6 wink
Cialara
Cialara aug 28 '11
Ja ik heb het gezien smilewas zowiezo een heel interessante video wel, de andere twee ook, heb er al meer in gezien wat me opviel en wat me "wijzer" maakte wink

Gaat nu nog wat kaartjes tekenen smiletot laters.
Cialara
Cialara aug 29 '11
Ik heb kaartjes getekend voor Taro, Sabkes, Vari en Claire. Ik hoop vandaag de tijd te vinden om ze te plaatsen. Liefs Cialara.
Claire
Claire aug 29 '11
Ben benieuwd hoe de tekening eruit zie! Maar doe maar rustig aan want ik las dat bij 'hoe voelen we vandaag' niet helemaal lekker was vanwege een allergie, vervelend is dit.

Liefs, Claire.
Cialara
Cialara aug 29 '11
Het is meer dat ik druk heb met de dagelijkse dingen vandaag hoor, ik laat me door mijn allergie niet weerhouden smilehet is alleen maar vervelend.

En de tijd gaat zoooo snel confusedik moet er al weer vandoor zie ik ook. Kinderen naar ortho brengen en weer terug brengen, naar zwemles enzovoort. Straks!!! laughze staan echt klaar voor jullie smile
Cialara
Cialara aug 29 '11


Taro smile

Interessante tekening weer en veel symboliek erin. Het eerste wat echt duidelijk te voorschijn kwam was de "kabouter"figuur aan de linkerzijde. Ik noem het een kabouter, omdat het gezichtje mij dat gevoel gaf, alsof het een puntmutsje heeft (een slappe wel) en een baard. Dit is jouw vrolijke kant, die blij naar binnen kijkt en via het derde oog kijkt. Het straalt tevredenheid en plezier uit. Onder in het flapje/baardje staat een driehoek, met de punt naar beneden. Dit is jouw vrouwelijke kant denk ik, jouw goddelijke vrouwelijke kant.

Het gezicht dat daarnaast geplakt is als het ware is een stuk minder vrolijk, al probeert het dat wel te zijn. Want het is verfraaid met een zonnetje, met indianenstrepen enmet een hartjesmond. Maar de blik vanuit de ogen doet triest aan en de mond is twijfelend. Dit is jouw kant die de buitenwereld waarneemt, en waarmee jij naar buiten toe treedt. Ik voel daar best wel wat onzekerheid in en ook een zeker verschuilen achter een harde schelp, die je boven ziet, een klein slakje dat naar buiten gluurt vanuit haar huisje.

De twee gezichten zijn echter wel één geheel, maken beiden deel uit van jou en lopen ook in elkaar over. Het kan heel goed zijn dat je er soms naar de buitenwereld toe onzeker overkomt, terwijl je van binnen eigenlijk precies weet hoe het zit, en ook kalm kunt zijn vanbinnen terwijl daar misschien aan de buitenkant niet veel van te merken is.

Vanuit het rechtergezicht, groeit een klokjesplant/bloem. Een heeel lief en teer bloemetje dat omhoog groeit en een klokje laat klingelen. Alsof je vanuit de buitenwereld, of in de buitenwereld, zachtjes aangeeft van: hallo er is nog iets meer dan alleen maar dit wat jij ziet, ding dong, kom uit je huisje en laat je zien. Het klingelt zachtjes, niet schreeuwend, niet overdrijvend, maar heel lieflijk wel.

Links zie ik nog een mooie vlinder, die naar een bloem toe vliegt. De vlinder staat meestal voor de ziel en de ziel wil groeien, zo ook jij. De twee gezichten zijn in één cirkel gevat, die je er min of meer omheen kunt zien, maar de vlinder vliegt daar uit. Wil jij eigenlijk niet meer tussen je twee kanten kiezen? Wil jij misschien meer leven vanuit je kern? en niet meer twee gezichten hebben?

Dit is wat ik er tot dusverre uit kan halen.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara aug 29 '11


Sabkes voor jou deze tekening.

Bij jou is het centrale deel een soort van Theepot huisje laughWat kan dat betekenen? Hou jij zoveel van thee? Of is het meer dat je graag heel huiselijk bent en uitschenkt. Er hangt nog een druppel aan de tuit van de pot, er is pas nog geschonken.

Er links van verscheen in heel vloeiende lijnen een verliefd stelletje, helemaal in elkaar verstrengeld, in elkaar overvloeiend. En de theepot verwijst daarnaar, de druppel valt naar hen als het ware. Gevoel, schenken, liefde smileheel bijzonder wel dit.

Boven de theepot uit verscheen vervolgens een zwaan, en ook de zwaan kijkt naar het verliefde paar. Als een beschermende geest ontfermt het zich over het plaatje. Er boven staan 4 zonnenspiralen, met ieder twee maal 4 stralen. Getal 4 is dus belangrijk. Als je even terugkijkt hier in het topic, kom je het getal 4 al eerder tegen bij een reactie van Cirr.

Nu volgde er iets geks, er kwam onder aan het plaatje een hoofdje tevoorschijn dat je als het ware naar binnen ziet kijken en uit ziet stralen naar alles wat getekend is ervoor. Is dit wat jij in je hoofd hebt? Is dit wat jij bedacht hebt of wat je doel is, zie jij dit voor je smileHet is een fijn beeld waar je naar toe wil. De diamant bij je hoofd geeft aan dat het met jouw denken te maken heeft. Weet wat er in the Secret wordt gezegd: dat gene wat je wenst en waar je voor gaat, zal op je pad komen.

Dit was een beetje wat er tot nu toe uit kwam.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara aug 29 '11


Vari jouw tekening nu.

Jij bent ofwel heel goed beschermt, ofwel heb je jezelf een beetje afgesloten. Ik kreeg in ieder geval een heel kalm beeld van jou en niet zo heel veel informatie. Jij draagt een soort van beschermende muts waar niemand doorheen kan komen smileHet doet een beetje Egyptisch aan, weet je wel, zo'n godenmuts?

Er zijn nog wel wat dingetjes wel over te vertellen, want aan beide zijden zie je een vredesduif met een palmtakje. Heel symbolisch wel vind je niet? Ben jij zo'n vredestichter? Kom jij tussenbeiden als er ruzies zijn om dan een oplossing aan te dragen voor het probleem. Knap dat je dan zelf zo kalm kunt blijven.

Je hebt een duidelijk contact met "boven" gezien het spiraaltje en het draadje waaraan een soort van spinnetje hangt. Een spin is voor mij te symbool van iemand die in het web kan hangen en daar al zijn informatie uit haalt.

Je derde oog is ook sterk geactiveerd, jij kan goed om met je intuitie.

Je mond is in een hartjes vorm. Spreek liefde of probeer altijd in liefde te spreken. Komt goed van pas bij het vredestichten.

De diamant boven je hoofd, helder denken, en een duidelijk beeld van boven en beneden, een connectie die duidelijk en helder is of kan zijn.

Ik zie nog twee driehoeken links en rechts van je hoofd, wat meestal staat voor goddelijkheid ook. Besef wie en wat je bent, een goddelijke vonk.

Het geheel rust op een golvende lijn, de golvende lijn van het gevoel. Gevoelig mens, varend op je intuitie.

Dit was hem voor jou Vari smile

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara aug 29 '11


Claire,

Ik vind je naam leuk winkdie gebruik ik namelijk ook op internet laughmoest ik even kwijt hi hi. Goed, jouw tekening nu:

Een bijna dansende engel, dansend op gevoel en ook het woordje dance kwam naar boven in jouw tekening. Jij steekt je armen uit je mouwen hier bijna en doet alles wat je kan en wil om te bereiken waar je voor kwam hier.

Er gaat veel liefde en sierlijkheid, schoonheid van de tekening uit. Maar ook rust, en een dieper gevoel van naar het zelf kijken. Jij kijkt nu naar binnen, en probeert te ontdekken wel, wat je hier kunt gaand oen ook misschien. Want ik heb het vermoeden, maar kan mis zitten, dat je nog niet helemaal duidelijkheid hebt over jezelf. Je hebt wel een sleutel aan je riem hangen, maar die nog niet opgepakt zo te zien. De kennis en wijsheid is er, je gaat nog leren om die te gebruiken.

Ik zie een groot hart in het midden van je lijfje. Symbolisch voor het liefdevol zijn en het kunnen uitdragen ook naar anderen.

Achter je zie ik een enorme maar dan ook enorme diamant of kristal vorm. Heb jij iets met edelstenen? Ik denk dat als je dat niet hebt, dat je misschien eens naar de edelstenen kunt gaan kijken, want dit is wel opvallend. Erachter verschijnt ook een klein zonnetje dat aan kan geven dat je dit fijn vind, met de stenen iets gaan doen.


Aan de andere kant van het kristal is een grote spiraal zon met 13 stralen. De 13 stralen van 7 dagen en 6 nachten, een symbool wat niet veel mensen kennen, maar dat betekent een volle cyclus in de maya kalender.Er zit nog meer achter dit symbool, maar ik weet er het fijne niet van.

Aan jouw beide zijden zijn noge vier verticale lijnen te zien, een beetje golvend. Ik weet niet precies wat ze daarmee willen laten zien, misschien een vorm van bescherming, maar er is wel heel veel speel of moet ik zeggen dans-ruimte smile

Ik zie ook nog twee piramides op je tekening, voor mijn gevoel hebben die een relatie met het grote kristal. In de tijden van Atlantis werden kristallen heel veel gebruikt. Misschien dat je je daar eens in kunt verdiepen. Atlantis en Egypte hebben ook een sterke connectie namelijk, veel mensen denken dat de goden die uit Atlantis vluchtten naar Egypte gingen om daar een nieuw bestaan op te bouwen smile

Dit was het voor jou.

Liefs Cialara.
Claire
Claire aug 29 '11
Dank je wel voor de mooie tekeing en lezing. Ik kom erop terug.
Liefs, Claire
akschuna
akschuna aug 29 '11
Origineel bericht van: Cialara


Hoi Akshuna,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje moest lachen om het begin van de tekening. Alsof je in een hele melige bui was, iemand die wel van een geintje houd en graag de clown speelt... Je zet graag eens een andere bril op, waarmee je ook de wereld op een grappig manier kunt bekijken. Van nature lijk je mij een positief ingesteld persoon.

smileHet is zo de melige mij inderdaad

Echter je rachterschouder wijst naar voren, draag je soms wat te veel op je schouders? Ondanks je vrolijke uiterlijk is er natuurlijk af en toe ook best wel eens wat aan de hand, maar je zet je masker op en gaat "vrolijk" door.

smileIk heb heel veel op mijn schouders maar ga "vrolijk"door,ja.

Om je heen zie ik veel tekentjes, maar heel dicht bij je is een S zichtbaar. Zegt mij niets, maar misschien jou wel.

smileSorry die zegt mij ook niets......

Links zie ik een boek en een schrijfveer. Het eerste wat mij invalt is dat je best veel wijsheid in je hebt, maar dat je liever met pijltjes gooit dan dat je er iets wijs mee doet. Maar de wijsheid is er en als je het nodig hebt, kun je er ook bij. De veer in die roos, kan natuurlijk ook betekenen dat je heel precies de juiste opmerking weet te plaatsen om een ander te raken of dingen voor elkaar te krijgen.

smileTja wat is wijsheid? Als ik erbij kan als ik het nodig heb ben ik eigenlijk zoals ik zou dienen te zijn,denk ik dan.
Hoe gek het ook mag klinken,het is het allebei,zowel soms het "Laat maar waaien" en vaak heel raak de dingen kunnen plaatsen,ja.


linksboven een langgerekte S. Deels als bescherming, maar ook een enorme spiraal erin. Spiralen zijn niet alleen voor de sier, maar betekenen ook verbinding maken met ongeziene werelden. Soms ook als krachtsymbool. Ik denk dat degene die jou beschermt dat vrij krachtig doet... want ook aan de andere zijde is dat beschermings lijntje te zien (verticale lijn langs het hoofd)

smileDat is ook correct en dat heb ik ook echt wel nodig hoor.......

Een hartje, er is liefde en je kan erbij, maar mogelijk is het nog te ver van je af en te weinig binnen in je.

smileDoe ik ook even niets mee met die liefde,mensen in mn omgeving hangen me een beetje de keel uit eigenlijk. Ik denk dus vandaaruit dat je dat "ziet". Ikzelf weet wel wat er zit en zal het zeker gebruiken als het kan.

Boven je hoofd een kroon, je zielensterchakra. Ze is aanwezig en geopend, want ook op je hoofd heb jij de spiraal van kracht en verbinding die je kroon bereikbaar maakt. Dit is een krachtige intuitie ook.

smilepoeh hee ben ik even onder de indruk van mezelf,leuk.......

Rechts boven een appel, vruchtbaarheid. Wat je doet werpt zijn vruchten af. De appel is ook het symbool soms van Merlijn.

smileEn symbool van de spirituele mens en als je een appel in de breedte doorsnijdt zie je een pentakel.......mijn kin= 234 witte tovenaar........

Dan een soort van dubbele schrijfveer, met een extra dubbel blaadje erop. Eronder ook nog een hele grote diamant/kristal. Je hebt zo te zien veel onder handbereik, maar misschien doe je er niet zo heel veel mee? Of weet je niet wat ermee te doen...

smileTja ook dat weet ik en het gekke is inderdaad dat ik geen idee heb wat ik er verder mee zou dienen te doen Cialara.



Liefs Cialara.


:)Dankjewel voor de geweldige tekening,ik ga m lammineren,zeer treffend !!
liefs Aschuna
akschuna
akschuna aug 29 '11

Overigens heb ik in het dagelijks leven ook 3 brillen ,een gewone,een lees en een zonnebril,
allemaal om het makkelijk te houden hihi..........
Cialara
Cialara aug 29 '11
Dank voor je feedback Akschuna smilegrappig wel van die brillen ook laugh.
Vari
Vari aug 29 '11
Origineel bericht van: Cialara


Vari jouw tekening nu.

Jij bent ofwel heel goed beschermt, ofwel heb je jezelf een beetje afgesloten.
Ik denk dat ik momenteel een muurtje rond me heen gebouwd heb en heel weinig emoties naar buiten laat zien.

Ik kreeg in ieder geval een heel kalm beeld van jou en niet zo heel veel informatie. Jij draagt een soort van beschermende muts waar niemand doorheen kan komen smileHet doet een beetje Egyptisch aan, weet je wel, zo'n godenmuts?
Ja zo'n muts ken ik wel. Ik heb een dik pantser rond me zodat men me minder kan raken.

Er zijn nog wel wat dingetjes wel over te vertellen, want aan beide zijden zie je een vredesduif met een palmtakje. Heel symbolisch wel vind je niet? Ben jij zo'n vredestichter? Kom jij tussenbeiden als er ruzies zijn om dan een oplossing aan te dragen voor het probleem. Knap dat je dan zelf zo kalm kunt blijven.
Ik probeer altijd de lieve vrede te bewaren. Ik kies voor een gesprek waarin men z'n mening kan uiten. Iedereen kan een andere mening hebben maar uiteindelijk moeten we allemaal een beetje water bij de wijn doen om verder te kunnen. Met oorlog geraak je nergens, ...
Vroeger was ik veel directer; nu ben ik veel diplomatischer geworden.


Je hebt een duidelijk contact met "boven" gezien het spiraaltje en het draadje waaraan een soort van spinnetje hangt. Een spin is voor mij te symbool van iemand die in het web kan hangen en daar al zijn informatie uit haalt.
Ik ben spiritueel aangelegd en het interesseert me enorm. Ik haal er ook wel m'n kracht om door te zetten en niet op te geven uit.

Je derde oog is ook sterk geactiveerd, jij kan goed om met je intuitie.
Correct. Maar soms twijfel ik teveel

Je mond is in een hartjes vorm. Spreek liefde of probeer altijd in liefde te spreken. Komt goed van pas bij het vredestichten.
Ik denk dat ik ook veel liefde te geven heb en momenteel doe ik daar te weinig mee

De diamant boven je hoofd, helder denken, en een duidelijk beeld van boven en beneden, een connectie die duidelijk en helder is of kan zijn.
Ik heb een logische geest en zie heel snel hoe een situatie in elkaar zit. Ik help voornamelijk de anderen maar voor mezelf ligt alles heel wat onduidelijker.

Ik zie nog twee driehoeken links en rechts van je hoofd, wat meestal staat voor goddelijkheid ook. Besef wie en wat je bent, een goddelijke vonk.
Waow, ... leuk om horen. Ik voel me heel gewoontjes en zeker niet goddelijk

Het geheel rust op een golvende lijn, de golvende lijn van het gevoel. Gevoelig mens, varend op je intuitie.
Ik ben heel gevoelig en leef heel erg met de mensen mee. Soms vind ik van mezelf dat ik te emotioneel ben. Ik zou mss beter wat meer afstand kunnen nemen van de zaken.

Dit was hem voor jou Vari smile

Liefs Cialara.


Dank je wel Cialara. Het is heel tof te zien welke leuke tekeningen jij kan maken. Ook je beschrijvingen kloppen volledig. Ik ga me eens openstellen voor je. Misschien zie je dan meer dan hetgeen je tot nu toe gezien of aangevoeld hebt smile
Dank je wel lieve schat
Vari
taro
taro aug 30 '11
Origineel bericht van: Cialara


Taro smile

Interessante tekening weer en veel symboliek erin. Het eerste wat echt duidelijk te voorschijn kwam was de "kabouter"figuur aan de linkerzijde. Ik noem het een kabouter, omdat het gezichtje mij dat gevoel gaf, alsof het een puntmutsje heeft (een slappe wel) en een baard. Dit is jouw vrolijke kant, die blij naar binnen kijkt en via het derde oog kijkt. Het straalt tevredenheid en plezier uit. Onder in het flapje/baardje staat een driehoek, met de punt naar beneden. Dit is jouw vrouwelijke kant denk ik, jouw goddelijke vrouwelijke kant.

Ja dit is mijn zelfverzekerde, tevreden ik, die meer weet en weet wat de bedoeling is in mijn leven


Het gezicht dat daarnaast geplakt is als het ware is een stuk minder vrolijk, al probeert het dat wel te zijn. Want het is verfraaid met een zonnetje, met indianenstrepen enmet een hartjesmond. Maar de blik vanuit de ogen doet triest aan en de mond is twijfelend. Dit is jouw kant die de buitenwereld waarneemt, en waarmee jij naar buiten toe treedt. Ik voel daar best wel wat onzekerheid in en ook een zeker verschuilen achter een harde schelp, die je boven ziet, een klein slakje dat naar buiten gluurt vanuit haar huisje.

Dit is mijn onzekere ik die twijfelt..."kan ik het wel"

De twee gezichten zijn echter wel één geheel, maken beiden deel uit van jou en lopen ook in elkaar over. Het kan heel goed zijn dat je er soms naar de buitenwereld toe onzeker overkomt, terwijl je van binnen eigenlijk precies weet hoe het zit, en ook kalm kunt zijn vanbinnen terwijl daar misschien aan de buitenkant niet veel van te merken is.

Mensen vinden altijd dat ik rustig en zeker overkom, dat ik weet wat ik wil...dat is ook zo maar van binnen zitten er overtuigen die ik zo mezelf heb gemaakt en die laten mij twijfelen, en maken me onzeker.


Vanuit het rechtergezicht, groeit een klokjesplant/bloem. Een heeel lief en teer bloemetje dat omhoog groeit en een klokje laat klingelen. Alsof je vanuit de buitenwereld, of in de buitenwereld, zachtjes aangeeft van: hallo er is nog iets meer dan alleen maar dit wat jij ziet, ding dong, kom uit je huisje en laat je zien. Het klingelt zachtjes, niet schreeuwend, niet overdrijvend, maar heel lieflijk wel.

Er is in korte tijd veel verandering geweest bij me, ik ben nu gestart met een opleiding...en dat stemmetje die zegt "ik kan niet leren" heeft mij dus heel lang in die cirkel gehouden van twijfel.
Ik voel dat het nu de tijd er voor is, ik durf nu ook door te zetten, ondanks dat ik de angst voel van falen. Maar met elke voldoende die ik haal groeit mijn slakje...hahah


Links zie ik nog een mooie vlinder, die naar een bloem toe vliegt. De vlinder staat meestal voor de ziel en de ziel wil groeien, zo ook jij. De twee gezichten zijn in één cirkel gevat, die je er min of meer omheen kunt zien, maar de vlinder vliegt daar uit. Wil jij eigenlijk niet meer tussen je twee kanten kiezen? Wil jij misschien meer leven vanuit je kern? en niet meer twee gezichten hebben?

Ja dit is wat er van binnen vrij komt, mijn ziel, die nu erg in zijn element is en die uit die vertrouwde cirkel van zeker en onzekerheid doorbreekt.
Ik heb eindelijk de beslissing gemaakt om die opleiding te gaan doen, om te durven mijn leven te veranderen, niet meer andere mensen voorop te zetten maar mezelf de allerbelangrijkste te vinden en weer in die stroomversnelling van groei te komen. Het is nu tijd voor mij....ik ben nu zo vrij als een vlinder wink

Dit is wat ik er tot dusverre uit kan halen.

Liefs Cialara.


Heel mooi om te zien, dat wat ik nu doormaak, omdat in een tekening te zien.
Ik heb hem uitgeprint en die krijgt voor nu een speciaal plekje, zodat ik hem elke dag even kan zien.

Lieve Cialara, heel erg bedankt voor je tijd die je erin hebt gestoken.
En ga door want je bereikt de mensen met je mooie teken kunsten...bijzondere gave is het laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki