Loading...
nl

automatisch tekenen

Nathan
Nathan feb 20 '12
Het is niet de persoon die moeilijk los te laten is, dat lukt me met genoeg tijd echt wel, het is de herinnering die altijd blijft, de herinnering vol met emotie.
En mijn controle loslaten waar zij bij is ga ik echt niet doen, heb geen zin om weer te staan janken.
Cialara
Cialara feb 29 '12
Geef het tijd Nathan, wellicht is het nu nog te vroeg om het te kunnen loslaten, maar het zal in de toekomst zeker wel lukken. En sluit niet direct alles af he, ook niet omdat je gids dat zegt, soms zeggen ze dingen die bedoelt zijn als test, om je harder te maken of je te laten groeien op een bepaalde manier.
Nathan
Nathan feb 29 '12
Die testen ken ik, die krijg ik al bijna 2 jaar over me heen.
Isebell
Isebell feb 29 '12
Nou broertje, zit er toch een kern van waarheid in? tonguedat wat je nu zegt Cialara, probeer ik hem toch al n jaar duidelijk te maken.. winkhihi
AngelIngrid
AngelIngrid feb 29 '12
Nathan

Heb je al is geprobeert om je emoties om te zetten iniets artistiek
bv schilderen , tekenen , schrijven beeldhouwen , muziel maken
ik noem er mar enkelen
een klein verhaal iets totaal anders maar met niet minder impakt
ik heb een dikke 11 jaar geleden ene gewapende overval meegemaakt en de loop van een geweer tegen mijn hoofd gehad
ik had een intense woede in me waar ik geen blijf mee wist .
door tussenkomst van slachtofferhulp en mijn doorzettingsvemogen en vechtlust ben ik eruit gekomen en wat heeft me het meeste geholpen
wel ik ben mijn gevoel beginne opschrijven hoe ik het voelde hoe ik het ervaarde
en ja dat heeft me enorm geholpen
zo goed zelfs dat ik nu helemaal niet meer van heb overgehouden
wat ik hier mee wil aangeven is kanaliseer die emoties in iets dat je van je af kan zetten in wat je graag doet en je gevoel in kan leggen

ik wens je alvast veel succes met wat je ook beslist om het op die bepaalde manier van je af wil zetten
en het zal je lukken , ik voel je aan en je bent heel sterk je kan het echt wel
nu is het gewoon iets vinden om die emoties in te stoppen om zezo te kunnen loslaten
Cialara
Cialara feb 29 '12
Moonflowertje, deze tekening is voor jou:


Bij het begin van het tekenen, zag ik dat je haar aan de rechterkant langer is dan aan de linkerkant. Dit is symbolisch volgens mij voor het verschil in jouw gevoelskant en in jouw realistische kant. Als je jouw gevoelskant bekijkt, dan komt er heel veel naar buiten, je toont echt jouw gevoel in hoe je bent en schrijft. Je komt een beetje dansend over, lichtvoetig, en je geeft en je deelt dat het een lieve lust is. Het is heerlijk om te zien, maar ik denk dat je wel op moet letten dat je niet te snel de realiteit uit het oog verliest, of te veel aan de gevoelskant blijft zeg maar.

Na de buiten kant van jou, kwam er iets anders naar voren, en dat was jouw vrouwelijke sensuele kant, die jij maskeert, verbergt onder die wijde jurk die je aanhebt bijna. Het staat ook geschreven aan de zijkant; Masking your sensuality, please don't. Jouw sensualiteit is een deel van je vrouwelijkheid en die mag er zijn Moonflowertje.

Je staat op jouw pad en in de toekomst zul je een keuze moeten maken welke kant je op gaat. Het lijkt wel een splitsing waar je naar toe gaat. Op de splitsing staat een oranje spiraal met een blauw rondje eromheen. Ik denk dat het hier gaat om ofwel een geliefde, ofwel iets wat met je werk te maken heeft. Het gaat om iets creatiefs/scheppends/sacraal(sexueel mss) wat omgeven is door communicatie. The time of choice comes. Welke keuze je ook zult maken, ze zijn beiden goed hoor, dus maak je geen zorgen wink

Ik zie bij jou een hartchakra met wat pijn in het verleden, maar pijn die wel geheeld is intussen, want je hebt een roze omkadering bij je hart en op je jurk (lijkt paars, maar dat is vertekend door de foto). Bij jou is commmunicatie belangrijk, het keelchakra is best groot, maar er zit wel een soort van afsluitende cirkel omheen, alsof je dat alleen binnen een bepaalde groep volledig kunt en daarbuiten wat meer moeite hebt? Als je je nog wat meer op je gemak ermee wil voelen, kan zingen het stimuleren om je wat vrijer en losser te maken. Dat zingen hoeft natuurlijk niet en plein publiek, kan ook gewoon thuis, mee met de radio zijn wink

Je hebt een oor met een groene spiraal erin, wat betekent dat jij heel goed kunt luisteren naar anderen, en dat mensen graag hun verhaal bij jou doen.

De andere chakra's zijn gewoon prachtig geopend en netjes op rij.

Boven je hoofd is van alles gaande nog. Je hebt een goede bescherming rond je kruinchakra en er komt van alles naar beneden. Allemaal inspiratie, ideeën en liefde komt er bij jou binnen van boven, het is een vrolijke boel om te zien wel.

Wat mij opviel is het getal 2 en het symetrische in de tekening, een zucht naar symetrie want die is er niet echt volledig zeg maar. Alsof je zelf ook zoekt naar een balans en een goede verdeling van jouw aandacht. Je wikt en weegt, wel niet, links rechts, licht donker, rood groen, hoog laag.... De dualiteit is bij jou ook nog duidelijk aanwezig en laat jou dansen als het waren. Er valt door die dualiteit en door die keuzes ook zo veel te beleven.

Je rechterhand heeft een oranje draaiend chakra erin, dit staat voor jouw creativiteit, werken met je handen, dingen maken, creeeren. In je linkerhand een groen spiraal die staat voor denk ik in jouw geval het schenken van liefde, zorgen voor, en mss ook wel healing, want het straalt nogal uit.

Dit was mijn reading voor jou Moonflowertje.

Liefs Cialara.
Petra
Petra feb 29 '12
Cialara, ik zie alweer van die mooie tekeningen en readings voorbij komen. Wat een liefdewerk zit daar in. Onlangs heb je er voor mij ook één gemaakt. Ik vraag dit zelden aan iemand, omdat ik de laatste jaren sterk de behoefte heb mijn eigen weg te vervolgen, maar wat heb je een magnefieke lezing gegeven en de juiste dingen op de juiste plaatst gezet. Ik zeg dit niet om te strelen of zo, want ik vermoed dat ik je daar heel verlegen mee maak en dat is helemaal niet mijn bedoeling, dus voel je ook niet verplicht hierop te reageren of zo (<3). Maar je bent hier erg goed in en ik wil gewoon graag mijn waardering uitspreken voor al dit tijd en aandacht die je geeft, al het liefde werk wat je doet.
Liefs, Petra

MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 1 '12
Mooi hoor smile
Ik ben er ff stil van, omdat ik er zelf nooit bij stil gestaan heb, maar het klopt precies wat je schrijft wink
Ik zal er verder nog wel ff op in gaan hoor wink
maar laat het ff tot me doordringen

Heel erg bedankt! smile

Ps... ik stuur nog wel een pbtje omdat ik het kaartje graag in mijn bezit wil hebben smile
Voor mijn oma... om te kunnen laten zien tongue
Die is hier altijd heel nieuwsgierig naar

groetjes moonflowertje smile

^^ nog een keertje dan...
op het moment dat ik dit berichtje verstuurde viel mijn computer ineens uit shocked

groetjes moonflowertje smile
Cialara
Cialara mrt 1 '12
Dank je Petra, en ja je hebt gelijk... wink

Moonflowertje, leuk dat je oma het ook graag wil zien. Ik zal hem snel naar je toe sturen, je hebt al pb terug daarover.
gil
gil mrt 1 '12
Cialara , wat Petra schrijft kan ook ik alleen maar bevestigen !! Mijn kleine lieve tekening staat mooi ingekaderd op de kast. En iedereen die binnenkomt vraagt me steeds "wat is dat ?". Met trots zeg ik dan "dat ben ik". Velen kijken dan wat verbaasd maar de meesten willen het direct bestuderen. Ik had gevraagd aan mijn kinderen wat ze er van denken en de oudste zag direct een aantal zaken zoals de slakjes en vogeltjes en kon dat direct verklaren. Bij de 'berg' die u getekend had zeiden ze in koor ... ja wij gaan deze zomer naar Zwitserland !!! Bij 'de zee' ... wij wonen dicht bij zee ... Het cijfertje 2 ... ah ja mama je hebt 2 schatten van kindjes !! Elk interpreteert het op zijn eigen manier en dat is leuk en vooral leerrijk.Nogmaals bedankt!
Cialara
Cialara mrt 1 '12
Ahwww wat leuk al die reakties!!! laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 1 '12




Ik ben me er zeker van bewust dat ik mezelf heel makkelijk verlies in dingen, de tijd en wereld om me heen vergeet ik op zo'n moment totaal,
vandaar die vlinder denk ik smile
Het volledig loslaten en fladderen (kinder-vlinder noemde ze me vroeger wel eens tongue)
Waarschijnlijk heeft het te maken met ADD of indigo-mens zijn...
Voor mezelf heb ik het daar op af kunnen schuiven, en heb het op die manier leren accepteren smile
Toch weet ik mezelf weer terug op de aarde te zetten, met beide benen op de grond...

Na de buiten kant van jou, kwam er iets anders naar voren, en dat was jouw vrouwelijke sensuele kant,
die jij maskeert, verbergt onder die wijde jurk die je aanhebt bijna.
Het staat ook geschreven aan de zijkant; Masking your sensuality, please don't.
Jouw sensualiteit is een deel van je vrouwelijkheid en die mag er zijn Moonflowertje.


Dit klopt ook...
Op de 1 of andere manier ben ik in real life, best hard voor de buitenwereld...
Dit is echt een masker eigenlijk om mijn hart te kunnen beschermen tegen het verdriet
wat nogal parten heeft gespeeld in mijn leven...
Ik draag ook altijd zwarte kleding... shocked
Nooit een soepjurk, hoor! haha
maar begrijp het symbolische wel, wat er mee bedoelt word...
... Ik verstop mezelf een beetje

Je staat op jouw pad en in de toekomst zul je een keuze moeten maken welke kant je op gaat.
Het lijkt wel een splitsing waar je naar toe gaat.
Op de splitsing staat een oranje spiraal met een blauw rondje eromheen.
Ik denk dat het hier gaat om ofwel een geliefde, ofwel iets wat met je werk te maken heeft.
Het gaat om iets creatiefs/scheppends/sacraal(sexueel mss) wat omgeven is door communicatie.
The time of choice comes.
Welke keuze je ook zult maken, ze zijn beiden goed hoor, dus maak je geen zorgen


Hier zit een stukje angst van mij...
veranderingen... al weet ik van mezelf dat ik altijd op mijn pootjes terecht zal komen...
Wel ben ik bezig om iets op te zetten op internet ( een soort kado -site)
Misschien heeft het daar iets mee te maken...
ik hoop het?

Ik zie bij jou een hartchakra met wat pijn in het verleden, maar pijn die wel geheeld is intussen,
want je hebt een roze omkadering bij je hart en op je jurk
(lijkt paars, maar dat is vertekend door de foto).
Bij jou is commmunicatie belangrijk, het keelchakra is best groot, maar er zit wel een soort van afsluitende cirkel omheen,
alsof je dat alleen binnen een bepaalde groep volledig kunt en daarbuiten wat meer moeite hebt?
Als je je nog wat meer op je gemak ermee wil voelen, kan zingen het stimuleren om je wat vrijer en losser te maken.
Dat zingen hoeft natuurlijk niet en plein publiek, kan ook gewoon thuis, mee met de radio zijn


Kan het zijn dat dit iets te maken heeft, met chronische hyperventilatie?
Ik kan me niet goed uiten, zegmaar
Ik weet een hoop dingen van mensen waar ik het niet mee eens ben...
toch houd ik mijn commentaar voor me... daardoor krop ik alles op...
daar komen nare problemen van ( weet ik uit ervaring)
Hier op merudi kan ik me wel uiten, omdat ik het idee heb, dat we allemaal elkaar wel een beetje (h)erkennen
Zingen is een hele goeie! Dit had ik een tijdje geleden al ontdekt smile
(ik kan zingen alleen het klinkt voor geen meter, haha)
Maar toch zing ik best veel, tijdens de huishoudelijke taken (mp3 spelertje)

Je hebt een oor met een groene spiraal erin, wat betekent dat jij heel goed kunt luisteren naar anderen,
en dat mensen graag hun verhaal bij jou doen.


Dit kan wel kloppen ja... Ik heb een hoop mensen om me heen ( tussen 20- 50jr)
Er komen een hoop mensen op visite om een praatje maken... die zeggen altijd dat ik me goed kan inleven
Ook kan ik door het verhaal wat hun vertellen, duidelijk de kern van het probleem terug spiegelen om het zo maar te zeggen smile

De andere chakra's zijn gewoon prachtig geopend en netjes op rij.

Boven je hoofd is van alles gaande nog.
Je hebt een goede bescherming rond je kruinchakra en er komt van alles naar beneden.
Allemaal inspiratie, ideeën en liefde komt er bij jou binnen van boven, het is een vrolijke boel om te zien wel.


Ik zie dit eerder als een soort van chaos...
Als ik inspiratie heb... komen er wel 10 dingen tegelijk binnen, die ik allemaal wil uitvoeren...
Dit is niet te doen, want ik heb daar geen ruimte voor...
Ik baal daar van... want uiteindelijk komt er niets van terecht

Wat mij opviel is het getal 2 en het symetrische in de tekening,
een zucht naar symetrie want die is er niet echt volledig zeg maar.
Alsof je zelf ook zoekt naar een balans en een goede verdeling van jouw aandacht.
Je wikt en weegt, wel niet, links rechts, licht donker, rood groen, hoog laag....
De dualiteit is bij jou ook nog duidelijk aanwezig en laat jou dansen als het waren.
Er valt door die dualiteit en door die keuzes ook zo veel te beleven.


Misschien is dit een 2 van 2 -strijd
het gevoel en mijn verstand
En ik wil wel... maar ik ben niet alleen...
Mijn vriend heeft een duidelijke uitgesproken mening... wat hij vind dat is zo...
het is zo moeilijk om hem duidelijk te maken dat ik ook mijn dingen heb, die ik wil doen!
kortom: ik wil van alles, alleen hij remt me een beetje soms shocked

Je rechterhand heeft een oranje draaiend chakra erin, dit staat voor jouw creativiteit,
werken met je handen, dingen maken, creeeren.
In je linkerhand een groen spiraal die staat voor denk ik in jouw geval het schenken van liefde,
zorgen voor, en mss ook wel healing, want het straalt nogal uit.

mijn rechterhand kan ik wel beamen inderdaad... ik ben kunstenares!
Met mijn handen kan ik alles
maar over mijn linkerhand durf ik niet te zeggen dat ik hiermee kan healen...
als ik het zou kunnen had ik dat wel geweten...
Ik ben een klein beetje contact gestoord om het zo maar te zeggen tongue
dit heeft te maken met mijn jeugd... waar ik eigenlijk niet zo veel troost of liefde heb gehad van mijn moeder
en stiefvader... daardoor vind ik het moeilijk om mensen aan te raken...
maar het is wel zo dat er soms wel eens mensen komen hier, die bijvoorbeeld rugpijn hebben...
het duurt hooguit een kwartier... dan voel ik ook de pijn opkomen...
en dan hebben ze er nog niets over gezegt shocked
ik vraag dan: heb je zo'n last van je rug, waarop ze verwonderd opkijken en vragen: hoe weet je dat?
tja... ik voel dat...
Ik zou niet weten waarom mijn linkerhand de aandacht trekt op jou tekening shocked
misschien moet ik hier nog ff over nadenken ( het zelf nog ontdekken tongue)

bedankt voor de mooie tekening smile
en de prachtige punten die je er uit wist te halen
ik vind het echt heel bijzonder...
een mooie gave !

groetjes moonflowertje smile
Cialara
Cialara mrt 1 '12
Je linkerhand, als jij zelf heel vaak voelt bij anderen waar de pijn zit, dat voel je niet voor niets, vaak hebben mensen met healingsgaven dit ook, zodat ze precies weten waar ze moeten zijn om aan te raken bijvoorbeeld....

Je zou kunnen denken aan Reiki, het fijne daarvan is dat je eerst begint met jezelf te healen smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 1 '12
Ik heb daar inderdaad al wel eens aan gedacht...
En roep ook altijd dat als het op mijn pad komt, ik het met beide handen zal aangrijpen...
De laatste tijd ben ik wel een beetje een weg aan het zoeken voor wat mij kan genezen van de chronische hyperventilatie...
Het feit dat ik weet wat het is ( al die eindeloze vage klachten bij elkaar) is voor mij al een stap in de goede richting geweest...
De oorzaak is een reactie van mezelf op de dingen die ik meemaak
die ik niet of nauwelijks kan uiten...
Ik weet dat het echt in mezelf zit, en ben nu een boek aan het lezen over regressie- en reincarnatie- therapie...
In de stad waar ik woon is er iemand die dit doet... dus ben aan het overwegen of ik het zal doen ja of nee smile

komt wel goed... smile
groetjes moonflowertje wink
Diana1979
Diana1979 mrt 2 '12
WauW wat gaaf die tekeningen... Zou je er als je wilt ook een voor mij willen maken? Heb je dan meer ING
Fo van mij nodig of foto?
Cialara
Cialara mrt 2 '12
Hoi Diana, je komt op het lijstje.

En nee, ik heb niet meer nodig, ik doe het met jouw avatar naam hier, omdat het via de gidsen gaat, stem ik mij af op hen en vraag om voor jou een tekening te maken.
Cialara
Cialara mrt 2 '12
Spiri ik heb voor jou ook een tekening gemaakt, die doe ik morgen smileik was je niet vergeten, maar de gidsen wilden eerst de tekening voor Moonflowertje doen.

Liefs Cialara.
Pablo
Pablo mrt 3 '12
Beste Cialara,

Aandachtig heb ik je tekening bekeken. Je combinatie van figuurtjes en text spreken erg aan,mooi hoor.
Ik zou je willen vragen of je eens voor mij een tekening wil maken?
Succes met je nog komende creaties Cialara :-)
niels
niels mrt 3 '12
Hey Cialara laugh

Alles goed met jouw?
Ik weet dat je een hele tijd geleden al een tekening hebt gemaakt maar ik zou je heel lief willen vragen of je nog een tekening wilt maken . Als je er de tijd en energie voor hebt natuurlijk laugh

heel veel liefs
Niels
Cialara
Cialara mrt 3 '12
@ Pablo, Ja hoor, je staat op het lijstje. Kan wel even duren want krijg overal vandaan wel aanvragen wink

@ Niels, ja, hoor alles goed hier, beetje druk alleen smileIk heb ergens al eerder in dit topic aan gegeven, dat ik alleen de eerste tekening gratis doe op Merudi, als je graag nog een tweede tekening wil, dan vraag ik daar een vergoeding voor. Neem in dat geval even contact met me op via PB.

Liefs Cialara
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki