Loading...
nl

automatisch tekenen

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 19 '12
Je hebt groot gelijk Cialara!
Dat alles voor niks doen loopt altijd de spuigaten uit op den duur.
Zo heb ik laatst bij een vriendin van een schoonzus het huis gereinigd. Ik moest hiervoor 40 km. rijden, parkeerkosten moeten betalen en heb witte salie gebruikt (ook bepaald niet goedkoop).
Ze vroeg nog niet eens of ik er iets voor wilde hebben!
Toen ik aangaf een kleine vergoeding te moeten vragen voor benzine, parkeren en salie was ze stomverbaasd en zei dit niet verwacht te hebben. Met een zucht pakte ze haar beurs en gaf me
€ 5,00 (!!) En dit ergerd me nu zo heel erg aan de mensen.
Helpen is een maar als je zelfs je onkosten zelf moet betalen gaat het mij te ver!
Daarom, schaam je niet om een vergoeding te vragen.
Daar heb je recht op!

liefs
Elrian
Cialara
Cialara jan 19 '12
Bloempje, voor jou de volgende tekening



Wat een vrolijke ziel ben jij!!! Je ziet er zo vrolijk uit hier op het plaatje. Maar in het verleden heb jij wel wat moeten doen al. Je hebt in het verleden wat muren omgegooid. Misschien bewust, misschien ook niet, maar het is door jouw toedoen wel gebeurt.

Erachter staan een aantal bloemen ook teken dat je best wat bereikt hebt met het neerhalen van die muren en grenzen. De bloemen zijn geel en zonnig. De muren hebben iets met communicatie te maken.

In je hand die er naar wijst staat nog een teken: # ik weet niet precies wat het betekent, misschien van afsluiten? is het afgesloten wat je gedaan hebt in het verleden?

Wat me opvalt in jouw tekening ook is dat de krullen niet echt rond zijn met spiralen zoals ik ze meestal teken. Maar deze lijken een beetje hoekig, bijna onhandig getekend. Het gaat hier bij vooral om het haar, de uiteinden daarvan zeg maar. Het valt me op maar ik heb er geen verklaring voor, misschien dat jij mij daar bij kunt helpen?

Je hebt een grote strik op je hoofd, en daarboven komt heel mooi jouw kruinchakra al draaiend actief eruit. Er is veel verbinding en het is actief, je krijgt veel inspiratie en informatie en ook de bijna onzichtbare engel, die in stippeltjes is getekend boven je, heeft zijn invloed op jou.

De strik maakt het geheel ook een beetje kinderlijk, alsof je zo'n meisje bent van vlak na de oorlog, toen alle meisjes grote strikken in het haar droegen.

Ik zie een gulle lag en guitige ogen. Een mooi geopend derde oog, dat aangeeft dat je geen angst hebt om je gevoel en je intuitie te volgen.

Je keelchakra en je hartchakra zijn met elkaar verbonden, wat voor mij inhoudt dat jij met je hart denkt en ermee communiceert. Hele mooi combinatie.

Een goed draaiend wilskracht centrum, je zonnevlecht en een wat minder goed draaiend sexueel chakra. Kan zijn dat er weinig sex ofwel, weinig creatie is. Allebei hoort het bij het 2e chakra.

Het wortel chakra is prima niets over te zeggen.

Je gronding is goed, maar je hebt de neiging om nogal eens te dansen? De kleur is groen wat voor mij aangeeft dat je graag met je voeten in de natuur bent en dat je graag met dingen bezig bent die aardend zijn. Maar ook het dansen is wellicht een van je hobbies.

Getal negen is in jou vibratie. Wat voor mij zegt dat je iets aan het afronden bent. Negen is van de volheid, het volbrengen van dingen. Gezien je ook in je hand zo'n teken hebt, zal het ermee te maken hebben. Het afsluiten van een periode, of het afmaken van dingen.

Veel paars in jouw tekening, paars staat voor spiritualiteit, verbondenheid met de cosmos. Bescherming, maar ook wel een stuk nuchterheid en realistisch denken.

Dit was zo'n beetje wat ik er bij jou uithaalde Bloempje. Jouw avatar naam wordt nog eens in de zoom van je jurk getekend wink

Liefs Cialara.
Solaria
Solaria jan 19 '12
Begrijpelijk, je hebt denk ik al veel mensen een eind op weg geholpen.

Heb even op fb gespiekt en ben nu al onder de indruk en ik heb echt zoiets van ben ik dat op dit moment? Ben heel erg benieuwd naar je reading/toelichting. Ik zie het hier wel verschijnen. ik vind het echt leuk dat dat kan en doet hier. Krijg zelf al helemaal zin om te gaan tekenen hahah smile
Cialara
Cialara jan 19 '12
Jaaaa... leuk he dat ben jij op dit moment ja smileZal hem nu gelijk doen, want jij bent aan de beurt laugh



De tekening begon met jouw gezicht. Het is een zij aanzicht en je kijkt naar links, of wel terug naar het verleden. Maar tegelijk keer je daarmee je rug naar de toekomst, en de engel op je schouder zegt je om ook meer naar voren te gaan kijken. Niet alleen naar het verleden.

Aan de linker kant van jou, waar jij naar kijkt, zie je twee maal twee; hartjes en vlinders. Er wordt gesproken over tweelingzielen, de hartjes. En ook over transformatie, de vlinders, ook de tweelingziel vlinders, want ze zijn elkaars tegenover gestelde, soort van spiegelbeeld. Grappig nu pas zie ik dat ook de ene een vrouwelijke driehoek (punt omlaag) van puntjes in de vleugel heeft en de andere een mannelijke.

Ik kan niet zien of jij je tweelingziel hier bij je hebt, het staat in het verleden, kan betekenen in dit leven of in een leven hiervoor. Er is veel respect tussen jullie en liefde.

Je hand heeft een paarse spiraal, teken van healingpower. Reiki, magnetiseren of met energie werken via de handen is jou gegeven. Je wijst ermee naar de bloemen in de vaas. Je hebt hard gewerkt met een aantal mensen, kinderen of projecten en dit is goed gegaan en "geoogst". Je hebt er zorg aan besteed en nu zijn ze volgroeid.

Ik zie een goede gronding en dus ook wel een gevoel van veiligheid bij jou, weinig angsten ook.

Je chakra's van boven naar beneden. De kleuren zijn bij jou hier en daar wat afwijkend. Boven is het oranje, waar het meestal paars is. Divine connection, goddelijke verbinding, en daarom ook Oranje, wat staat voor de goddelijke creerende kracht. Via die creeerende kracht ben jij verbonden.

Je derde oog is hier paars, en duidelijk geopend. Vanwege het zij-aanzicht lijkt het of het oog ook daar terugkijkt, maar ik denk niet dat dat de betekenis is, het gaat hier meer om het aanvoelen van de tweelingziel band en de onvoorwaardelijke liefde die een mens daarmee erkent.

Jouw communicatiecentrum/chakra is mooi aktief en geopend.

Bij je borsten zie ik ook roze. Dit nog niet eerder gezien. Dit staat voor mij voor moederlijkheid, zorgzaamheid, vrouwelijkheid. Eromheen is ook bij je linkerborst je hartchakra mooi groen en aktief getekend. Groen en roze samen, dus liefdevol en zacht, teder.

Jouw zonnevlecht is ook speciaal in kleur. Hier is hte heel groot getekend met een enorme uitstraling. Jij weet heel goed wat je wilt, hebt veel doorzettingsvermogen en bent een krachtig persoon. Het zonnegeel van de levenskracht is ferm en het paarse eromheen staat voor verbinding, voor nuchterbeid en realisme, maar ook een soort van bescherming.

Je sexuele en creatieve centrum is prima, mooie aktief en van kleur.

Je wortelchakra is bijzonder ook weer. Hij is niet rood maar roze, dus vrij zacht, en heel vrouwelijk. Er staan twee extra krulletjes bovenop, waarmee er drie spiraaltjes te zien zijn. Dus een zeeeer vrouwelijke godinnenkracht bijna.

Het power wordt nog een keer benadrukt in je andere hand, waar het woordje power bij staat en je zaait ermee, je hebt nog meer dingen die je moet gaan doen en die je ook zult gaan doen. Vandaar dat er wordt gevraagd of je ook weer in de toekomst wil gaan kijken, want er is nog meer werk voor jou om te doen winkJe engel is ook in het roze met een klein beetje groen en die laat je ook vrij duidelijk zien; Solaria, kijk meer naar voren. Wat je bereikt hebt is mooi, maar er is nog meer. Bijt je niet vast in wat je nu kent en doet, er zijn nog meer dingen die je kunt leren en die jij kunt opstarten en bewerkstelligen.

Aan de onderkant van jouw jurk is een golvende lijn te zien. Dit staat meestal voor een bewogen leven, ups en down. Maar zie je waar het naar toe gaat? smilehet gaat alleen maar omhoog wink

Dit was mijn uitleg voor jou bij de tekening.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara jan 19 '12
ps, ik zie dat mijn foto enigszins afwijkt van de echte kleuren... dus hou je vast aan hoe ik de kleur heb genoemd, het is hier wat blauwer en het rood is amper van het oranje te onderscheiden...
Solaria
Solaria jan 19 '12
Origineel bericht van: Cialara
ps, ik zie dat mijn foto enigszins afwijkt van de echte kleuren... dus hou je vast aan hoe ik de kleur heb genoemd, het is hier wat blauwer en het rood is amper van het oranje te onderscheiden...


Dankje, ik laat het even op me inwerken. wellicht dat ik later nog vragen hebt. smile
Cialara
Cialara jan 19 '12
Nu de tekening voor Merudi, die NiMS had aangevraagd:



Ik wil graag van jullie weten wat jullie eruit halen, ik vind hem wel vrij duidelijk, maar shoot zou ik zeggen winkben benieuwd.

Let wel op de kleuren zijn iets anders. Het donkerblauw is eigenlijk paars, en het paarse is roze. Het rode is eigenlijk oranje. Beetje kleur afwijking door het fotograferen.

Liefs Cialara.
Nati
Nati jan 19 '12
Hoi Cialara,
Vind de tekeningen heel bijzonder en mooi. Ik zou ook graag op het lijstje willen. Kan dat nog? en als je er iets voor terug wil, vragen hoor!

liefs Anita
wolfke
wolfke jan 20 '12
Ik heb niet direct last van mijn nieren, wel wat andere problemen die misschien wel ook een weerslag hebben op de nieren. Ik besef dat je zorgen maken inderdaad een invloed heeft op de gezondheid. Ben wel al zolang ik me kan herinneren vol zorgen. Ik vind de schildpad wel eentje van groot formaat. Zal waarschijnlijk wel als een soort schild fungeren. Ik heb wel de indruk dat ik misschien anders overkom dan ik echt ben. Een soort van terughoudenheid, verlegenheid eigenlijk. Ik zal inderdaad ruzies uit de weggaan en vriendelijk blijven. Je kwetsbaar tonen vind ik eerder iets voor in beperkte kring en momenteel leent de situatie zich er niet toe, al denk ik dat dit goed komt met de juiste personen. Dat van dat pantser loslaten besef ik ook, maar dat gaat niet op een twee drie. Mijn energieniveau gaat op en neer, dus is soms wat minder maar ik heb altijd veel ideeën en inspiratie, fantasie om te schrijven. De wilskracht om iets te doen is zeker groot, zelf heb ik nog niet de indruk dat ik geblokkeerd word door te weinig durf maar eerder doordat ik niet meer weet welke richting ik kan uitgaan, ik heb nog niet ergens een keuze kunnen maken. Ik heb wel iets met dieren, de natuur en met verhalen maar concreet weet ik niet welke job ik zou kunnen doen dan, nog niets passends gevonden. Ja ik ben wel wat boos, ik probeer dat wat los te laten, het is eerder uit onmacht als in een teleurstelling, zo het gevoel dat ik op alle vlak opnieuw moet beginnen. Aan de ene kant moet ik die boosheid laten maar als ik het goed heb mag ik ook niet te vriendelijk zijn of me verschuilen achter mooie woorden. Dat wringt wel wat. Mijn zoektocht naar iets anders is een mooie vlinder geworden. Die vogel weet ik niet zo, jongste broer van mij begrijpt me goed emotioneel, mijn vader is dan meer een verstandelijk raadgever. Ik veronderstel dat het een van hen is die nabij staat. Ik las iets van helende handen maar daar heb ik geen weet van. Hard werken en verantwoordelijkheid nemen is wel typisch voor mij. Heb wel gevoel dat dat in het verleden weinig heeft opgebracht, mijn hard werken voor niets is geweest. Nu nog het juiste pad vinden zodat ik mijn energie niet meer 'verspeel'. Ik heb niet de indruk dat ik iets niet durf, eerder de indruk dat ik niet weet wat ik moet doen. Hartelijk dank Cialara, ik hoop dat ik die schildpad in de toekomst wat los zal kunnen laten:).
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 20 '12
Origineel bericht van: Cialara
Nu de tekening voor Merudi, die NiMS had aangevraagd:



Ik wil graag van jullie weten wat jullie eruit halen, ik vind hem wel vrij duidelijk, maar shoot zou ik zeggen winkben benieuwd.

Let wel op de kleuren zijn iets anders. Het donkerblauw is eigenlijk paars, en het paarse is roze. Het rode is eigenlijk oranje. Beetje kleur afwijking door het fotograferen.

Liefs Cialara.


Super mooie tekening. Dit is mijn uitleg erbij.

Ik zie veel verschillende invloeden en oorsprongen die in het boek, hun verhaal kunnen doen. Voor veel mensen een startpunt waaruit many road from here starten. De wortels op de achtergrond laten mij een goede fundering zien voor wat er gedragen wordt.
Het popetje op de achtergrond valt me op, maar kan ik niet duiden. Er komt wel een kracht uit, maar de ogen zijn gesloten.

Love is onderstreept en daarom ook belangrijk in het verbinden met elkaar. Het getal 5 valt ook op, en associeer ik met de 5e chakra, de straal van de engelen.
Emuca
Emuca jan 20 '12
Ik ga lezen <3

Allereerst het boek, waarin verschillende elementen te zien zijn. De slang van kennis, die symbool staat voor tja, het verzamelen van kennis.. De slang duikt in het boek, wat betekent dat er steeds meer kennis bij komt.
De kern van het boek is de vlinder, een symbool voor de ziel. Een ziel neemt kennis mee. De vlinder vliegt om hoog, wat inhoudt dat de kennis die verzameld wordt bedoeld is om mensen te laten groeien.. Vandaar ook het bloemetje erbij, die komt ook tot bloei. In het hart van de bloem staat een draaiende zon, een actieve energie. Het bloeien is dus erg actief bezig.

De piramide wijst naar boven en staat ook voor groei, maar ook voor oude kennis die naar boven komt... Het pentagram van binnen staat voor de eenheid van vroege kennis.

Onder het boek staan verschillende symbolen.. dit staat volgens mij voor alle soort verschillende mensen en zielen die bijdragen aan merudi. Ieder met zijn eigen doel en intensie.

Ook staan er wortels, wat inhoudt dat er gebouwd wordt aan een fundering en dat men niet wegzweeft. De dubbele 5 staat voor heldere communicatie, maar ook voor het uitpluizen van kennis (de rode 5 eronder).

De persoon boven het boek straalt kracht uit en verspreid de kennis die hier wordt gevonden... Dit is eigenlijk elke bezoeker. De gesloten ogen slaan op het weten en herkennen van informatie. Het niet hoeven zien maar weten waar de kennis heen mag.

En het zonnetje is gewoon lief en staat voor mij voor de buitenwereld buiten merudi.

Dit was mijn probeersel.. hihi
Claire
Claire jan 20 '12
Voor mij de eerste keer dat ik een tekening lees, maar dit is wat de tekening oproep.

Voor mij staat deze tekening van Merudi, het open boek als het open karakter van het forum, waar mensen met verschillende stromingen/achtergronden bij elkaar komen. Men vind respect en kan groeien in zijn/haar proces. Het poppetje met dichte ogen staat voor anonimiteit. Ieder heeft zijn/haar eigen weg te gaan. Vlinder staat voor transformatie, door het overwinnen van problemen komt men in zijn/haar eigen kracht te staan. De zon staat voor energie, denk de liefdevolle energie,in de vorm van verbinding. Denk dat de slang in dit verhaal voor heling staat. De ster met de driehoek in dit verhaal dat sprirituele groei hier op gang gebracht kan worden wanneer men hier voor open staat.

Dit is mijn intepretatie en mijn gevoel bij deze mooie tekening.

Liefs, Claire.
Enigma
Enigma jan 20 '12
Hoi Cialara smile.

Ik vind dat je heel bijzondere tekeningen maakt.
En jou manier van omschrijven is ook heel mooi.

Ik durf het bijna niet te vragen blushMaar zou je er ook 1 voor mij willen maken als je er oooooit tijd voor hebt.
Ik wil er ook heel graag wat voor geven omdat je er veel tijd in steekt.
Dus ik zou het leuk vinden als je het naar mij op zou sturen.

Moeten we wel even kijken hoe frown.
B.V. in een pb.
Het hoeft ook niet meteen, over een paar maanden vind ik ook leuk.
Want ik denk dat het ondertussen geen lijstje meer is die op jou creativiteit wachten, maar een hele waslijst grin.

Lieve groetjes Enigma
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 20 '12
Maar cialara, wat is jouw uitleg op de merudi tekening? Ik ben wel benieuwd namelijk.
Cialara
Cialara jan 21 '12
Oké, mijn verhaal erbij dan smile

Allereerst zag ik de gele paden komen en gaan, van links komen ze naar het boek toe (uit het verleden) en rechts gaan ze van het boek af ( toekomst) Er komen dus heel wat wegen samen hier bij het boek en gaan ook weer uiteen. Het geel is ook de kleur van intelligentie, kennis opdoen, leren, wilskracht, doorzettingsvermogen en het openstaan voor anderen in het algemeen om van elkaar te leren.

Het boek zelf is een bron van informatie, kennis, wijsheid en overdracht daarvan. Zoals ook Merudi is bedoeld. Het boek is verbonden met de aarde, via de standaard waar het op rust. Dit is een mooie aarding, die ook nog eens groen is, dus betekent dat het realistisch is en ook vaak best nuchter, soms zelfs ontnuchterend. Er wordt hier niet graag gezweeft wink

Boven het boek is een enorme toeter die met oranje is benadrukt. Oranje is de kleur van het creatieve het scheppende, en ook wel goddelijk genoemd. Ook is oranje (zeker in Nederland) een WIJ gevoel. Via deze toeter, die meestal is verbonden met de Kruinchakra, krijgen wij verbinding met de cosmische krachten, met de andere wereld, die ons veel inspiratie geeft. Maar er tussen zit ook nog dat poppetje. Dat is een Engel. Het heeft een stralenkrans en het heft zijn hand op alsof het het boek zegent en wil beschermen en tevens van inspiratie wil voorzien. De hand is paars en dat is nogal een spirituele kleur. Wat ook wel klopt aangezien dit een spiritueel forum is. De hand heeft een spiraal erin en dat is goddelijke vermogen tot healing. Dus deze engel zorgt er ook nog eens voor dat de bezoekers van dit forum niet alleen geinspireerd worden, maar ook een stukje mee krijgen om zichzelf te healen. Dit kan hier op heel veel verschillende manieren. Doordat we elkaar helpen, door elkaar energie te sturen, door verbindingen te leggen, door onszelf te herkennen enz.

Nu het boek zelf.

De linker bladzijde is een beetje het verleden, of iets wat er al is. Hier staan de woorden love, respect en growth. Die spreken voor zich denk ik. Er onder staat een open piramide met een pentagram erin. De pentagram staat voor mij voor transformatie, verandering van dat gene wat er is in iets wat nog mooier of beter is. De open piramide kan alleen van boven ontvangen, en werkt toch beschermend. Ook kun je weer uit deze piramide gaan, gegroeid door de transformatie die er heeft plaatsgevonden. Het blauwe staat voor de communicatie en het gele voor de kennis en wijsheid hier in deze situatie. Het is dus een samenwerking daartussen.

De rechterbladzijde staat voor de toekomst. De groene rups (nee geen slang in mijn ogen) staat voor de nieuwe mensen die nog gaan komen, en die zoekende zijn, die voelen dat er iets is wat ze willen weten, waar ze informatie over zoeken. Het herinnert mij aan hoe ik hier zelf binnen kwam een aantal jaren geleden. De rups kijkt op naar de vlinder die pontificaal in het midden en omhoog gaat. De vlinder is een voorbeeld voor de rups, die ook zo wil worden. De vlinder is eens ook als rups hier binnengekomen, heeft het hele boek doorgewerkt hier en staat op het punt om weer verder te gaan. Al hoeft dat niet perse. Ze kan ook gaan en af en toe weer terugkeren of gewoon blijven. De rups zal worden geholpen door Solar Growth, dit vind ik beetje moeilijk te duiden... Ik vermoed dat het een soort van kracht is die de groei versneld op spiritueel gebied als je hier terecht komt. Mensen komen hier niet zomaar, maar worden vaak geleid door hun gidsen om hier te komen. Het wordt daarom ook vanuit de cosmos ondersteund.

Boven is nog een zonnetje getekend aan de rechterkant, dus de toekomst kant zeg maar, en de zon staat hier voor levenskracht, Merudi zal nog heel lang blijven bestaan winkOndersteund door de krachten van de cosmos.

Op de standaar staan nog 15 symbolen, 3x5. de driekhoeken staan voor evenwicht zoeken tussen het mannelijke en vrouwelijke, nu nog is het mannelijke iets belangrijker in de levens, maar er wordt gezocht naar evenwicht, en dat is bijna bereikt. De spiralen staan voor aktie, werking, activering. De hartjes voor liefde.

Getal 5 staat voor hard werken, verantwoordelijkheid nemen, sociaal actief, vertrouwen.

Dit was zo'n beetje als ik het zelf zou verklaren allemaal.
Marije22
Marije22 jan 21 '12
Wat een mooie, gedetailleerde uitleg!

Concluderend dus: een hoop positiefs te vertellen over Merudi en zijn/haar toekomst. Als je de cosmos achter je hebt, kom je er wel smileerg bijzonder, die engel.

Kan niet anders zeggen dan dat Merudi mij iedere dag weer inspireert, en weet zeker dat dat ook voor anderen geldt.

Bedankt voor de mooie uitleg smile
Petra
Petra jan 21 '12
Wat ontzettend mooi doe je dit Cialara, voel zoveel op zielsnivo in jouw tekeningen dat ik het niet eens in woorden zou kunnen vatten. Prachtig!
Duifje
Duifje jan 23 '12
Origineel bericht van: Cialara
@ Duifje, het zijn wel moment op names he, de kaartjes. Dat er nu het een en ander verandert voelt en of is,dat is niet zo gek.





Hii Cialara,

Geen probleem hoor.
Knuff Duiffie
bloempje
bloempje jan 24 '12
wow wow wow cialara.....
ik sta werkelijk versteld van zowel de tekening als de beschrijving shockedhij klopt exact met hoe ik mezelf voel en zie, hoe mijn verleden idd is geweest en eigenlijk klopt gewoon ieder woord!
de haren heb ik geen echte verklaring voor, ja misschien om toch te laten zien dat ondanks de ronde kantjes en ik toch ook wel pittig kan zijn? misschien zo iets, maar verder niet echt een verklaring. ik houd ook wel van het ongewone, stijl haar en dan ineens toch nog een speels krulletje.... ja kan dus diverse kanten uit.

ik heb idd heeeeeeel veeeeel muren afgebroken, niet alleen bij mezelf ook bij anderen, ik denk dat de bloemen achter de muren staat voor het afbreken van muren bij anderen om die bloemen tot bloei te laten komen. ik probeer altijd in alles het positieve te zien, want ook al is allees nog zo zwaar ergens is er iets moois, al is het nog zo miniscuul het is er en daar ga ik bij alles en iedereen naar op zoek, ik communiceer idd altijd met mijn hart maar blijf daarin wel realistisch en nuchter want beter een realistisch doel of inzicht dat positief haalbaar is dan met een onrealistisch doel falen en een negatieve uitkomst hebben. en zo is voor mij zelfs het grootste probleem eigenlijk geen probleem maar een omweg naar het uiteindelijke doel maar wel genietend van de kleine dingen die langs die omweg komen.ik ben dus eigenlijk een heel positief ingesteld iemand en bijna altijd vrolijk, ik zie bijna nooit reden om niet vrolijk te zijn:) en dansen.... ja ik ben graag actief en stilstaan zit er dus niet erg in ;)en met name de natuur kan ik uren in bezig zijn en van genieten. ik doe zo veel mogelijk in harmonie met de natuur en ben veel met kinderen bezig, ik leer kinderen ook te genieten van alles om hen heen en er respect voor te hebben die strik is dus een beetje die kinderlijke vrolijkheid smile
over het afsluiten kun je ook wel gelijk hebben, ben bezig wat dingen af te sluiten uit het verleden die nog steeds in het heden invloed hebben, heel lastig maar wel nodig:)
ik kan dus niet anders zeggen dan dat het een perfecte reading is! zelfs dat van de chakra's smilewil wel creeeren maar lukt me momenteel te weinig helaas.... ben ik wel druk mee bezig om dat weer op te pakken maar heb er heeeeeel lang gewoon de energie niet voor gehad en heb nu mijn energie weer heerlijk teruggewonnen en wil hem niet meer loslaten dus het creeeren komt ook wel weer:)

Liefs en heeeel erg bedankt
Bloempje.

en sorry voor de late reactie, een druk weekend en vanaf zondag kon ik ineens niet meer op internet confused
Isebell
Isebell jan 24 '12
Hoi Cialara, ik vroeg me af.. Zou je voor mij ook zo'n tekening willen maken? Ze zijn echt heel mooi en de uitlegsels die je erbij geeft ook..

Liefs isebell
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki