Loading...
nl

automatisch tekenen

floere
floere jan 14 '12
Ontroerend mooi, dat engeltje en dat poppetje bij pappilon-blanc! En de zeemeermin in Troplinake, schitterend! Dit is met stip mijn favoriete topic hier! Doe zo verder Cialara, dit is echt geweldig, enorm bijzonder!
Troplinake
Troplinake jan 15 '12
Wauw Cialara

zo mooi en zo juist!! in pb ga ik je volledig antwoorden winkheel erg bedankt voor de mooie tekening smileals ik ooit wat kan terug doen let me know wink

Groetjes
Troplinake / Mieke
gil
gil jan 15 '12
zo mooi allemaal ... ik kijk hier vol bewondering naar de mooie tekeningen en bijhorende uitleg die toch heel gedetailleerd is. Prachtig !!
Troplinake , als je het eens wilt proberen ... ik wil gerust proefkonijn zijn .. Het is maar door het te proberen dat je het kunt leren volgens mij ...
Cialara
Cialara jan 15 '12
@ Troplinaka, dank je voor je feedback, ook die in PB staat. Ik zal daar nog op reageren wel. Later want ben nu beetje moe.

Allemaal zo lief jullie reacties. Het blijft voor mij nog steeds wonderlijk wat er uit komt. Heb echt niet het gevoel dat ik het zelf doe, maar mijn lieve gids die dit tekent, en het aan mij probeert door te geven. En tot nu toe is er nog niet één het zelfde geworden.

Ik ben afgelopen week gestart met een cursus Tarot, en ik merk nu al dat hij daar nu ook weer dingen van in de tekeningen stopt, omdat ik die nu opeens wel begrijp. Het is en blijft prachtig om te mogen doen wel.

Liefs Cialara.
aquarel
aquarel jan 15 '12
jouw stijl van tekenen spreekt me aan cialara
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 15 '12
Wat leuk dat je ook via de Tarot er dingen in je tekening stopt en ze herkent!

Heb je zelf het idee als je terugkijkt naar de eerste tekeningen, dat je er nu misschien een andere/uitgebreidere uitleg bij jou geven omdat je nu meer weet of beter kan interpreteren?
Cialara
Cialara jan 15 '12
Er zit zeker een hele ontwikkeling in als ik terug kijk. In het begin wist ik echt nog niet zoveel over hoe ze te interpreteren, er kwamen toen ook nog niet zo heel veel tekens, geen chakra's geen getallen enz.

Als je de tekeningen nu ziet, dan zit er ook veel meer informatie in. Ik heb geleerd wat een pijnplek is, wat toekomst en verleden betreft, wat materieel of emotioneel is, de chakra's zoals ik al noemde en hoe de werking daarvan is en wat dat betekent voor de persoon ongeveer. Goh, er is gewoon echt zo veel in gekomen. En ik teken ze niet zelf, mijn hand wordt gebruikt, ik teken mee... ik interpreteer ze meer. En ook daarbij krijg ik gevoelens en inspiratie van mijn gids. Het is echt een samenwerking tussen hem en mij wel. Zou het ook niet anders kunnen denk ik. Nu met de tarot leer ik weer meer en andere symbolen, ik leer nog anders kijken naar de plaatjes enzo. Dat was ook de voornaamste reden denk ik om die cursus te gaan doen. Naast dat ik de tarot zelf interessant vind, is dit veel belangrijker voor mij.

Als je de plaatjes hier terug kijkt en begint op de eerste pagina zul je ook de verschillen gaan zien. Ik gebruik nu ook kleur erbij, deed ik in het begin ook niet. En alles heeft betekenis smile
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 15 '12
Klopt, ben in dat opzicht benieuwd hoe je over bijvoorbeeld een tijd later weer tekent....

Hoe lang ben je met een gemiddelde tekening bezig, als ik vragen mag?

Wat vindt je zelf eigenlijk leuker om te doen?
Het tekenen of de stenen? Of is het weer per keer verschillend?
Cialara
Cialara jan 17 '12
Op dit moment vind ik het werken via tekenen mooier, omdat dat meer echt mediumschap is denk ik. Ik heb geen handleiding, geen kaarten of stenen die mij iets kunnen vertellen, het komt zeer direct en voelt heel zuiver. Tijdens het tekenen, wat vaak niet zo lang duurt, hoog uit tien minuten per tekening, voel ik de liefde van mijn gids en ben ik heel rustig en kalm. Ik kan ook meerdere tekeningen na elkaar maken. Alleen het uitwerken enzo dat kost wat meer tijd. Ook dan tijdens het opschrijven hier zeg maar, werk ik weer samen met mijn gids, die mij soms nog bepaalde gevoelens geeft of een enkel woord zegt, om het duidelijker te maken. Maar dat laat hij toch vooral aan mij over, want hij vind dat ik dat gewoon moet leren winkstaat nu ook te lachen om mijn stukje wat ik hier schrijf. Daarom dus nu die tarot les, daar leer ik meer in de beeldspraak te kijken en te vertalen naar adviezen enzo. Ik merk dat ik heel veel dingen door elkaar gebruik, die ik allemaal gaandeweg heb geleerd.

Ja, over een tijdje zullen ze ook wel weer anders gaan worden. Het blijft niet stilstaan wink
Cialara
Cialara jan 17 '12
Even een lijstje met de aanvragen in volgorde:

Wolfke
Bloempje
Solaria
Merudi
Amor
Marije22

Claire ik begrijp dat je er nog eentje wil, maar aangezien ik zoveel aanvragen heb, zet ik je voorlopig ff op de reserve lijst. Hoop dat je dat niet erg vind.

Liefs Cialara.
Marije22
Marije22 jan 17 '12
Ik kijk er naar uit!! laugh

Vind het ook erg leuk de tekeningen en je ontwikkeling daarin te volgen. Erg bijzonder!
Hikari
Hikari jan 17 '12
Wat leuk dat je dit doet Cialara smile
Ik durf het bijna niet te vragen en als je geen tijd hebt is het ook goed maar zou je ook een tekening voor mij willen maken? Als je het te druk hebt begrijp ik het en maakt helemaal niet uit als het een tijdje duurt smileVind het mooi dat alle tekeningen maakt ook zo persoonlijk zijn.
Claire
Claire jan 17 '12
Nee hoor, zit op het reserve bankje lekker in het zonnetje, dus wacht het rustig af.

Liefs, Claire.
wolfke
wolfke jan 17 '12
Doe maar rustig aan hoor, Cialara. Op tijd ook rust nemen hé. Groetjes.
Cialara
Cialara jan 19 '12
Hoi allemaal,

Ik heb alweer een paar tekeningen gemaakt, ga ze hier uitgebreid uitleggen, maar wie ongeduldig is mag alvast een kijkje nemen op mijn facebook pagina waar ze al geplaatst zijn. Dit is het adres:

https:///...cebook.com/?ref=home

Ik heb overigens besloten om geen tweede tekening hier voor iemand te maken. Als je echt er eentje nodig hebt voor een tweede keer, dan kun je contact met me opnemen, maar daar reken ik wel wat voor. Dit in overleg met mijn gids overigens, en hij heeft ook aangegeven, dat ik het niet gratis mag blijven doen hier, maar wanneer dat moet stoppen is nog niet duidelijk. Dat zal te zijner tijd wel gezegd worden.

Ga ik nu verder met de tekening van Wolfke smile
Emuca
Emuca jan 19 '12
Gelijk heb je hoor smile
Lepeltje
Lepeltje jan 19 '12
En terecht. Ben het topic aan het doorlezen en denk dat je ook behoorlijk wat mensen hebt geholpen hier. Supermooi om te lezen. Voor mij geen tekening, maar ben wel nog steeds benieuwd wat het stenen orakel me te vertellen heeft :-)
Cialara
Cialara jan 19 '12
Wolfke hier is jouw tekening:



Wolfke, jij draagt heel wat mee op jouw schouders. Het zijn een soort van emotionele zorgen, of zorgen om iemands welzijn, of om je eigen gezondheid misschien. De rode spiraal op je linker schouder zegt me dat, en het lijkt wel een hele bult daar. Er vlak bij wordt gewezen naar de nieren. En er wordt aangegeven dat je die in het licht moet zetten. Heb jij last van je nieren? Of is er iets dat je niet los kunt laten? Nieren zijn bij uitstek organen die dat wat losgelaten moet worden filtert uit het bloed. Dus probeer los te laten, en die zorgen te laten minderen. Het staat in contact met elkaar.

Bij je hoofd is een enorme schildpad getekend. Ik weet niet of jij een voorliefde hebt voor deze dieren of dat je er eentje in huis hebt ofzo, maar in ieder geval is er een wezen dat zich zo bij jou laat zien. Het kan betekenen dat jij nogal eens in je schulp kruipt ook, of dat je een hard pantser hebt dat je gebruikt om jezelf mee toe te dekken. Maar het heeft wel de kleuren blauw en groen. Blauw staat voor communicatie, praten en luisteren. Groen staat voor de natuur, maar ook voor de kleur van het hart, en voor de moeder aarde. Die combinatie is belangrijk, dit wezen laat jou zien dat jij je verschuilt misschien achter mooie lieve woorden? Het heeft ook veel schubben, alsof het ook daarmee een soort van gelaagdheid aan wil geven. Minuscule laagjes die jou beschermen.

Tussen jou en die schildpad is een soort van dubbele driehoek getekend. Eentje met de punt omhoog, het mannelijke deel, en eentje met de punt omlaag, het vrouwelijke deel. Je laat nog te veel het vrouwelijk ondergeschikt aan het mannelijke, misschien dat daar ook een verdedigende houding uit voor komt? Kwetsbaar hoor ik, je wilt niet kwetsbaar zijn, maar je bent het wel, net als ieder mens.

De engel die tussen jou en die schildpad in zit, die geeft jou energie. En ondanks dat die schildpad heel lief is en jij je fijn erbij voelt, is het misschien wel een signaal, dat je engel zegt: het wordt tijd om dit los te laten.

In je hand zie ik een spiraal, staat meestal voor helende krachten, zoals magnetiseren, reiki of iets anders wat jij met je handen kunt waarmee je mensen kunt helen of energie geeft.

OP je lijf zijn je chakra's getekend. Boven begint het met een mooi kruinchakra, met veel streepjes en stipjes eromheen. Dit staat voor veel energie, inspiratie en ideeën enzo. Een goede verbinding met het goddelijke en je krijgt steun in wat je doet via deze weg. Het derde oog is geopend en actief.

Bij jou is ook je oor getekend en groen gemaakt. Jij kunt heel goed luisteren naar anderen. Het is deel van het communicatie centrum, dat bij jou goed werkt, maar waar ook een blauw vierkant omheen staat. Het vierkant lijkt wel een kader, waarbuiten jij niet durft te komen. Alsof het je begrenst of jij je begrensd voelt. Ook dit kan met de schildpad te maken hebben wellicht.

Bij je hart is een mooi chakra getekend. Ziet er mooi uit met veel groen, de kleur van het hartchakra, prachtig draaiend en actief.

De zonnevlecht is een beetje apart. Dit is jouw wils en kracht centrum. Het is een spiraal die lijkt te zijn begrenst, niet open. Het werd getekend als twee kleine rondjes waar vervolgens een streepje door kwam zodat het een geheel werd. Ik denk dat je wel veel wilskracht hebt, maar dat het ergens nog een beetje geblokkeerd wordt. En ook dat heeft weer te maken met wat er bij jou speelt. Misschien wil je wel, maar durf je niet? Iets houdt je in ieder geval tegen om dat te doen wat je echt wilt.

De onderste twee chakra's die van het sexuele en creatieve centrum en die van het wortelchakra, zijn prima.

Bij je voeten staan twee rode streepjes, je bent ergens boos om. Probeer ook om goed geaard te blijven, dat helpt je in ieder geval met een realistisch en veilig gevoel voor jezelf te blijven houden. Bovendien kun je via je aarding de boosheid, de angsten, en dat wat los moet komen laten afvloeien naar de aarde.

Links boven nog een vlinder en een vogel. De vlinder staat voor transformatie, daar ben je nu mee bezig of heb je kortgeleden gehad en ben je nog aan het uitwerken.

De vogel is een partner, een vriend of vriending of een ouder, iemand die heel dicht bij staat.

Getal 5 staat in jouw energie. Dit is een getal voor mij van hard werken en verantwoordelijkheid nemen.

Dit was mijn reading voor jou. Als je vragen hebt stel ze gerust.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara jan 19 '12
Origineel bericht van: Lepeltje
En terecht. Ben het topic aan het doorlezen en denk dat je ook behoorlijk wat mensen hebt geholpen hier. Supermooi om te lezen. Voor mij geen tekening, maar ben wel nog steeds benieuwd wat het stenen orakel me te vertellen heeft :-)


Ik snap dat je er nog op zit te wachten laughmaar pfoe om eerlijk te zijn, ik heb er nog geen tijd voor gevonden smileniet getreurd, het zal echt wel komen. Ben nu aardig end op weg hier, en zal eerstvolgend weer de stenen pakken om daarna weer verder met de tekeningen te gaan. hi hi hi, heb het er nog bijna druk mee wink
Lepeltje
Lepeltje jan 19 '12
Haha, okay! Geen probleem, wilde alleen zeker weten dat je je stenen niet vergeten was :-P
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki