Loading...
nl

automatisch tekenen

Tatora
Tatora aug 23 '11
Cialara ik stuurde het per PB ,maar dient hier te staan eigenlijk,hihhi.
weet je,ik geloof ook dat die engel boven me ,deels mezelf is,en deels ook mijn tweelingstraal,die niet op aarde is .
de duif..teken van vrede,maar ook verbonden met de heilige geest.en dat hart..amai..er is me gezegd geweest dat ik op aarde gekomen ben in naam van liefde;..dus daar herken ik al wat in .. en dat Ik,zowel mijn tweelingstraal nog niet helemaal in kontakt is met mijn innerlijk,ja,ik weet waarom..
ik schrijf de laatste tijd bijna niks,en "sluit" me steeds vaker af van de wereld rond me..

ja;.uit mijn schulpje kruipen..is wat ik wil,maar nog niet weet hoe..
heb me in deze "relatie" steeds meer een lelijk eendje gevoeld..
terwijl hijz egt,dat alles ok is,en dat ik blij dien te zijn met het groei proces wat we ervaren..ja;.ok ik ben ,na tien jaar ,tot rust gekomen,ook bij hem;.ik WIL en DURF nu samen te slapen..maar hij wilt niet...dus wat schiet ik nog verder op met deze verbinding?;.

ja..de Bloem..grappig..de opa van mijn" vriend" zei steeds zonnestraaltje tegen mij,en dat deed me zo opbloeien.
de meeste mensen vroeger zeiden dat..dat ze vrolijk werden van mij,en dat ik ze rust gaf..
dat ik zooo kon stralen..mijn "vriend" zei dat ook in begin..maar dat stralen doe ik veel minder;.geen wederkerige liefde..en zijn blokkades om het te ontvangen;.hij zei zelfs dat ik mijn voila mail moest verandern,anders zouden mensen mij niet serieus nemen!;.nu vanochtend belde een ziele maatje mij,antwoord apparaat;.en hij sprak in" amai ,zo serieus!!..
maar goed.de bloem..jaaaa..ik wil weer stralen!..als een zonnetje ..eeuwigjes!..dubbele eindeloosheid in de blaadjes..

dat bril figuurtje,daar kom ik ook nog niet echt uit...hhih;.
wie kan dat zijn?..

Over dat vliegen ,en veel beweging..ja dat klopt..gericht ook;.toen ik naar aarde kwam;.met een Doel!
nu n beetje heen en weer aan het fladderen;.ni weten hoe en waar//
enfin..ik ga hier nog s over "spirit stormen"..
veel dank lieve engel;
dikke knuffs ..liefs X
Tatora
Tatora aug 23 '11
wat mij wel opvalt,is dat de andere tekeningen meer 1 geheel zijn..en dat de mijne precies allemaal "losse " aspecten zinn..precies of ik nog niet 1 geheel ben..
zegt me wel iets..
Cialara
Cialara aug 23 '11
Wat komt er veel uit he, uit zo'n tekening...

Ja, bij jou zijn het losse stukjes Tatora, dat heb je goed gezien. En dat heeft inderdaad ook een boodschap. Want hoewel alles wel de zelfde kant op gaat, is er nog geen echte eenheid in je. Alsof je verdeeld bent van binnen, en dat maakt ook onzeker. Een deel kijkt ook achterom, naar het verleden, al vliegt ze mee met het geheel. Een ander deel komt tevoorschijn, weer een ander deel laat niet veel van zich zien ( alleen de ogen)...

Maar ik denk dat je je mag focussen op die prachtige bloem die je bent, weten dat je dat bent, dat jij anderen zo kunt verlichten met jouw stralende aanwezigheid. Let er echter wel op, dat je je dan niet leeg laat zuigen als het ware, misschien dat je je ook wat meer moet gaan aarden, want ik zie nergens dat je geaard bent, het lijkt wel of alles vliegt en zweeft. Een goede aarding kan helpen om je weer beter te voelen en je energie ook uit de aarde te halen en negatieve dingen af te laten vloeien naar die zelfde lieve aarde.
Tatora
Tatora aug 23 '11
klopt helemaal!
wauw;.
ja..ik "kijk" naar verleden van vrolijk zinn,en me zeker voelen ook,dat zal het wel zijn..
ik vidn mijn eigen plekje nog niet helemaal,en heb teveel weg gegeven ,in de hoop dat hij van mij zou gaan houden als vrouw,inplaats van "alleen" maar infokanaal van Boven,gezelschap,"popje",huishoudster,en soort van mama..
ik laat mezelf inderdaad niet helemaal zin,als geheel..Omdat ik me ,in deze situatie niet als geheel geliefd voel,het geheel..speciaal het Vrouw Zijn,krijgt geen ruimte.

door dit raak ik ook contact met aarde kwijt;want weet je ..als je nooit eeen knuffel Ontvangt..of iets van dien aarde..(en ik Ben een knuffeldiertje,houd van aanraking,en fysiek liefde tonen,Is ook deel van mijn aarding)dan "zweef " ik weg..als in een soort van twilight zone..begrijp je ?

ben je danbkbaar voor deze inzichten via je tekening!
Liefs X knufff
Bleu Angel
Bleu Angel aug 23 '11
Wauw even laten bezinken bekijken
dan pas kan ik echt reageren voor nu allleen
WAUW
Pultje
admin
admin aug 23 '11
hallo,

je hebt geen reactie gegeven op mijn feedback, had je er iets aan?
Cialara
Cialara aug 24 '11
Hoi Precious,

Ja, ik had er wel iets aan. Ik zat zelf nog na te denken over die M... wat dat zou kunnen betekenen. Ik denk dat jouw gevoel van het over de brug gaan en hem/haar dan tegenkomen goed kan kloppen. Die brug is natuurlijk symbolisch, en kan bijvoorbeeld staan voor een grote stap in je leven of in je houding een verandering of transformatie.

En het is inderdaad wel opvallend als ik dingen teken zoals jij ze tekent. Dat betekent dat ik echt de energie van jou heb opgepikt, en mogelijk door een gids van jou werd begeleid.

Ik denk dat je nog eens zou kunnen kijken naar dat getal 3, wat dat voor jou zegt. Het komt een aantal malen voor in je tekening, en heeft te maken met de goddelijke 3-eenheid denk ik.

Ik ben er achter gekomen dat een diamant niet persé voor helderweten hoeft te staan, kan ook staan voor iets waar je aan mag werken, zoals misschien het meer op je intuitie afgaan...

Daar kwam ik achter nadat een aantal mensen aangaf dat op de plek waar de diamant stond soms ook juist een probleem was. Het kan dus twee dingen betekenen denk ik.

Dus al met al, ja iedere feedback helpt en dus ook die van jou smile
Het spijt me dan ook dat ik er niet direct op reageerde Precious.

Liefs Jorine.
admin
admin aug 24 '11
hallo,

Bedankt voor je feedback op mijn feedback haha, en voor je prive berichtje. Fijn dat je er iets aan gehad hebt! Daar ben ik blij om. Je bent hier erg goed in en blijf er mee door gaan zou ik zeggen, erg leuk!

liefs,
Precious.
Cialara
Cialara aug 24 '11
Hoi Cirr, ik heb voor jou zojuist een tekening gemaakt.


Je ziet het al, ik zie heel veel muziek smileEen gitaar, een figuur die zingt en een figuur die een soort van danst. Muziek speelt denk ik dus in jouw leven een grote rol. Maar, je zingt een beetje achter de schermen en in dit geval een heel apart scherm. Het lijkt een soort van balk, ik denk een soort van toonladder voorstellend.

Op die toonladder (laat ik het maar een toonladder noemen ook al is het dat niet echt) zie ik twee pijlen met spiralen. De pijl naar beneden heeft 4 spiralen en de pijl omhoog heeft er 6... voelt het voor jou misschien alsof je 6 stappen omhoog doet en dan weer 4 stappen terug naar beneden? En heeft dat iets met je stem te maken? Dat hoeft niet alleen met zingen te maken te hebben, kan ook iets anders zijn, bijvoorbeeld voor jezelf opkomen of communicatie met anderen, tijdens werk of in je privé/gezin. De toonladder is duidelijk en staat op de voorgrond. Maar jij hoeft je er niet achter te verschuilen, dat het soms beter gaat en af en toe eens wat minder, dat heeft ieder mens wel. Het is ook wel de toonladder van je gevoel misschien, omdat hij op een golvend lijntje staat, een golvend lijntje staat symbool voor water/gevoel.

De gitaar, kan ik op zich weinig over zeggen smilemisschien spreekt die voor zich.. maar zou ook kunnen staan voor iets wat je gebruikt, een tool zeg maar om je geluid hoorbaar te maken. De gitaar is wel vrij centraal in het plaatje en best mooi om te zien, versierd ook. Hecht jij veel waarde aan je gereedschappen? Aan je eigen talenten misschien ook?

Links boven de gitaar staat een klein dansent figuurtje, een stralende persoonlijkheid, iemand die danst door het leven en zijn straalt van energie en levenslustigheid. Prachtig om te zien. Komt misschien door het gebruik van de gitaar, dus van je talenten, je gereedschap. Dat maakt dat je gaat stralen.

Ik zie dan links van de gitaar nog een soort van F en recht van de toonladder een kleine S. Zegt mij niets, maar jou misschien wel.

Getal 4 komt vrij vaak voor smileik moet nodig iets aan mijn numerologisch inzicht gaan doen, want ik heb nog niet zoveel gevoel daarin. 4 staat voor de aarde weet ik, maar meer weet ik er niet van winkdus dat word googelen.

Dit was het so far.
Liefs Jorine.
Cialara
Cialara aug 24 '11
Duifje ook voor jou vandaag getekend



Centraal bij jou staat een soort van popje op een pen, zo'n wiebelpopje, en je ziet het als het ware wiebelen. De pen staat stevig op de grond, daar ligt het niet aan. Je reikt ook naar het zonnetje links van je, een stralend iets of iemand. Maar aan de rechterzijde, je "denk-kant" staan allerlei figuren die je amper herkent. een soort vogels, vis achtig iets een paar lippen, een soort van draakachtig iets onderaan. Deze zijn allemaal op jou gericht. En dat doet je misschien wiebelen, uit balans kun je niet echt raken, want je wiebelt altijd weer terug. Dus ondanks dat het een teer en iel wezen lijkt, is het veerkrachtig en vertrouwt het op de zon.

Je ogen zijn gesloten en dat geeft aan dat je naar binnen gericht bent, dat je op je innerlijke kompas gaat. Jij laat je ondanks al die vreemde figuren niet afleiden. Al kun je daar af en toe best wel boos om worden, dat geven die hoekig lijntjes links en rechts aan, want iedere keer dat uit balans raken en weer terug veren, dat kost natuurlijk best kracht. Een aanrader zou zijn, om die zon in jezelf te plaatsen en je te beschermen tegen al die vreemde figuren, zodat die niet in je energie kunnen komen.

Boven je hoofd zie ik nog twee enorme voelsprieten, ik noem ze maar zo. Die voelsprieten hebben een groot bereik en ook daarboven nog eens een spiraal, als een verbinding met boven. Ben jij hooggevoelig? Sensitief?

Ik denk dat het leren van jezelf te beschermen voor jou belangrijk is, omdat je dan minder hard jezelf hoeft te laten terugveren iedere keer er iets of iemand is die jouw balans verstoort.

Dit was het zover voor jou. Misschien als je vragen hebt dat ik nog wat verder erin kan spitten, heb het gevoel dat er nog iets is... maar weet het nu niet. Ik hoor het wel van je.

Liefs Cialara.
Duifje
Duifje aug 24 '11
Hai Cialara,

Wouwww wat geweldig joh!.
Ik kan me helemaal plaatsen in de tekening hoor. Ik voel me net een wiebelpopje zoals je dat mooi omschrijft. Ik ben inderdaad bezig met de positiviteit de boventoon te laten voeren. Mijzelf te ontdekken. En kijken/ uitvinden wat ik allemaal kan. Ik ben inderdaad hooggevoelig. Tenminste dat blijkt overal uit als ik er wat over lees. Die vreemde figuren zijn de energieén die mij uit balans weten te brengen. Maar ik ben een wiebel pop dus ik vind mijn balans wel weer terug. Soms duurt dat even maar ik blijf volhouden.

Poeh echt een concrete vraag heb ik niet. Ja wellicht dat je uit kanvinden wat ik kwa werk het beste kan doen. Ben op zoek naar iets anders, wat ik nu doe leer ik een hoop van (spiritueel) maar daar wordt ik niet gelukkig van als ik daar tot mijn 65 moet blijven werken. Tenminste zoals het nu gaat. Of misschien iets in de prive sfeer....

Effin, heel erg bedankt voor je tekening en de uitleg. Het bevestigd voor mij een hoop! JE BENT ECHT GOED!!!!

Dikke knuf Duiffie
Cirr
Cirr aug 25 '11
Origineel bericht van: Cialara
Hoi Cirr, ik heb voor jou zojuist een tekening gemaakt.

Je ziet het al, ik zie heel veel muziek smileEen gitaar, een figuur die zingt en een figuur die een soort van danst. Muziek speelt denk ik dus in jouw leven een grote rol. Maar, je zingt een beetje achter de schermen en in dit geval een heel apart scherm. Het lijkt een soort van balk, ik denk een soort van toonladder voorstellend.

Muziek... inderdaad winkWaarom de gitaar: een symbool voor muziek. Ik zing inderdaad een beetje achter de schermen, soms terughoudend.

Op die toonladder (laat ik het maar een toonladder noemen ook al is het dat niet echt) zie ik twee pijlen met spiralen. De pijl naar beneden heeft 4 spiralen en de pijl omhoog heeft er 6... voelt het voor jou misschien alsof je 6 stappen omhoog doet en dan weer 4 stappen terug naar beneden? En heeft dat iets met je stem te maken? Dat hoeft niet alleen met zingen te maken te hebben, kan ook iets anders zijn, bijvoorbeeld voor jezelf opkomen of communicatie met anderen, tijdens werk of in je privé/gezin. De toonladder is duidelijk en staat op de voorgrond. Maar jij hoeft je er niet achter te verschuilen, dat het soms beter gaat en af en toe eens wat minder, dat heeft ieder mens wel. Het is ook wel de toonladder van je gevoel misschien, omdat hij op een golvend lijntje staat, een golvend lijntje staat symbool voor water/gevoel.

Klopt wat je aangeeft, het heeft met gevoel te maken, wat terug slaat op de communicatie en letterlijk op mijn stem.

De gitaar, kan ik op zich weinig over zeggen smilemisschien spreekt die voor zich.. maar zou ook kunnen staan voor iets wat je gebruikt, een tool zeg maar om je geluid hoorbaar te maken. De gitaar is wel vrij centraal in het plaatje en best mooi om te zien, versierd ook. Hecht jij veel waarde aan je gereedschappen? Aan je eigen talenten misschien ook?

Soms is het misschien gemakkelijker om waarde te hechten aan talenten/gereedschappen, dan kun je je net iets beter verschuilen. Van nature ben ik niet iemand die op de voorgrond treed. wink

Links boven de gitaar staat een klein dansent figuurtje, een stralende persoonlijkheid, iemand die danst door het leven en zijn straalt van energie en levenslustigheid. Prachtig om te zien. Komt misschien door het gebruik van de gitaar, dus van je talenten, je gereedschap. Dat maakt dat je gaat stralen.

Ik vind het er geweldig uitzien, dat figuurtje smileDat herken ik ook, dat ben ik in principe van nature.

Ik zie dan links van de gitaar nog een soort van F en recht van de toonladder een kleine S. Zegt mij niets, maar jou misschien wel.


De F staat denk ik symbool voor de muziek van het leven (zie dit symbool op de viool) De S= Si (toonladder) en staat ook symbool voor 4. Dit vind ik wel typisch wink

Getal 4 komt vrij vaak voor smileik moet nodig iets aan mijn numerologisch inzicht gaan doen, want ik heb nog niet zoveel gevoel daarin. 4 staat voor de aarde weet ik, maar meer weet ik er niet van winkdus dat word googelen.

Ik zag op merudi een ander topic wat Groene Heks had geplaatst over de numerologische betekenis van het nummer 4. Daar staat een prachtige uitleg wat voor mij de levensweg symboliseert die gelijk staat aan de toonladder.

Een hele mooie tekening en symboliek, dank je wel Jorine!!! smile


Dit was het so far.
Liefs Jorine.


Groetjes,
Bart



[img]http:///...b.jpg?hid=img%3Bar=0[/img]

Nummer 4:

4 x 4 = 16/7 verinnerlijking

4 + 4 = 8 onthechting

4 : 4 = 1 eenheid

4 - 4 = 0 alles of niets (potentie)

3 wijsheid + 1 God = 4 Liefde

Vier is het getal van de Aarde, de materiele wereld. De materie die door de vier elementen wordt getransformeerd tot bouwstenen in onze stoffelijk evolutie.

Na het kristallisatieproces komt vorm tot manifestatie en door groei tot leven. Materie of vorm is meetbaar door hoogte, breedte, lengte, temperatuur, gewicht en tijd. Het getal vier is ook verbonden met de planeet Mercurius, die de Zon en Maan verbindt. Het is onze communicatie die via talloze wegen tot uitdrukking gebracht wordt door woord - gebaar - aanraking en geschrift. Mercurius wordt ook wel de planeet van communicatie genoemd. Mercurius is de god van de handel en het dievengilde. Deze planeet spoort ons aan tot een evenwichtige uitwisseling. Dit is nodig om door communicatie de oude verbanden leren herstellen zodat er weer een harmonie kan ontstaan. Deze harmonie laat zich vertalen door onze viervoudige werking van het hart, namelijk: accepteren - begrijpen - transformeren - loslaten. Dit proces loopt samen het ons viervoudige denken te weten:

1. Religie. De werking van onze seksualiteitsenergie is een voortdurende transformatie van onze zintuigen.

2. Creativiteit. Dit brengt samen en geeft overzicht en geeft aan wat wij uitdrukken, zowel persoonlijk als wat groepverbonden is. Het is het bewustzijn van het ego naar de plexus solaris van het ware Zelf in het hart. Door creativiteit kunnen we onze artistieke vermogens ontwikkelen.

3. Psychologie. Dit is de wetenschapper in ons, die ideeën laat rijpen en persoonlijk laat worden. Via dit psychologische vermogen kan het super bewustzijn (wijsheid) tot leven komen.

4. Filosofie. Dit is het vermogen in ons dat het bewustzijn van alle vorige bewustzijnsniveaus doordringt en bijgevolg door ons hele hart stroomt. Het is dat wat wij aannemen door ervaring zodat wij het punt van vertrek, waar wij in de tijd zijn kunnen begrijpen.

De vier elementen zijn:

AARDE: is er om je veilig en standvastig te leren voelen door: Op aarde leren we om ons te verplaatsen. Waarbij dorpen en steden dienen om voor mijn ideeën een uitwisseling te zoeken door hierover te communiceren en handel te drijven, alles in ons op te nemen en de kleinheid van de uiterlijke vorm te leren accepteren en van onze innerlijke gestalte bewust te worden. De aarde schudt, herschept en geeft de loop van de rivieren en maakt dat het water zijn reinigende werking kan doen.

WATER: is er om dorst te lessen, te wassen en verkoeling te brengen. Het maakt dat je je emotioneel kunt uiten, daar het door zijn verdunnende werking het harde vloeibaar maakt en hieruit de mengvormen in mijn bewustzijn kunnen ontstaan. Water komt over mij via de doop die mijn gedachten kunnen zijn die zich door vrijheid en warmte ons het voedsel biedt om de duisternis buiten te doen oplossen. Het Licht in ons maakt dat het werkelijke leven nooit tot stoppen is te brengen. Het maakt het transport mogelijk zonder inspanning als wij ons aan de stroom hiervan durven over te geven: "Tenzij gij niet geboren bent uit vuur en water, kunt gij het hemelrijk niet binnengaan.

LUCHT: laat leven en alles overzien, het geeft ruimte aan het zien en luisteren, waarbij de geuren in de door ons geschapen ruimte de stilte aan de ziel verschaft ter opluchting van wat het hart kan verzwaren. Lucht geeft hier dan ook het voedsel ter verruiming.

VUUR: geeft de warmte om je behaaglijk te voelen. Maakt dat voedsel omgezet kan worden waardoor het voedsel voor alle niveaus van het leven wordt. Het vuur maakt transformatie mogelijk van alles dat wij tot ons willen nemen. Het zet de duisternis om in licht. Het vuur in ons wordt vergeleken met onze ziel, niets is dan ook dodelijker dan de onverschilligheid voor het leven. Vuur maakt dat al het overtollige omgezet wordt tot voedsel voor nieuwe groei.

De weerstand en beperkingen van het getal vier maakt onze groei bewust mogelijk. Het getal vier rangschik, geeft pijn door beperking, weerstand, werken, onderscheiding, classificatie, materialisatie, verwerving, religie, seksualiteit waardoor wij door onze werken tot verwerkelijking kunnen komen. Elk getal is een volledigheid waarbij het getal drie ons terugbrengt en zijn licht doet schijnen op één en twee. Het getal vier doet dit door zijn neerslag in beproeving en transformatie in ons bewustzijn geboren te laten worden. Vandaar dat wij niemand werkelijk kunnen helpen in dit proces. Wel kunnen we compassie tonen en mededogen hebben in onze Liefde tot de ander. Het getal vier leert ons door werken, zwoegen, beproevingen en pijn tot bevrijding te komen waarbij de krachten van Uranus (verbonden met het getal 5) die zijn verbinding met de ether sfeer heeft en waaruit de lagere elementen zijn voortgekomen, vrij kunnen komen. Het leert ons begrijpen dat wij niet ons stoffelijke lichaam zijn en dienen te leren werken met ons etherische of wel fijnstoffelijke lichaam. Vier wordt net als getal 1, het getal van magie genoemd aangezien dit de sleutel geeft tot het alchemistische proces in ons zelf, waardoor wij onze illusoire materiële wereld leren doorzien. Elke illusie is de manifestatie van het Licht op een ieders eigen golflengte van bewustzijn. Alchemie is de som van 1+2+3+4=10.

Het symbool van Mercurius is een samenstelling van verschillende symbolen, namelijk de Maan (is het maanteken dat staat voor onze ziel) en Zon ( is de hele cirkel die voor de geest staat) en de Aarde (is het kruis dat voor ons lichaam staat). Bij het getal vier komt het spirituele in de stof en worden we ons spiritueel bewust . Het brengt het 6e Chakra in werking in relatie met ons lagere denken. Maar de Aarde (4) had het niet begrepen. Het op weg zijn in onderzoek is ons ware geloof, wat alles overwint. De religie is ons herverbindende vermogen, wat het zoeken is naar de drie-enige God in ons zelf aangezien onze ziel, geest en lichaam in een bewuste vibratie tot verwerkelijking wil komen. Door de geest kunnen we bewust worden van onze Goddelijke natuur (3 + 1 = 4). Het is de zegevierende kerk, die niets met het instituut kerk te maken heeft, maar met de Universele geloofsgemeenschap. Adam en Eva bestijgen de echtelijke sponde, ze zijn twee wanneer zij gaan slapen, bij het opstaan zijn zij vier. Dit is de schepping die uit de schepping voortkomt en wat de vorm in evenwicht houdt.

De Goddelijke stappen openbaren zich door 1. het idee, 2. aarde, 3. visie en 4. vormbreker. In het woord God, dat een afleiding van Gott is, zien wij in diverse talen, dat deze naam met vier letters geschreven wordt. Met de vaderletter 3 plus 1 maakt de openbaring God mogelijk. Het is Hij die onder ons gewoond heeft en is. We zien Lord - Herr - Dieu - Heer - Adad (Syrië) - Zeus (Grieks) - Aura (Perzië) - Amum (Egypte), Alla (Arabisch) - Itga (Tataars) - JHVH = Jehova (Jodendom) - Esar (Turks) - Huwa (Islam) - Abba - Isis.

Het symbool van het kruis symboliseert de vereniging tussen hemel en aarde en zijn vier hemelrichtingen. Het getal vier is verbonden met hoogte - breedte - diepte - inhoud en tijd en ruimte. We onderscheiden vier soorten van beweging:

1. De niet zichtbare beweging die van de harde stof, denk aan glas wat zeer langzaam naar beneden zakt of de wijzer van de klok die de uren aangeeft.

2. De zichtbare beweging.

3. De snelle beweging, die een punt tot een streep doet worden, vuurwerk, de spaken van een wiel als dit draait, vleugels van een kolibrie in beweging.

4. De zeer snelle beweging, die niet meer zichtbaar is voor ons oog, maar via ons brein psychisch ervaren wordt, door het geluid of spoor dat het heeft nagelaten. Het middelpunt van deze waarnemende golven maken uit in wat voor dimensie wij leven. De snelheid van ons zelf tot het object, dat ook weer zijn eigen snelheid bezit, maakt dat wij ons in het verleden of in de toekomst wanen vanuit de tijdsdimensie gezien. Dit komt overeen met onder andere het zichtbare spectrum van het Licht dat zich voor onze waarneming uitstrekt van hitte (lage vibratie) naar infrarood (lange golf), zichtbaar licht. Ons kleurenspectrum van rood naar ultraviolet naar de gamma en kosmische stralen die tot de hogere vibraties behoren. De ontkoppeling van de geest maakt het mogelijk dat wij onafhankelijk van ons denken buiten deze gebieden waarnemen en dus meerdimensionaal gaan opereren.

Vier is het getal van stevigheid, stabiliteit, evenwicht en voltooiing, dat door onze gedrevenheid om te analyseren naar buiten komt door delen, ordenen, vormen, overdenken, uitwisselen en verwerken. Wij gaan de verbanden zien tussen ervaringen en wat de mens in werkelijkheid is, waardoor de behoefte aan communicatie ontstaat. Hierdoor zien wij de verbinding met het getal vier met weetgierigheid, kritisch, spreekvaardig en handig zijn, die in onze deugden zullen ontwikkelen van voorzichtigheid, rechtvaardigheid, sterkte en matigheid. De negatieve kant van vier is listigheid, onbetrouwbaarheid, praatziekte en te gefixeerd zijn.
Cialara
Cialara aug 25 '11
Origineel bericht van: Duifje
Hai Cialara,

Wouwww wat geweldig joh!.
Ik kan me helemaal plaatsen in de tekening hoor. Ik voel me net een wiebelpopje zoals je dat mooi omschrijft. Ik ben inderdaad bezig met de positiviteit de boventoon te laten voeren. Mijzelf te ontdekken. En kijken/ uitvinden wat ik allemaal kan. Ik ben inderdaad hooggevoelig. Tenminste dat blijkt overal uit als ik er wat over lees. Die vreemde figuren zijn de energieén die mij uit balans weten te brengen. Maar ik ben een wiebel pop dus ik vind mijn balans wel weer terug. Soms duurt dat even maar ik blijf volhouden.

Poeh echt een concrete vraag heb ik niet. Ja wellicht dat je uit kanvinden wat ik kwa werk het beste kan doen. Ben op zoek naar iets anders, wat ik nu doe leer ik een hoop van (spiritueel) maar daar wordt ik niet gelukkig van als ik daar tot mijn 65 moet blijven werken. Tenminste zoals het nu gaat. Of misschien iets in de prive sfeer....

Effin, heel erg bedankt voor je tekening en de uitleg. Het bevestigd voor mij een hoop! JE BENT ECHT GOED!!!!

Dikke knuf Duiffie



Misschien is je baan nu juist wel goed, om daarin kracht op te bouwen smiledat wil niet zeggen dat je dit tot je 65e zult doen, in alles zit ontwikkeling dus ook in je werk. Ga uit van je eigen talenten als je op zoek gaat naar een nieuwe baan, en dan zal die als vanzelf op je pad komen, heb vertrouwen erin dat dat zal gebeuren.

Dank je voor je feedback, leuk om te lezen wel.

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara aug 25 '11
Hoi Cirr,

Bedankt voor je uitgebreide feedback laughik had het kunnen weten dat er ergens hier wel over een getal iets te vinden zou zijn. Maar om eerlijk te zijn, zo veel te vertellen over één getal bij de tekening confusedmisschien juist goed voor de gelezene om dat op te zoeken smileAl kan wat algemene kennis over de getallen bij mij natuurlijk geeeen kwaad. Ik merk dat ik het best veel gebruik al en dus zal ik daar wat meer over willen leren in deze periode denk ik.

Gaaf dat die f ook op de viool te vinden is, had ik niet aan gedacht. Maar de letters F en S, kunnen naast de dingen die jij al aangaf ook te maken hebben met personen in je leven.

Liefs Jorine.
taro
taro aug 25 '11
Ohhhh Jorine, wat is dit gaaf.
Ik ben zelf met automatisch schrift bezig, ook zo leuk.
Als je zin hebt...wil ik e vragen of je voor mij ook een tekeningetje wilt maken.

PS: heb je dit jezelf aangeleerd??
Ik vind dat je heel mooi tekent, is je avatar ook een creatie van jezelf?

Lieve groet, Taro
Cialara
Cialara aug 26 '11
Oh ja, automatisch schrift of channelen, doe ik ook wel, maar dit is zo leuk tastbaar voor anderen ook. En soms zeggen beelden meer dan woorden. Ik denk dat dit bij mij ook makkelijker komt, hte beeld. Het is iets van mijn gids en mij, hij heeft me altijd aangemoedigd om veel te tekenen en schilderen, komt door wat en wie hij was in een van zijn levens denk ik smile

Ik heb dit voor het eerst een paar maanden geleden gedaan, en vond ze zo leuk en mooi, maar wist nog niet wat alles betekende wat er getekend werd. Daar kom ik nu zo een beetje achter door het hier te "oefenen". Het tekenen zelf is geen oefening, maar meer het interpreteren ervan.

En ja, mijn avatar heb ik ook zelf getekend.

Ik zal voor jou ook een tekeningetje maken als ik er weer voor ga zitten smile
Sundance
Sundance aug 26 '11
even een tussendoortje smile
je 'tekeningen' zijn enorm liefdevol.
Cirr
Cirr aug 26 '11
Origineel bericht van: Cialara
Hoi Cirr,

Bedankt voor je uitgebreide feedback laughik had het kunnen weten dat er ergens hier wel over een getal iets te vinden zou zijn. Maar om eerlijk te zijn, zo veel te vertellen over één getal bij de tekening confusedmisschien juist goed voor de gelezene om dat op te zoeken smileAl kan wat algemene kennis over de getallen bij mij natuurlijk geeeen kwaad. Ik merk dat ik het best veel gebruik al en dus zal ik daar wat meer over willen leren in deze periode denk ik.

Gaaf dat die f ook op de viool te vinden is, had ik niet aan gedacht. Maar de letters F en S, kunnen naast de dingen die jij al aangaf ook te maken hebben met personen in je leven.

Liefs Jorine.


Graag gedaan Cialara winkHet is ook een enorm verhaal over 1 getal, maar je kunt er zeker veel kanten mee op !

De letters F en S hebben niet gelijk betrekking op personen in mijn leven op dit moment, maar wat is niet kan natuurlijk nog komen !

Groetjes en nogmaals bedankt smile
Bart
Sabkes
Sabkes aug 26 '11
Wauw, prachtig hoor. Heel interessant ook.
Op mij mag je ook oefenen hoor. Ik ben eens heel benieuwd.
Alvast bedankt hoor.
Vari
Vari aug 26 '11
Hey,
Ik word er eventjes stil van. Zo mooi, ...
Zou je voor mij ook eens een tekening willen maken? Het zou me veel plezier doen.
Dank je wel hoor.
Liefs
Vari
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki