Loading...
nl

automatisch tekenen

Cialara
Cialara mrt 22 '12
Heb besloten dat Jolanda voorlopig de laatste is die een gratis reading via Automatisch tekenen krijgt.

Het kost me te veel tijd en energie om het nog gratis te blijven doen en ik vind het lastig om aan anderen wel betaling te vragen als ik het hier gratis blijf doen, is niet helemaal eerlijk vind ik zelf.

Dus wil je toch een zielstekening dan kun je terecht op mijn website of op mijn facebook adres, bij Claire Wisdom.

Degenen die nog hier op de wachtlijst staan krijgen uiteraard wel een tekening nog smile

Liefs Cialara.
Pablo
Pablo mrt 23 '12
Hoi Cialara,

Ik kan mij goed voorstellen hoeveel energie het van je vergt alle aanvragen/tekeningen. Ik verwonderde mij er al over hoe je dat deed.
Ik ben blij dat ik hier nog op je lijstje sta en ik bekijk alle tekeningen en uitleg erbij die je maakt, als ik wat voor jou terug kan doen, just let me know.Ik maak zelf bv foto's en bewerkingen in allerlei stijlen.
Alvast een heel fijn en zonnig weekend toegewenst.

Pablo wink
Cialara
Cialara mrt 24 '12
smiledank je wel Pablo, heb jouw kaartje eergisteren ook gemaakt en zal hem hier neerzetten en toelichten.


admin
admin mrt 24 '12
Geweldig Cialara!
Wat ik helemaal zo bijzonder vind is dat je zo duidelijk gegroeid bent. Het verschil tussen de 1e tekeningen hier op het forum en de laatste tekeningen is onvoorstelbaar!

Ook heel knap vind ik jouw uitleg. Zie je dat zelf of krijg je dat ook ingefluisterd? Ik heb nl. ook geprobeerd de tekeningen te lezen maar zie dan niet wat jij allemaal ziet. Je kan het ook zo prachtig verwoorden. Niets dan complimenten van mij!

Groetjes, Sarah81
Cialara
Cialara mrt 24 '12
De foto is een beetje blauwig want in het echt is het kaartje echt wel wit hoor wink

Goed, de toelichting dan.

Jouw kaartje begon met de spiraaltjes boven je kruinchakra die naar elkaar verbonden werden. Een zelfe soort patroon van stapsgewijs dingen doen of ontvangen zie je ook terug in het pad achter je. Stepping stones staat erbij. Alsof je van het een naar het ander gaat, via wegen een patroon dat je mss zelf niet in de gaten hebt wordt je geleid naar jouw doel. Dat komt van boven af, en dat wordt dan op aarde uitgevoerd en in gang gezet. Voor jou is het heel belangrijk ook ook die stappen te volgen, er een logische volgorde in te zien. Zoals je ook ziet dat de stepping stones eigenlijk de kleuren van de opeenvolgende chakra's vertonen, van geel naar groen, blauw en naar paars.

Zo ook komen dus jouw ideeën, inspiraties, ingevingen in een zekere volgorde zodat jij die kunt vertalen naar de volgende te nemen stap. Waarbij ik het idee heb dat jij best heel wat inspiratie krijgt gezien de vele stipjes die in groepjes naar beneden komen. Ook weer best heel geordend om het zo maar te zeggen.

De chakra's zal ik van boven naar beneden nader toelichten.

Het kruinchakra, de paarse, is redelijk groot en met een mooi hartje in het midden. Met liefde hou jij de verbinding met het goddelijke open en zo ontvang jij ook zo veel van boven. Dit kruinchakra is sterk verbonden met jouw derde oog, dat netjes geopend is. Betekend voor mij dat je ook op die ingevingen vertrouwd en er mee werkt ook. Je durft je intuitie te volgen, je weet dat het goed is en dat het van een hoger iets komt. Je vertrouwt er ook op dat het zal blijven komen.

Je bent daarnaast ook wel realistisch en niet zweverig, want je gewone ogen zijn ook open en toekomst gericht, open naar de toekomst en dus ook open voor nieuwe ervaringen.

Je keelchakra is opvallend groot en verbonden met je hartchakra en je zonnevlecht. Dit is een heel krachtige verbinding, je hebt het spreken/communiceren vanuit je hart met kracht en kennis verbonden. De vleugels willen denk ik zeggen dat jij in je kracht staat hiermee. Het blauw van de communicatie overheerst wel hierin. Dat is niet goed of fout ofzo, gewoon een gegeven. Door je communicatie kun je juist heel veel dingen in juiste banen leiden en met je hart en zonnevlecht ondersteunen met kracht en liefde.

Je hartchakra wordt nog met roze ingevuld, dit is een verliefdheids kleur, maar kan ook een zorgzame tedere liefde zijn die jij van binnen voelt.

Je sacraalchakra, de oranje, heeft een aantal bloemblaadjes en vier uitspattingen. Getal 4 is in jouw vibratie, maar daar kom ik straks nog op terug. Het scheppende, creatieve in jou is sterk aanwezig en groeiend nog steeds, als een bloem die staat voor groei en verrijking van het leven en van dit deel van jou. Je noemde al dat je creatief bent met foto's ed. en ik denk dat dit hier op wijst ook.

Je wortel chakra is in verhouding met de andere chakra's een beetje klein, maar verder ok, dus kan ik niets over zeggen. Dit komt wel vaker voor als andere chakra's heel groot zijn, en dit is gewoon jouw balans in het leven zeg maar. Je voeten zijn groen en dat wil zeggen dat je gronding verder ok is en dat je een zekere mate van vrede in jezelf voelt.

De hartjes onderin de zoom van je mantel gaan met de beweging ervan mee, zijn flexibe als het ware. Er onder staat geschreven: Center on love. Ik denk dat dit iets is wat jij verder zult mogen onderzoeken of zult herkennen.

Op je rechterschouder, voor de kijker links, zit een roze spiraal. Dit is de materiele kant van het leven, en iets maakt je een beetje zorgen op dit vlak. Kan zijn over werk, je huis of iets anders materieels.

Aan de zelfde zijde, iets lager, vlak boven je heup geloof ik of op je heup, is een klein cirkeltje getekend met wat pijnstreepjes aan de linkerzijde. Ik vermoed dat dit een pijnplek was in het verleden, maar kan zijn dat het intussen geheeld is. Omdat het paars is, de kleur van healing...

Goed, de linkerkant van de tekening. Links boven je een kleine engel of gids die met jouw verbonden is. Deze is geel van kleur, van de zon, van je zonnevlecht, wilskracht en kennis, maar ook levenslust en warmte. Deze engel heefteen roze spiraal wat betekent dat ze liefdevol en met moederlijke zorg aan jou geeft. Het geven vertaald zich in die kleine rondjes zeg maar. Kleine hints, dingen die spontaan lijken te gebeuren of mooie "toevalligheden" komen van deze gids/engel.

De zon boven de blauwe stroom aan jouw linkerkant staan voor het verleden. Het ziet er vrij zonnig uit allemaal. Geen echt zware beproevingen, al heb je best wel je hobbels in het leven al gehad, het was allemaal nog goed te doen zo te zien aan de tekening. Aan het einde van de stroom een flinke verbreding, en dat is waar je nu bent, in ruim water.... alsof je alle kanten nog op kunt nu.

Dan een symbool van twee driehoeken verbonden door een cirkel. Geel en Oranje zijn de kleuren. Dit gaat over jouw wilskracht waarbij de mannelijke energie overheerst, maar wel via het scheppende is verbonden met de vrouwelijke energie. Hoe moet ik dit vertalen denk je... smileWel het mannelijke principe is dat van het geven, en van het leidende principe, het vrouwelijk is meer dat van het tegenovergestelde. Toch heb je beiden energieën in je als mens en bij jou zijn ze mooi verbonden via jouw creativiteit, waardoor je op jouw manier hiermee keurig in balans bent.

Vanuit deze balans ga je groeien en neem je die stepping stones, het pad dat leidt tot de boom des levens die al heel erg oud is in jouw geval. Een volgroeide boom die zijn vruchten rees heeft afgeworpen ( de appel op de grond) en die de wijze uil een thuis bied. Wat hiermee wordt gezegd is dat jij een "oude" ziel bent (een ziel met veel levens en levenservaringen) en dat je via die stappen weer terug tot die wijsheid zult komen in dit leven ook, zodat je weer die wijsheid kunt gaan terugvinden, herkennen en gebruiken. De uil is nu nog een beetje klein en moeilijk zichtbaar, maar dit wijze dier dat jou voorstelt zal steeds duidelijker naar voren komen.

Op je linkerschouder staan nog twee pauweveren. Dit zijn je gaven/talenten, maar ook wel jouw trots en voor jou de dingen waar je waarde aan hecht in emotionele zin. In zekere mate is trots zijn prima, maar laat het niet de wijsheid verbloemen die je in je hebt. Laat de wijsheid duidelijker naar voren komen door de veren te laten zakken. Dat gevoel krijg ik er een beetje bij.

In het groen is nog een kein poppetje getekend, weet zelf niet precies wat dit is of wie. Het komt vanuit de kleine vier spiraaltjes vanuit je mantel aan je voeten zeg maar. Alsof er een aantal dingen gaan gebeuren waar dit uit voort zal komen. Het ziet er heel vrolijk uit, mss een kind? Het is in de toekomst en zal nog wel even duren voor het er is zo te zien.... smile

Getal vier gaat over mensen met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, harde werkers waar je op kunt vertrouwen. Hart voor de zaak en alles willen doen om de dingen tot een goed einde te brengen. Maar pas wel op je eigen grenzen daarin, laat niet over je lopen. Ik zal hier nog een link plaatsen naar een engelse site over getal vier:
http://astrology.indianetzone.com/1/four.htm

Dit was de toelichting Pablo smileAls je nog vragen hebt stel ze gerust.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara mrt 24 '12
Origineel bericht van: sarah81
Geweldig Cialara!
Wat ik helemaal zo bijzonder vind is dat je zo duidelijk gegroeid bent. Het verschil tussen de 1e tekeningen hier op het forum en de laatste tekeningen is onvoorstelbaar!

Ook heel knap vind ik jouw uitleg. Zie je dat zelf of krijg je dat ook ingefluisterd? Ik heb nl. ook geprobeerd de tekeningen te lezen maar zie dan niet wat jij allemaal ziet. Je kan het ook zo prachtig verwoorden. Niets dan complimenten van mij!

Groetjes, Sarah81


Hoi Sarah,

dank je voor het compliment, ja als ik terug kijk, ben ik er zelf verbaasd over en wat er soms uitkomt. Ook inderdaad is die groei zo mooi om hier te zien wel.

Het verwoorden komt grotendeels via mijn gids, het is soms net channelen met hem als ik hier schrijf. Soms wil ik wat schrijven maar dan moet het weg en overnieuw en komt er iets anders. Kan dat niet echt uitleggen, het is niet iets wat met je denken gaat, maar vooral via inleven en voelen en toch ook wel woordelijk soms dingen doorgeven. Maar de tekening is de basis, en de symbolen zijn ook veel afgesproken tussen mijn gids en mij intussen. Hij volgt mijn gedachtenlijn ook en weet hoe ik de dingen zal vertalen. Het is dus echt een samenwerking wel smileen om eerlijk te zijn.... soms weet ik niet of ik dat denk, of dat hij dat zegt....
Cialara
Cialara mrt 25 '12
Maurice, deze is voor jou:



Jouw tekening begon met de lange schuine lijnen en de grote spiraal in het midden. Het is of je in de schijnwerpers wordt gezet of staat. Jouw algehele houding eronder is ook eentje van een openstaand persoon, iemand die zich daar aan overgeeft en die zich laat zien aan de wereld. Langs de linker lijn werd al direct geschreven: In the spotlights. Het is net of je op het toneel staat of op het podium en jezelf laat zien daar.

Je krijgt van boven enorm veel energie, gele krachtige warme energie en die via die grote spiraal naar jou toe vertaalt wordt met liefde.

Al je chakra's zien er goed uit en vrij normaal. Je Sacraalchakra, de oranje, die gaat over creativiteit, sexualiteit, gevoelens en sensualiteit, die straalt enorm uit, en de kleur Oranje komt veel voor bij jou, wat betekent dat je dit chakra veel gebruikt. Het is door paarse streepjes omgeven, wat voor mij betekent dat dit een belangrijk instrument is voor jou om door het leven te gaan. Het is healend, vanuit het goddelijke aan jou gegeven als talent ook.
Je wortelchakra, de rode is mooi en er staat onder nice firm. Je bent krachtig gegrond en voelt je veilig en sterk nu in dit leven.

In het verleden was blauw een belangrijke kleur naast het oranje, maar in de toekomst zal groen dat meer zijn. Waardoor je dus een verschuiving ziet van het communicatieve in jou naar het meer vanuit je hart gaan leven, met liefde als basis.

Op je rechterschouder zie je een roze spiraal, dat zijn wat zorgen over materiele zaken. Financiën ed, die mss niet helemaal lekker lopen.

Je rechterhand heeft een enorme oranje spiraal, die tot ver buiten je handen straalt. Dit is jouw creatieve gave die jij gebruikt en die jij aan anderen laat zien en met hen deelt. Ze is open to other people, je hebt dit naar anderen geopend.

Je linkerhand heeft een groene spiraal en er is bijgeschreven Healing. Jij hebt healinggaven, ik weet niet of je iets als Reiki doet of magnetiseren, maar jij hebt daar een gave voor, een talent, waarmee je door simpele handoplegging anderen kunt helpen.

Bij jou linkerschouder staat ook in het geel een pentagram. Een heel oud symbool met veel betekenissen. Het is de oneindige knoop die door de kelten werd gebruikt en de druiden en heksen hadden ook vaak dit symbool. Voor mij staat het meestal voor oude kennis van de natuur en manieren om natuurlijk te genezen. Dus ik vermoed dat jouw gave om anderen te healen al heel lang in jou zit als ziel.

Toen kwamen er aan de linkerkant twee vogeltjes. Ik denk je ouders. De een wat groter dan de ander. Ze zijn bij jou en kijken verwonderd naar wat er bij jou gebeurt met die enorme spiraal waar jij zo veel van ontvangt.

Onder hen staat # stop being afraid. Dit is iets uit het verleden duidelijk. Ik weet niet precies waar dit bij hoort, maar jij wellicht wel.

Aan de rechterkant op de lijn van het spotlight staat ook nog iets: Perform with love. Dit heeft ook te maken met de drum en cimbal. De Cimbaal was het belangrijkste in dit stukje tekening. Ik weet niet wat het voor jou betekent, dus hoop dat jij het kunt plaatsen, want dit is duidelijk iets wat echt van jou is.

Getal 5 zit in jouw vibratie. Dit is een getal dat gaat over mensen die creatief zijn in hun communicatie, die logisch denken en intelligent zijn. Het creatieve is voor hen heel belangrijk, en dat is het bij jou ook.
http://astrology.indianetzone.com/1/five.htm

Er staat een grote pijl onder je voeten met donkerblauw, de kleur van je derde oog, en erbij staat go forward, with intuition. Hiermee willen ze tegen je zeggen dat je in de toekomst meer op je intuitie mag vertrouwen. Je Chakra ziet er dan wel oké uit, maar het is nog niet helemaal open, wordt een beetje omsloten. Je hebt best wel intuitie maar erop vertrouwen is mss nog beetje moeilijk soms. Durf erop te bouwen, ga ermee door, want het ontwikkelt zich nog. dus ga door, ga verder met het volgen van je gevoel en intuitie

Boven je schijnt nog de zon, de bron van levenskracht en een positief teken voor de toekomst smile

Ik heb nog een gevoel dat jij zogenaamde regenboog energie hebt, ik zie zoveel kleur bij jou op je mantel, alsof je van alles interessant vind, overal interesse in hebt en oo wel alles wil onderzoeken wat op je pad komt. Veel afwisseling is voor jou belangrijk.

Dit was mijn reading voor jou Maurice. Ik ben stiekem wel benieuw wat de Cimbaal voor jou betekent....

Liefs Cialara.
maurice247
maurice247 mrt 27 '12
ik ben er stil van .
ik moet dit een paar keer lezen

echt geweldig
wolfke
wolfke mrt 28 '12
Ik word onmiddellijk als het ware naar uw topic met de prachtige tekeningen gezogen, Cialara. Je hebt echt een hele bijzondere gave smile.
Cialara
Cialara mrt 28 '12
smile
Cialara
Cialara apr 1 '12
Komende week zijn er nog twee automatische tekeningen en daarna zal ik af en toe één vrije reading doen. Ik zal dat dan in een ander topic gaan doen maar dat moet ik nog even uitdokteren hoe ik dat precies ga doen.

Jolanda en M1988 jullie tekeningen worden dus komende week gedaan wink
Nancycaviagek
Nancycaviagek apr 2 '12
Hoi Cialara,

Wat gaaf dat je dat doet!
Ik zou ook heeeeeel graag door jou een automatisch tekening willen laten maken.
Met tekst en uitleg erbij.
Jeetje wat een mooie tekeningen ook me complimenten daar voor!
Dus als je tijd en er energie voor hebt dan meld ik me ook aan! laugh

Liefs Nancy
Nancycaviagek
Nancycaviagek apr 2 '12
Oeps dat lees ik nu pas dat je er mee gestopt bent. frown
Jammer maar ik begrijp het wel.

Maar ondanks dat wil ik toch alsnog door jou een automatisch tekening laten maken met tekst en uitleg erbij maar dan tegen een vergoeding.
Stuur me maar een PB als je daar voor dan tijd en energie voor hebt.

Bedankt alvast! wink

Liefs Nancy
Cialara
Cialara apr 3 '12
Ik stuur je een PB smile
Cialara
Cialara apr 9 '12
Origineel bericht van: Pablo
Hoi Cialara,

Ik kan mij goed voorstellen hoeveel energie het van je vergt alle aanvragen/tekeningen. Ik verwonderde mij er al over hoe je dat deed.
Ik ben blij dat ik hier nog op je lijstje sta en ik bekijk alle tekeningen en uitleg erbij die je maakt, als ik wat voor jou terug kan doen, just let me know.Ik maak zelf bv foto's en bewerkingen in allerlei stijlen.
Alvast een heel fijn en zonnig weekend toegewenst.

Pablo wink



Het zou fijn zijn als je minstens reageert op je tekening, ik heb niets meer van je gehoord!
Cialara
Cialara apr 10 '12
Pablo heeft intussen gereageerd via PB, Dank je dat je het even toegelicht hebt lieverd. XXX Cialara.
Pablo
Pablo apr 12 '12
Speciaal voor Cialara wilde ik deze eigen creatie plaatsen.

Liefs, Pablo x
Enigma
Enigma apr 12 '12
"WOOW" ... Pablo shocked

"Echt een hele mooie Creatie" laughwink!!!

Lieve groetjes Enigma
Cialara
Cialara apr 12 '12
Ooooh wat mooi Pablo!!! Dank je wel! echt super mooi ik ben gek op dit soort plaatjes laugh

Liefs Cialara. <3
Pablo
Pablo apr 12 '12
Dankjewel Enigma. leuk dat jij het ook mooi vindt smile

Voor jou wil ik gevoelsmatig deze bewerking plaatsen:

Liefs,Pablo.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki