Loading...
nl

automatisch tekenen

mnq
mnq jan 8 '12
hallo Cialara,

Jee zeg wat een mooie tekening. Ben er zelf van onder de indruk..
Ik had helaas je inboxje eerder gelezen dan je tekening bekeken.. haha nieuwsgierig he haha.. Het is gewoon amzing! Alles klopt.. ik ga er morgen even uitgebreid op in.. even op me in laten werken dit.. je hoort nog van me. Warme groet monique
Troplinake
Troplinake jan 8 '12
Thx alvast wink

ik ben zeer benieuwd maar heb zeer veel geduld neem je tijd winkhoe is je vakantie geweest?

Groetjes
Troplinake / Mieke
bloempje
bloempje jan 9 '12
mocht je nog tijd en zin hebben zou ik ook best een tekeningetje willen:)
Solaria
Solaria jan 10 '12
Hoi Cialara :), mocht je tijd en zin hebben. dan zou ik ook graag een tekening willen ontvangen.

Warme groetjes,

(*) Solaria (#)
Cialara
Cialara jan 12 '12
Origineel bericht van: Morgana
IKKE OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK wink




Hi Morgana,

Jij bent de eerst dit jaar die een tekening van mij ontvangt. Het eerste wat opvalt is dat je naar de toekomst kijkt, naar rechts in dit geval. En die toekomst, daar is iets mee. Iets komt jou tegemoet daarvandaan en je wil dat blokkeren. De vraag is of je dat kan. Het is een pijl die afketst op je muur. Erboven werd geschreven "future look" en het geheel ziet er nogal indrukwekkend uit. Kan het zijn dat je ergens tegenop ziet? Dat je het gevoel hebt dat er iets aan zit te komen waar je totaal niet in mee wil gaan?

Er komt behalve die pijl ook nog iets anders uit de toekomst. Een klein groen beestje dat nogal naar jou opkijkt met zijn mooie lieve oogjes. Een soort van rups lijkt het wel. Iets of iemand in die door jou gevreesde toekomst kijkt dus naar jou uit, krijgt via jou de kans om misschien wel te veranderen van een rups tot een vlinder.

Je bent niet alleen in die toekomst, want er is iemand die veel van jou houdt die met je mee gaat, iemand die daar heel wat minder problemen mee heeft. Dat is het symbool van het vogeltje in het hartje erboven. Deze persoon is ondanks dat het een vogel is, wel degelijk verbonden met de aarde. Door zijn liefde en zijn lichte (vreugde en balans) gevoel kan hij de vier loodjes die aan zijn ballon hangen met gemak dragen, en blijft hij op zijn plaats en in balans.

De engel ben jij in dit plaatje Morgana smilejouw haar kleur is blauw, een soort van algemen kleur die ik bij jou doorkrijg. Een fijne zachte kleur, die staat voor communicatie, luisteren en spreken. Je hebt je handen boven je hoofd gestoken naar voren. Erin staan spiralen. De spiralen staan voor de goddelijke energie die spiraalsgewijs gebruikt wordt. Met deze energie kun je healen. Jij hebt die gave om dat te doen. Het is bijzonder dat jij ze zo hoog houdt en dat er daarboven ook nog eens allerlei soort van vuurwerk komt. Dat vuurwerk staat ook wel voor inspiratie en ideeën, geleid vanuit de cosmos, maar ook vanuit jou naar anderen toe, want met jouw handen, jouw werk, geef je anderen weer de kracht en de inspiratie om verder te gaan.

Boven je hoofd zie ik ook nog een bloem met een vlinder. De bloem staat voor een persoon of een project waar jij hard aan werkt. En die persoon/dat project, gaat veranderen, transformeren, groeien naar dat wat het wil en mag worden. Een prachtige symboliek wel vind ik. Je hebt hier hard aan gewerkt. Het kan om jezelf gaan, of om misschien een kind of een client?

Er is een engel bij jou, een gids of een beschermengel. Hij is altijd bij jou om je te begeleiden en te steunen. Daarom is hij ook achter je getekend. Je wordt gesteund.

Op je rechter schouder draag je een last, een spiraal die rood is omrand. Omdat het je rechter schouder is, gaat het wellicht om materiele zorgen. Er staan wat streepjes onder om te onderstrepen dat het om aardse zaken gaat.

Je chakra's zijn ook getekend. Sommige in kleur en sommige in zwart en kleur. Het zwart is gewoon de basis van de tekening dus heeft geen betekenis verder winkJe derde oog is goed geopend en werkt prima. Je communicatie chakra werkt ook goed, betekent dat je dat veel gebruikt en je pot niet echt iets op volgens mij. Ik denk dat jij je waarheid best uitspreekt.
Je kruinchakra is vrij groot, een sterke verbinding met boven. Je hartchakra is opvallend. Een groot hart met een spiraal eraan en een bloem die daaruit groeit. Groei dus nog steeds in jouw liefde en het lief zijn voor jezelf en houden van het leven.

Je zonnevlecht en je sexuele chakra zien er normaal uit. Je wortelchakra is ook normaal, maar er wordt extra aandacht geschonken aan jouw vrouwelijke kracht, je aarding met moeder aarde, sterke verbinding met haar voel ik.

Getal 4 is belangrijk in jouw energie. Dit staat voor dat je nog ergens aan moet werken, maar dat het succes in zicht is. Stabiliteit, verantwoordelijkheidsgevoel, een goede organisatie van de dingen, veel vrienden en trouwe mensen. Soms een beetje te toegeeflijk, let op dat mensen niet over je grenzen gaan en neem niet te veel hooi op je vork.

Dat was zo'n beetje de reading vanaf de tekening.

Liefs Cialara.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 12 '12
Ohh wat leuk dat je dit doet. Heb ik dit topic toch nog nooit gezien. Wat erg. Maar nu ik het zie, zou je eens een tekening willen maken voor Merudi? smile. Ik ben heel benieuwd wat daar uitkomt!
Cialara
Cialara jan 12 '12
Nims toch, je loopt achter tongue

Wel een grappig idee om het eens voor Merudi te doen winkalleen moet Merudi dan wel netjes in de rij wachten met de rest van de aanvragers. En pfoe dat zijn er intussen best een boel laughdus svp geduld nog allemaal even. Het komt er echt aan.
Solaria
Solaria jan 13 '12
Origineel bericht van: Cialara
Nims toch, je loopt achter tongue

Wel een grappig idee om het eens voor Merudi te doen winkalleen moet Merudi dan wel netjes in de rij wachten met de rest van de aanvragers. En pfoe dat zijn er intussen best een boel laughdus svp geduld nog allemaal even. Het komt er echt aan.



neem je tijd hoor. het zijn inderdaad mooie tekeningen, heb je fb pagina ook bekeken. daar staan er ook echt mooie bij. Ik vind het mooi hoe je dat doet. ja, je gaat een weekje weg en je hebt gelijk druk. Fijne vakantie gehad? Ik wacht rustig af haha.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 13 '12
Origineel bericht van: Cialara
Nims toch, je loopt achter tongue

Wel een grappig idee om het eens voor Merudi te doen winkalleen moet Merudi dan wel netjes in de rij wachten met de rest van de aanvragers. En pfoe dat zijn er intussen best een boel laughdus svp geduld nog allemaal even. Het komt er echt aan.


Geen probleem ik wacht netjes. Top dat je dit doet!
Cialara
Cialara jan 13 '12
Origineel bericht van: Papillon-Blanc
Ik hou me ook warm aanbevolen!
Ben altijd heel benieuwd zeker 2012 voor mij een speciaal jaar zou worden (volgens diverse voorspellingen).

Namasté
Elrian


Hi Papillon Blanc,

Ik heb voor jou een tekening gemaakt en zal hem hier plaatsen.



De eerste lijn was een vrij rechte verticale lijn in het midden van het plaatje. Apart, want de meeste lijnen zijn nogal rond en krullerig in de tekeningen, dit wil dus iets zeggen over jou, jouw kern. Ben jij "rechtlijnig"? Als je een maal iets in je hoofd hebt gaat het dan ook precies zo gebeuren? En kun jij duidelijk je grenzen aangeven? Ik heb het idee van wel namelijk. Het is een prima eigenschap, zolang je er niet te star in wordt.

Op je linker schouder is een spiraal getekent, die betekent wat zorgen aan de emotionele kant, de zorg voor iemand hebben of je zorgen maken om iemand.

Ook op je linker hand is een spiraal getekent, die staat voor het goddelijke vermogen om te healen, reiki of magnetiseren zal passen bij jouw leven. Maar als je kinderen hebt, is het ook heel goed mogelijk dat jij ze heel makkelijk kunt troosten met jouw handen. Een aai over de bol geven, even een hand op een zeer plekje leggen dat soort dingen.

Een mooi geopend derde oog, wat betekent dat jij je intuitie voelt en volgt. Aan je linker schouder hangt bijna een klein engeltje. Ik heb steeds het gevoel dat dit iets met een baby te maken heeft. Een "kleine" ziel die graag bij jou is en die jou aanklampt bijna. De kleur is groen en dat is de kleur van het hartchakra, van liefde dus. Veel beweging zit daar zoals de spiralen aantonen.

Bij je voeten zie ik een blauwe golf, een golf van actie, beweging ook, ook een stuk communicatie en samenwerking met anderen, en dus ja, ik denk dat jouw 2012, jouw nu, een bewogen jaar gaat worden. Ik zie ook een gele spiraal ernaast, je gaat je wilskracht nodig hebben wel, maar ziet er verder goed uit. Aan de punt van je jurk zit een roze driehoek, voor mij een vrouwelijk symbool in dit geval, omdat hij met de punt min of meer naar beneden wijst, naar de punt van de jurk zeg maar.

De bloem in je haar staat voor groei, je gaat groeien en bloeien. Dit wordt begeleid vanuit de kosmos, want je kruinchakra staat nogal open en is mooi aktief. ER boven zie je veel beweging, inspiratie en ideeen die komen van bovenaf en die jou ook doen groeien.

Links boven is een soort van zon of bloem getekent of misschien is het een kruising. Beiden staan voor warmte, levenskracht en wilskracht. Element vuur ook.

Links onder staan twee piramides. Symbool van wijsheid uit het verleden, connectie met Atlantis. Die wijsheid zit in je, diep verborgen, maar af en toe kun je daar uit putten.

Rechts van jou is een enorme vaas met een soort van orchidee of anthurium getekend. De pot is roze en de pant zelf is groen met een roze accent, de bloem is wit, met een groene stamper. Over het algemeen staan de bloemen die ik teken voor het met zorg omringen van een kind of een speciaal project in je leven, maar dit is een ander soort bloem dan ik normaal gesproken teken. Zo'n soort bloem is voor mij exotisch en staat voor misschien wel verre reizen, of projecten in verre landen, het gaat om iets wat niet inheems is, dus iets of iemand die van ver weg komt. Wit staat voor iets puurs en schoons, zuiver iets of iemand.

Getal drie was belangrijk in jouw vibratie. Dit getal is zeer positief, spreekt over dynamiek, beweging, idealistisch en inspiraties.

Dan werd er nog een heel gek poppetje getekend rechts onder. Geen idee wat het werkelijk betekent, ik kreeg het gevoel dat een kind pippie langkaus wilde tekenen. Dus zal het zoiets ook kunnen betekenen. Ik weet niet echt wat ik daar mee moet, behalve dat het niet van mijn gids kwam, maar van iemand anders die mee wilde tekenen. Wellicht iemand die jij kent of kende?

Dit was zo'n beetje mijn tekening voor jou Papillon Blanc

Liefs Cialara.
amor
amor jan 13 '12
Ik vind je tekenen echt heel mooi en lijkt me echt een mooie gave om te hebben smile. Zou je ook een keertje een tekening voor mij willen maken? Zal me netjes aansluiten achterin de rij laugh.
Marije22
Marije22 jan 13 '12
Jaa echt bijzonder zeg!! Ik durf het bijna niet te vragen.. maar zou je voor mij ook een tekening willen maken? Ik beloof dat ik m zal uitprinten en boven mijn bed zal hangen! Dan sluit ik netjes aan achter amor smile
Claire
Claire jan 13 '12
Zie hier weer mooie tekeningen van je staan, Cialara!
Wil je voor mij ook weer een tekening maken?
Als het kan en niet te snel is op de vorige hoor!!

Lieve groet, Claire.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 13 '12
Jeetje Cialara, ik ben er helemaal stil van.........
Zal even toelichten;

Rechtlijnig ben ik in de zin van: een doorzetter!
Ik laat me niet snel uit het veld slaan als het tegenzit en geef niet snel op. Mijn moeder zei al toen ik kind was: "wat jij in je hoofd hebt ............" m.a.w. dat moet gebeuren.
Dat kan positief werken maar soms ook negatief.

Grenzen aangeven ken ik nog niet zo lang. Dat is iets van de laatste jaren. Dat heb ik ook echt moeten leren maar nu heb ik daar inderdaad weinig moeite meer mee.

Die zorgen; inderdaad, ik maak me momenteel behoorlijk wat zorgen over een paar mensen in mijn omgeving.

Linker hand: ik ben Reiki Master dus die spiraal in een hele mooie! Er is mij gezegd dat ik véél meer kan met mijn handen maar dat moet ik nog ontdekken!

Derde oog: klopt ook helemaal!
Dat Engeltje kan staan voor het kindje dat ik verloor door een miskraam. Kan ook staan voor het intense contact dat ik heb met mijn beschermengel.

Op spiritueel gebied is er inderdaad weer veel beweging de laatste tijd (na een tijdje stilstand). Hier ben ik dan ook zeer blij mee. Ook kreeg ik uit totaal onverwachte hoek ondersteuning, zowel hier op aarde als vanuit het Licht, waardoor ik weer als met de snelheid van een rollercoaster verder mocht gaan.
Dit sluit ook aan op de bloem in m'n haar.

Element vuur noem je......heel bijzonder! Ik heb vorig jaar door een erkent astrologe mijn geboortehoroscoop laten maken.
Zij noemde mij ook het element vuur maar op dat moment (ongeveer een jaar geleden)werd dat nog een beetje overschaduwd door element water (eerst opruimen oud karma).
Zij zei toen dat dit in februari 2012 gebeurd zou zijn en ik daarna voluit in het element vuur zou staan.

Atlantis.......mijn eerste "mentor" op spiritueel gebied zei mij ook dat er een connectie zat tussen Atlantis en mij.....alweer helemaal goed dus!

Bloem: ik ben niet zo'n kenner op het gebied van bloemen en planten dus weet niet direct het verband. Maar gevoelsmatig zeg ik: iemand die van ver weg komt, puur en schoon, zuiver.....dit kan ook staan voor contacten met iemand uit het Licht.

Je poppetje (Pipi Langkous).........ik denk dat deze staat voor mijn innerlijke kind. Het kind dat verstopt zat achter dat muurtje en dat zich nu eindelijk mag tonen. Ja, dit kan ik heel goed plaatsen!

Al met al een geweldige tekening met beschrijving waarvoor een heel groot compliment!!!!!! gringrin
Laat deze bijzondere gave niet verloren gaan!!

Je andere voorstel reageer ik even via pb

Nogmaals bedankt en liefs
Elrian
Cialara
Cialara jan 13 '12
Papillon,

Ja, ik had al het vermoeden dat het om een verloren kindje zou gaan, maar durfde dat niet hardop te zeggen confusedvind het zo cru om te zeggen he. Maar dit is niet jouw beschermengel of gids, het is echt een kindje smilewel lief zoals het nog bij jou is en zich kenbaar maakt.

Hoe lang geleden is het dat je de miskraam had? Misschien is dt poppetje ook een teken van dat kindje? Heb daar dat gevoel zo bij wel.... smile

Liefs Cialara.
Duifje
Duifje jan 14 '12
Origineel bericht van: Cialara
Duifje ook voor jou vandaag getekend



Centraal bij jou staat een soort van popje op een pen, zo'n wiebelpopje, en je ziet het als het ware wiebelen. De pen staat stevig op de grond, daar ligt het niet aan. Je reikt ook naar het zonnetje links van je, een stralend iets of iemand. Maar aan de rechterzijde, je "denk-kant" staan allerlei figuren die je amper herkent. een soort vogels, vis achtig iets een paar lippen, een soort van draakachtig iets onderaan. Deze zijn allemaal op jou gericht. En dat doet je misschien wiebelen, uit balans kun je niet echt raken, want je wiebelt altijd weer terug. Dus ondanks dat het een teer en iel wezen lijkt, is het veerkrachtig en vertrouwt het op de zon.

Je ogen zijn gesloten en dat geeft aan dat je naar binnen gericht bent, dat je op je innerlijke kompas gaat. Jij laat je ondanks al die vreemde figuren niet afleiden. Al kun je daar af en toe best wel boos om worden, dat geven die hoekig lijntjes links en rechts aan, want iedere keer dat uit balans raken en weer terug veren, dat kost natuurlijk best kracht. Een aanrader zou zijn, om die zon in jezelf te plaatsen en je te beschermen tegen al die vreemde figuren, zodat die niet in je energie kunnen komen.

Boven je hoofd zie ik nog twee enorme voelsprieten, ik noem ze maar zo. Die voelsprieten hebben een groot bereik en ook daarboven nog eens een spiraal, als een verbinding met boven. Ben jij hooggevoelig? Sensitief?

Ik denk dat het leren van jezelf te beschermen voor jou belangrijk is, omdat je dan minder hard jezelf hoeft te laten terugveren iedere keer er iets of iemand is die jouw balans verstoort.

Dit was het zover voor jou. Misschien als je vragen hebt dat ik nog wat verder erin kan spitten, heb het gevoel dat er nog iets is... maar weet het nu niet. Ik hoor het wel van je.

Liefs Cialara.



Lieve Cialara,

Enige tijd geleden heb je voor mij deze tekening met betekenis gemaakt. Inmiddels zijn er een paar veranderingen geweest die volgens mij een enorme inpackt gehad hebben op me. Wellicht vind je het leuk om je er nog een keertje over te buigen?.
Ben wel benieuwd.

Lieve groetjes duifje

p.s. als je het niet doet, is het ook geen probleem hoor. Ik heb alle begrip. Laat maar even weten.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 14 '12
@Cialara, ik denk het ook!
Kan begrijpen dat je met zulke uitspraken voorzichtig bent, dan ben ik ook altijd t.o.v. anderen! Is ook heel verstandig!
Ik vind het wel bijzonder dat het kindje nog altijd bij me is, het vervult me met een warm gevoel van liefde smile. Deze miskraam dateert van 2 november 1988, dus alweer een hele tijd geleden. Ik had toen al een dochter van 1 jaar en erna heb ik nog twee dochtertjes mogen krijgen. Detail: tweede dochter (dus na de miskraam) is geboren op 2 november 1989, dus precies één jaar later! Heb ik altijd erg frappant gevonden! shocked
Het poppetje is misschien van het kindje voor mij, dat maakt het nog meer bijzonder! Beetje het gevoel van moederdag.
Ik ga er eens meer op invoelen! Heel bijzonder!

Namasté
Elrian
Cialara
Cialara jan 14 '12
@ Duifje, het zijn wel moment op names he, de kaartjes. Dat er nu het een en ander verandert voelt en of is,dat is niet zo gek.

@ Elrian, ja ik ben daar altijd beetje voorzichtig mee, ligt vaak ook wel gevoelig. En zeker heel bijzonder dat je precies een jaar later een gezond kindje kreeg weer.

Cialara
Cialara jan 14 '12
Troplinaka,

Voor jou een hele mooie tekening ook.


Jouw tekening is eigenlijk een weergave van jouw ziel, zoals die zich voelt nu, maar ook deels zoals die is. Je bent een zeemeermin van origine. Een gevoelsmens en een vrouw die houdt van schoonheid, verleidelijkheid, warmte, liefde, flexibiliteit en sensitiviteit.

Deze zeemeermin komt naar boven, probeert eens te kijken boven water om te zien hoe het daar is. Alsof je je veilig schuilplaats verlaat en naar de harde wereld gaat of moet gaan. Je hebt je ogen wijdt open en bent nogal alert. Je derde oog zit op een kiertje, mogelijk dat je nog een beetje bang bent om je intuitie te volgen. Of misschien hou je al die gevoelens die binnen komen nog een beetje tegen.

De schelp staat voor je thuis, een thuis dat je aan het verlaten bent. Je voelt je sterk en krachtig genoeg om dit te doen. Dit kan betekenen dat je je losmaakt van de banden van thuis, om op eigen benen te gaan staan. Dit kan zowel fysiek, als mentaal zijn.

Je bent best een dynamische persoon zo te zien, want er is veel beweging in jou. Je haren staan naar alle kanten als om te voelen en om uit te stralen. Waar ben ik? Hier ben ik! smile

De twee visjes onderaan zijn mensen die dicht bij je staan. Kameraden, partner, vriendinnen of ouders. Het lijkt of ze van je wegzwemmen, maar het kan ook zijn dat zij moeite hebben met het feit dat jij je hoofd boven water steekt, en zij denken dat zij niet meer in het plaatje horen, wat natuurlijk niet zo is. Deze personen blijven in de schelp, in jouw huis en zullen altijd bij jouw thuis horen.

De engel linksboven, je lijkt er naar te kijken, alsof je hem volgt en hem ook ziet. Hij/zij is degene die jou ondersteunt in het hele proces van het boven water komen. Ik vind het wel bijzonder dat je de engel echt aankijkt daar in het plaatje.

Er is ook een grote zon getekend, die staat voor levenskracht en levenslust. Vuur en passie, de wil om dingen te bereiken, is zeker aanwezig.

Op en rond je lijf zijn nog wat symbooltjes getekend. De chakra's staan er allemaal in, van boven naar beneden, een vlot draaiend kruinchakra, je verbinding met de cosmos is prima. Je derde oog is niet helemaal geopend, betekent dat je niet volledig op je gevoel durft te sturen, misschien mag je dit meer toelaten. Kies op basis van wat goed voelt bijvoorbeeld, of doen wat bij je binnen valt, gewoon eens proberen.
Je mond in de vorm van een hart, spreek met liefde en zachtheid.
Een spiraal in het groen bij je oor; je kunt heel goed luisteren naar anderen, en dan ook echt actief en vol begrip en liefde.
Bij je keelchakra, zie ik een klein "pijn"streepje. Dit kan betekenen dat je niet alles wil of durft te zeggen op dit moment, alsof je je eigen waarheid niet uit kan of mag spreken. Als het uitspreken niet lukt om wat voor reden dan ook, schrijf het dan op, want je moet het wel kwijt.
Je hart is actief, groen spiraal en nog eens een hart erom heen getekend. Vol liefde dus.
Je zonnevlecht is ook actief, dit is je wilskracht en je kennis en intelligentie centrum. Maar ook je connectie met anderen.
Je sexuele chakra is er maar niet echt heel actief en je wortechakra zie ik niet zo goed, ze is er wel, want dat is die V met het roze accent aan de linker zijde. Let er wel op dat je goed op aarde blijft, door veel in de natuur te zijn en realistisch te blijven in je gedachten. Maar voor een zeemeermin is dit misschien ook wel normaal wink

Op je heup zie ik een rood rondje met streepjes, dat is een pijnplek meestal. Heb je last van je heup, of de achterbovenkant van je bil? Zo'n symbool geeft meestal pijn aan.
Vlak erbij staat ook een vijfpuntige ster, symbool van het alchemisme en van de heksen. Kan betekenen dat daar iets gaat gebeuren of gaat veranderen, misschien heeft het te maken met die pijnplek?

Boven je hoofd nog een hartje, je hebt echt zin om naar die buitenwereld te gaan en vol vertrouwen ga je die ook tegemoet wel.

Van boven komt nog wat paarse dingetjes vanuit de cosmos naar beneden in jouw kruinchakra. Dit zijn allemaal ideeën en inspiraties. Grappig is dat het steeds in twee komt, bijna in slagorde. Dus het lijkt zeer netjes en gestructureerd te verlopen wel.

Er worden ook twee bloemen naar je gegooid van bovenaf, die zie je aan de rechterkant. Ze hebben lof voor hoe jij in je leven staat en hoe jij nu bezig bent. De andere wereld moedigt je aan om door te gaan daarmee.

Getal twee is ook belangrijk. Dit staat voor de keuze, voor dualiteit, maar ook voor samenzijn en liefde. Door die gescheidenheid hebben we namelijk ook de gelegenheid om ons weer te verbinden. Het kan betekenen dat je twijfelt ergens over, alsof je in tweestrijd bent. Maar twee kan ook staan voor het in balans brengen en het samenbrengen van twee geliefden. Er is nog wel meer te vertellen over het getal twee, ik heb hier een link naar een engels site over het getal twee: http://astrology.indianetzone.com/1/two.htm

Dit was zo'n beetje mijn reading voor jou.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara jan 14 '12
Origineel bericht van: Troplinake
Hoi Cialara

Eerst en vooral een happy 2012 met vele leuke ervaringen en een goede gezondheid vooral natuurlijk :-)
Misschien zie je mijn postje niet meteen maar ik ben eigenlijk eens benieuwd of je bij mij ook een tekening zou doorkrijgen.
Ikzelf teken zeer graag alleen soms weet ik niet wat te tekenen smile
Daarom boeit automatische tekenen mij ook dan heb ik altijd wel wat te tekenen en met een speciale waarde en reden :-)
Hoe leer je het? Kan je het leren? en moet je groot kunnen tekenen? ik ben zelf klein van gestalte door mijn ziekte en dus vraag ik me af of ik automatische tekenen en schrijven wel zou kunnen doorkrijgen hihi misschien dom maar daar dacht ik aan :-).

Thx alvast en ben stiekem toch benieuwd :-)
Troplinake


Eigenlijk best een interessante vraag van jou, of je dit zou kunnen leren. Het is voor mij een soort van weg geweest naar dit toe. Ik wist dat ik gevoelig was, en soms kreeg ik ook dingen binnen die ik niet kon weten. Ik tekende ook altijd heel graag en wist soms ook niet wat te tekenen. Pas tijdens mijn medium training van vorig jaar, ben ik hier mee begonnen. Het was voor mij alsof de puzzelstukjes weer wat meer in elkaar gepast werden. Dat die twee dingen voor mij met elkaar te maken hadden werd me opeens helder.

Het maakt niet uit of je groot of klein tekent, deze hier zijn veel kleiner dan ze op het scherm lijken, want ze zijn ongeveer zo groot als een halve briefkaart. Dus nee voel je niet geremd door je ziekte daarin, dat is absoluut niet nodig. Je kunt gewoon een paar proberen, liefst van mensen die je niet goed kent, of helemaal niet kent. Je zult zien, dat als je echt gaat doorkrijgen, dat je daarin geleid gaat worden. Er komen steeds weer andere symbolen, andere betekenissen die je dan leert vertalen. Het is niet van de één op de andere dag te leren denk ik. Het tekenen op zich misschien wel, maar het vertalen en het opbouwen van je gevoeligheid om het juiste door te krijgen is wel iets wat gewoon tijd vergt. Toch als je het gewoon doet, wie weet. En anders is het gewoon heel erg leuk om te doen wink

Liefs Cialara
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki