Hoi lieve Cialara,
Ik ben echt nog steeds een beetje verwonderd over de uitkomst.
Een aantal weken geleden ben ik hier op deze site terecht gekomen, doordat ik mijn gevoel aan het volgen was.
Nu blijkt dus dat ik een lieve engel in mijn nabijheid heb die mij die weg gewezen heeft.
Tijdens en na het lezen van je reading rolde de tranen van geluk over mijn wangen. Ook trilde mijn gehele lichaam een geruime tijd,
Alsof ik echt in een nieuw level terecht kwam. Echt super mooi moment!
Zelf had ik al veel gedachtes, maar wist er niet precies een vinger op te leggen.
Met wat er allemaal nou echt speelde en wie ik nou precies was.
Nu ik die tekening en de uitleg van jou heb mogen ontvangen zijn er velen stukjes op hun plaats terecht gekomen.
En heb ik een bevestiging van mijn kunnen gekregen.
Het gaat nu allemaal zo snel dat ik nog echt moet acclimatiseren in mijn nieuwe beleving.
Van veel dingen weet ik niet de theorie die er over te vinden is, omdat ik alles puur uit instinct en "hints" doe.
Ik heb namelijk pas sinds kort beschikking over internet en ga mij nu pas steeds meer verdiepen.
Je schreef dat het leek alsof ik alles in het licht van het hart doe en dit verklaart weer, waarom ik mij zo aangetrokken voel tot het heilige hart.. denk ik..
Een beeld die mij toegereikt werd, een sleutelhanger die ik moest aanschaffen van mijzelf, mijn fascinatie voor maria magdalena, en ook een rontgenfoto
waarop te zien is dat mijn hart precies in het midden zit. Die beschermd zit tussen mijn beenderen.
Ik begreep dat maar niet en had sterk het gevoel dat dit een diepere betekenis moest hebben.
Wellicht is daar mijn antwoord nu dus op gegeven!
Ik geef mijzelf ook zoveel mogelijk liefde, want je kan andere pas echt liefhebben als je jezelf ook liefhebt.
Doordat ik een tijd ziek ben geweest, EBV (pfeiffer) met als gevolg een burn-out,hypermobiliteit, overdwars liggende verstandskiezen en een sprint qua bewustwording,
heb ik echt naar mijzelf moeten luisteren.
Ik kon niet over mijn grenzen gaan en heb daarmee mijn eigenliefde getoond!
In die tijd hebben artsen/psychologen mij ten onrechte in hokjes willen plaatsten.
Dit heeft mij erg veel pijn gedaan, omdat ik doorhad hoe ze met mij omgingen.
Er werd alleen maar gebruik gemaakt van aannames.
En wanneer ik ging uitleggen hoe het in elkaar stak voor mij dan werd dit vervolgens weggewimpeld.
Zouden mijn gidsen bedoelen met het "haal adem" dat er nu ik mij erbij neergelegd heb weer adem kan halen?Of juist dat als ik
er rustig over ben weer kan ademhalen? zoiets?
Grappig ook dat je schrijft over healingscapaciteiten, want nu ik terugkijk heb ik iemand al van zijn kaalheid afgeholpen.
Ook neem ik pijn over van mensen, helaas heb ik het naar mijn gevoel nog niet helemaal onder controle.
Dus begreep ik maar niet waarom ik altijd zoveel pijn had en extreem vermoeid was na contacten.
Nu ik dit weet kan ik mij hier bewuster van worden
.
Grotendeels ben ik meer bezig met het helpen verwerken van trauma's en eigenwaarde hervinden.
Daar waar ik kan.
In de afgelopen twee jaar (ziekteperiode) heb ik heel veel tijd aan mijn geest besteed.
Mijn doel was dan ook om mijn hoogste staat van bewustzijn te behalen! (verlichting)
Wat ben ik blij dat ik al zo ver ben
...
Want ondanks dat ik weet dat mijn belevingen ver van veel mensen afstaat ben ik niet anders gewend.
Dus wist ik niet met zekerheid te zeggen hoe ver ik eigenlijk al was.
Ondanks dat ik alleen maar verbaasd was over het gedrag dat ik constateerde bij meerendeels van de mensen.
Tevens heb ik vorig jaar het symbool van de engelmens doorgekregen!
Ik wist echter nooit de betekenis ervan. Pas sinds een aantal weken ben ik erachter gekomen.
En het klopt precies dat ik erg veel doorheb om mij heen.
Dit is alleen vaak beangstigend voor mensen in mijn omgeving.
Juist omdat het heel confronterend kan zijn als ze liever iets verbergen.
Als iemand naar mij kijkt voel ik de ogen branden.
En als ik dan even omkijk naar waar het vandaan komt schrikken ze daar vaak van.
Ik vind het dan zo lastig daarmee om te gaan.
Doordat ik veel ideen doorkrijg heb ik al veel oplossingen voor wereldse problemen bedacht.
Alleen weet ik dat ik nog even geduld moet hebben om ze te kunnen uitwerken.
Super bedankt voor dit.
Het zegt mij dat ik op de juiste weg ben.
Nu ik er ook al een aantal dagen rustig over nagedacht heb ben ik weer veel verder gekomen.
Omdat ik nu zeker weet dat ik niet hoef te twijfelen.
En heb ik al weer meerdere stappen kunnen nemen, om mijn leven weer gemakkelijker te kunnen maken.
Moge het goede dat je mij gegeven hebt weer in drievoud bij je wederkeren
Veel liefs
Kim Maria