De volgende tekening is voor Kim Maria
Op de achtergrond begon de tekening met een hartvorm, je ziet alleen de bovenkant ervan, maar ze is er wel degelijk, bijna als een zon ana de horizon, alsof je alles in het licht van het hart doet.
Ik zie bij jou een groot hart dat aktief werkt ook. Allereerst het hartje op je lijf en ook de spiraal in je hartchakra. Er is nog meer, je geeft jezelf ook liefde, dat zie je aan de hand met de spiraal die ook naar de chakra wijst, ermee verbonden is. Naast jezelf liefde geven, heb je ook healingscapaciteiten, misschien Reiki of iets anders, wat je gebruikt of waar je talent voor hebt.
Ik zie een vleugel naast je schouder, en dat staat voor mij voor een bepaald niveau van verlichting en bewustzijn. Daarnaast zijn weer een paar ronde vormen getekent waarvan er eentje een oog blijkt te zijn. Dat oog is "watching" en ziet alles wat er om je heen gebeurt. Maar tegelijk voel je je ook bekeken, en dat vind je niet altijd prettig.
Boven je aan beide zijden zijn twee verticale lijnen getekend met markeringen die ernaar wijzen. Het lijkt dat deze lijnen of wel muren of afbakening van buitenaf komt, maar dat jij het niet kunt waarderen. Jij hebt bewegingsruimte en vrijheid nodig, en wil niet in een hokje gezet worden of beperkt worden in wat je doet en laat. Het is alsof je wil zeggen geef me ruimte om te ademen, Breathe Air, Haal Adem, is ook een boodschap van je gidsen.
Er is een soort van vinder getekend naast je. Een vlinder staat voor de ziel die bewust is geworden dat hij niet een rups is, maar een prachtig mooi wezen dat kan vliegen. Wees je bewust van wie je werkelijk bent wil het zeggen. Maar ik denk dat jij dat al weet
Links op de voorgrond staat een engel, het is een vrouwelijke gids of engel en ze is heel gevoelig. Ik denk dat ze je wil zeggen dat ze je de weg zal wijzen en dat ze daarom als het ware voor je loopt en niet achter je staat. Je mag haar vertrouwen.
In het midden staat het rijtje chakra's. De bovenste is nogal bijzonder. Je hebt een enorm groot kruinchakra en er gaat een behoorlijke trilling vanuit, maar het zegt ook dat je enorm veel binnen krijgt en dat dat soms best zwaar is volgens mij. Dat is ook de reden dat je moet vertrouwen op de leiding van je gids.
Je derde oog is normaal, je communicatie is best groot, dus daar ligt jouw kwaliteit en gave ook. Je hartchakra, had ik al gezegd, is groot en erg actief, je leeft vanuit je hart.
Je zonnevlecht is ook vrij goed aktief en dat staat voor wilskracht, intelligentie en doorzettingsvermogen.
Je heiligenbeenchakra daar staat ook weer een hart, je hebt jezelf met liefde verbonden geloof ik.
Je wortelchakra is weer gewoon. Je bent goed gegrond (zie ook de streepjes onder je voeten) daardoor voel je je lekker in je vel, ben je realistisch en gelukkig.
Getal 5 is wat er gezegd werd, al kon ik het alleen zien in je kruinchakra. De vibratie van vijf staat voor scherp en behendig zijn, bruisend en veelzijdig. Iedereen die met dit nummer te maken heeft, bezit goede communicatievaardigheden en intelligentie.
Dit was mijn reading voor jou Kim Maria. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Liefs Cialara.