Moon Adamanta,
Ik heb een tekening gemaakt afgelopen maandag al, maar vond niet eerder de rust en tijd om hem te duiden. Maar ik zal het nu proberen
Wat vooral opvalt is dat je linkerschouder omhoog en naar voren komt, er kwam nadruk op, alsof je veel meedraagt op je schouder, of dat je zorg draagt voor anderen. Dat doe je overigens met liefde, vandaar dat hart op je schouder.
Op je lijf onderaan zit een pijnplek, een beetje in je zij, ik weet niet of het echt een pijnplek is, maar zo ziet het eruit.
links van je staat een bloem die uitgebloeid is bijna of die uiteenvalt, dat is een vreemd symbool wat ik nog niet eerder heb gezien. Ik kreeg ook zoiets van een beeld van iemand die bloemblaadje plukt: hij houdt wel van me, hij houdt niet van me, hij houdt wel van me.... enzovoort. Zit jij in zo;n situatie? Hoeft niet te betekenen dat jij dat denkt, kan ook zijn dat iemand in jouw omgeving zo over jou nadenkt. Aan deze bloem zijn ook twee lemniscaten getekend, een dubbele lemniscaat is ook nieuw voor mij. Het voelt als een bescherming in dit geval. De bloem moet nodig geaard worden, ofwel, ik denk dat er duidelijkheid moet komen in deze situatie
Rechts van je staat een enorme grote appelboom. Een boom staat voor je pijnappelklier en die is goed ontwikkeld, dit zie ik ook aan je derde oog, en nog maals een lemniscaat boven je kruinchakra.
Wat ik overigens ook zie is dat er een spiraal op je voorhoofd is getekend met streepjes, ook dat kan een pijnplek zijn. Misschien dat het staat voor hoofdpijn of voor te veel nadenken en piekeren?
Je mond is getekend in een hartvorm en ook je keelchakra is duidelijk als spiraal aanwezig. Dit betekent dat er een goede communicatie is, eentje die liefdevol komt en vanuit je hart, die ook groot getekend is. Heel mooi om te mogen zien.
Dan nog rechtsboven is daar een vogeltje dat met allerlei rondjes rond zijn snavel naast je hoofd vliegt. Dit is symbool voor dat je je ideeën met iemand graag bespreekt, iemand die jouw sparringpartner is wat het op dat vlak betreft. De inspiratie die je krijgt en die je uit wil werken, moet je met iemand over kunnen praten en dat doe je met die persoon goed en graag. Het kan een partner zijn, of misschien een collega.
Je hebt een goed contact met de bovenwereld om het zo maar te noemen en die is goed beschermd, want ook daar is dus dat lemniscaat.
Dat er drie lemniscaten zijn, het getal 8 ook wel, en ook nog eens acht rondjes bij het vogeltje, maakt duidelijk dat het getal 8 een belangrijke vibratie is in jouw leven. Volgens de numerologie heeft het de betekenis van geduld, eeuwigheid, doorzettingsvermogen en diepverankerde doelen en wijsheid. Op deze link kun je nog wat meer vinden over de betekenis van dit getal:
http://astrology.indianetzone.com/1/eight.htm
Dit was zo'n beetje jouw reading Moon Adamanta
ik hoop dat je er iets mee kunt.
Liefs Cialara.