Hi Cialara,
Hartstikke bedankt voor je mooie tekening! Ik heb hem dinsdagavond gelezen en had even tijd nodig om het te plaatsen. Ik had je dat eerder even willen sturen, maar daar ben ik niet echt aan toegekomen..sorry daarvoor.
Sinds die dinsdag probeer ik te bedenken waar het allemaal voor staat..ik denk dat ik het net eindelijk gevonden heb..
Ik heb altijd voor alles opengestaan, maar ben nog maar sinds korte tijd (1 1/2 jr) me een beetje in het verdiepen van 'het bewustworden'. Misschien kwam dit door een zware en lange depressie waar ik mee te kampen had. Ik worstelde dan ook veel met de bekende levensvragen. Ik weet nog steeds niet wat ik wil en moet in mijn leven en daar word ik niet gelukkiger van. Plus dat ik altijd het gevoel heb gehad dat er meer is en het anders kan. Plus minus één keer per maand, praat ik uren met mijn beste vriendin over hoe we voelen dat ‘we’ ‘wakker’ moeten worden. Ineens voelde ik zo’n weekje geleden de behoefte om met andere mensen te praten die niet zo kortzichtig zijn als hoe bijna de hele wereld inmiddels lijkt..Daarom heb ik me ingeschreven op Merudi en kwam jouw stukje tegen met allemaal mooie reacties.
Hieronder mijn verhaal over jouw tekening:
Ik kwam toevallig eens op youtube een stukje tegen over de pijnappelklier en vond het zo interessant dat ik meer heb opgezocht. Ik ontdekte dat vele culturen over de gehele wereld in het verleden de pijnappelklier vereerden.
Om mezelf beter te kunnen horen ed heb ik een grote stap genomen en afgelopen week mijn pijnappelklier laten activeren, dit was erg bijzonder.
De man die dit deed stelde me eerst op m'n gemak door even met me te praten. Hij wist me te vertellen dat mijn vrouwelijke en mannelijke kant in balans zijn maar dat ik soms wat meer op m'n intuïtie kan vertrouwen. Bovendien vertelde hij dat ik hard aan het werken ben. (ik heb hem niets over mijzelf verteld maar hij begon dit, na twee minuten over koetjes en kalfjes kletsen, ineens vertellen.)
Op mijn been heb ik een tatoeage waar ik perse een druppel water in verwerkt wilde hebben maar wist niet zo goed waarom. Later leerde ik dat water ook wel staat voor intuïtie.
De laatste maanden ben ik bezig met m'n 2e tatoeage die ik ga laten zetten. Ik ben aan het tekenen en plaatjes zoeken van een levensboom die ik op m'n rug wil zetten. Ik wil dit al jaren maar ben nu pas echt aan het tekenen. Waarom een levensboom? Geen idee..
Ik heb vanmiddag pas echt tijd gehad om er echt even voor te gaan zitten en ineens zat ik op dit filmpje
http://video.google.com/videoplay?docid=-4951448613711060908#docid=-9193401562320883329 en van David Wilcock heb ik nog nooit eerder gehoord. Ik vond deel 1 en 2 heel interessant..maar bij minuut 1:73 de levensboom...(de rest is ook heel interessant, kijken dus;))
De pijnappelklieractiveerder (mooi galgje-woord) vertelde mij ook dat ik, omdat ik de behoefte heb om anderen te helpen en een nieuwetijdskind ben als een vuurtoren zou kunnen fungeren in de nieuwe tijden die eraan komen. M'n allereerst getrokken engelenkaartje zei zelfs: Je leven is precies zoals die moest zijn, als je niet tevreden bent, zaai nieuwe zaadjes!
Toen ik het filmpje zag bij 1:37 wist ik het ineens en mijn ogen zijn geopend. Jij hebt getekend wat ik moest “zien”.
Ik ben me nu ernstig aan het afvragen of ik nu aan het gek worden ben en verbanden zie omdat ik ‘ze wil zien’ óf aan het wakker worden ben..bewuster... Ik weet niet of ik in ontkenning ben van alle aanwijzingen om me heen…of dat ik te ver nadenk ….
Het voelt gelukkig meer als dat laatste....vooral sinds het eea duidelijker is geworden sinds ik wat meer weet over Boeddhisme en Chakra's en pijnappelkliertjes en Annunaki en DNA en gidsen en bewustwording...
Cialara, oprecht bedankt! Weet niet wat ik anders moet zeggen..
Natuurlijk wil ik dan ook graag het kaartje kopen, stuur je me een privé bericht hierover?