Floere voor jou heb ik deze gemaakt.
Wat me eerst opviel, is dat ik dacht met een heel mannelijke energie te maken te hebben in deze tekening. Er komt heel veel kracht vanaf en ook een sterke ziel. Ik zag engelenvleugels bij je, een lichtwerker

Veel te zien op jouw tekening dus ik zal proberen stuk voor stuk mijn eigen uitleg te geven. Kan echter zijn, dat jij bij bepaald dingen andere uitleg hebt voor jezelf.
links van je een boek en een schrijfveer. Schrijf de dingen voor jezelf op, dat is belangrijk. rechts van je een slang die omhoog komt, je groeit, je wijsheid en je kracht komt naar boven, maar ook mogelijk je kundalini, je zielswijsheid. Vanuit de cirkel komt de slang, de cirkel staat vaak voor het goddelijke, eenheidsbewustzijn. De bloem staat aan de rand van deze cirkel, maar niet erin. Alsof ze nog niet meedoet... de bloem heeft 8 blaadjes en straalt.
Je armen zijn niet geheel zichtbaar, maar verscholen achter je vleugels, heb het idee dat je je nog niet helemaal bewust bent van jou krachten of je werkelijk wezen. Daarom ook die bloem die nog aan de rand staat. Het wordt tijd om te ontwaken misschien?
OP je keel staat een diamant. Helderheid van spreken, communiceren of misschien zingen.
Een heeeel groot hart draag je bij je, er is veel liefde in jou.
Aan je riem draag je een sleutel, je kunt bij de bron komen, er contact mee leggen, de sleutel ook van kennis en wijsheid.
Even kort over de sleutel, het boek met schrijfveer en de slang, ze wijzen alledrie op kennis en wijsheid.
Je bent ook wel een beetje trots, gezien de drie pauwenveren die er rechts fier omhoog staan.
Links nog eens twee bloemen.
Links en rechts van je zie je twee lange verticale lijnen en ook van boven komt een soort van kolom naar beneden. Je bent ontzettend beschermd en er wordt op dit moment heel veel naar je gezonden van boven af om het zo maar te zeggen. Voel je het zelf ook? Is er een proces van ontwaking gaande? Dit is het algemene gevoel dat ik uit het plaatje krijg namelijk.