Pultje, jouw tekening:
Ja, een beetje aparte tekening. Centraal bij jou is een boek. Kennis, boeken, wijsheid, veel weten of misschien wel leven vanuit je kennis en bewijzen en niet zozeer op gevoel? Er is een schrijfveer boven, dus er word nog in geschreven in dat boek ook
alsof je alles wat er om je heen noteert en onthoud. En je bent er nog trots op ook dat je dat allemaal kan en weet en onthoud. Dat zouden de pauweveren rechtsboven kunnen betekenen. Het boek heeft op beide bladzijden 6 streepjes en ook de veer heeft 6 streepjes erin. Mogelijk dat getal 6 een belangrijke aanwijzing kan geven.
Ik zie ook een diamant en een zonnetje aan je linkerkant, bij dat boek ook. Misschien moet je wat meer op je gevoel gaan richten, en werken aan je intuitie, en je verbinding met het goddelijke in jezelf. (dit is even mijn interpretatie he, kan ook heel anders zijn, het tegenovergestelde zeg maar).
Onder het boek zijn nog een aan viertal dingen te herkennen. Ik doe ze maar van links naar rechts.
Aan de linkerkant een hand, een hand die als het ware zegt: Halt, niet verder. Maar rechts van die hand, zit een soort van duif, en die peutert een draadje uit die hand, en trekt eraan. Als je een beetje anders kijkt, kun je in die duif ook een hand zien, een open hand wel, die juist uitnodigd. Zo is er een bijna een yin-yang teken in te zien, wat balans kan betekenen. De vogel is voor mij een soort van (vredes)duif, die de verbinding tussen de twee handen houdt.
Dan wat verder naar rechts zie ik een soort van vrouwelijk element; een boezem, met erboven een vogelkopje. Ook een soort van halssieraad met een stralende bol, met 8 straalstreepjes, van element aarde.
Boven deze mooie boezem zie ik aan de rechterkant nog een oor. Ben jij iemand die goed kan luisteren? Zou wel handig zijn natuurlijk als je alles wil noteren en onthouden, maar een luisterend oor is heel fijn voor mensen om je heen. Het is niet echt verbonden met het boek, maar met je vrouwelijkheid, met je intuitieve gedeelte... dus misschien ook hier een aanwijzing voor het luisteren naar je vrouwelijke zelf, je intuitieve zelf
Maar, dat laatste is mijn interpretatie natuurlijk.
Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Liefs Cialara.