Loading...
nl

automatisch tekenen

Enigma
Enigma jun 14 '12
Nou "IK" was in ieder geval "HEEL" blij met jou tekening en uitleg Cialara laugh

Het heeft mij verder op weg geholpen bij alle raadsels in mijn zoektocht naar mij en ben ik andere wegen ingeslagen
En zo heb ik heel wat meer ontdekt en is mijn spirituele ontwikkeling in een hele snelle stroomversnelling gekomen wink

Ik zal er binnen kort op reageren in een pb aan jou als ik wat meer tijd heb
Ik zit nu met mijn energie even bij een ander probleem wat met mijn kinderen en school te maken heeft smile

Lieve groetjes en dikke knuff van Enigma
Nimueh84
Nimueh84 jun 16 '12
Jolanda is niet zo goed met computers/forum en weet ook niet wat de "regels" zijn... Maar ze was en is nog steeds ontzettend blij met je tekening en uitleg, Cialara! Ik zal haar zeggen dat ze nog even een reactie moet plaatsen hier smile
Cialara
Cialara jun 18 '12
Ah, ja dat zou fijn zijn. Dank je wel voor het doorgeven in ieder geval! Het voelt zo onaf anders als ik niets meer hoor he... wink
Nimueh84
Nimueh84 jun 19 '12
Ja, snap ik! Logisch ook wel...

Ik dacht eerlijk gezegd ook dat ze al had gereageerd, maar herinner me nu dat ze best wel emotioneel was geworden en het eerst even wilde laten bezinken.
Nimueh84
Nimueh84 jun 20 '12
Mijn moeder zit op mijn bed en ik zit achter de laptop haar opmerkingen te typen haha! Hier is haar feedback:

Wat je zei klopt allemaal! Het heeft me veel gedaan.
Ik heb een moeilijke tijd achter de rug en richt me nu weer op de toekomst.

Mooi om dat allemaal zo te lezen, vooral ook over die twee vogeltjes.
Ik vraag me af wie dat dan zijn.

Ik ben er heel blij mee, dank je wel!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 20 '12
Hoi Cialara,

Het lijkt erop dat de gratis lezingen gedaan zijn en er ook geen aanvragen meer kunnen worden gedaan. Is het goed als ik dit topic sluit?
Cialara
Cialara jun 20 '12
Nog even niet NiMS, er zijn mss nog wel mensen die vragen hebben of nog willen reageren wink
Cialara
Cialara jun 20 '12
Jolanda, die twee vogeltjes, ik weet niet precies wie het zijn, mogelijk je ouders (zowel levend als overgegaan kunnen dit zijn) of hele goede vrienden. In ieder geval wordt er gezegd, dat je gesteund wordt en je gesteund mag weten door deze personen.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara jun 22 '12
Bij deze toch besloten om het topic te sluiten. Als je een zielstekening wil, dan kun je die uiteraard altijd aanvragen per PB of via mijn website http://www.clairewisdom.nl

Voor wie er verder nog vragen heeft kun je altijd per pb terecht bij mij.

Liefs Cialara
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki