en dan nu probeer ik je tekening uit te leggen.
Je tekening begon met op de achtergond een zwaan. Ik voelde me fijn toen ik die tekende, ze was vertrouwd en duidelijk aanwezig. Een zwaan staat voor mij ook wel voor de groei van lelijk eendje naar mooie zwaan, maar jouw eigen associatie is natuurlijk ook belangrijk.
Behalve de zwaan tekende ik ook een enorme mantel bij jou, je ziet hem bijna niet meer, want later kwamen daar aan de rechterkant de druppels naast te hangen zodata het nu net lijkt of je met water spettert ofzo. Maar dat was eerst jouw mantel. Kan het zijn dat je bent afgevallen ofzo? Of ben je je meer bewust geworden van je sensuele sexy kant? Want daarna moest ik je vrouwelijke lijnen tekenen en benadrukken, vooral je linkerheup kwam nogal naar voren.
Je staat lachend erop en je kijkt vrolijke naar de toekomst, alsof je het leven wel ziet zitten op dit moment. Er wordt weinig getoond van het verleden op jouw tekening, het enige wat ik voelde is dat je in het verleden nogal voorzichtig was met wat je zei en naar buiten communiceerde, dat is te zien aan de stippellijn bij je keelchakra.
De zwaan laat ook druppels vallen uit haar bek, net als jouw hand druppels laat vallen. Het zijn er 8 en de 8 is belangrijk in jouw vibratie. Dit getal staat voor doorzettingsvermogen, doorgaan, wilskracht gebruiken, maar ook voor het nastreven van een dieper gelegen doel, wat niet iedereen weet of kan waarnemen bij jou.
Bijzonder bij jou is dat je thymus duidelijk aanwezig is en ook dat je derde oog als een egyptisch oog is getekend. Een hoge mate van gevoel en sensitiviteit, alsmede de mogelijkheid om verder te kijken dan de gemiddelde mens. Veel intuitie en het volgen van je gevoel met vertrouwen.
Heb jij ook Reiki gedaan of doe je aan magnetiseren? Ik zie in je linkerhand een groene spiraal, en verbonden met het hogere. Ook hier weer 8 streepjes eromheen. Het groen is de kleur van liefde. Als je nog geen Reiki of magnetiseren praktiseerd is het zeker een aanrader om te gaan doen.
Er worden drie pijlen getekend richting jouw linkerborst, of er net naast. Heb je daar klachten fysiek? Of wijst het op jouw hart en liefdesleven? Er wordt geen kleur aan gegeven, de stippellijn is zwart is alles wat daar is te zien. In ieder geval een aandachtsplek voor jou vermoed ik.
Ik zie drie hartjes in het roze boven je, dit kunnen geliefden zijn. Het roze is een moederlijke kleur, dus mss je kinderen. Je gedachten zijn bij deze zielen/personen.
Wat nog opvalt is jouw driehoek rond je solar plexus. DIt is je centrum van wilskracht en verbinding met anderen, alsook je intelligentie. Je hebt een sterke wilskracht, maar je weet die te beheersen en die in te zetten voor de juiste zaken om het zo maar te zeggen. Op een vrouwelijke manier. De driehoek staat voor de goddelijke drie-eenheid, met de punt naar beneden is de vrouwelijke variant ervan.
Je Thymus, toch nog even terug komen erop, straalt enorm uit. Alsof je niet alleen jezelf met het hogere in contact brengt, maar ook anderen daarmee helpt. Er staat ook in dezelfde kleur links van geschreven: Growing Contact. Het wordt nog groter en sterker zo te zien. Je draagt het bijna als een talisman bij je aan een ketting, maar eigenlijk is het een nieuw chakra, dat steeds meer mensen krijgen en gaan gebruiken. Het is een duidelijk teken dat jij al in de nieuwe wereld of nieuwe tijd (ik noem het maar even zo) leeft en werkt.
Je sacrale chakra, het oranje, is het centrum van je creativiteit, sexualiteit en sensualiteit, emoties. Dit ziet er mooi en vloeiend uit naar beide kanten. Alsof het er altijd was en altijd goed zijn werk heeft kunnen doen.
Boven je hoofd is nog een oranje liggende acht getekend met een achttal bolletjes erboven tussen stippellijntjes. Weer de 8! De liggende variant is de Lemniscaat. Voor mij staat die voor oneindigheid, eeuwigheid. De eeuwigheid van de ziel. Jij bent ermee bekend, het is deel van jouw begrip en levensvisie. Het geheel ziet eruit als een tulp bijna, een bloem, verbonden met jouw kruinchakra dat in de vorm van een hart is getekend. Erg veel liefde en begrip voor het goddelijke in ons zelf, in jouw zelf. Een sterk contact ook ermee.
Rechts nog een paar kleine dingen: een visje, mss jouw sterrenbeeld? en een yin/yang teken, van balans en evenwicht.
Water op de achtergrond, beweging, met de stroom mee gaan, flexibel, maar ook emotioneel en gevoelig.
Dit was zo'n beetje wat ik uit de tekening haal.
Hoop dat je er iets mee kunt Erix.
Liefs Cialara.